Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Μηχανικη βλαβη παρουσιαστηκε αποψε στη δεξια κυρια μηχανη του Κρητη Ι ενω επλεε ανοικτα της Αγκωνα.

Πηγη:YEN

Το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ–Ο/Γ «ΚΡΗΤΗ Ι» Ν.Χ. 24 για βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή της Ανκόνα.

Το πλοίο, το οποίο είχε αποπλεύσει από τη Βενετία με προορισμό την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα, συνέχισε τον πλου του με την αριστερή κύρια μηχανή.

Το «ΚΡΗΤΗ Ι» με 583 επιβάτες και 85 μέλη πληρώματος κατέπλευσε σήμερα στις 19.15 αντί της προγραμματισμένης 15.00 έχοντας αποκαταστήσει τη βλάβη με ίδια μέσα.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας αρχικά απαγορεύθηκε ο απόπλους του μέχρι να διαπιστωθεί η αποκατάσταση της βλάβης και αφού προσκομίσθηκε βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης και αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα, το «ΚΡΗΤΗ Ι» απέπλευσε με 204 επιβάτες στις 20.15 για τον τελικό προορισμό του

Posted

583 στο κατεβασμα, 204 στο ανεβασμα, ποιος ο λογος ν ανεβοκατεβαινουν τοσα πλοια αδεια στην Βενετια;

Posted

Μικρη διευκρινηση σχετικα με την κινηση

Αυτο που φαινεται απο την ανακοινωση ειναι οτι το πλοιο ειχε 583 επιβατες κατεβαινοντας απο Βενετια για Ηγουμενιτσα-Πατρα.Οι 204 επιβατες ειναι οταν συνεχισε το ταξιδι απο Ηγουμενιτσα για Πατρα και οχι στο ανεβασμα

  • 1 year later...
Posted

Το πλοιο εχει περασμενα στο go in sardinia δρομολογια μεχρι της 28 του μηνα.Αν ερθει τωρα λοιπον,τοτε δεν θα ειναι για καλο...

  • 3 weeks later...
Posted

Στο naviearmatori εχει δημοσιευστει το report που εχει να κανει με τη βλαβη του πλοιου.Μιλαει για κραχ στους κυλινδρους,για χιτωνια και ισως και για αλλα τεχνικα τα οποια και δεν γνωριζω να σας εξηγησω.
 

Data 06Set2013
Porto LIVORNO
At the end single voyage from Livorno port to Piraeus-Perama port to be carried out within 13/09/2013,to restore in service the Main engine port side the following works are to be carried out:
- Replace cylinder liner on cylinder n°1-2-3-4-7-8 found broken with cracks.
-Internal inspection and disassembly of main engine port side for any possible internal damage, because it was not possible to dismount the engine on this occasion, as deemed necessary by the Rina technician in charge of the survey.

  • 1 year later...
Posted

Σύμφωνα με διάφορα ΜΜΕ είχε βλάβη απόψε το πλοίο΄στο δρομολόγιο για Ηράκλειο. Επιβεβαιώνεται από το ρουφ, αφού στο μισό ταξίδι (χονδρικά από τη Μήλο και κάτω) πήγαινε με 15- , και έφτασε στο Ηράκλειο κατά τις 08:00. 

Posted

Απαγόρευση απόπλου στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΚΡΗΤΗ Ι » λόγω μηχανικής βλάβης

 

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, το Ενιαίο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.,από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΚΡΗΤΗ Ι » Ν. Χανίων 24 ότι πλέει με μειωμένη ταχύτητα λόγω μηχανικής βλάβης στην αριστερή κύρια μηχανή του.

Ανωτέρω πλοίο, προερχόμενο από το λιμένα του Πειραιά, κατέπλευσε με ασφάλεια καθυστερημένα στο λιμένα Ηρακλείου, όπου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια 333 επιβάτες, 101 Φ/Γ, 01 Λ/Φ, 44 Ε.Ι.Χ οχήματα, και 14 δίκυκλα.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΚΡΗΤΗ Ι» μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκομίσεως βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης μετά από ζημιά από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα.

hcg.gr

 

Τώρα φαίνεται να αναχωρεί από Ηράκλειο.

Posted

Στην ΕΛΥΔΝΑ αναφέρεται και πιο συγκεκριμένα η βλάβη, σύμφωνα με τον πλοίαρχο:

 

Σύμφωνα με τον Πλοίαρχο υπήρξε ζημιά στο Αριθ. 6 έμβολο και χιτώνιο της ΑΡ Κ/Μ. Μετά τη διαπίστωση αποκατάστασης αυτής και την έκδοση Βεβαιωτικού Διατήρησης Κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο Α.Ο. (RINA) το πλοίο απέπλευσε την 04-11-2014 στις 21:10 για προγραμματισμένο δρομολόγιο προς Πειραιά.

 

 

  • 7 years later...
Posted

Καποια βλαβη πρεπει να το ταλαιπωρησε χθες βραδυ μιας και αφου πρωτα η ταχυτητα του επεσε στους 14 κομβους λιγο μετα τα μεσανυχτα,χαθηκε το στιγμα του στο AIS για να δεσει τελικα στο Ηρακλειο στις 9 παρα τεταρτο το πρωι.

  • 4 months later...
Posted

Με βλάβη το πλοίο ταξιδεύει με την μία μηχανή και 197 επιβάτες συνεχίζει κανονικά για Πειραιά 

Posted

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ Κρήτη Ι στον Πειραιά

Quote

Ενημερώθηκαν, βραδινές ώρες χθες, οι Λιμενικές Αρχές Πειραιά, Λαυρίου, Σαρωνικού, Μήλου, Ύδρας, Αίγινας, Ρεθύμνου και Ηρακλείου, από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, για περιστατικό μηχανικής βλάβης στην αριστερή κύρια μηχανή του Ε/Γ-Ο/Γ “ΚΡΗΤΗ Ι” Ν.Χανίων 24, στη θαλάσσια περιοχή 20 ν.μ. βόρεια Ηρακλείου ν. Κρήτης.

Το ανωτέρω πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από τον λιμένα Ηρακλείου προς τον λιμένα Πειραιά με 196 επιβάτες, 35 Ι.Χ. , 124 Φ/Γ και 7 δίκυκλα, κατέπλευσε αυτοδύναμα πρωινές ώρες σήμερα στον λιμένα Πειραιά, όπου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι επιβάτες και τα οχήματα.

Από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύτηκε ο απόπλους του “ΚΡΗΤΗ Ι” μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.

 

Posted

Δεν έχει σχέση αυτό με τη προχθεσινή του βλάβη. Το τελευταίο καιρό πάει γενικά κομμένο, μάλλον λόγω οικονομίας στα καύσιμα. Όπως κάνουν σχεδόν όλα τα πλοία των γραμμών της Κρήτης.

Posted

Είχα πετυχει τις προαλλες και ένα από τα παλάτια με 16,6. Οπότε μάλλον λόγω οικονομίας. 

Posted

Και εχθες με 16.5 κομβους εβγαλε το δρομολογιο. Εχουν κοψει τα χανιωτικα πιο συγκεκριμένα γιατι τα υπολοιπα του Ηρακλείου με 19αρια πανε. 

  • 6 months later...
Posted
37 minutes ago, nomikos said:

Μου θυμίζει τη περίπτωση των Κρήτη στη Βενετία που οι ιταλοί ήταν κάθε μέρα πάνω για επιθεωρήσεις.

Νομιζω οτι η αφορμη ηταν συνεχομενες βλαβες και καποιο black out του συγκεκριμενου. Περα απο τις επιθεωρησεις οι πλοηγοι στη Βενετια ζηταγαν δυο ρυμουλκα stand by (ειχε εναβει λιγο, οταν ειχαν σταματησει Σοφοκλης και Λευκα Ορη).

Δεν ειχε δωσει και λιγες αφορμες.

Posted

Το Κρήτη 1 τελευταία φορά που το είδαμε στην Αδριατική νομίζω ήταν το 2012 όταν επέστρεψε για λίγο για να σκατζαρει το Κρήτη 2 μετά την φωτιά. Ένα δρομολόγιο νομίζω κατάφερε να κάνει γιατί στο δεύτερο μετά από επιθεώρηση που είχε ξεκινήσει από την βενετια κρατήθηκε στην Πάτρα λόγο κάποιου θέματος με το fast rescue boat. Aντικατασταθηκε από το forza.Το Κρήτη 2 επέστρεψε στην γραμμή της Βενετίας το καλοκαίρι του 2013 για κάνα δίμηνο συμπληρωματικα στα forza και coraggio.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...