Nick the Greek Posted April 7, 2022 Posted April 7, 2022 13 minutes ago, Nick the Greek said: Στα αξιοσημείωτα το ότι κατά τη διάρκεια της παραμονής του Μύκονος, κατέπλευσε στη Μύκονο και το Σίφνος Τζέτ προερχόμενο από την Πάρο από το οποίο πρέπει να βγήκαν 4-5 νοματαίοι που μπήκαν στο Μύκονος στα καπάκια. Υποπτεύομαι πως επρόκειτο για επιβάτες με προορισμό τη Σύρο μια και αν ρίξω μια ματιά στο openseas, μετά την προσέγγιση του Άρτεμις την Τρίτη το βράδυ, η επόμενη σύνδεση της Πάρου με την πρωτεύουσα των Κυκλάδων Ερμούπολη, είναι το Σάββατο το απόγευμα όπου μάλιστα υπάρχουν 2 δρομολόγια. Τρομερό πραγματικά, μετά από τόσα κοντέινερ λεφτά που σπαταλώνται σε επιδοτήσεις, να υπάρχει μόνο μία σύνδεση της Πάρου με τη Σύρο σε εργάσιμη μέρα. Αυτό το ΥΕΝ τελικά και οι κατά καιρούς παριστάνοντες τους Υπουργούς, πρέπει να είναι οι χειρότεροι κρατικοί άρχοντες/λειτουργοί από την εποχή του 5ου πρό Χριστού αιώνα και την εγκαθίδρυση της Αθηναικής δημοκρατίας... Μια άλλη καλή ερώτηση με αφορμή το παραπάνω μου σχόλιο, είναι το γιατί εδώ και μια τριετία τουλάχιστον, έχουν σταματήσει τα επιδοτούμενα ενδοκυκλαδικά να περιλαμβάνουν τη Μύκονο στο πρόγραμμά τους. Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες το καταλαβαίνω, είναι τόσα άλλα πλοία που κάνουν ζίγκ-ζάγκ τις Κυκλάδες που μάλλον δεν είναι απαραίτητη μια τέτοια σύνδεση. Αλλά όλους τους υπόλοιπους μήνες, δε βλέπω γιατί να μη συνδέονται κι αυτά τα νησιά με τη Μύκονο.
Annivas Posted April 7, 2022 Posted April 7, 2022 Ετσι ακριβώς !!! Όσο αυτονόητη ειναι η καλοκαιρινή σύνδεση της Μυκόνου με την Παροναξία κ.ο.κ άλλο τόσο προβληματική και σχεδόν αδύνατη ειναι κατα την διάρκεια του χειμώνα .
TritoN Posted May 3, 2022 Posted May 3, 2022 Το Super Jet από όσο καταλαβαίνω σταμάτησε τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια για το κλασικό καλοκαιρινό του πρόγραμμα. Υπάρχει κάποιο νεότερο με τον διαγωνισμό, ποιο πλοίο και πότε θα ξεκινήσει;
speedrunner Posted May 3, 2022 Posted May 3, 2022 Κανονικά το Super Jet σήμερα θα σταματούσε για συντήρηση και δεξαμενισμό αλλά κάποιο πρόβλημα πρέπει να παρουσίασε χθες το Sifnos γυρνώντας στον Πειραιά και έτσι έκανε αυτό το δρομολόγιο.
TritoN Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 4 minutes ago, ships.greece said: Πάντως ενώ στο openness δείχνει να προσεγγίζει σε Πάρο Νάξο Ιό Σίκινος Φολεγανδρο Θηρα αλλά μπορείς να κλείσεις εισιτήριο μόνο για Ανάφη κάποιο λάκο έχει η φάβα Και για Σίκινο δίνει...στα άλλα νησιά ο νοών νοείτω! Θα πυροβολήσει η seajets τα πόδια της; Εγώ λέω τελευταία στιγμή θα τα ανοίγει τα άλλα νησιά...
ships.greece Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 Για Σίκινο λογικά δίνει γιατί είχε γινει συνάντηση με την Seajets για την ακτοπλοϊκή σύνδεση και οι επιβάτες θα πηγαίνουν από Πειραιά για Ιό με το Worldchampion Jet και από Ιο για Φολεγανδρο με το Caldera Vista Τρίτη και Σάββατο
speedrunner Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 1 hour ago, TritoN said: Και για Σίκινο δίνει...στα άλλα νησιά ο νοών νοείτω! Θα πυροβολήσει η seajets τα πόδια της; Εγώ λέω τελευταία στιγμή θα τα ανοίγει τα άλλα νησιά... Αυτό ακριβώς, είναι ανοιχτά μόνο για τα νησιά που δεν προσεγγίζει η SEAJETS με άλλο ταχύπλοο, για παράδειγμα δεν θα ανοίξει το ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ με 8 € όταν τα μικρά τσετάκια κόβουν εισιτήρια με 60 €.
Champion Jet_2 Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 Άγονη κατα τα άλλα...Το υπουργείο το γνωρίζει αυτό ή σφυράει αδιάφορα;
Lord Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 (edited) Τι είναι αυτά τα πράγματα ρε παιδιά ο καθένας ότι θελει κάνει? Edited June 9, 2022 by Lord
express adonis Posted June 10, 2022 Posted June 10, 2022 Αν θελει η σι τζετς να ξεκινησει καποτε την 2η ενδοκυκλαδικη θα το κανει...αν δεν θελει δεν τρεχει και τιποτα ελλαδα ειμαστε δεν τον ενοχλει και κανενας...με λιγα λογια υπαρχει μονο το αρτεμις....
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2022 Posted June 10, 2022 Εάν δεν υπογραφτεί η σύμβαση για την άγονη δεν θα ξεκινήσει κάποιο πλοίο, χωρίς να είναι κατοχυρωμένο ότι θα εισπράξει την επιδότηση.
ships.greece Posted June 10, 2022 Posted June 10, 2022 Σύμφωνα με το Ελληνική Ακτοπλοϊα υπογραφτηκε η σύμβαση από 11/6 - 24/7
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2022 Posted June 10, 2022 Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου που εγκρίνει την αντικατάσταση του Σούπερ Τζετ με το Caldera Vista. Αλλά τα δρομολόγια του Caldera Vista θα ξεκινήσουν στις 14 Ιουνίου.
hsw Posted June 11, 2022 Posted June 11, 2022 Αν θέλαμε να είμαστε (ή έστω να λεγόμαστε) σοβαροί σαν κράτος, ένα πλοίο που εκτελεί επιδοτούμενη γραμμή δεν θα μπορούσε να αντικαταστήσει άλλο, για οποιονδήποτε λόγο. Και θα υπήρχαν πρόστιμα για κάποιες από αυτες τις τακτικές, δεν θα μπορούσε η κάθε εταιρεία να κάνει ό,τι της κατέβει στο κεφάλι για δικό της όφελος. Αλλά....
rafina-lines Posted July 5, 2022 Posted July 5, 2022 Αύριο, Τετάρτη, τράμπα τα δύο πρωινά του Παναγιωτάκη, το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 7:30 για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο, και το ΑΝΔΡΟΣ 8:05 για Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Κουφονήσι. Μόνο αύριο όμως, την Πέμπτη κανονικά πάλι. Ποιος ο λόγος, άραγε....??
cyclades_shipping Posted September 14, 2022 Posted September 14, 2022 (edited) 41 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2022 μέχρι 31/10/2023 Άραγε στα ενδοκυκλαδικά εκτός από την Seajets θα υπάρξει ενδιαφέρον και από την ΑΝΜΕΖ ή την ΣΑΟΣ ; Edited September 14, 2022 by proud_ionian
cyclades_shipping Posted November 23, 2022 Posted November 23, 2022 (edited) Με την απουσία του δεύτερου ενδοκυκλαδικού πλου εχουν δημιουργει μεγαλα συγκοινωνιακα προβληματα οσον αναφορα την συνδεση των νησιων με την Συρο αφου δυσκολα μπορεις να εξυπηρετεις αυθημερον αλλα ακομα καποια νησια συδεονται με την Συρο αλλα και την Παροναξια μοναχα μια φορα την εβδομαδα, εχουμε μεινει κοντα 1 μηνα χωρις 2ο πλοιο, πρεπει να επισπευσει τις διαδικασιες ωστε να μπει καποιο ΕΓ/ΟΓ πλοιο. Edited November 23, 2022 by cyclades_shipping
Strofalos Posted January 20, 2023 Posted January 20, 2023 (edited) 15 hours ago, ΚΡΗΤΗΚΟΣ said: Το βαπόρι αναμένεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο στην Κασοκαρπαθία. Λογικό..προ των εκλογών κάνεις μια τέτοια κίνηση. Το πόσο θα κάτσει, βέβαια, στην γραμμή είναι το ζητούμενο... Αν και με τέτοιο εργαλείο στα χέρια σου μπορείς κάλιστα να ανοίξεις μια νέα γραμμή, καβατζωμένος με την επιδότηση στο μακρινό της σκέλος. Δηλαδή, ξεκινάς από Πειραιά και με 25 μίλια πας Σέριφο-Σίφνο-Μήλο ελεύθερα, και από εκεί συνεχίζεις για Σαντορίνη και στο υπόλοιπο επιδοτούμενο σκέλος του δρομολογίου. Κάσο είσαι στις 15 ώρες, Κάρπαθο στις 16,5 και δεν σου μιλάει και κανένας. Μόνο που οι Ηλιόπουλος και Ευγενιδης θα σε σφάξουν στα ΣΑΣ. Οι Μινωικές χέστηκαν..μόνο Μήλο πάνε και αυτή σε συγκεκριμένα δρομολόγια. Edited January 20, 2023 by proud_ionian quote & μεταφορά
margaritis24 Posted January 20, 2023 Posted January 20, 2023 Ωραια τα λετε,αλλα ποσα φορτηγα κ ποσο κοσμο θα παιρνει στα προηγουμενα νησια για να μεινει κ για τη Κασοκαρπαθεια κ τη Χαλκη;;δε γινονται αυτα.. ουτε να πηγαινεις 25 μιλια χωρις scrubber με παραπανω καυσιμο σε τιμη.. Μονο τη Σαντορινη θα κρατησει που ετσι κ αλλιως εξυπηρετει η Αττικα Κ μη ξεχναμε κ κατι σημαντικο για τη γραμμη,ο Πρεβελης το δυνατο του κομματι σε ολη τη γραμμη ηταν η Σαντορινη κ οχι τα υπολοιπα νησια,πανω απο 40 κομματια εβαζε καθε φορα
Annivas Posted January 20, 2023 Posted January 20, 2023 Συμφωνώ , πιστεύω ότι ούτε η Μήλος θα συμπεριλαμβάνεται στο δρομολόγιο του BS Chios. Απευθείας Σαντορίνη όπου έχει ψωμί με τα φορτηγά (που δεν θα τους αρέσει καθόλου η αλλαγή γιατί τα φορτηγά του νησιού στηρίζουν όλες τις εταιρείες πλην της ΑΤΤΙΚΑ) μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού. Σε αυτό το πλαίσιο και με την ταχύτητα του βαποριού θα μπορούσε να προστεθεί το καλοκαίρι η Ίος στα δύο δρομολόγια της άγονης , να έμενε περιθώριο για ένα 'ή ακόμη για δύο δρομολόγια απογευματινά Πάρο - Νάξο - ίο - Θήρα , κάποιο μεγάλο Blue Star να έκανε δύο φορές την εβδομάδα Σαντορίνη Κω Ρόδο κι έτσι να έκοβε το απογευματινό το καλοκαίρι που έβαζε είτε το Πάτμος είτε το Χίος και το Νάξος να παρέμενε στις 17:30 για Παροναξία Μικρές Κυκλάδες με το Νάξος.Εν ανάγκη τις ημέρες αιχμής κανεί διπλό με το HIGHSPEED 4. Με αυτό τον πολύ πρόχειρο υπολογισμό εξοικονομείται το Χίος που θα οδεύει ολοταχώς προς την Κασοκαρπαθία. Όμως όπως προείπαμε οι μεταφορικές της Σαντορίνης δεν ανήκουν στο fun club της Attica σε αντίθεση με αυτές τις Παροναξίας που έχουν κάνει τατουάζ το μπλε αστέρι. Οπότε με αυτή την αλλαγή, ίσως ενισχύεται από κάθε άποψη η πιθανότητα να εξελιχθεί σε ένα εξαιρετικό δρομολόγιο , το Πειραιάς Σέριφος Σίφνος Θήρα με το ΑΝΕΜΟΣ.
togias_k Posted January 20, 2023 Posted January 20, 2023 Θα προσθετα κ την Ιο στο τελευταίο δρομολόγιο. Πλέον για να μεταβεις, είτε πας νυχτα με το Πατμος είτε πληρώνεις το ταπεινό εισητήριο των 74€. Και μιλάμε για την Ιο.
margaritis24 Posted January 20, 2023 Posted January 20, 2023 Εχει πολυ ψωμι το πρωινο για μικρες κυκλαδες με το Ναξος στο κομματι απο Παρο μεχρι Αμοργο για να ξαναγινει απογευματινο!μπορει ομβς να κοπει του Πατμος η αγονη μεχρι τη Κασο καθε Τριτη κ μα κανει το Χιος 3 δρομολογια κ να παει ο Διαγορας 12νησα
Μηλιος Posted January 20, 2023 Posted January 20, 2023 Πιστευω οτι θα βαλει και Κρητη μες το προγραμμα το Πρεβελης ειχαε αρκετες καροτσες απο μεγαλονησο
basilis89 Posted January 29, 2023 Posted January 29, 2023 Καινούργια γραμμή άνοιξε μεταξύ Αγίας Άννας Νάξου και πισω Λιβαδιου Πάρου. Από ότι είδα θα έχει 2 δρομολόγια την ημέρα, η διάρκεια του ταξιδιού είναι 20λεπτα, και θα την πραγματοποιεί ο κυρίαρχος. Περισσότερο άνοιξε για τους νεφροπαθείς της Πάρου που θα μετακινούνται δωρεάν. Το εισητηριο για οσους δεν τ δικαιούνται ειναι 15€.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now