The ferry Posted April 22 Posted April 22 Γνωρίζει κάποιος αν μπει πλοιο στα ενδοκυκλαδικα έστω το καλοκαίρι; Δυσκολεύει από τα νησιά προς Σύρο με ένα μόνο πλοιο.
pilot Posted April 22 Posted April 22 Διάβασα πρόσφατα σε δημοσίευμα ότι σε συνάντηση που είχε ο δήμαρχος Ανάφης με παράγοντες του υπουργείου, οι τελευταίοι του ανέφεραν ότι δεν υπήρξε ενδιαφέρον από καμία εταιρεία και ότι ασκούνται πιέσεις για απευθείας ανάθεση. Κοινώς...θα...θα.... Και είναι κρίμα γιατί το δρομολόγιο αυτό είναι ζωτικής σημασίας για νησιά όπως η Σικινος κ η Ανάφη
The ferry Posted April 22 Posted April 22 (edited) Είναι το caldera vista αλλά μπορεί και φέτος να πάει στην Ισπανία. Αλλιώς δεν βρίσκω λόγω να μην το φέρουν εδώ. Έτσι κι αλλιώς το συγκεκριμένο δεν έχει και πάρα πολύ υψηλές τιμές (ούτε ταχύτητα) όσο τα ταχύπλοα του Ηλιόπουλου. Edited April 22 by polmyt quote
propeller Posted April 22 Posted April 22 Εντύπωση μου προκαλεί πως και γιατί δεν ενδιαφέρθηκε η Seajets για τη 2η ενδοκυκλαδική (Ανατ Κυκλάδων) απ'τη στιγμή που έχει διαθέσιμο συμβατικό (Sporades Star).. Θα μπορούσε να ενδιαφερθεί η Levante με τον Κάλβο και να τη πάρει έστω με απευθείας ανάθεση διότι με τη δρομολόγηση του Σμύρνα στις γραμμές της στο Ιόνιο της περισσεύει τώρα ένα πλοίο
Billy Johnson Posted April 22 Posted April 22 Seajets used to do the intra Cyclades all year round with hsc in summer and aqua jewel in winter.
aggelos_lask Posted April 22 Posted April 22 58 minutes ago, propeller said: Εντύπωση μου προκαλεί πως και γιατί δεν ενδιαφέρθηκε η Seajets για τη 2η ενδοκυκλαδική (Ανατ Κυκλάδων) απ'τη στιγμή που έχει διαθέσιμο συμβατικό (Sporades Star).. Θα μπορούσε να ενδιαφερθεί η Levante με τον Κάλβο και να τη πάρει έστω με απευθείας ανάθεση διότι με τη δρομολόγηση του Σμύρνα στις γραμμές της στο Ιόνιο της περισσεύει τώρα ένα πλοίο Δεν περισσεύει κανένα πλοίο,καλύτερο να έχουν 5 πλοία,μιλάμε για μεγάλα νησιά
polmyt Posted April 22 Posted April 22 Δεν νομιζω οτι εχει δειξει προθεση η Levante να μπλεχτει με το Αιγαιο και τις αγονες.
The ferry Posted April 22 Posted April 22 2 hours ago, propeller said: Εντύπωση μου προκαλεί πως και γιατί δεν ενδιαφέρθηκε η Seajets για τη 2η ενδοκυκλαδική (Ανατ Κυκλάδων) απ'τη στιγμή που έχει διαθέσιμο συμβατικό (Sporades Star).. Θα μπορούσε να ενδιαφερθεί η Levante με τον Κάλβο και να τη πάρει έστω με απευθείας ανάθεση διότι με τη δρομολόγηση του Σμύρνα στις γραμμές της στο Ιόνιο της περισσεύει τώρα ένα πλοίο Καλυτερα με 5 πλοία και να μην έχουν θέματα το χειμώνα επειδή φεύγει το Κάλβος για 2 μήνες επισκευή. Έτσι κι αλλιώς έκανε μια αποτυχημένη προσπάθεια στο αιγαίο με το smyrna di levante και δεν νομίζω να ξαναδοκιμασει εδώ. Όσο για την άγονη κι κει με τον Κάλβο Άγονη παίρνει.
pilot Posted April 22 Posted April 22 (edited) Πάντως η seajets με το sporades star θα μπορούσε να μπει...εξάλλου αν θυμάμαι καλά πριν 3 καλοκαίρια είχε ξανακάνει το δρομολόγιο Edited April 22 by pilot
propeller Posted April 22 Posted April 22 Είχε κάνει για ένα φεγγάρι την 1η ενδοκυκλαδική (Δυτ Κυκλάδων,που κάνει η Attica με το Άρτεμις)
The ferry Posted Wednesday at 07:21 AM Posted Wednesday at 07:21 AM Και είχε και δύο ατυχήματα. Άσχετο αυτό αλλά ας το αναφέρουμε.
captain mitsos Posted Wednesday at 08:56 AM Posted Wednesday at 08:56 AM Η γραμμή αυτή έχει καταντήσει παραμύθι με δράκο ,δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν τους ενδιαφέρει ,δεν ζουν σε νησιά που είτε για υπηρεσίες, είτε για τροφοδοσία ,είτε για οποιονδήποτε λόγο εξαρτάται από άλλο νησί , ειναι ντροπή αυτό που ζούμε μετά την φυγή των aqua jewel aqua spirit άνδρος τζετ το χάος. Άντε τώρα να ζείς στην Νάξο και για να πας Σύρο τον χειμώνα να κάνεις ολόκληρο ταξίδι
aggelos_lask Posted Wednesday at 09:27 AM Posted Wednesday at 09:27 AM (edited) Έστω να έβαζε κάνα Naxos Jet ή Elite jet.Αλλά δεν βλέπω να ενδιαφέρεται κανείς Edited Wednesday at 09:36 AM by polmyt quote
Nicksy58 Posted Wednesday at 10:51 AM Posted Wednesday at 10:51 AM (edited) Κάπου ξαφνιάστηκα ότι ο Τρίτωνας θα ενδιαφερόταν για το Ionis. Νομίζω ότι θα ήταν πιο ενδιαφέρον από το Λαύριο-Κέα Edited Wednesday at 10:52 AM by Nicksy58
parian scientist Posted Wednesday at 11:35 AM Posted Wednesday at 11:35 AM Στην περίπτωση μας πρώτον το Sporades star δεν είχε αφήσει ντόκο που να μην ακουμπήσει και αναλόγως καιρού συνήθως δεν έδενε αυτά μέχρι που έσκισε τα ύφαλα… Το Caldera Vista είχε ακριβότερα εισιτήρια δεν έπαιρνε φορτηγά και συχνά πυκνά άραζε στην Πάρο για διάφορους λόγους…..Το Saonisos εκανε τα δρομολόγια όποτε γουστάρε και πολλά άλλα, αλλά ο κόσμος το γούσταρε, τι κρίμα ποσό ωραίο καραβι …Το Ιονίς Θα ήταν μία ωραία λύση για τις ανατολικές Κυκλάδες και όλα αυτά τα τραβάμε διότι δεν έχει προχωρήσει ακόμα η κλωνοποίηση και μιλάω για κλωνοποίηση του ΑΡΤΕΜΙΣ …!!!!
Villandry Posted Wednesday at 12:30 PM Posted Wednesday at 12:30 PM Το Σποράδες Σταρ και το πλήρωμα αυτού δηλαδή δεν ήταν ικανά να δένουν στα λιμάνια της γραμμής; Τί εννοείτε γράφοντας ότι το Καλντέρα συχνά πυκνά άραζε στην Πάρο; Το Σαονησος δε γουσταρε να κάνει δρομολόγια αλλά το γουσταρε ο κόσμος; Περίεργα τα πράγματα και πιο περίεργη η περιγραφή τους. Ζήτημα δεν είναι μόνο τα πλοία αλλά και η εταιρεία τους, αν υπάρχει σοβαρότητα και υποστήριξη από ιδιοκτησία, στελέχη σε γραφείο, πρακτορεία και φυσικά πλήρωμα όλα τα παραπάνω πλοία θα μπορούσαν να ταξιδεύουν με κέρδος για τους νησιώτες και τις εταιρείες τους.
The ferry Posted Wednesday at 12:49 PM Posted Wednesday at 12:49 PM Για το sporades star από τη στιγμή που δεν είμασταν στην γέφυρα του πλοίου δεν μπορούμε να πούμε για το πλήρωμα και γιατί ακουμπαγε στα λιμάνια κτλπ. Το caldera επειδή το έχω ζήσει εξυπηρετούσε καλά τους επιβάτες και με λίγο ανεβασμένες τιμές για μένα δεν χάλασε ο κόσμος. Για το saonissos να πούμε ότι τα δρομολόγια τα έδινε το Υπουργείο;;; Άρα έχει ευθύνη και αυτό.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Wednesday at 07:53 PM Posted Wednesday at 07:53 PM On 4/22/2025 at 10:31 PM, The ferry said: Έτσι κι αλλιώς έκανε μια αποτυχημένη προσπάθεια στο αιγαίο με το smyrna di levante και δεν νομίζω να ξαναδοκιμασει εδώ. Aποτυχημένη προσπάθεια δεν θεωρείται Αφού ήταν διεθνής γραμμή,Θεσ/νίκη-Σμύρνη
The ferry Posted Wednesday at 09:05 PM Posted Wednesday at 09:05 PM (edited) Αποτυχημένη το λέω γιατι έβαζε 3 νταλίκες και 50 άτομα Edited Thursday at 06:07 AM by polmyt quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Wednesday at 09:21 PM Posted Wednesday at 09:21 PM Όμως δεν αφορά δρομολόγιο εσωτερικού στο Αιγαίο.
aggelos_lask Posted Wednesday at 10:50 PM Posted Wednesday at 10:50 PM Εκτός από το να βάλει η Seajets το Sporades Star που λέτε κάποιοι, γιατί να μην βάλει το Aqua Jewel? Πιστεύω ότι είναι μια ακόμη καλύτερη λύση και για να μην θέλει να βάλει τα μικρά κάτι μου βρομαει ότι θα τα έχει κάνει ανταλλακτικά τα Caldera vista & Naxos Jet
polmyt Posted Thursday at 06:08 AM Posted Thursday at 06:08 AM Γιατι μετα δεν θα εχει βαπορι για τα Κυθηρα. Δεν γινεται να συνεχιζουμε την κολοκυθια ομως.
parian scientist Posted Saturday at 08:47 PM Posted Saturday at 08:47 PM On 4/23/2025 at 3:30 PM, Villandry said: Το Σποράδες Σταρ και το πλήρωμα αυτού δηλαδή δεν ήταν ικανά να δένουν στα λιμάνια της γραμμής; Τί εννοείτε γράφοντας ότι το Καλντέρα συχνά πυκνά άραζε στην Πάρο; Το Σαονησος δε γουσταρε να κάνει δρομολόγια αλλά το γουσταρε ο κόσμος; Περίεργα τα πράγματα και πιο περίεργη η περιγραφή τους. Ζήτημα δεν είναι μόνο τα πλοία αλλά και η εταιρεία τους, αν υπάρχει σοβαρότητα και υποστήριξη από ιδιοκτησία, στελέχη σε γραφείο, πρακτορεία και φυσικά πλήρωμα όλα τα παραπάνω πλοία θα μπορούσαν να ταξιδεύουν με κέρδος για τους νησιώτες και τις εταιρείες τους. On 4/23/2025 at 3:49 PM, The ferry said: Για το sporades star από τη στιγμή που δεν είμασταν στην γέφυρα του πλοίου δεν μπορούμε να πούμε για το πλήρωμα και γιατί ακουμπαγε στα λιμάνια κτλπ. Το caldera επειδή το έχω ζήσει εξυπηρετούσε καλά τους επιβάτες και με λίγο ανεβασμένες τιμές για μένα δεν χάλασε ο κόσμος. Για το saonissos να πούμε ότι τα δρομολόγια τα έδινε το Υπουργείο;;; Άρα έχει ευθύνη και αυτό. Το καλύτερο εξυπηρετούσε Αλλά συχνά πυκνά δεν έκανε δρομολόγια και αυτό συνήθως αράζει για μέρες σε συγκεκριμένα νησιά αλλά περισσότερο στην Πάρο και έτσι εξυπηρετούσε την SEAJETS…. Saonisos εξυπηρετούσε την SAOS είναι πραγματικότητα αλλά για κάποιο λόγο το γουστάραν.. Χρησιμοποιώ ενδο κυκλαδικά τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για αρκετούς μήνες μέσα στο χρόνο μιλάω για δυτικές και Ανατολικές Κυκλάδες όταν δεν θα υπάρχουν οπότε έχω αρκετή εμπειρία για το τι γίνεται πιστεύω δηλαδή τώρα τι Κάνουν τα πληρώματα τι δυνατότητες έχουν και τα καράβια Αυτό το ξέρουν οι ίδιοι Εγώ ξέρω ότι δύο φορές μέσα σε μία βδομάδα το Sporades είχε επακούμπησή στην Πάρο μια βδομάδα πριν εδεσέ στην Σίφνο μόνο κατά την επιστροφή από Κίμωλο 2 φορές κιόλας στη μία ήμουν μέσα Και πάει λέγοντας εγώ όταν γίναν αυτά ήμουν στο γκαράζ έτοιμος να κατέβω ούτε στο μηχανοστάσιο ούτε στη γέφυρα …. ευχριστω πολυ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now