pilot Posted September 22, 2024 Posted September 22, 2024 https://www.newsbreak.gr/ellada/709487/o-komparsos-ypoyrgos-stylianidis-afinei-sikino-kai-anafi-se-apomonosi/ Περίπου αυτά που έλεγα στο thread για τα δρομολόγια των μικρών Κυκλάδων- και φυσικά η απομάκρυνση κ μη αντικατάσταση του Σαονησος δεν είναι το μόνο πρόβλημα, αλλά η κορυφή του παγόβουνου
Diagoras Posted October 10, 2024 Posted October 10, 2024 Η εκπομπή του λαού😁 ασχολήθηκε σήμερα με τα ενδοκυκλαδικά και κυρίως με το κενό του Σαόνησος
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Κυκλάδες – Επιμελητήριο: Αίτημα για διπλή προσέγγιση από Πάρο προς Σύρο Quote “Σε συνέχεια της επιστολής του Δικηγορικού Συλλόγου Σύρου, με τον οποίο βρισκόμαστε σε συνεννόηση και συμφωνία, όπου μεταξύ άλλων ζητείται να εξυπηρετηθεί κάθε Τετάρτη η επιστροφή του επιβατικού οχηματαγωγού «Άρτεμις» στη Σύρο προσεγγίζοντας και το λιμάνι της Πάρου, προτείνουμε επιπρόσθετα να εξεταστεί η δυνατότητα σύνδεσης της Πάρου με τη Σύρο κάθε Πέμπτη κατά την επιστροφή επιβατικού οχηματαγωγού πλοίου της Blue Star από Αμοργό – Μικρές Κυκλάδες – Νάξο – Πάρο προς Πειραιά….” Μέρος της επιστολής από το Επιμελετηριο Κυκλαδων προς το Υπουργείο Ναυτιλίας με κοινοποίηση σε όλους τους φορείς για την βελτίωση των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων και επικοινωνίας. Βλέπετε έχουμε ένα (αντί για δύο) δρομολόγια εντός Κυκλάδων και η αποχώρηση των ταχύπλοων σε λίγες ημέρες, δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στην επικοινωνία μεταξύ των νησιών … Οπότε; Μέτρα χθες… Αναλυτικά, η επιστολή από το Επιμελητήριο Κυκλάδων με την υπογραφή του προέδρου κου Γιάννη Ρούσσου Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Σε συνέχεια των τελευταίων επιστολών και προφορικών συζητήσεων μας με το σύνολο της πολιτικής και υπηρεσιακής ηγεσίας του Υπουργείου, αλλά και των επαφών μας με όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη περιοχή, επανερχόμαστε στο θέμα της ενδοκυκλαδικής σύνδεσης και το σημαντικό κενό που έχει δημιουργηθεί από την έλλειψη του ενός εκ των δύο επιδοτούμενων πλοίων που δραστηριοποιούνται στις ακτοπλοϊκές γραμμές δημοσίου συμφέροντος για τα νησιά των Κυκλάδων. Το γεγονός αυτό εκτός όλων των άλλων προβλημάτων που έχει δημιουργήσει, έχει προκαλέσει σημαντικό κενό στο μεταφερόμενο έργο επαγγελματιών και διακινούμενων εμπορευμάτων από τη Σύρο προς τα υπόλοιπα νησιά της γραμμής. Επιπλέον επισημαίνουμε πως με την λήξη των δρομολογίων των ταχυπλόων τις προσεχείς ημέρες αποκόπτεται εντελώς η διασύνδεση της Θήρας και μερικώς η διασύνδεση Ίου και Νάξου με το διοικητικό κέντρο της Σύρου. Λαμβάνοντας υπόψη, τόσο την αγωνία των κατοίκων ως προς την εξυπηρέτησή τους από την ενδοκυκλαδική συγκοινωνία, όσο και την εύλογη ανησυχία όπως εκφράστηκε σε πρόσφατη συνάντηση της διοίκησης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων με μεγάλο αριθμό άμεσα εμπλεκόμενων με το ζήτημα επιχειρήσεων από τη Σύρο, επιθυμούμε να σας καταδείξουμε την ανάγκη να υπάρξει προσπάθεια εύρεσης μίας έστω και προσωρινής λύσης. Προς ώρας, αν και ικανοποιείται εν μέρει η μεταφόρτωση επαγγελματιών και διακινούμενων εμπορευμάτων και η μετάβαση μέσω ανταπόκρισης των νησιωτών από τη Σύρο μέσω Πάρου στα υπόλοιπα νησιά, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τις επιστροφές αυτών. Σε συνέχεια της επιστολής του Δικηγορικού Συλλόγου Σύρου, με τον οποίο βρισκόμαστε σε συνεννόηση και συμφωνία, όπου μεταξύ άλλων ζητείται να εξυπηρετηθεί κάθε Τετάρτη η επιστροφή του επιβατικού οχηματαγωγού «Άρτεμις» στη Σύρο προσεγγίζοντας και το λιμάνι της Πάρου, προτείνουμε επιπρόσθετα να εξεταστεί η δυνατότητα σύνδεσης της Πάρου με τη Σύρο κάθε Πέμπτη κατά την επιστροφή επιβατικού οχηματαγωγού πλοίου της Blue Star από Αμοργό-Μικρές Κυκλάδες-Νάξο-Πάρο προς Πειραιά. Επιθυμούμε το Υπουργείο να παρέμβει ζητώντας από την ATTICA–GROUP να ικανοποιήσει τις δύο αυτές προτεινόμενες αλλαγές και εξασφαλίζοντας τις προϋποθέσεις για τον σκοπό αυτό. Με τις τροποποιήσεις αυτές πιστεύουμε πως θα διευκολυνθεί έστω και προσωρινά και ενόψει του επικείμενου διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές, η μεταφορά πολιτών, επαγγελματιών και εμπορευμάτων από τη Πάρο στη Σύρο, καθώς συνδυάζονται με τη δεδομένη ύπαρξη δρομολογίων επιστροφής. Τέλος σας ενημερώνουμε πως το Επιμελητήριο Κυκλάδων βρίσκεται σε συνεχή και ανοιχτή επικοινωνία με τις ναυτιλιακές εταιρείες ζητώντας, σεβόμενοι το επιβατικό κοινό, να διαθέσουν πλοία για την κάλυψη τόσο των δύο γραμμών δημοσίου συμφέροντος όσο και του μεταφορικού έργου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Παράλληλα όμως χρειάζεται και η Πολιτεία να αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν και να ανταποκριθεί με συνέπεια στις απαιτήσεις αναβάθμισης των παροχών προς ουσιαστική στήριξη και ανάπτυξη της νησιωτικότητας. Είμαστε στη διάθεση σας προκειμένου να συζητήσουμε οποιαδήποτε εναλλακτική αντιπρόταση επί του θέματος”.
BS CHIOS Posted November 25, 2024 Posted November 25, 2024 Τροποποίηση των δρομολόγιων του Άρτεμις, κάθε Τετάρτη μέχρι 31/12 Αντί για Σύρο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο, θα κάνει Σύρο-Πάρο-Σίκινο-Φολέγανδρο-Σαντορίνη-Πάρο-Σύρο. Έτσι έχουμε άλλο ένα δρομολόγιο από Σύρο για Πάρο και αντίστροφά, ενώ η προσθήκη Σικίνου και Φολεγάνδρου μοιάζει με προσωρινή λύση στην απώλεια του 2ου ενδοκυκλαδικού (θέλω να πιστεύω πως θα βρεθεί κάτι πιο μόνιμο). Πιθανότατα έχει να κάνει και με την επιστολή στο ακριβώς προηγούμενο ποστ.
Nikos_Chania Posted December 7, 2024 Posted December 7, 2024 Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί σε κάποιο άλλο θέμα, αλλά σήμερα 7.12 και το επόμενο Σάββατο 14.12, το Blue Star Paros έχει ανεκτέλεστα δρομόλογια.
cyclades_shipping Posted December 7, 2024 Posted December 7, 2024 Αν δεν κανω λάθος, κάθε Χειμώνα τα Σάββατα δεν εκτελεί δρομολόγιο και παραμένει στην Αμοργο.
Nikos_Chania Posted December 7, 2024 Posted December 7, 2024 Μόνο που σήμερα (και το επόμενο Σάββατο) το ανεκτέλεστο είναι από Πειραιά.
cyclades_shipping Posted December 7, 2024 Posted December 7, 2024 (edited) Ετσι γίνεται παντα, ουσιαστικά μετα το απογευματινό δρομολόγιο της Παρασκευής από Πειραιά το οποίο τερματίζει στα Καταπολα το πλοιο παραμένει εκεί μέχρι το πρωι της Κυριακής. Edited December 7, 2024 by cyclades_shipping
Panagia Ekatontapiliani Posted December 8, 2024 Posted December 8, 2024 Απλώς σ προηγούμενα ΣΚ λόγω των κακών καιρικών συνθηκών έκανε το δρομολόγιο το Σάββατο αντί για Κυριακή
togias_k Posted January 20 Posted January 20 Εντύπωση μου κάνει, πως ενώ παραμένει ορφανή η δεύτερη άγονη των Κυκλαδων από τον Δεκαπενταυγουστο, δεν την έχει πάρει ο Ηλιόπουλος ενώ το Sporades Star καθεται; Και δεν λέω για τώρα που κάνει τα γνωστά κόλπα και φεύγει. Αλλά από τον Αύγουστο που είχε κινηση
captain mitsos Posted February 13 Posted February 13 Αφού το aqua jewel δεν είναι πλέον στην γραμμή των Κυθήρων μήπως είναι καιρός να επιστρέψει στα ενδοκυκλαδικα ; Η κάποιο άλλο πλοίο έστω έχει καταντήσει ξεφτίλα να υπάρχει μόνο το Άρτεμις
Nicksy58 Posted February 13 Posted February 13 Θα ήταν καλό το Ionis για τις ενδοκυκλαδικές διαδρομές;
nomikos Posted February 20 Posted February 20 Παρατηρήστε κάθε Τετάρτη που κατεβαίνει το Άρτεμις από Πάρο Σαντορίνη και επιστροφή από Σαντορίνη Πάρο.Πέφτει ακριβώς στα ωράρια του Blue Star 1.Από Σαντορίνη φεύγει μαζί με το BS1 και με τα 14 μίλια του φτάνει ίδια ώρα με αυτό στη Πάρο.. Απλά απαράδεκτο,πιστεύω θα κουβαλάει μύγες στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.
JonB72 Posted March 9 Posted March 9 (edited) Θα είναι ποτέ άλλο ένα ενδοκυκλαδίτικο πλοιο που θα αντικαταστήσει τη Σαόννησο? Edited March 9 by polmyt
Trellla Posted March 9 Posted March 9 (edited) Ακούγεται ότι σύντομα θα βγει το πανόραμα για την δεύτερη ενδοκυκλαδικη εντός τον επομένων ημερών λέγεται. Edited March 9 by Nick the Greek Quote
giannis z. Posted March 23 Posted March 23 Υπάρχει κάποια εξέλιξη για την δεύτερη ενδοκυκλαδική γραμμή;
Metal maniac Posted March 24 Posted March 24 On 3/9/2025 at 7:00 PM, Trellla said: Ακούγεται ότι σύντομα θα βγει το πανόραμα για την δεύτερη ενδοκυκλαδικη εντός τον επομένων ημερών λέγεται. Το Πανόραμα έχει ακόμα αρκετή δουλειά,δεν θα βγει σύντομα σε δρομολόγια
Metal maniac Posted March 28 Posted March 28 Ανακοίνωση της Fast Ferries για τα δρομολόγια του “Αικατερίνη Π”. Α. Σας ενημερώνουμε ότι κατόπιν της πρόβλεψης επικράτησης δυσμενών καιρικών συνθηκών τις επόμενες ημέρες στις περιοχές πλόων του πλοίου μας Ε/Γ-Ο/Γ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π το δρομολόγιο της Παρασκευής 28/3/2025 ώρα 15:15 από Πειραιά για Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Ίο, Θήρα θα εκτελεστεί την ΚΥΡΙΑΚΗ 30/3/2025 με ώρα αναχώρησης από Πειραιά 07:45 ως ακολούθως: Πειραιάς 07:45 – ΣΕΡΙΦΟΣ 11:45-12:00 – ΣΙΦΝΟΣ 12:35-12:55 – ΚΙΜΩΛΟΣ 13:45-13:55 – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ 15:00-15:15 ΣΙΚΙΝΟΣ 15:50-16:00 – ΙΟΣ 16:30-16:45 – ΘΗΡΑ : 17:55. Αντιστοίχως, το δρομολόγιο της ΚΥΡΙΑΚΗΣ 30/3/2025 από Θήρα θα εκτελεστεί με νέα ώρα αναχώρησης 19:30 αντί 08:30 ως εξής: Από ΘΗΡΑ αναχώρηση 19:30 ΙΟ 20:40-20:55 ΣΙΚΙΝΟ 21:20-21:30 ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟ 22:05-22:20 ΚΙΜΩΛΟ 23:30-23:40 ΣΙΦΝΟ επόμενη 00:30 – 00:50 ΣΕΡΙΦΟ 01:25-01:30 ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΦΙΞΗ 05:45 Β. Για την εξυπηρέτηση συγκοινωνιακών αναγκών θα εκτελεστεί δρομολόγιο σήμερα Παρασκευή από Πειραιά ώρα 15:15 για ΣΕΡΙΦΟ 19:15-19:35 ΣΙΦΝΟ 20:10 -20:25 ΠΕΙΡΑΙΑ 00:45 επομένης.
gpap2006 Posted April 8 Posted April 8 Έκτακτο τη Λαμπροτριτη του BS1 από Πειραιά 08'30 για Κατάπολα Νάξο Πάρο Πειραιά.
pilot Posted Saturday at 10:19 PM Posted Saturday at 10:19 PM Παρατηρώ ότι στα καλοκαιρινά απογευματινά δρομολόγια του BS1 που έχουν αναρτηθεί, δεν φαίνονται προσεγγίσεις στην Αναφη, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα καλοκαίρια (κάθε Κυριακή και Πέμπτη ήταν). Γιατί άραγε? Να αναφέρω εδώ πως τα δρομολόγια άγονης του BSChios έχουν αναρτηθεί κανονικά πλήρως
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now