Orestis Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 αναρωτιεμαι ποια η λογικη μιας τοσο μικρης(εσωτερικης) μετασκευης Η μετασκευή που θα γίνει είναι απαραίτητη προκειμένου να αυξηθεί το πρωτόκολλο του πλοίου και να συμμορφωθεί σε κάποιες προδιαγραφές που αφορούν τα επιβατηγά.
Neptune Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 Χμ... Απ οτι ειδα μαλλον το πλοιο θα παραμεινει με την κλασικη γιαπωνεζικη σιλουετα του χωρις να αλλαχτει τιποτα εξωτερικα. Καλο αυτο για τους fun των γιαπωνεζικων. Παντως ακομα δεν εχουν καταληξει στην εσωτερικη του διαταξη. Αλλα εχουμε χρονο μεχρι να τελειωσουν τα ξηλωματα.
NHSOS XIOS Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 δεν θα χρειαστει 4 σωστικες λεμβους οπως εβαλε και η ΑΡΙΑΔΝΗ?Που θα μπουν αυτες οι βαρκες οεο Η μετασκευή που θα γίνει είναι απαραίτητη προκειμένου να αυξηθεί το πρωτόκολλο του πλοίου και να συμμορφωθεί σε κάποιες προδιαγραφές που αφορούν τα επιβατηγά. Χμ... Απ οτι ειδα μαλλον το πλοιο θα παραμεινει με την κλασικη γιαπωνεζικη σιλουετα του χωρις να αλλαχτει τιποτα εξωτερικα. Βαρκες ειδες Νeptune?Γιατι αν ειναι να αυξηθει το πρωτοκολλο αποκλειεται να μην βαλει επιπλεον λεμβους.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Τα ξηλώματα προχωράνε με γοργούς ρυθμούς σε αντίθεση με τη μετασκευή. Προς το παρόν τα συνεργεία δε δουλεύουν εντατικά (καμία σχέση με αυτό που γινόταν με τα συνεργεία στον Ελυρο)
Neptune Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 Βαρκες ειδες Νeptune?Γιατι αν ειναι να αυξηθει το πρωτοκολλο αποκλειεται να μην βαλει επιπλεον λεμβους. Η αληθεια ειναι οτι βαρκες δε βλεπω. Μονο αυτες που εχει πισω απο τη γεφυρα. Απο καινουριο πραμα βλεπω μονο 2 resque. Ενα δεξια και ενα αριστερα. Αλλα βλεπω MES αμα σου κανουν :D
polmyt Posted October 9, 2009 Author Posted October 9, 2009 Ασχημα τα νεα για το βαπορι Δυστυχως απο οτι κουγεται βρηκανε ποσοτητα αμιαντου.Αν ειναι ετσι τα πραγματα ελπιζω να υπαρξει μεριμνα ωστε να αφαιρεθει σωστα και με ασφαλεια ο αμιαντος χωρις να εκτεθουν οι εργαζομενοι.Αυτο ειναι και το πρωτο που εχει σημασια αυτη τη στιγμη Απο κει και περα λογικα θα υπαρξει καποια εμπλοκη στις εργασιες
NHSOS XIOS Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Οντως ασχημα αυτα τα νεα και δεν νομιζω να προχωρησει η μετασκευη,τουλαχιστον με βαση οτι εγινε σε μια αντιστοιχη περιπτωση.
Neptune Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Δε νομιζω να μην προχωρησει η μετασκευη σε αυτη την περιπτωση γιατι δε μιλαμε για ενα πλοιο με λιγα χρονια μπροστα του. Απλα θα παει λιγο ως αρκετα πισω. Το "περιφημο" 5μελες παντως μπηκε σημερα στο πλοιο (λογικα μετα απο καταγγελια εργαζομενων) και εδιωξε ολους οσους εργαζονταν πανω σ αυτο και απαιτησε να σταματησουν οι εργασιες μεχρι την σωστη αφαιρεση του αμιαντου απο το βαπορι. Τωρα φταιω εγω που αναρωτιεμαι αν σε πλοιο 20ετιας υπαρχει αμιαντος σε ποσα αλλα που ταξιδευουμε μαζι τους καθημερινα υπαρχει?
Neptune Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 Τελικα πηρε το αυτι μου οτι το δειγμα που σταλθηκε για εξεταση εδειξε οτι δεν υπαρχει προβλημα... Οποτε οι εργασιες συνεχιζονται με γοργους ρυθμους.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 (edited) Στο πλοίο όταν πήγε το 5μελες, υπέδειξε κατευθείαν κάποια σε συγκεκριμένα μέρη του πλοίου, όποτε πρέπει να είναι σίγουρα από καταγγελία εργαζομένων. Από όσο γνωρίζω ο αμίαντος επαψε να τοποθετείτε επίσημα στα πλοία το 1980. (Άντε 1-2 χρόνια μετά μπορεί να έχουν μερικά πλοία από τα stock που υπήρχαν στις εταιρείες από αμίαντο). Στη συγκεκριμένη περίπτωση η εταιρεία ρώτησε το Ναυπηγείο στην Ιαπωνία, που κατασκευάστηκε το πλοίο, για να τους πει τι υλικό είναι αυτό?? Το Ναυπηγείο τους έστειλε το ακριβές υλικό, με επίσημα χαρτιά που είχαν μεταφραστεί από τη Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, αλλά το 5μελες δεν τα δέχονταν. Το 5μελες ζήταγε να σταλθεί δείγμα για ανάλυση στα εργαστήρια του Δημόκριτου. Έτσι για περίπου 2 εβδομάδες είχαν σταματήσει οι εργασίες μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα της ανάλυσης. Οι εργασίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν το Μάρτιο του 2010 Edited October 15, 2009 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Σε αντίθεση με το Εξπρές Πήγασος που έχουν ξεκινήσει το εσωτερικό του κτίσιμο στο Hellenic Voyager ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει.
aiolosii Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Στο ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ γίνεται ριζική ανακατασκευή (νέα υλικά και καλωδιώσεις) εσωτερικών χώρων λόγω του ότι τα προυπάρχοντα δεν μπορούσαν να πιστοποιηθούν ώς άκαυστα και άρα το πλοίο δεν μπορούσε να γίνει συμβατό με την κοινοτική οδηγία 98/18 και την τελευταία SOLAS που ειναι υποχρεωτικές απο το 2010. Στο HELLENIC VOYAGER παρότι Ιαπωνικής κατασκευής (τα παλαιότερα δεν ακολουθούσαν καθόλου κατασκευαστικά την SOLAS), και ενω το πλοίο πλέον θα χαρακτηρίζεται Ε/Γ-Ο/Γ και οχι Ο/Γ, δεν έχει θέμα ανακατασκευής. Η εταιρεία προς το παρόν κατασκευάζει ατομικά wc και ντούζ σε όλες τις καμπίνες αξιωματικών, και σε μερικές επιβατών ώστε το πλοίο να μπορεί να έχει περίπου 200 κλίνες. Λογικά δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στο εσωτερικό του εκτός απο μικρές αλλαγές. Μια σκέψη ηταν να δρομολογηθεί Πειραια Λεμεσσό Χαϊφα, αλλά ώς είθισται δεν επιβεβαιώνεται ούτε διαψέυδεται οποιαδήποτε πληροφορία περί του τι μέλλει γεννέσθαι. Στην παρούσα φάση μάλλον δεν πρόκειται να δούμε εξωτερικές αλλαγές σε κανένα απο τα δύο πλοία.
Neptune Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Το Χελλενικ Βογιατζερ ειναι δεμενο με την αριστερη πλευρα στο μωλο ενω δειχνει φρεσκοβαμμενη η δεξια του πλευρα χωρις το "CARGO" ομως
Cruise Europa Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 Ετοιμασίες για Κυπριακή σημαία βλέπω-ακούω-μαθαίνω για το πλοίο που πολύ-πολύ σύντομα (μέσα στο επόμενο 10ήμερο δηλαδή) ξεκινάει για ναύλο ως ΡΟ-ΡΟ!!! Φαντάζομαι η συνέχεια για την μετασκευή του όταν με το καλό επιστρέψει......!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 Τόσο νωρίτερα, γιατί έλεγαν ότι ήθελαν το πλοίο στις 02 Ιανουάριου
Cruise Europa Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 Κι εγώ και όλοι αυτό είχαμε ακούσει, αλλά το¨Big Boss" έχει άλλα σχέδια για το καραβάκι! Θα δείξει!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 8, 2009 Posted December 8, 2009 Στην περιπτωση του Hellenic Voyager μονο θεωρω την πιο περιεργη κινηση και αυτο γιατι το βαπορι ειναι αφτιαχτο.Αν και πιστευω οτι θα τα μπαλωσουν προχειρα μεχρι να φευγει Μπορεί να είναι άφτιαχτα τα σαλόνια, αλλά το πλοίο θα δουλέψει ως Ro-Ro, όποτε δεν του χρειάζονται. Έτσι και αλλιώς είχε τα περισσότερα κλειστά κατά τα ταξίδια ως Ro-Ro
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 Το Χελλενικ Βογιατζερ ειναι δεμενο με την αριστερη πλευρα στο μωλο ενω δειχνει φρεσκοβαμμενη η δεξια του πλευρα χωρις το "CARGO" ομως Σωστά, φρεσκοβαμμένο και απαστράπτον στον σημερινό βοηθούντα (και επανεμφανισθέντα ) ήλιο. Κουφέτο το πλοίο, και πανέμορφο όπως εξ από ανέκαθεν άλλωστε.
Earl Granville Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 Ετοιμάζεται ο βάπορας αλλά για που? Κάτι σειρήνες λένε για Λεμεσό Χάιφα αλλά δεν έχουν διασταυρωθεί ακομη.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 Χθες το Hellenic Voyager βγήκε μια βόλτα στη ράδα του Πειραιά για να πάρει πετρέλαια και ξανά επέστρεψε στη θέση του.
Cruise Europa Posted December 21, 2009 Posted December 21, 2009 Εν αναμονή για το πλοίο τελικά και το ποια γραμμή θα πάρει και πως θα δουλέψει! Ισως να το δούμε και κατά Κόρινθο μεριά μιας και η κίνηση των ROPAX ανέβηκε και έφερε ανησυχίες και γκρίνιες στην εταιρεία του!!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2010 Posted January 3, 2010 Οι νεότερες πληροφορίες λένε ότι πλοίο δε θα πάει κάπου σύντομα
Cruise Europa Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Eιναι ένα ντόμινο για γερούς παίχτες η δρομολόγηση του πλοίου και πως θα δουλέψει τελικά....!!
NHSOS XIOS Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Μπορεί να είναι άφτιαχτα τα σαλόνια Τελικα τι γινεται με τα σαλονια και τις εσωτερικες εργασιες,προχωρουν η δεν γινεται τιποτα?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Το πλοίο είναι έτοιμο για χρήση ως Ro-Ro, αλλά για επιβατηγό ακόμα έχει δουλειά
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now