proud_ionian Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 το βαπορι στις φωτο δειχνει πανεμορφο. ενσταση μου τα πολλα ανοιχτοχρωμα αεροπορικα, που σε ενα χρονο θα ειναι γκρι (το εχουν πει και αλλοι φιλοι). δικαιωνονται οσοι υποστηριζαν, οτι αδικειται ως roro και οτι εχει πολλες δυνατοτητες. σιγουρα παντως, ειναι περισσοτερο "καραβολατρικο" σε σχεση με τα blue star και οι πολλες περατζαδες σου επιτρεπουν να χαρεις το ταξιδι. δεν ξερω τι ακομη σκοπευουν να προσθεσουν το χειμωνα, αλλα περα απο καταπελτη επιβατων και (πιθανον) προσθηκες καμπινων, μερικα μορφωταρια στην πρυμη δεν θα εβλαπταν.
georgios express Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 ....αν όντως έφυγε 18.35 όπως είπε κάποιος και όχι 18.00 γιατί στην περίπτωση που το ρολόι του επιβάτη ήταν σωστό και όχι χαλασμένο, μιλάμε για 4 ώρες και 15 λεπτά το Πειραιά Πάρο... Δια της εις άτοπον απαγωγής, δεν μπορεί να έφυγε 18.35. Από το ύψος της παραλιακής έβλεπα όλον τον Σαρωνικό, μετά τις 18.45, το μόνο μπλέ που είδα ήταν στις 07.10 το BS. Eπομένως, λογικά, θα έφυγε 18.00 και μετά από 45 min θα είχε ήδη βγεί από το separation κααι θα είχε "κρυφτεί" πίσω από τον Τούρλο.
NHSOS XIOS Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 Διαβαζοντας την ανακοινωση της εταιριας για την δρομολογηση του πλοιου,κολλησα σε κατι: Το Νήσος Ρόδος με υπηρεσιακή ταχύτητα 23 μιλίων μεταφέρει 1.600 επιβάτες και 750 ΙΧ ή 180 Φορτηγά πλακα μας κανουν προφανως...εκτος αν εννοουν 750 smart η 180 βανακια...Οπου κι αν εψαξα(shippax/σουηδο)για τα ΙΧ δινουν οτι παιρνει 472,ενω για τα φορτηγα ειναι χαρακτηριστικο οτι τα CRUISE του Grimaldi φορτωνουν 160(τα μεγαλα εννοω)με 3000 γραμμικα μετρα φορτωσης...Το ΡΟΔΟΣ εχει 1600 lane meters:cool: Ειπαμε να το διαφημισουμε αλλα οχι κι ετσι
margaritis24 Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 στην παρο σε πια θεση επεσε στο κεφαλι η στην 7???
CptAris Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 Μ' αρέσει ότι το διαφημίζουν για ταχύτητα 23 μιλίων. Μπορεί να ήταν το 1ο δρομολόγιο χτες, αλλά πάνω απο 21.5 δε το είδα. Εκτός βέβαια αν το δρομολόγιο είναι υπολογισμένο για αυτή τη ταχύτητα και το 23 είναι απλά για διαφημιστικους λόγους
Earl Granville Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 Καλοτάξιδο να είναι το βαποράκι και το πλήρωμά του. Το βαπόρι είναι πραγματικά πανέμορφο κι άκρως κραβολατρικό. Σίγουρα είναι μια μεγάλη αναβαθμιση για τα δωδεκάνησα και μια ισότιμη επιλογή. Προσωπικά τα προτιμώ από τα μπλε διότι όπως είπε κι ο proud είναι άκρως καραβολατρικό. Εχει τις περατζάδες του έχει τις βεράντες του έχει χώρους να κινηθείς και να εξερευνήσεις , είναι πολυτελές και έχει μια αξιοπρεπέστατη ταχύτητα.
opelmanos Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 Να ρωτήσω κάτι :Καμπίνες κάτω από το γκαράζ έχει αυτό το πλοίο?
Artevelde Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 στην παρο σε πια θεση επεσε στο κεφαλι η στην 7??? Στο κεφάλι έπεσε φίλε margaritis
polmyt Posted June 12, 2010 Author Posted June 12, 2010 (edited) Να ρωτήσω κάτι :Καμπίνες κάτω από το γκαράζ έχει αυτό το πλοίο? Καμπινες υπογειες για επιβατες δεν νομιζω να ξαναδεις σε κανενα πλοιο απο δω και περα.Ειχαμε συζητησει παλιοτερα για το οτι εχει απαγορευτει να πουλιουνται εδω και 2-3 χρονια Edited June 12, 2010 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 Εκείνο μόνο που θέλω να τσεκάρω και ας βοηθήσει κάποιος συνάδελφος εκ Πειραιώς, είναι το αν όντως έφυγε 18.35 όπως είπε κάποιος και όχι 18.00 γιατί στην περίπτωση που το ρολόι του επιβάτη ήταν σωστό και όχι χαλασμένο, μιλάμε για 4 ώρες και 15 λεπτά το Πειραιά Πάρο Το πλοίο ξεκίνησε από τη θέση γύρω στις 18:12, γιατί αναχώρησε πριν το Celebrity Century. Εάν δε κάνω λαθος από τα φανάρια πέρασε γύρω στις 18:20 Μ' αρέσει ότι το διαφημίζουν για ταχύτητα 23 μιλίων. Μπορεί να ήταν το 1ο δρομολόγιο χτες, αλλά πάνω απο 21.5 δε το είδα. Εκτός βέβαια αν το δρομολόγιο είναι υπολογισμένο για αυτή τη ταχύτητα και το 23 είναι απλά για διαφημιστικους λόγους Η maximum ταχύτητα του πλοίου είναι 23 κόμβους εάν το έχουμε στη τσίτα τις μηχανές του!! Η υπερεσιακή του ταχύτητα είναι γύρω στους 21-22 Τα σχόλια επιβατών πριν τον απόπλου του πλοίου ήταν ενθαρρυντικά για το εσωτερικό του πλοίου αλλά και για το πλήρωμα του. Ιδιαίτερα όταν μάθαιναν ότι είναι το πρώτο του δρομολόγιο Είχαν ακουστεί αρνητικά σχόλια επειδή δεν έχει καταπέλτη επιβατών και θα μπλέκονται οι επιβάτες με τα οχήματα, αλλά η εταιρεία προνόησε να κάνει ένα διάδρομο που είναι αποκλεισμένος με ρέλια και σε οδηγεί στην είσοδο των επιβατών. Στο πρώτο ταξίδι ήταν αρκετά στελέχη της εταιρείας αλλά και της ΑΝΕΚ, που ήταν ευχαριστημένοι που κατάφεραν να τελειώσει το πλοίο τόσο γρήγορα τη μετασκευή του αλλά ζητούσαν μια μικρή πίστωση χρόνου μέχρι το χειμώνα, που θα ολοκληρωθεί πλήρως η μετασκευή του (δηλαδή να μην το κρίνουμε άσχημα για τις καμπίνες του). Υ.Γ: Μόνο που είδα το Mr. Σαλβαρακη σε απόπλου πλοίου της Hellenic μου έφτιαξε το απόγευμα μου!!
CptAris Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 (edited) μέχρι το χειμώνα, που θα ολοκληρωθεί πλήρως η μετασκευή του Θα το κάνουν σαν το ΕΛΥΡΟΣ δηλαδή??? Edited June 12, 2010 by polmyt
CptAris Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Παρατηρούσα τις προάλλες το καράβι Στον Πειραιά και πρόσεξα ότι οι βαρδιόλες τις γέφυρας δεν προεξέχουν σε σχέση με το πλάτος του πλοίου. Αν συνυπολογίσεις και το γεγονός οτι ακριβώς πίσω απο τη γέφυρα έχουν ξεμείνει κάτι σωσίβιες λέμβοι απο τη εποχή που ήταν ακόμα Ro/Ro, σου δημιουργείται ένα εύλογο ερώτημα: τι σκ... ορατότητα προς τα πίσω έχει ο κάπτεν για να μπορεί να κάνει μανούβρα στα λιμάνια?????
Orestis Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Το ΡΟΔΟΣ εχει 1600 lane meters Αν δεν κάνω λάθος έχει 2.000 lane meters
NHSOS XIOS Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Παντως σε ολα τα site που εψαξα 1600 το δινουν.Ακομα και το KITAKAMI(το αδερφο του,κατασκευη 1989)το δινουν 1700 lane meters και οτι παιρνει 502 ΙΧ,που σημαινει οτι τα 750 ΙΧ που λεει η ανακοινωση της εταιριας,ειναι ολιγον υπερβολικα
foxman Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Δεν υπάρχει περίπτωση να παίρνει 750 αυτοκίνητα ή 180 φορτηγά.Και 750 smartάκια να εννοούν τα αυτοκίνητα που μπορεί να φωρτώσει, πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα. Ένα αυτοκίνητο έχει κατά μέσω όρο 4,2 μέτρα, βάλτε και δέκα πόντους που θα χωρίζουν το ένα από το άλλο, πάμε στα 4,3 μέτρα. Άρα 1600/4,3 =370 περίπου.Βάλτε πατάρια ,αμπάρια που πιθανόν να έχει το πλοίο και τη διαφορά πλάτους φορτηγών και αυτοκινήτων, τότε το πιθανότερο νούμερο για μέγιστο αριθμό μόνο ΙΧ είναι καμιά 500 κατά την γνώμη μου. Τώρα για το 180 φορτηγά που λέει η εταιρία είναι τεράστιο το νούμερο.Μιλάμε για 180x16μέτρα κατά μέσο όρο=2880μέτρα. Ούτε τα Cruise της MINOAN δεν παίρνουν τόσα...
gtogias Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 (edited) Μετά την πολύ καλή παρουσίαση του εσωτερικού του πλοίου, μια φωτογραφία από την σημερινή του αναχώρηση από τον Πειραιά. Κρίμα που τόσα χρόνια τέτοιο πλοίο ήταν μόνο Ro/Ro. Edited June 17, 2010 by proud_ionian Link
Hastaroth Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Παρατηρούσα τις προάλλες το καράβι Στον Πειραιά και πρόσεξα ότι οι βαρδιόλες τις γέφυρας δεν προεξέχουν σε σχέση με το πλάτος του πλοίου. Αν συνυπολογίσεις και το γεγονός οτι ακριβώς πίσω απο τη γέφυρα έχουν ξεμείνει κάτι σωσίβιες λέμβοι απο τη εποχή που ήταν ακόμα Ro/Ro, σου δημιουργείται ένα εύλογο ερώτημα: τι σκ... ορατότητα προς τα πίσω έχει ο κάπτεν για να μπορεί να κάνει μανούβρα στα λιμάνια????? Ισως προβάλλει την κεφαλήν του απ΄τό παραθυράκι στην άκρη τής βαρδιόλας και δίνει τίς εντολές σέ άλλον που είναι στά χειριστήρια (στόν πρώτο,μάλλον). Δέν το έχω δεί ακόμα το πλοίο από κοντά,αλλά υποθέτω πως αφού τά έβγαλε πέρα ώς RoRo μέ τόν τρόπο αυτό,κάτι θα ξέρουν αυτοί που το κυβερνούσαν τόσον καιρό. Εδώ το ΕΥΤΥΧΙΑ (νυν ΣΥΜΗ) δέν έχει ούτε κάν βαρδιόλες και έσκυβε ο καπτα-Σωτήρης ο Γκλιάτης έξω από το πλοίο γιά να βλέπη πίσω τί γίνεται-όπως και στο ELVIRA (νύν ΠΑΤΜΟΣ ΣΤΑΡ) που ούτε αυτό έχει προεξέχουσες βαρδιόλες και που αμφότεροι οι καπετάνιοι που ήταν σ'αυτό την εποχή του στόν Σαρωνικό ακολουθούσαν την ίδια μέθοδο του κύπτειν.Και μήν πή κανείς "εντάξει,αυτά είναι μικρά πλοία" γιατί πολλές φορές παρακολουθούσα την μανούβρα περίπου από τό ίδιο σημείο και ούτε εγώ έβλεπα πίσω άν δέν έσκυβα έξω από την κουπαστή. Υπάρχει βέβαια και τό ενδεχόμενο όταν θα δέση το πλοίο τον Σεπτέμβριο νά είναι μέσα στο πρόγραμμα και η επιμήκυνση εκατέρωθεν τής γέφυρας ώστε να επιστρέψη δριμύτερο.
Superfast VI Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 (edited) Υ.Γ.2 Ελπίζω του χρόνου να ολοκληρωθεί, για να είναι συνολικά καλό και όμορφο καράβι. δεν ξερω τι ακομη σκοπευουν να προσθεσουν το χειμωνα, αλλα περα απο καταπελτη επιβατων και (πιθανον) προσθηκες καμπινων, μερικα μορφωταρια στην πρυμη δεν θα εβλαπταν. Υπάρχει βέβαια και τό ενδεχόμενο όταν θα δέση το πλοίο τον Σεπτέμβριο νά είναι μέσα στο πρόγραμμα και η επιμήκυνση εκατέρωθεν τής γέφυρας ώστε να επιστρέψη δριμύτερο. Το πλοίο όντος είναι πολύ όμορφο εξωτερικά (προσωπικά το προτιμώ από το Αριάδνη). Ειδικά η χαμηλή πρύμνη είναι χάρμα. Τα πλοία αυτά επειδή έχουν μεγάλες πλώρες αμα χτιστούν πρύμα χάνουν την αρμονία τους (βλ. Αριάδνη). Στον Έλυρο αντίθετα δεν είναι άσχημο το τελικό αποτέλεσμα μιας και το accommodation μεταφέρθηκε πιο πλώρα. Πραγματικά εύχομαι να μην του αλλάξουν τις γραμμές (και τα φώτα μαζί). Edited June 14, 2010 by Superfast VI
HIGHSPEED 4 Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 O βαπορας χθες επιασε μεχρι και 23,1 (ε οκ, μπορει και τα ρευματα να κανανε λιγη δουλεια). Συνεπες στα ωραρια του στα πρωτα 2 δρομολογια, αν και δυσκολο στις μανουβρες, προφανως γιατι δεν εχει και ιδιαιτερη κινηση.
Neptune Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Χθες 5 λεπτα πριν την αναχωρηση και ενω το Μπλου Σταρ που εφευγε σε μια ωρα ειχε γεμισει το μισο γκαραζ το Νησος Ροδος ετοιμαζοταν για να φυγει με αδειο γκαραζ κατι το οποιο ειναι απολυτα λογικο μιας και δεν εχει κλεισει ουτε βδομαδα στη νεα του γραμμη. Εγω παντως θα το προτιμουσα για ενα ταξιδακι τωρα που ειναι αδειο. Ταξιδευεις ανετα
pantelis2009 Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Το Νήσος Ρόδος σήμερα το πρωΐ στο μεγάλο λιμάνι.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Αύριο το μεσημέρι θα γίνει μια μικρή τελετή εγκαινίων στο Νήσος Ρόδος στο λιμάνι του Πειραιά, λίγες ώρες πριν την αναχώρηση του για το δρομολόγιο προς τα Δωδεκάνησα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Δελτίο τύπου της Hellenic Seaways για τα εγκαίνια του Νήσος Ρόδος
Orestis Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Από τις φωτογραφίες που συνοδεύουν το Δ.Τ. ξεχωρίζω αυτή από το σαλόνι Κάμειρος, είναι ένα σκηνικό πολύ διαφορετικό για ακτοπλοϊκό πλοίο.
NHSOS XIOS Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Ομολογω πως εντυπωσιαστηκα με αυτα που ειδα στις φωτο,δεν περιμενα οτι θα γινονταν τοσο καλη δουλεια Ωραια χρωματα και υλικα που 'χτυπανε' πολυ καλα στο ματι,κατι σε Ν.ΧΙΟΣ δηλαδη,οπως ειπε και ο Earl.Οι χωροι φαινονται αρκετα μεγαλοι ενω μ αρεσει και η ιδεα με τα αντικριστα αεροπορικα καθισματα. Σαν συλονικη εντυπωση απο ολες τις φωτογραφιες που εχω δει,μπορω να πω οτι το πλοιο εσωτερικα ειναι απλα ΚΟΡΥΦΗ Βλεπω τις εικονες και μου 'μυριζει' καινουργιο πραγματικα Ειναι τυχεροι οσοι νησιωτες εχουν τετοια πλοια στις γραμμες τους. Ηθελα να ρωτησω,στις πλευρες των αεροπορικων καθισματων,ειναι τραπεζακια αυτα που φαινονται? Επισης η 'σκηνη θεατρου' στο κεντρικο σαλονι,θα φιλοξενει καποια θεαματα η θα παραμενει κλειστη? Γιατι ειναι μεν εντυπωσιακη αλλα πρεπει να εχει κ καποια λειτουργικοτητα σε ολο τον χωρο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now