Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Αυτη την ωρα το 'ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ' μπηκε στο λιμανι του Πειραια.Ειναι αραγμενο στην ακτη Ηετιωνεια.

Edited by ΚΥΛΛΗΝΗ STAR
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Μάλλον μπέρδεψες τα ονόματα των προβλητών!! Το Νήσος Ρόδος είναι δεμένο στον Άγιο Διονύσιο, εκεί που δένουν τα πλοία της ΑΝΕΚ για Ηράκλειο

Υ.Γ: Το πλοίο έχει αποκτήσει και τον απαραίτητο ηλεκτρονικό πίνακα στη πρύμη;)B)

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Και το ερώτημα που αυθόρμητα τίθεται είναι το αν αυτή η θέση είναι προσωρινή η θα είναι η μόνιμη θέση πρόσδεσης - αναχώρησης του στον Πειραιά.

Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, την βρίσκω πολύ καλή ιδέα πλασαρίσματος (που να τρέχεις τώρα στην άκρη του λιμανιού, όταν έχεις το πλοίο μέσα στα πόδια σου !!!) ;)

Posted
Ενώ το πλοίο θα αναχωρεί από τη πύλη Ε1

Όπως είχα γράψει το πλοίο θα αναχωρεί από τη πύλη Ε1. Ενώ ήδη η εταιρεία εγκατέστησε το πρακτορείο της στον επιβατικό σταθμό στην Ακτή Βασιλειάδη (πήρε το παλιό πρακτορείο της NEL LINES, όταν ο Αίολος Κεντερης Ι πήγαινε στο Ρέθυμνο)

post-54-128326999538_thumb.jpg

Posted

Καλως τονε τον βάπορα και καλοταξιδος.

Εγκλημα της εταιρειας που δεν ειχε κανει τετοιο βαπορα τοσο καιρο επιβατηγο. Καλιο αργα παρα ποτε ομως.

Posted
Υ.Γ: Το πλοίο έχει αποκτήσει και τον απαραίτητο ηλεκτρονικό πίνακα στη πρύμη;)B)

Νομιζω πλεον ειναι ετοιμο για δρομολογια :D

Περα απο την πλακα παντως δεν ειναι δυνατον να τελειωσει η μετασκευη σ εκεινο το σημειο. Πονταρω οτι συντομα θα αλλαξει θεση....

Posted

ειναι εντυπωσιακο, απο οποια γωνια και αν το δεις. ακομη και πανω στον κυματοθραυστη του ΝΜΔ να εισαι, ξεχειλιζει στο φακο.

δεν ξερω πως θα παει στη γραμμη του, θα ηθελα να το ταξιδεψω παντως, γιατι τα ανοιχτα του καταστρωματα ειναι ισχυρο καραβολατρικο κινητρο (σε αντιθεση με τα bs1&2)

Posted

Βλεπω και σημερα το ΝΗΣΟΣ(ακου εκει ΝΗΣΟΣ:D)ειναι στην 'θεση' για Χανια και το ΚΡΗΤΗ διπλα του.Μηπως κανουν 'προβες' για να δουν αν θα ειναι αυτη η μονιμη θεση που θα δενει?(συνεργασια ομως ο ομιλος ΑΝΕΚ ε:D)

Posted

Προς το παρον ειναι εκει γιατι βολευει το γερανο που απο χθες το απογευμα ανεβαζε βαρελακια και MES

Posted

Τα ονόματα που έχουν δοθεί στους κοινοχρήστους χώρους του Νήσος Ρόδος θυμίζουν έντονα το νησί της Ρόδου!! Εάν δε κάνω λάθος το πλοίο έχει μόνο εξωτερικές καμπίνες, που μπορεί να είναι μεγάλες στο μέγεθος αλλά πιστεύω ότι χρειαζοντουσαν ολική αναδιοργάνωση και όχι μερική όπως έχει γίνει μέχρι στιγμής!!

Posted

Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά προφανώς τη δεδομένη στιγμή τα χρονικά περιθώρια δεν τους επέτρεπαν να προχωρήσουν σε μεγαλύτερης έκτασης μετασκευή. Στην ουσία προστέθηκαν τουαλέτες σε καμπίνες που δεν είχαν καθόλου (οι οποίες ακόμα και αν ήταν τετράκλινες, διέθεταν από κατασκευής ένα μικρό σαλονάκι), ενώ στις καμπίνες που ήδη διέθεταν μπάνιο, δεν έγινε καμία σχεδόν αλλαγή. Extra bonus σε αυτές τις καμπίνες, η ύπαρξη μπανιέρας! :D

Posted

Σαν μέγεθος οι καμπίνες του Νήσος Ρόδος είναι τεράστιες!! Δηλαδή μια τετράκλινη εξωτερική στο Νήσος Ρόδος σε μέγεθος είναι σχεδόν δυο φορές μια τετράκλινη των μεγάλων Blue Star.

Βεβαία μερικές καμπίνες lux που γίνονται ξηλώθηκαν ολόσχερως. Οι καμπίνες που είναι στο καθρέπτη είναι όλα τα λεφτά σε μέγεθος (ίσως οι μεγαλύτερες που έχω δει σε πλοίο).

Χρόνος νομίζω ότι υπήρχε, εάν είχαν πιάσει τη δουλειά ζεστά από την αρχή!!

Posted

Ωραια,μαθαμε για εσας που θα πατε για ξαπλες στις καμπινες:P,εμεις των αεροπορικων,μπορουμε να μαθουμε για τους υπολοιπους κοινοχρηστους χωρους? Εγινε ριζικη ανακατασκευη η οχι? Εχουμε κατι σε μιξ απο ΕΛΥΡΟ/ΑΡΙΑΝΔΗ η κρατησαν την τζαπανεζικη κληρονομια?

Χρόνος νομίζω ότι υπήρχε, εάν είχαν πιάσει τη δουλειά ζεστά από την αρχή!!

Μα ποσο συμφωνω:D

Posted

Εάν εξαιρέσουμε ένα αίθριο στη μέση του πλοίου, τη σκηνή με το πιάνο σε ένα σαλόνι αλλά και κάποια κλιμακοστάσια από το γκαράζ που έμειναν από την Ιαπωνία, όλο το υπόλοιπο του πλοίο ανακαινίστηκε πλήρως!!! Ως κλασικό πλοίο της HSW θα έχει πολλά αεροπορικά αλλά αυτή τη φορά θα έχει και 2-3 χώρους με καναπέδες.

Posted
Extra bonus σε αυτές τις καμπίνες, η ύπαρξη μπανιέρας! :D

Ευκαιρια για ενα αφρολουτρο με το πρωτο 8αρι απο Πειραια μεχρι Παρο :D

Χρόνος νομίζω ότι υπήρχε, εάν είχαν πιάσει τη δουλειά ζεστά από την αρχή!!

Βασικα το πλοιο ξεκινησε να μετασκευαζεται χωρις σχεδιο... Αρχικα θα γινοταν Εγ-Ογ για οπουδηποτε μετα αρον αρον μαζευτηκε για να ναυλωθει ως ρορο και μετα συνεχισε μετασκευη γιατι οι απεναντι αποφασισαν να πανε το Blue Horizon στα Χανια. Παντως ακομα και αν βγει μεχρι τις 15 Ιουνιου το θεωρω αξιο επιτευγμα. ;)

Posted

Το βαπορι εξωτερικα ειναι ολα τα λεφτα. Μου θυμισε το συναισθημα οταν ειδα πρωτη φορα το βενιζελο. Ειναι λιγο τεραστιο αν και εξωτερικα δεν με τρελανε. Πρεπει παντως να εχει εξαιρετικους εξωτερικους χωρους για περατζαδες. Για το πρωτοκολλο του ξερουμε τιποτα;

Posted
Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά προφανώς τη δεδομένη στιγμή τα χρονικά περιθώρια δεν τους επέτρεπαν να προχωρήσουν σε μεγαλύτερης έκτασης μετασκευή.

Προσωπική μου γνώμη είναι ότι αν υπήρχαν χρονικά περιθώρια, αν όχι το πρώτο, σίγουρα πάντως από τα κυριότερα πράγματα που θα έπρεπε να γίνουν στο πλοίο είναι η προσθήκη καταπέλτη (ων) επιβίβασης των επιβατών. Σίγουρα όσα έχουν γίνει στο ξενοδοχειακό κομμάτι του πλοίου είναι σημαντικά, αλλά για να να τα απολαύσεις θα πρέπει και να μπορείς να ...επιβιβαστείς στο πλοίο, ή τουλάχιστον να επιβιβαστείς χωρίς τον κίνδυνο να σε ...κόψει :D (όπως λέει και ένα φιλαράκι μου) καμμιά νταλίκα. Κακά τα ψέμματα, πρόκειται για καταπέλτη φορτηγού και όχι επιβατηγού πλοίου.

Κατά τα άλλα, τα έχουμε πει και τώρα αλλά και παλιότερα. Υπερβάπορας, μακράν :), με όλη την σημασία της λέξεως, και βασική μου (αν όχι και μόνη) επιλογή για ένα ταξιδάκι (αμήν Παναία μου !!! :D) στα Δωδεκάνησα

Posted
Ευκαιρια για ενα αφρολουτρο με το πρωτο 8αρι απο Πειραια μεχρι Παρο :D

Βασικα το πλοιο ξεκινησε να μετασκευαζεται χωρις σχεδιο... Αρχικα θα γινοταν Εγ-Ογ για οπουδηποτε μετα αρον αρον μαζευτηκε για να ναυλωθει ως ρορο και μετα συνεχισε μετασκευη γιατι οι απεναντι αποφασισαν να πανε το Blue Horizon στα Χανια. Παντως ακομα και αν βγει μεχρι τις 15 Ιουνιου το θεωρω αξιο επιτευγμα. ;)

Φαινεται οτι οι εταιρεια πηρε τις αποφασεις για το βαπορι μετα το Πασχα οποτε και υπηρξε η εντυπωσιακη προσπαθεια και προοδος των εργασιων της μετασκευης.

Οπως και να το κανουμε η ταχυτητα της μετασκευης θα μπορουσε να θεωρηθει και αθλος για την Ελληνικη πραγματικοτητα. Κακα τα ψεματα κανενας μας δεν περιμενε σε αυτην την κατασταση το πλοιο πριν το τελος του Ιουνη και για αυτο και αξαναλεω ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥς και στην HSW και στους ανθρωπους της ζωνης που δουλεψαν το πλοιο.

Ισως αυτο το πλοιο και η ταχυτητα στην οποια μετασεκυαστηκε, να ειναι και μια ακομα απαντηση για την δυνατοτητα των Ελληνικων χεριων και της ναυπηγοεπισκευαστικης ζωνης.

Το βαπορι ειναι εντυπωσιακο ενω ο πρυμνιος χωρος με την θεατραλε σκηνη και το πιανο ειναι ολα τα λεφτα. Τα σαλονια του και τα επιπλα του ειναι πολυ ομορφα. Μοναδικο πραγματικο του μειονεκτημα η ελλειψη καταπελτη επιβιβασης επιβατων, αλλα ελπιζω η εταιρεια να κανει συντομα κατι και για αυτο.

Posted
Μοναδικο πραγματικο του μειονεκτημα η ελλειψη καταπελτη επιβιβασης επιβατων, αλλα ελπιζω η εταιρεια να κανει συντομα κατι και για αυτο.

Αυτό προβλέπω να το κάνουν του χρόνου το χειμώνα κατά την ακινησία του, οπως καποιες αλλες βελτιωσεις;)

Posted

Προσωπικα θεωρω πως δεν πρεπει να αποκλειουμε την πιθανοτητα το χειμωνα -και αν παει καλα στη γραμμη- να δεσει κανα 2μηνο και να ολοκληρωθει σωστα η μετασκευη. Καταπελτες επιβατων, αναδιαταξη ισως καποιων εσωτερικων χωρων και καμπινων, χτισιμο πρυμα κτλ. Απλα ελπιζω να μην γινει σαν το Αqua Jewel που καθε χειμωνα του αλλαζαν και κατι. Αν ειναι να ολοκληρωθει το project να ολοκληρωθει σωστα το χειμωνα. Και για να μην νιωθει μονο του απεναντι στα Blue μηπως του κανει παρεα και η Αριαδναρα.

Posted

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν του προσθέτουν την μαύρη ρήγα που έχουν τα άλλα πλοία της HSW (Ν.Χίος,Μύκονος,Αριάδνη).

Θα έδειχνε εντυπωσιακότερο..

Posted

Αν η ΑΡΙΑΔΝΗ η ΕΛΥΡΟΣ τελειωναν την μετασκευη χωρις να εχουν προσβαση για τους επιβατες πρυμα και εσωτερικα ειχαν καποια καταλοιπα απο την προηγουμενη τους καριερα,θα λεγαμε οτι ειναι επιτυχημενες μετασκευες? Θα μου πειτε αλλο το ενα αλλο το αλλο,αφου το VOYAGER μετασκευαζεται τον τελευταιο μηνα μονο.Ε ναι,ακριβως αυτο σχολιαζουμε,οτι η εταιρια το ετοιμασε στο 'ποδι' επειδη θελει να το δρομολογησει αμεσα.Ηδη εχει αργησει να ξεκινησει,δρομολογια στο online booking δεν εχουν μπει,εσωτερικα ισως να εγινε αρκετα καλο και οι επιβατες μαλλον θα καβαλανε τις νταλικες για να μπαινουν στο πλοιο...

Ηδη λοιπον,για μενα,η ΑΝΕΚ/HSW εχει βαλει το πρωτο γκολ...αλλα στο 'τερμα' της:Dκαι βρισκεται πισω στο 'σκορ' σε σχεση με την Blue Star.

ΥΓ.Πραγματικα ελπιζω να προλαβουν να βαλουν καταπελτη επιβατων....Οσο για την μαυρη ριγα που λεει ο Στρατος,νομιζω δεν του παει,ειναι αλλο στυλ αυτος ο ιαπωνας.

Posted

Τα ονόματα των κοινοχρήστων χωρών του Νήσος Ρόδος

«Ιαλυσός» το σαλόνι πρυμα στο κατάστρωμα 7

«Καστέλο» το σαλόνι στη μέση στο κατάστρωμα 7

«Κολοσσός» το αίθριο στη μέση στο κατάστρωμα 7

«Θέατρο Κάμειρος» το σαλόνι πρυμα στο κατάστρωμα 8

«Λίνδος» το self service/εστιατόριο στη μέση στο κατάστρωμα 8

«Μανδράκι» το αίθριο στη μέση στο κατάστρωμα 8

«Ρόδος» μια αίθουσα με αεροπορικά πλωρα στο κατάστρωμα 8

«Ροδίνι» το σκεπαστό κατάστρωμα στη μέση στο κατάστρωμα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...