polmyt Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 (edited) Nissos Rodos Main Particulars / Νήσος Ρόδος Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Νήσος Ρόδος Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Kiso(1987-2005) Ocean Trailer(2005-2007)Hellenic Voyager (2007-2010) IMO Number: 8704406 LOA / Μέγιστο Μήκος: 192,51 m Breadth / Πλάτος: 27,01 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 13730 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1987 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Mitsubishi Heavy Industries, Japan Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 X Mitsubishi-MAN, 17210 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 22.5 Knots ______________________________________________________________________________ (1987, ex-Kiso, Ocean Trailer, Hellenic Voyager) . Edited February 17, 2018 by Nick the Greek tag
Nick the Greek Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 (edited) Ηρθε χτες απο την Ιαπωνια το Ocean Trailer και ειναι πλαγιοδετημενοστο Μωλο της ΔΕΗ στο Κερατσινι.Καλοριζικο και αυτο, αλλα και το φορουμ. Edited May 26, 2013 by proud_ionian tag
George Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 Καμάρια μου!! Όλοι βλέπω ανεξαιρέτως βολτίτσες πάτε αλλά κανένας δεν ειδοποιεί... Καλάααα........
gpan Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 ρε Γιώργο μη μου παίρνεις τη θέση, εγω είμαι ο γκρινιάρης του φορουμ Για όσους το είδαν απο κοντά τι λέει το βαπόρι?? Για roro είναι ότι πρέπει ή έχει χώρους και προοπτικές για καλή μετασκευή κλπ?
Neptune Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 Πιστευω οτι ειναι ενα κλικ ανωτερο των νεων ΙΟΝΙΑΝ που ηρθαν πριν δυο μηνες. Θα δουλεψει εκει που θα παει αλλα θα χαραμιστει ταυτοχρονα.
Stratos Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 Εξαιρετικά παρόμοιο με το blue horizon θα έλεγα.. Μόνο που αυτό έχει μία τσιμινιέρα και "όβαλ" κατάστρωμα στην πρύμνη. Περνούσα για δούλειες σήμερα από κει..
George Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 (edited) Γιατί ήρθε με σημαία ΄Κύπρου; Γρρρρρρρρρρρρ! Θέλω να πιστεύω ότι θα την κρατήσουν μόνο για τη διάρκεια της μετασκευής και μετά ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ Edited August 23, 2014 by proud_ionian
Earl Granville Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Αυτό το πλοίο παιδιά με την κατάλληλη μετασκευή θα ήταν ότι έπρπε για την γραμμή των Χανίων. Αλλά είναι βέβαιο ότι θα πάει στην γραμμή Κορίνθού Βενετίας
Neptune Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Και αυτο ειναι απογονος καθαρος του Blue Horizon. Εχει μαλιστα και δυο τιμονια εναντι ενος των KING και GLORY... Και ειναι λιγο ποιο γρηγορο
Neptune Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 Για επιβατες δεν το βλεπω. Αλλα πιστευω οτι θα περνει ολους τους οδηγους και οχι μονο 12. Δε νομιζω να υπαρχουν επιβατες που να τους εξυπηρετει αυτη η γραμμη... Η Πατρα ειναι δυο ωρες απο Κορινθο και ανετα πας με ενα απο τα ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΣΙΦΑΗ.
proud_ionian Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 απο οτι θυμαμαι δεν ειναι καμπινες αλλα dormitories, κοιτωνες δηλαδη
Earl Granville Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Εγώ το πιθανότερο που βλέπω είναι να περνει το πολυ καμια 40αριά επιβάτες για να μην πω τους 12 που πέρνουν αυτά τα πλοία. 1)Αυτά τα πλοία της ΕΛΛΑΣ δουλεύουν πάρα πολύ με ασυνόδευτα άρα 12 οδηγοί είναι αρκετοί. 2)Το ro/ro βασίζεται στην μειωμένη σύνθεση του πληρώματος άρα στα ελάχιστα έξοδα μισθοδοσίας του πληρώματος.Τώρα αν αρχίσει και βάζει μεγαλύτερα προτώκολα επιβατών για τους οδηγούς θα πρέπει να βάλει κι άλλους καμαρότους και άλλα άτομα στην σύνθεση...οπότε δεν νομίζω να τα κάνουν.
mlulurgas Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 Oi proud_ionian leei kala, ta iaponesika karavia ekoun lighes kabines opos xeroume emis sta karavia mas (tetraklina i diklina me dous/wc) alle ekoun megali salonia pou ekoun ta "iaponesika krevatia". Einai a megalo (agglika "pity", den xero ti lexi stin ellinika) pou ena toso oreo karavi (ego agapao poli oles pou einai iaponesika, to "Lato", to "Blue Horizon" kai ta orea adelfia "Ionian Galaxy/Island") den einai kai gia epibates; ego ti vlepo poli kala me lighes piò kabines (500/600 krevatia), simaia Kypros, ena pisina, disco na kanei ena epivatiko dromologio Porto Marghera (Venetia) - Korintho as kanei Ryanair i Easyjet, ena low cost service. Bori na einai ena nikiasmeni idea giati os kanoun teties etareies as Ryanair to karavi pai se (agglika "not so important") limania kai bori na prolavenei pio ftina times; borei kai na kanei ta (agglika "profits") me trailers. Ti lete esis?
Nick the Greek Posted March 10, 2005 Posted March 10, 2005 Αυτο που λες για Low-cost service στιλ Ryanair ειναι λογικο και ισως εφαρμοσιμο μια και η Κορινθος ειναι πιο κοντα απ' την Πατρα αν εισαι στην Αθηνα οποτε γλιτωνει κανεις καυσιμα. Απο την αλλη στο Porto Marghera ειναι κανεις σχεδον μεσα στη Βενετια. Βεβαια για να δουλεψει κατι τετοιο πρεπει να ειναι το εισιτηριο αρκετα εως πολυ φθηνοτερο απ' οτι απο Πατρα. Και παραμενει παντα το προβλημα οτι συμφωνα με τους Ελληνικους νομους, οσο περισσοτερα κερββατια εχει κανεις, τοσο περισσοτερο ξενοδοχειακο προσωπικο πρεπει να απασχολει.
mlulurgas Posted March 10, 2005 Posted March 10, 2005 Βεβαια για να δουλεψει κατι τετοιο πρεπει να ειναι το εισιτηριοαρκετα εως πολυ φθηνοτερο απ' οτι απο Πατρα. Και παραμενει παντα το προβλημα οτι συμφωνα με τους Ελληνικους νομους, οσο περισσοτερα κερββατια εχει κανεις, τοσο περισσοτερο ξενοδοχειακο προσωπικο πρεπει να απασχολει. Sinfono Nikos, alla ego sto post mou eipa oti ti karavi den prepi na ekei Elliniki simaia: nomizo oti prepi na ekei simaia Kypro i simaia Malta, gia na ekei ftinotero crew. Sigoura to karavi prepi na ekei poli ftina esisitiria, alla gia na kano lexi, skepso oti, am ekei 600 krevatia, na kanei 300 apo afta "low cost" kai ti alli se ena pio kanoniko timi (lexi: am Ancona - Patra einai 100 me Minoikes / Superfast, low cost Porto Marghera - Korinthos bori na einai 20/30 peripou kai ta alla eisitiria boroun na einai 60/70); profits boroun na ertoun apo trailers kai i etareia bori na vali eisitirio on/bopard gia na beni sti disco, sto cinema kai se tetia services. Afto bori na einai kali idea, giati otan ta paris ena kabina sto karavi den kriasis to garsoni (den xero am ine to sosto lexi) pou ta se feri ekei kai kratai tis zanta sou! Alles idees gia Low - cost services bori na einai limania os Pescara (peripou 100 km pio kato apo Ancona), Ravenna (misi dromo apo Venetia to Ancona) i Manfredonia (ligo pio pano apo Bari); stin Ellada ena poli kali idea borei kai na einai Astakos, especially tora pou ekoume ti gefira apo Antirio mekri Rio. Pistevo kai ena grammi Pescara - Astakos bori na telei 20 ores kai me pia palia karavia pou ekoun takitita 20/22 kombous.
proud_ionian Posted March 11, 2005 Posted March 11, 2005 γνωριζουμε ακριβως τι εργασιες θα πραγματοποιηθουν κατα την παραμονη του στο περαμα; περαν της μηχανικης συντηρησης εννοειται Υ.Γ. δεν ειναι απογονος αλλα συνομηλικο του Blue Horizon
christos Posted March 13, 2005 Posted March 13, 2005 Logika tipota simantiko (afou den apeythinete se epibates) sto esoteriko. Exei xtistei sto idio nayphgeio me to Horizon?
George Posted March 13, 2005 Posted March 13, 2005 Το πλοίο είναι ακόμα στο μόλο της ΔΕΗ και στον πλωριό καταπέλτη υπάρχουν κομένες κάτι λαμαρίνες (θα τον κλείσουν; ). Πάντως για να μην κοροϊδευόμαστε, όποιος πλησιάσει το πλοίο θα δει κάτι απίστευτες σαλονάρες να φαίνονται και κάτι τραπεζαρίες άλλο πράγμα. Το πλοίο θα χαραμιστεί τελείως. Φοβερός ξενοδοχειακός τομέας. Επίσης καταπληκτικές ξύλινες κουπαστές. Και τέλος κάτι κουφό: Οι εξωτερικές καμπίνες έχουν και μπατζούρια
proud_ionian Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 παιδια καλα ειναι τα σαλονια και οι μοκετες, αλλα απο safety τι γινεται; ποσο χρημα απαιτειται για να προσαμοστει στα "καθ'ημας" solas κλπ; απο οσο ξερω εκει στο far east δνε πολυτηρουν τους κανονισμους και ειναι λιγο χαλαροι. μηπως γι'αυτο θα μεινει ro-ro?
christos Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 Mporei , alla den boroume na poume pso ena ploio tou 1987 den tha tirei kai kapoious stoixeiod. kanonismous asfaleias. Kai posa tha xodeuan gia mia anabathmisi tou systhmatos ( nees lembous ktl).
Neptune Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 Καταρχην για να παρει εστω και ενα παραπανω επιβατη απο τους 12 οδηγους που δικαιουται σα ΡΟΡΟ πρεπει να μπει VDR που σημαινει μανι μανι το λιγοτερο 50-60 χιλιαρικακια σε Ευρω. Μετα θα πρεπει να μπουν σωστικα και φυσικα τα παραπανω ατομα στο πληρωμα. Οποτε για το δρομολογιο που κανει δε νομιζω να συμφερει
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 Στην εταιρεία είχαν κάποια σκέψη, να το κάνουν Ε/Γ-Ο/Γ, και να το δρομολογήσουν στα Δωδεκάνησα, αλλά δε το δέχτηκαν κάποιοι υψηλά ιστάμενοι. Λέγοντας ότι είναι καλύτερα να δουλέψει σαν Ro-Ro?? Πως γίνεται ένα τέτοιο βαποραρο, να τον κάνουν Ro-Ro, και να δουλέψει καλύτερα από Ε/Γ-Ο/Γ, μόνο αυτοί οι ιδιοφυΐες της Hellenic Seaways ξέρουν!!!! Τώρα υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες για πετυχημένοι δρομολόγηση στα Δωδεκάνησα, χωρίς ΔΑΝΕ.
elybero Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 Σε μηνιαίο πλοίο σχετικό με τη Ναυτιλία ... το οποίο κυκλοφορεί αύριο, γράφει ως θέμα για το συγκεκριμένο πλοίο ότι 'το πουλάνε αλλά δεν το λένε'... Υπάρχει κάτι το οποίο δεν ξέρουμε???
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 Όντως έχουν δεχτεί μια πρόταση από Ισπανία, γύρω στα 20.000.000,00€, για να το αγοράσουν μετά από την επισκευή!!! Αλλά ακόμα το συζητάνε στην εταιρεία!!!! Όλα είναι πιθανά!! Να παραμείνει ή να πουληθεί!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now