spiroszante Posted December 31, 2022 Posted December 31, 2022 (edited) Επίσης στην ίδια εφημερίδα,ο εκπρόσωπος της Λεβάντε κ.Πυλαρινός,είπε και για τα προβλήματα που έχει ο βυθός στον μώλο του Αγ.Διονυσίου: «Το πιο σημαντικό θέμα είναι ο προγραμματισμός έργων στο λιμάνι μας το οποίο έχει εγκαταλειφθεί εδώ και πολλά χρόνια. Απλά τα συζητάμε όλα αυτά αλλά δεν βλέπω φως. Αν εξαιρέσουμε αυτά που έγιναν στον τραπεζοειδή λόγω των σεισμών, τίποτα δεν έχει γίνει εδώ και 20 – 30 χρόνια στο λιμάνι της πόλης μας.Σαν εταιρεία αρχίζουμε κι εμείς να πιέζουμε γιατί ο καιρός περνάει και δεν μπορούμε να φέρουμε ένα καλύτερο καράβι με μεγαλύτερα βαθικά για να εξυπηρετείται η κίνηση της Ζακύνθου». Δίνοντας αναλυτικές πληροφορίες για τις ανάγκες που έχουν τα σημερινά πλοία, ο κ. Πουλαρινός είπε: «Μας περιορίζει αυτή η κατάσταση να έχουμε συγκεκριμένα καράβια, που όμως δεν είναι για τη Ζάκυνθο και τη δυναμική της. Πρέπει λοιπόν να ρίξουμε το βάρος στο λιμάνι που είναι η μία από τις δύο πύλες εισόδου γιατί κάθε μέρα που περνάει τα καράβια δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να μπουν. Αυτό που πηγαίνει στην Κεφαλονιά δεν το φέρνουμε γιατί έχει μεγαλύτερο βύθισμα και βρίσκει. Γιατί στην Κυλλήνη γίνονται έργα κι εδώ δεν γίνονται; Στον τραπεζοειδή έγιναν τα έργα λόγω του σεισμού. Εκτός από αυτό δεν βλέπω κάτι άλλο. Από χθες έπρεπε να γίνονται εκσκαφές για να μπορούν να μπαίνουν τα καράβια μέσα χωρίς προβλήματα και αναμονές. Οριακά μπαίνει το MARE που κινδυνεύει να κολλήσει στα αβαθή. Χρειάζεται να καθαριστεί το λιμάνι από τη λάσπη και δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως! Φταίει όλο το σύστημα. Τα καράβια πριν από 20 χρόνια ήταν μικρά και τώρα που είναι μεγαλύτερα έχουν άλλλες ανάγκες. Εμείς έχουμε ζητήσει εγγράφως τι χρειάζεται το λιμάνι για να δουλέψουμε σωστά. Μακάρι να μπορούσαμε να τα φτιάξουμε μόνοι μας αλλά δεν γίνεται». Το (απαράδεκτο)Λιμενικό ταμείο του νησιού,απορώ γιατί δεν σκάβει το λιμάνι για το καλό όλων μας! Edited January 1, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
proud_ionian Posted January 1, 2023 Posted January 1, 2023 (edited) Στη Ζακυνθο, οσα χρονια την θυμαμαι, καθε φορα που αλλαζει, νομαρχης/αντιπεριφερειαρχης, δημαρχος και βουλευτης, αλλαζει το σχεδιο επεκτασης του λιμανιου (master plan), με αποτελεσμα το λιμανι να ειναι ιδιο για μια 20ετια τουλαχιστον. Οταν καποιο προβλημα παραμενει αλυτο για τοσο μεγαλη χρονικη περιοδο, η ευθυνη δεν περιοριζεται σε εναν φορεα ή μια διοικηση. Αν δεν μπορουν οι ιδιοι οι Ζακυνθινοι να συμφωνησουν σε 2-3 πραγματα που εχει αναγκη το νησι τους σε θεματα υποδομων, δεν φταιει καποιος αλλος. Edited January 1, 2023 by proud_ionian
spiroszante Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Επιτέλους!Απομακρύνονται για σκραπ τα 3 βυθισμένα πλοία από τη μαρίνα: https://www.imerazante.gr/2023/02/28/307610
spiroszante Posted June 11, 2023 Posted June 11, 2023 Απομακρύνθηκαν από το λιμάνι τα παροπλισμένα πλοία: Λύση μετά από δεκαετίες εγκατάλειψης στο πρόβλημα των παροπλισμένων πλοίων στη Μαρίνα Ζακύνθου, ένα ζήτημα που αποτελούσε για καιρό δυσφήμιση για τον τόπο μας. Ολοκληρώθηκε η ανέλκυση των ναυαγισμένων πλοίων στη Μαρίνα της Ζακύνθου, με την απομάκρυνση και του τελευταίου απ’ αυτά. Πλέον, η Μαρίνα Ζακύνθου διαθέτει περισσότερο χώρο, ο οποίος μπορεί να αξιοποιηθεί από τα τουριστικά πλοία που ελλιμενίζονται εκεί, ενώ παράλληλα μπαίνει οριστικά φρένο στην περιβαλλοντική ρύπανση που μέχρι τώρα προκαλούσαν τα παροπλισμένα πλοία που παρέμεναν στη Μαρίνα. Πηγή:Ερμής Ζακύνθου
spiroszante Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 Εκβάθυνση της λιμενολεκάνης στον μώλο του Αγ.Διονυσίου τους επόμενους μήνες: Quote Από τα πιο σημαντικά που γνωστοποιήθηκαν είναι το έργο εκβάθυνσης του λιμανιού που θεωρείται απολύτως αναγκαίο και ο κ. Πλέσσας είπε τα εξής: «Μέσω του υπουργείου Ναυτιλίας προχωράμε και κάτι άλλο πολύ σημαντικό. Εγκρίθηκε κονδύλι 98.000 ευρώ για μελέτες που αφορούν την εκβάθυνση του συνόλου της λιμενολεκάνης. Αυτό ήταν απαίτηση της ναυτιλιακής εταιρείας LEVANTE FERRIES η οποία θέλει να φέρει μεγαλύτερα πλοία. Είχαν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έγινε η Ι τελευταία εκβάθυνση. Έτσι θα καταστούν λειτουργικά κι άλλα τμήματα του λιμανιού. Τώρα τα βαθικά είναι σε κακή κατάσταση. Από την έξοδο του λιμανιού και μέχρι το καφέ MADISON το βάθος είναι 3-4 μέτρα και μέχρι εκεί είναι λειτουργικό το λιμάνι». Πηγή:Ερμής Ζακύνθου
cyclades_shipping Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 (edited) @spiroszante με βύθισμα όμως στο μώλο του Αγίου Νικόλαος 6,5-7,5 μέτρα και βύθισμα του πλοίου 6,4(σύμφωνα με το marine traffic) καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ δυσκολο να δέσει εκεί. 9 hours ago, BS CHIOS said: Μακάρι να το δούμε και στα νερά μας, είναι αρκετά ταιριαστό για το καλοκαιρινό δρομολόγιο Bari - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα. Στη Σάμη λογικά μπαίνει (δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις για το λιμάνι), στη Ζάκυνθο όμως νομίζω πως αποκλείεται. Όπου και να μπει είναι μια σπουδαία αγορά, σίγουρα θα αναβαθμίσει τις γραμμές Ιταλίας - Αλβανίας αν δρομολογηθεί εκεί. Edited January 2, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
spiroszante Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 Πριν 11 χρόνια το Νήσος Σάμος ως Ionian Queen με 6,75 βύθισμα (όπως και το αδελφό Ionian King τη τελευταία χρόνια του στη χώρα μας) έδεναν στη Ζάκυνθο στο μώλο του Αγίου Νικολάου (Πόρτο) και είναι πολύ δύσκολο να δέσει το Baja Star???Μου φαίνεται ότι ΔΕΝ είσαι γνώστης του νησιού φίλε Cyclades...
cyclades_shipping Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 Με βάση τα δεδομένα μιλάω ορίστε και τα βυθόμετρικα :
spiroszante Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 Αρχές του 2025 νέα έργα στο λιμάνι – Προτεραιότητα η εκβάθυνση Αρχικά, όπως σημείωσε ο πρόεδρος του Λ.Τ., Αναστάσιος Πλέσσας, μεγάλη βαρύτητα και προτεραιότητα δίνεται στο να προχωρήσουν οι απαραίτητες διαδικασίες για την εκβάθυνση, η οποία προγραμματίζεται για το επόμενο έτος. Όπως είπε ο κ. Πλέσσας, είναι ένα έργο που έχει να γίνει εδώ και 25 χρόνια και είναι άκρως απαραίτητο. «Η Ζάκυνθος μπορεί να δεχτεί συγκεκριμένο αριθμό σκαφών, γιατί δεν έχει τουριστική μαρίνα. Θεωρώ ότι όταν ολοκληρωθεί η εκβάθυνση – ήδη με το ΤΑΙΠΕΔ συζητάμε για την εγκατάσταση πλωτών εξεδρών στο λιμάνι, αλλά αυτό θα επέλθει όταν γίνει η εκβάθυνση – θα αποκτήσει πολύ μεγάλη δυναμική και θα υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα σκαφών. Τέτοιο έργο έχει να γίνει τουλάχιστον 25 χρόνια. Η τελευταία εκβάθυνση έγινε επί νομαρχίας Γάσπαρου. Είναι έργο που έχει σημαντικό κόστος. Θα ξεπεράσει το εκατομμύριο και θα πάρει και μήνες. Θα έρθει ειδικός γερανός σε πλωτή εξέδρα. Θα είναι ένα ειδικό σκάφος που θα παίρνει τα βυθοκορήματα και θα ρίπτονται σε ακτίνα πέραν των 5 μιλίων. Είναι συγκεκριμένη η μελέτη. Στο τέλος του 2024, αρχές 2025 θα έχουμε εξελίξεις. Πηγή:Ημέρα Ζακύνθου
proud_ionian Posted February 9 Posted February 9 (edited) 1 hour ago, proud_ionian said: ...χθες στη Ζάκυνθο. Είναι εκπληκτικό το πως το λιμάνι της Ζακύνθου έχει παραμείνει στάσιμο την τελευταία 25ετία και μόνο επιφανειακές παρεμβάσεις έχουν γίνει. Επιπλέον παλαιότερες παρεμβάσεις και εξοπλισμός, που πολυδιαφημίστηκαν, έχουν πέσει πλέον θύμα του χρόνου. Ενδεικτικά αναφέρω: α.το εξωτερικό σιδερένιο ικρίωμα, που το ονομάζουν προβλήτα κρουαζιεροπλοίων (δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ) και είναι σε προχωρημένη οξείδωση και β. τους περιβόητους προσκρουστήρες τελευταίας γενιας οι οποίοι έχουν βγει ΠΟΕ που λέγαμε και στο στρατό (πέραν οιασδήποτε επισκευής). Να σας πω χαρακτηριστικά, ότι στη γωνία του τραπεζοειδούς (εκεί που έκανε γιορτές το Σμύρνα), οι μισοί εχουν κοπεί και οι άλλοι μισοί είναι τόσο σκουριασμένοι, που θα πέσουν με μία κλωτσιά. Υπάρχει ένα καινούργιο yokohama fender στη γωνία, το οποίο μάλλον μπήκε για το Σμύρνα. Απίστευτο είναι. Συζητήσεις επί συζητήσεων για δεκαετίες και ουσία μηδέν. Στα περισσότερα νησιά (σίγουρα στα κοντινά της Ζακύνθου), κουτσά στραβά όλο και κάτι έχει φτιαχτεί. ΥΓ: Δεν ανέφερα τα βαθικά. Δράμα όπως πάντα Edited February 9 by proud_ionian ΥΓ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now