Αλέξανδρος Σ. Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 (edited) Με επιστολή τους προς το Δήμο Κυθήρων, δύο επενδύτες (ο ένας από τα Κύθηρα), γνωστοποίησαν την αγορά πλοίου από τη Τουρκία, ηλικίας 10 ετών και ναυπήγησης στη Γεωργία. Το πλοίο είναι RO-RO και θα μετασκευαστεί στην Ελλάδα σε Ε/Γ-Ο/Γ για να δρομολογηθεί την 26η Ιουνίου στη γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα. Το όνομα που θα έχει θα είναι ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω...(π.χ. ποιο πλοίο είναι, καμιά φωτογραφία του, τα ακριβή χαρακτηριστικά του κλπ) YΓ: (1997, ex-Canbulat Pasa) Edited October 30, 2020 by Nick the Greek tag
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Για το ζήτημα δεν ξέρω κάτι, αλλά η δρομολόγηση "την 26η Ιουνίου" νομίζω ότι ξεπερνά και την πιό αισιόδοξη πρόβλεψη. Μιλάμε για RoRo ναυπηγημένο στην μετασοβιετική Γεωργία και το οποίο θα μετασκευασθεί σε ΕΓ/ΟΓ στην Ελλάδα...και θα δρομολογηθεί σε 3 μήνες από σήμερα! Δεν το πιστεύω με τίποτε. Και εάν δεις και κατά Νικαριά μεριά, δεν είναι πλέον και τόσο απλά τα πράγματα...
Αλέξανδρος Σ. Posted March 31, 2008 Author Posted March 31, 2008 αλλά η δρομολόγηση "την 26η Ιουνίου" νομίζω ότι ξεπερνά και την πιό αισιόδοξη πρόβλεψη. Μωρέ και εγώ μαζί σου. Ούτε γω πιστεύω ότι υπάρχει πιθανότητα. Το ότι αγοράστηκε όμως το πλοίο είναι βέβαιο και η απορία είναι ποιο πλοίο είναι? και πως είναι?
Neptune Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Παντως οπου εχω κοιταξει για πλοιο απο τη ναυτομανα Γεωργια εχω φαει πορτα. Αν ηταν ευκολο να βρεις και συ καμια επιπλεον πληροφορια θα το βρισκαμε ευκολοτερα
kostasdm Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 (edited) Νομίζω ότι πρόκειται για το πρώην Ελληνικό Ε/Γ-Ο/Γ "Παναγία Φανερωμένη" που κάποτε (1990) δραστηριοποιήθηκε στην απίθανη "γραμμή" Λευκάδα-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος. Μάλιστα, αν πρόκειται για αυτό το πλοίο, στη συνέχεια δούλεψε για ένα φεγγάρι και Κυλλήνη-Ζάκυνθο μέχρι που πουλήθηκε στις γαλλικές υπερπόντιες κτήσεις. Τα τελευταία χρόνια βρέθηκε στη Μαύρη θάλασσα και έπιανε στο Σότσι. Κάπως έτσι πρέπει να μπήκε στην κουβέντα η Γεωργία. Ανήκει τώρα σε Ουκρανική εταιρεία αλλά είναι νηολογημένο στο Βατούμι της Γεωργίας. Μέχρι πρόσφατα έκανε Κωνσταντινούπολη-Οδησσό. Να και μια φωτογραφία από το site της πρώην πλοιοκτήτριας Edited March 31, 2008 by Neptune 3 in 1
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Ε/Γ-Ο/Γ "Παναγία Φανερωμένη" που κάποτε (1990) δραστηριοποιήθηκε Μάλλον δεν πρόσεξες ότι ο Αλέξανδρος μίλησε για "RoRo...ηλικίας 10 ετών". Και αυτό που λες είναι ΕΓ/ΟΓ και σίγουρα πολύ μεγαλύτερο σε ηλικία.
Αλέξανδρος Σ. Posted March 31, 2008 Author Posted March 31, 2008 Μπα, δεν παίζει. Στην επιστολή προς το Δήμο Κυθήρων, τονίζεται ότι το πλοίο είναι ηλικίας 10 ετών.
kostasdm Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 ΟΚ, πάσο. Αν μιλάμε για δεκαετία δεν μπορεί να έχει σχέση το πρώην "Παναγία Φανερωμένη". Αυτό είναι του 1973.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2008 Posted April 12, 2008 Με επιστολή τους προς το Δήμο Κυθήρων, δύο επενδύτες (ο ένας από τα Κύθηρα), γνωστοποίησαν την αγορά πλοίου από τη Τουρκία, ηλικίας 10 ετών και ναυπήγησης στη Γεωργία. Το πλοίο είναι RO-RO και θα μετασκευαστεί στην Ελλάδα σε Ε/Γ-Ο/Γ για να δρομολογηθεί την 26η Ιουνίου στη γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα. Το όνομα που θα έχει θα είναι ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω...(π.χ. ποιο πλοίο είναι, καμιά φωτογραφία του, τα ακριβή χαρακτηριστικά του κλπ) Το Πορφυρουσα, πρέπει να είναι το πρώην CANBULAT PASA.
miko mission Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 To Πορφυρουσα παντως ειναι εδω στο περαμα τουλαχιστον συμφωνα με αυτα που λεει ο φιλος χρηστης Π 100
Αλέξανδρος Σ. Posted April 15, 2008 Author Posted April 15, 2008 Κατοχυρώθηκε. Καλώς όρισε. Καλές θάλασσες να έχει και καλά ταξίδια εκεί κάτω. Όσο για τα Κύθηρα που θα εξυπηρετεί καλά κουράγια γιατί με 13 κόμβους (που σίγουρα μετά τη μετασκευή θα πέσουν πιο κάτω) και με πλωριαίο bow thruster -100w-, θα είναι μακρύ το ταξίδι για την Ιθάκη...Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι τελείως συμπτωματικά, το ΥΕΝ στη προκήρυξη των άγονων, απέσπασε τα δρομολόγια της Νεάπολης απο εκείνα του Γυθείου και του Πειραιά ενώ πρόσθεσε ξανά τη Καλαμάτα. Τι έγινε άραγε? Τρία χρόνια τώρα απαιτούνταν 100 κλίνες για να μπορεί ένα καράβι να πάει από τη Νεάπολη στα Κύθηρα και ξαφνικά συνειδητοποίησαν ότι οι κυθήριοι δεν κοιμούνται και πολύ άρα δεν τις χρειάζονται...Και όλα αυτά τα συνειδητοποίησαν αφού πρώτα ένα εξαιρετικά σύγχρονο και αξιόπιστο καράβι πουλήθηκε στους Σουηδούς. Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2008 Posted May 13, 2008 (edited) Στο Πορφυρουσα ήδη έκλεισαν τις ανοικτές μπάντες του πλοίου, τοποθετώντας λαμαρίνες. Το πλοίο πάντως είναι αρκετό μικρότερο σε μέγεθος από το προκάτοχο του στη γραμμή Ανδρέας ΙΙ. Edited June 22, 2019 by polmyt
enas chiotis Posted May 13, 2008 Posted May 13, 2008 Στην παραπάνω φωτό του miko, στο κέντρο του γκαράζ, αυτό που διακρίνεται είναι όχημα ή μπλόκ μηχανών;
Αλέξανδρος Σ. Posted May 30, 2008 Author Posted May 30, 2008 Το πλοίο πάντως είναι αρκετό μικρότερο σε μέγεθος από το προκάτοχο του στη γραμμή Ανδρέας ΙΙ. Και όμως δεν είναι! Έχει μήκος 75 μ. αλλά χωράει 150 ΙΧ, αφού διαθέτει τριόροφο γκαράζ.
polmyt Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 (edited) Γρηγορη επικεψη χτες στο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ Η μετασκευη προχωραει και εχει εχουν μπει λαμαρινες στο πλαι μεχρι και την πρυμνη.Οπως φαινετε και απο την φωτο ακομα δεν εχει μπει καταπελτης. Ακομα και ετσι το βαπορι φερνει πιο πολυ σε RoRo.Δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι μεσα αλλα μου φαινεται δυσκολο να προλαβει να ειναι ετοιμο ειδικα αν υπαρξει προεκταση του deck επιβατων προς τα πισω οποτε θα πρεπει να γινουν και επιπλεον εργασιες διαμωρφωσης στους εσωτερικους χωρους.Τωρα βεβαια ειδικος δεν ειμαι οποτε μακαρι να διαψευστω και το βαπορι να προλαβει Edited June 22, 2019 by polmyt
Αλέξανδρος Σ. Posted June 1, 2008 Author Posted June 1, 2008 Γρηγορη επικεψη χτες στο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ μου φαινεται δυσκολο να προλαβει να ειναι ετοιμο ειδικα αν υπαρξει προεκταση του deck επιβατων προς τα πισω οποτε θα πρεπει να γινουν και επιπλεον εργασιες διαμωρφωσης στους εσωτερικους χωρους. Δεν θα επεκτείνουν το deck των επιβατών, τουλάχιστον για τώρα. Μέσα στο υπάρχον deck, οι εργασίες έχουν προχωρήσει αρκετά, ενώ εντός τις εβδομάδας έρχονται τα τραπεζοκαθίσματα. Η μόνη προέκταση που έγινε για τους επιβάτες, είναι ένα ανοιχτό deck προς τη πρύμνη, το οποίο φαίνεται και στη φωτό.
polmyt Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 (edited) Το βαπορι που το ειδα απο κοντα εξακολουθει και δειχνει αρκετα μεγαλο στο μεγεθος για τη γραμμη που κανει.Τουλαχιστον ετσι δειχνει στα δικα μου ματια. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι εχει δυσαναλογα μικρους χωρους επιβατων σε σχεση με το γκαραζ.Στην πρυμνη εχουν κατασκευαστει 3 καταπελτες.Ο ενας ειναι για το κατω γκαραζ,ο αλλος για να πηγαινει κατευθειαν στο πανω και ενας καταπελτης επιβατων. Οπως ειπε και ο Αλέξανδρος πιο πανω οι χωροι επιβατων ειναι μονο αυτοι που φαινονται.Απ οσα μπορεσα να δω απ'εξω δειχνει σαν ενα μεγαλο λεοφωρειο μιας και δεν βλεπεις τιποτα αλλο εκτος απο αεροπορικα καθισματα.Δεν ξερω αν εχει καποιο σαλονακι αλλα κατι τετοιο απ'εξω δεν φαινεται. Οπως φαινεται και απο την φωτο εχει διπλα τιμονια και ελπιζω αυτο να το κανει λιγο ευελικτο στα λιμανια γιατι οπως ειπωθηκε και πιο πριν απο ταχυτητα δεν λεει και πολλα. Κατα τα αλλα οι εργασιες συνεχιζονται με εντατικους ρυθμους αλλα πριν το τελος του μηνα δεν το βλεπω να βγαινει. Edited June 22, 2019 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Σήμερα το Πορφυρουσα έπεσε από τη δεξαμενή.
apollwn1453 Posted July 6, 2008 Posted July 6, 2008 Το βραδάκι πήγα και είδα το Πορφυρούσα στο Νέο Μώλο της ΔΕΗ απ'το μήνυμα που διάβασα του polmyt. Ξέρει κανείς πότε θα είναι έτοιμο να κατέβει Κύθηρα να ξεκινήσει δρομολόγια και πόση θα είναι τελικά η υπηρεσιακή του ταχύτητα? ευχαριστώ
enas chiotis Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 (edited) Από τους γλάρους του λιμανιού ακούγεται ότι το πλοίο θα ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα από την προθεσμία που του έδωσε ο polmyt. Από ταχύτητα δεν έχει ακουστεί κάτι διαφορετικό από τα 13 μίλια που έπιανε στα κατεχόμενα. Edited July 7, 2008 by enas chiotis
polmyt Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 Σημερα που το ειδα εχει πεσει μινιο στο πρυμνιαιο κομματι που εχει μετασκευαστει και λογικα μεσα στη βδομαδα θα το βαψουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2008 Posted July 16, 2008 Το Πορφυρουσα απέκτησε ένα «Τ» στις τσιμινιέρες, ενώ απέκτησε και χορηγό από ότι φαίνεται, την ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ.
enas chiotis Posted July 28, 2008 Posted July 28, 2008 Το πλοίο είναι στην Νεάπολη από τις 26/07, με ένα σύντομο πέρασμα από τα Κύθηρα. Από ταχύτητα στο ταξίδι καθόδου, μέγιστη 13,1.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 29, 2008 Posted July 29, 2008 Η πρώτη προσέγγιση του πλοίου στα Κύθηρα δεν πήγε και τόσο καλά. Υποτίθεται ότι θα έκανε τα εγκαίνια αλλά δε κατάφερε να προσεγγίσει και σύμφωνα με τσιριγώτες το πλοίο ακούμπησε στο φανάρι.
enas chiotis Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Και απ'ότι φαίνεται ξεκίνησε δρομολόγια. Καλορίζικο και σιδεροκέφαλο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now