Panagia Ekatontapiliani Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Από ότι φαίνεται από τα νούμερα το βαπόρι έφυγε από τη γραμμή Σκωτια Βελγίου, όχι επειδή δεν είχε κίνηση από επιβάτες αλλά από φορτηγά και ΙΧ!! Δικαιολογημένα γιατί βαπόρια με αυτή τη χωρητικότητα σε γκαράζ αλλά και κατανάλωση σε καύσιμα, δε μπορεί να ταξιδεύει μισό άδειο!! Η επιδότηση που έπαιρναν μήπως σταμάτησε???
proud_ionian Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 αυτο ακριβως. εληγε τον μαιο και υπηρχε καποιο προβλημα με την ανανεωση της γιατι επροκειτο για κονδυλια ΕΕ. αν εχει ανανεωθει δεν εχει γινει με τους αρχικους (δεσμευτικους τροπον τινα) ορους η αρχικη επιδοτηση νομιζω οτι ηταν σε ειδος . στην κατασκευη των απαραιτητων υποδομων στη σκωτια και ενα μερος των εξοδων λειτουργιας κυριως την πρωτη σαιζον. αν κρινουμε και απο τα λεγομενα των βουλευτων του τοπικου κοινοβουλιου για απ'ευθειας συζητηση μηπως εκει ειναι το θεμα. αλλωστε χειμωνας ερχεται μεχρι να γινουν οι ετησιες και των 6 πλοιων (sfVII-sfX & 2roro) θελουμε κανενα 4ρι μηνες. απο ανοιξη βλεπουμε.
proud_ionian Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 οπως ειδαμε και στα τοπικ της superfast και της blue star η attica πουλησε σημερα τριαμισυ πλοια της. 3 κοκκινα (sfVII, VIII, IX) και ενα seajet;). βγηκε και επισημη ανακοινωση. τελικα η εταιρεια πουλησε μονο τα τρια κοκκινα (οχι τα roro) και η Τallink θα τα χρησιμοποιησει οχι στη μεχρι τωρα γραμμη τους αλλα μεταξυ εσθονιας γερμανιας και εσθονιας φινλανδιας. προκειται (οσον αφορα τα κοκκινα) για σημαντικη μειωση της επενδυσης της στην επιβατηγο ναυτιλια. τι θα γινει απο εδω και περα. με €310εκ στο χερι και το δανεισμο μειωνεις και εχεις ζεστο χρημα να τοποθετηθεις αλλου. η attica θα επενδυσει σε αλλους τομεις ή θα ενισχυσει την παρουσια της στην ελληνικη ακτοπλοϊκη αγορα; (πχ αυξηση συμμετοχης στις μινωικες, αυξηση ΜΚ της blue star και παραγγελια νεων πλοιων). σε ξενα παρεμφερη forum ηδη υπαρχει προβληματισμος για το μελλον της παρουσιας της attica στη σκωτια.
Nick the Greek Posted August 9, 2006 Posted August 9, 2006 Εχουμε και κλαιμε: 1) Πωληση του Superfast X απο τον καινουριο χρονο 2) Διαφημισεις στο ραδιοφωνο περι Διαγορα και πλοιου "Blue Star" στα Δωδεκανησα 3) Εγγραφη δεσμευση της Attica οτι το Superfast X θα αντικατασταθει. Παραθετω λοιπον τα εξης σεναρια: α) Αντικατασταση του Superfast X απο καποιο Superfast της Αδριατικης και η γραμμη της Ανκονα μενει με 3 Superfast και ολα τα αλλα μενουν ως εχουν β) Αντικατασταση του Superfast X απο καποιο Superfast της Αδριατικης και η γραμμη της Ανκονα μενει με 3 Superfast και ενα Blue Star (1 or 2) με το Blue Horizon στα Δωεδεκανησα γ) Αντικατασταση του Superfast X απο το Blue Star 1 η 2 και το Blue Horizon στα Δωδεκανησα δ) Αντικατασταση του Superfast X απο το Blue Horizon και ολα τα αλλα μενουν ως εχουν, δηλαδη με ενα Blue Star στο μπαρι. Κατα τη γνωμη μου η ραδιοφωνικη διαφημιση δεν ειναι τυχαια και οτι αν δεν εχει αποφασιστει οριστικα τι θα γινει, σιγουρα βρισκονται υπο συζητησεις και προβληματισμο. Αν οντως η προθεση της Attica να συνεχισει τη γραμμη της Σκωτιας με αντικατασταση του Superfast X ειναι ειλικρινης, πιθανοτερο σεναριο για μενα ειναι το β) με ενα απο τα 4 της Ανκονα να ανεβαινει στη Σκωτια, τη γραμμη της Ανκονα να μενει με 3 Superfast μονα τους η 3 Superfast και ενα Blue Star, ενω το Blue Horizon κατεβαινει στα Δωδεκανησα. Ολα αυτα στο θεωρητικο βεβαια, μια και απ' οτι δειχνουν τα πραγματα απο τη Superfast Ferries(τουλαχιστον) δε θα μεινει ουτε κολυμπηθροξυλο αργα η γρηγορα...
Nick the Greek Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 Παντως μεσα στο Blue Star 1 εχουν ηδη αρχισει να μαζευουν "συμμετοχες" απο το πληρωμα για το ενδεχομενο να παει το πλοιο στη σκωτια.
proud_ionian Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 συγνωμη αλλα ενισταμαι λιγο θα το δεχομουν για αλλη εταιρεια, αλλα οτι η attica ειχε αποφασισει να στειλει το μπλε πανω και ενω ειχαν ετοιμαστει να δεσουν λιγες ωρες πριν λεει, ξαναγεμιστε ψυγεια, ξαναβαλτε σεντονια, παρτε πισω τις παραιτησεις του "ξενοδοχειου" το μπλε μενει και το κοκκινο δενει δε μου κολλαει. Παντως μεσα στο Blue Star 1 εχουν ηδη αρχισει να μαζευουν "συμμετοχες" απο το πληρωμα για το ενδεχομενο να παει το πλοιο στη σκωτια. Κολλάει και παρακολλάει...όταν μέχρι τις 3 το μεσημέρι της Δευτέρας που το πλοίο ήταν στο Μπάρι,το πλήρωμα έκανε προετοιμασία για δεξαμενισμό και κατά τις 5 τους ειδοποίησαν ότι δεν πάνε στη Σύρο... Νομίζω πως σταθερά η Attica ακολουθεί την πολιτική της συρρίκνωσης ή αλλιώς συμμαζέματος εν όψη της επερχόμενης συγχώνευσης (???) με τις Μινωικές. μηπως τελικα η εξηγηση βρισκεται σε αυτο που λεει ο lefteris68; μηπως τελικα ο λογος που δεν παει το bs1 πανω ειναι οτι η σκωτια εγκαταλειπεται;
proud_ionian Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Το Διοικητικό Συμβούλιο της Blue Star Ferries ανακοινώνει την απόφαση του, να δρομολογήσει το πλοίο Blue Star 1 στη γραμμή Σκωτίας-Βελγίου από τα τέλη Ιανουαρίου 2007. Τη γραμμή Σκωτίας-Βελγίου θα εξυπηρετεί μέχρι τότε πλοίο άλλης εταιρίας του μητρικού Ομίλου Attica Α.Ε. Συμμετοχών για το οποίο έχει υπογραφεί συμφωνητικό πωλήσεως. Η Διοίκηση της Blue Star Ferries εκτιμά, βάσει στοιχείων για την απόδοση της γραμμής αυτής, ότι η μεταδρομολόγηση του Blue Star 1, από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στη γραμμή Rosyth-Zeebrugge στη Βόρειο Θάλασσα θα συμβάλλει στην περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου Blue Star. ξexcuse me, αλλα απο να μας τρελανουν; αυτοι δεν ελεγαν οτι η μεταδρομολογηση του BS1 στο Bari εκτοξευσε τα κερδη και αλλα τετοια ωραια; τωρα το πανε στη σκωτια που περσυ σκεφτοταν σοβαρα να την παρατησουν;
Neptune Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Μια και ξαναηρθε στην επικαιροτητα το πλοιο να πουμε οτι η επιδοτηση της Σκωτιας ληγει τον Οκτωβρη και αν δεν ανανεωθει τοτε ειναι πολυ πιθανο να κατεβει το βαπορι ξανα προς τα εδω εκτος βεβαια και αν πουληθει
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Μια και ξαναηρθε στην επικαιροτητα το πλοιο να πουμε οτι η επιδοτηση της Σκωτιας ληγει τον Οκτωβρη και αν δεν ανανεωθει τοτε ειναι πολυ πιθανο να κατεβει το βαπορι ξανα προς τα εδω Τι έγινε τελικά...ανανεώθηκε η επιδότηση ή θα ενισχύσει την Ελληνική ακτοπλοϊα?
proud_ionian Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 το χειμωνα 2007-2008 η γραμμη ειχε υψηλες πληροτητες οσον αφορα τα φορτηγα. αληθεια εχετε σκεφτει ποιο ειναι το προιον που μεταφερεται κυριως σε αυτη τη γραμμη (στο κομματι απο rosyth προς zeebrugge); μα το εθνικο μας προϊον. πανω απο το 25% των φορτηγων που φορτωνει στο Rosyth, μεταφερουν σκωτσεζικο ουισκυ. Οχι keep walking, keep sailing on board MIG Ships.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Σε λίγο καιρό η Attica, μάλλον, δεν θα είναι μόνη της στη γραμμή. Έχει ήδη σχεδιασθεί μια νέα σύνδεση (στα πλαίσια του προγράμματος Marco Polo)... Kristiansund (Νορβηγία) - Zeebrugge - Rosyth - Kristiansund, μια φορά την εβδομάδα. Μάλλον από φθινόπωρο θα ξεκινήσει...εάν εγκριθεί η ένταξη στο Marco Polo, αλλά πιστεύω ότι θα εγκριθεί σίγουρα γιατί γλυτώνει πολλά χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομο. Οπότε η Attica θα έχει σίγουρα ανταγωνισμό στα οχήματα από Νορβηγία προς Rosyth και το αντίστροφο, αλλά και στη ίδια την γραμμή Zeebrugge - Rosyth.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 28, 2008 Posted May 28, 2008 Σύμφωνα με το BBC η Superfast τον Σεπτέμβριο σταματάει την γραμμή. Και βεβαίως δεν πέσαμε από τα σύννεφα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 12, 2008 Posted September 12, 2008 Έχει ήδη σχεδιασθεί μια νέα σύνδεση (στα πλαίσια του προγράμματος Marco Polo)... Kristiansund (Νορβηγία) - Zeebrugge - Rosyth - Kristiansund, μια φορά την εβδομάδα. Μάλλον από φθινόπωρο θα ξεκινήσει...εάν εγκριθεί η ένταξη στο Marco Polo, ...Τελευταία βδομάδα για την Αttica στην γραμμή και σαν να μην τους έφθανε αυτό (των έρμων των Σκωτζέζων) ήρθαν και τα θλιβερά μαντάτα εκ Βρυξελλών. Η νέα γραμμή με την Νορβηγία δεν εντάχθηκε στο Marco Polo για φέτος...από του χρόνου και βλέπουμε. Οπότε καταλαβαίνετε την ανείπωτη χαρά των συμπαθών Εδιμβουργιανών...της κακομoίρας γίνεται. Και κυρίως τα ακούνε οι αρμόδιοι γιατί δεν φρόντισαν να βρουν μια εταιρεία να αντικαταστήσει την Attica...γιατί...γιατί... Βεβαίως, στην αγαθή ελεύθερη αγορά που ζούμε...κάποιοι άλλοι χαίρονται χαράν μεγάλην. Και δεν είναι άλλοι από την DFDS Seaways που διαφημίζει ως εναλλακτική πρόταση σύνδεσης της Σκωτίας με την Ευρώπη την γραμμή Newcastle - Amsterdam...προσβλέποντας να πάρουν κάποιο μερίδιο από την κίνηση της γραμμής Rosyth-Zeebrugge. Και βεβαίως και ημείς ως Έλληνες...έχομεν χαράν μεγάλην που μας έρχεται το BS1.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Δείτε και μια καλή παρουσίαση του ιστορικού της γραμμής ... δια χειρός Σκωτζέζων. Πέρα από τα άλλα, ξεχώρισα: [...]The ferry used by Superfast – Blue Square () One – was also a relatively old model that was fairly fuel-inefficient, making it unsuitable for large journeys. Εμας δεν μας ενοχλεί που είναι σχετικά παλιό ...εξάλλου έχουμε και πλοία συνομήλικα της κιβωτού του Νώε. Εσείς να δούμε τώρα τι πλοίο θα έχετε...
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 Εσείς να δούμε τώρα τι πλοίο θα έχετε... Τελικά, σε αυτόν τον κόσμο ... κανένας δεν πάει χαμένος ... ιδιαίτερα εάν πρόκειται για την πατρίδα του Σων Κόννερυ.
aiolosii Posted September 22, 2008 Posted September 22, 2008 Τελικά, σε αυτόν τον κόσμο ... κανένας δεν πάει χαμένος ... ιδιαίτερα εάν πρόκειται για την πατρίδα του Σων Κόννερυ. Νηρέα όπως πάντα ήσουν πιο γρηγορος και απο τη σκια σου Οι άλλοι απλα ακολουθούν
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 5, 2009 Posted March 5, 2009 The ferry used by Superfast ... was also a relatively old model... Σας φαινόταν, μάγκες μου, λίγο παλιό? Πάρτε και μια νεότευκτη τετράκλινη κατακέφαλα για να συνέλθετε.
proud_ionian Posted July 22, 2009 Posted July 22, 2009 συνεχιζεται η γκρινια. στο ferries of southern europe, γινεται αναφορα στα ακριβα εισητηρια και τονιζεται οτι παρολο που το Scotish Viking ειναι καλοταξιδο , το ταξιδι μαζι του απεχει πολυ απο το να χαρακτηριστει mini cruise, ενω τα γευματα του υστερουν σε σχεση με αυτα της DFDS και της Smyril. Συγκριτικα δε με τα BS/SF το ταξιδι μαζι του ειναι μια απογοητευση
proud_ionian Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 η γραμμη παει καλα (ετσι ισχυριζονται οι της Norflolk και οι αγγλοι συνασθενεις μας). υπαρχουν και συμφωνιες με αυτοκινητοβιομηχανιες, το γκαραζ ειναι γεματο και πιθανοτατα θα διπλωσουν τη γραμμη
proud_ionian Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 αυμφωνα με το ferries of southern europe & τον σκωτσεζικο τυπο, η γραμμη ειναι... ο ΟΣΕ της σκωτιας. εχει παρει εκατομμυρια λιρες επιδοτηση και αφου η DFDS (νεο αφεντικο της Norfolk) τα τσεπωσε, μειωσε τα δρομολογια και τελος του χρονου κοβει τελειως τους επιβατες.
proud_ionian Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 οπως λενε στα yahoo groups, o σκοτσεζος viking θα επανελθει για λιγες εβδομαδες και μετα την γραμμη θα αναλαβουν Tor Botnia & Τor Futura. πιθανον αργοτερα στη θεση ενος απο τα δυο, να ερθει το Tor Cimbria που ειναι ναυλωμενο. απο τα σαλονια των Superfast και του Blue Star 1, στα αλωνια των Roro 20ετιας.
Nick the Greek Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 6+ χρόνια μετά το τελευταίο post εδώ, να ενημερώσω το πιστό αναγνωστικό κοινό πως η γραμμή συνεχίζεται σε καθημερινή βάση με μονοβάπορο το Finlandia Seaways
.voyager Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 (edited) Leith (Edinburgh)-Zeebrugge από Δευτέρα 5 Νοεμβρίου για την Attica; Αναβίωση του Rosyth-Zeebrugge; Ή πάει φιδέμπορα; Edited March 7, 2018 by proud_ionian h
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now