Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
Posted (edited)

Το πλοιο αυτη την περιοδο ειναι δεμενο στο Φλοισβο.

Απο οτι παρατηρησα εχει κανα δυο ανθρωπους να ανεβοκατεβαινουν ,αλλα δεν ξερω αν γινεται καποια εργασια.Εξωτερικα ειναι σε καλη κατασταση μιας και ειχε προλαβει να κανει δεξαμενισμο τον Ιανουαριο

Αναμενουμε να δουμε αν θα ξεκινησει μεσα στον Ιουλιο

Edited by polmyt
  • 10 months later...
Posted

Έντονη φημολογία θέλει το πλοίο να κατεβαίνει άγιο Νικόλαο Κρήτης και να κάνει ημερήσια προς Σητεία...

Posted

Απο Αγιο Νικολαο για Σητεια ,περιεργο μου ακουγεται.Για καμια Σπιναλογκα οκ,αλλα γιατι να κανεις ημερησια με πλοιο απο Αγιο Νικολαο για Σητεια;

  • 1 month later...
Posted (edited)

Ακόμα σβηστό παραμένει το πλοιο στο Φλοίσβο. Σε καλή κατάσταση, μιας και δε φαίνεται να έχει αφεθει

Edit: Μήπως επειδή κατέβηκε το πλατυτερα κρητη ,θα μείνει ανενεργό αυτή τη σεζόν?

Edited by Shippihs
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 years later...
Posted

Δεν νομίζω ότι υπάρχει άμεση ανάγκη από την εταιρεία του, όταν έχουν τρις πλοία συνολικά και δουλεύει μόνο το ένα ακόμη και το καλοκαίρι. Να πούμε ότι το Anna Maru μετά από 2.5 παροπλισμού στο ναυπηγείο του Ψαρρού έχει μεθορμισει στην Βλυχα της Ελευσίνας.

Posted

Στο IHS , το οποιο δεν λεει κανεις οτι δεν κανει λαθη,δειχνει απο το 1989 μέχρι το 1993 το πλοίο να ανήκει στην ΑΝΕΚ και σε συνδυασμό με το IMO του,μηπως ξερει κανεις κατι παραπάνω? Παιζει να ειχε κανει καμια παραγγελια η ΑΝΕΚ και να μη το ειχαμε παρει πρεφα , η να υπήρχε σαν κουφάρι?

 

Posted

Στην ΑΝΕΚ ειδικώς (όπου Κ=Κρήτη), ή σε κάποια ΑΝΕΚ γενικώς και αορίστως ??? Πιό πιθανό βλέπω το δεύτερο, αν βέβαια δεν είναι λάθος του IHS. 

Όσον αφορά το ΙΜΟ του, ανταποκρίνεται πλήρως στην ιστορία του καραβακίου, αφού όπως είχε αποκαλύψει παλαιότερα ο Άρης Μπιλάλης στο nautilia.gr, είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται το 1978 στο ναυπηγείο Καμίτση του Περάματος με πρώτο του όνομα το ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Κ. 

  • 1 year later...
Posted

Ας βάλω εδώ την ερώτηση, ρητορική ως επι το πλείστων ! Όλα αυτά τα κουφάρια τύπου, ΚΥΘΝΟΣ, ΘΗΣΕΑΣ, ΑΝΝΑ ΜΑΡΟΥ,ΑΓΓΕΛΙΚΗ, LOGOS ΚΛΠ ΚΛΠ γιατί δεν πάνε στο διαλυτήριο ? μόνο ρύπανση ή να φανταστώ και εξοδολόγιο έχουν, ευχαριστώ για την ή τις απαντήσεις σας.

Posted

Δεν ειναι κουφάρι το Αννα Μαρού, μια χαρά λειτουργικό ειναι και πωλείται κιολας. Απλά αυτη τη στιγμή τα εχουν βρει στη λογικη κοσμος καποιους μηνες και πλατυτερα αλλους , η και τα 2 μαζι αλλες ώρες η δρομολογια.

Την ιδια αποψη θα είχα και εγώ με σένα gioannis αλλα έτυχε να βρεθώ λόγω αλλου πλοίο στο καρνάγιο που βρίσκεται (συμπαθέστατοι άνθρωποι το έχουν,να λέμε επ'ευκαιριας μια καλη κουβέντα) το είδα και ειναι σε πολυ καλή κατάσταση για το καιρο που ειναι δεμένο αφου πάνε συχνά και το βλέπουν.

Posted

Καλά εντάξει, όλα πωλούνται. Κουφάρι σίγουρα δεν είναι, αλλά κακά τα ψέματα, τα τελευταία 15 χρόνια ως ρεζέρβα εκτάκτου ανάγκης χρησιμοποιείται, ελάχιστα έως καθόλου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...