Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Σύμφωνα με το δελτίο ειδήσεων του alter το ΓΙΩΡΓΗΣ προσάραξε σε βραχώδη ακτη βόρεια του Πόρου κι αυτή την στιγμή έχει ξεκινήσει διαδικασία εκένωσης του σκάφους από τους 280 επιβάτες που μεταφέρει.

Edited by proud_ionian
tag
Posted

Σύμφωνα με το MEGA το πλοίο βρίσκεται προσαραγμένο στην νησίδα Πλατειά και παρουσιάζει εισροή υδάτων.

Posted

Ήδη απο το ΑΙΣ φαίνεται δίπλα το F/C 1, ενώ έχουν αλλάξει πορεία και κατευθύνονται για εκεί τα Κ/Ζ ΠΑΝΟΡΑΜΑ και το ΜSC MICHELE.

Posted

Όπως, λέει ο ο Ρ/Σ ΣΚΑΪ, το πλοίο έχει καθήσει πάνω στη ξέρα και δεν κινδυνεύει να βουλιάξει. Όλοι οι 280 επιβάτες είναι αλλοδαποί διαφόρων εθνικοτήτων. Ήδη έχει αρχίσει η εκκένωση του πλοίου με λάντζες και οι πρώτοι επιβάτες μεταφέρθηκαν στο FC και στη συνέχεια θα μεταφερθούν στο ΚΕ Πόρου, όπου έχει οργανωθεί κέντρο υποδοχής.

Posted

Αν έχουν μπεί νερά στο μηχανοστάσιο μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσουμε. Πάντως στα πλάνα του ΣΚΑΙ το πλοίο δεν φαίνεται να έχει καποια σημαντική κλίση (ελάχιστα προς την πρύμη) και οι επιβάτες επιβιβάζονται στο διάδρομο της παντοφλίτσας ΕΛΠΙΣ Ι του Πόρου, που έχει πλευρίσει το σκάφος.

Posted

Όλοι οι επιβάτες βρίσκονται πλέον εκτός πλοίου και προωθούνται με τα ταχύπλοα Flyingcat1 και flying dolphin 19 στον Πειραιά.

Τα ανωτέρω πλοία λειτούργησαν και σαν απάγκιο στις μικρές λάντζες(οι οποίες κάνουν Γαλατά -Πόρο) που έβγαλαν αρκετό κόσμο.

Οι υπόλοιποι έπιβιβάστηκαν στην μικρή παντόφλα ΕΛΠΙΣ Ι όπως μας είπε ο φίλος Χιώτης

Στο σημείο του ατυχήματος βρίσκεται και το ρυμουλκό Καραπιπέρης 13

Posted

Κρίμα να αχρηστευτεί αλλά γνωρίζει κάποιος το όριο ηλικίας των πλοίων του Σαρωνικού;

Posted

η ΝΕΤ παντως στο ρεπορταζ της αναφερει οτι θα ρυμουλκηθει στον πειραια (πρωτα πορο και μετα πειραια).

το καλο με τη ΝΕΤ ειναι οτι εκανε εκτενη αναφορα στην ιστορια του πλοιου (απο τη ναυπηγηση το 1959 μεχρι σημερα), ενω επισημανε οτι οι πλοιοκτητες στο site τους αναφερουν σαν ετος κατασκευης το 1997 που εγινε η τελευταια μετασκευη

ΥΓ@tegea

α) το γιωργης ταξιδευει ως κρουαζιεροπλοιο, για τα οποια δεν ισχυε ποτε οριο ηλικιας (το οποιο υπο προϋποθεσεις δεν ισχυει και για τα ferries)

Posted

Στον Εισαγγελέα Πειραιά αναμένεται να οδηγηθεί ο πλοίαρχος του επιβατηγού-τουριστικού πλοίου «Γεωργής», που χθες κάτω από άριστες καιρικές συνθήκες προσάραξε με 278 αλλοδαπούς επιβάτες στη νησίδα «Πλατιά» του Πόρου.

Σύμφωνα με τις πρώτες καταθέσεις που έλαβαν οι αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος προκύπτει ότι ο καπετάνιος, που θα παραπεμφθεί στη Δικαιοσύνη με την κατηγορία της πρόκλησης ναυαγίου από αμέλεια, σε βαθμό πλημμελήματος, δεν ήταν στη γέφυρα του πλοίου, αφού οι καιρικές συνθήκες ήταν άριστες και το δρομολόγιο γνωστό και καθημερινό.

Στη γέφυρα, όπως κατέθεσε ήδη ο πλοίαρχος, ήταν η «βάρδια», δηλαδή ο ανθυποπλοίαρχος, καθώς και ο ναύτης - τιμονιέρης- ο οποίος εκτελούσε τις εντολές πορείας που του έδινε ο αξιωματικός.

Στο μεταξύ, το πλοίο παραμένει προσαραγμένο στον ύφαλο, μέχρι οι τεχνικοί να κλείσουν το ρήγμα που έχει δημιουργηθεί, ενώ αργά χθες το βράδυ τους αλλοδαπούς επιβάτες του Γεωργή υποδέχθηκε στο λιμάνι του Πειραιά ο ΥΦΕΝΑΝΠ Πάνος Καμμένος.

Απο το marinews.gr

Σιγα που δε θα τον πηγαινανε

Posted

Καλά βρε φίλοι έχετε αναρωτηθεί τη ατυχία δέρνει τη Ελληνική ναυτιλία μας;Το ναυάγιο του Sea Diamond ταιριάζει απόλυτα με του Γεωργή(εκτός της βύθισης), σε άριστες συνθήκες με γνώριμο το δρομολόγιο έχουμε προσάραξη.Τι μας δέρνει τελικά η αμέλεια ή η κακοτυχία;:D

Posted

Το Γιώργης στις κρουαζιέρες του στον Αργοσαρωνικό προσέγγιζε 3 νησιά. Την Αίγινα, το Πόρο και την Ύδρα, αλλά όχι πάντοτε με την ίδια σειρά. Το πιο συνηθισμένο δρομολόγιο του ήταν Πόρο Ύδρα Αίγινα, μετά το Ύδρα Πόρο Αίγινα και πιο σπάνια Αίγινα Πόρο Ύδρα.

Την ημέρα του ατυχήματος έπιασε πρώτα στο Πόρο, μετά προσέγγισε την Ύδρα και στη συνέχεια θα προσέγγιζε στην Αίγινα (αλλά όπως φαίνεται δεν ήταν γραφτό).

Με τη βοήθεια ενός πλοιάρχου που έχει δουλέψει στη γραμμή, μου χάραξε τις πορείες σε έναν χάρτη (οπού και οι φωτογραφίες), που θα έπρεπε να ακολουθούσε το Γιωργής.

Φεύγοντας από την Ύδρα θα έπρεπε να ακολουθούσε πορεία 034° μέχρι τις νησίδες Τσελεβινια. Παραλλάσσοντας τις νησίδες Τσελεβινια, η πορεία που θα ακολούθησε ήταν 353° μέχρι το νησί Μόδι. Παραλλάσσοντας το νησί Μόδι θα γύρναγε τη πορεία σε 329° οπού θα άφηνε στα δεξιά το Νησί Πλατεία μέχρι το νησί Μονή στην Αίγινα. Και μετά θα γύρναγε τη πορεία 004° για να φτάσει στο λιμάνι της Αίγινας.

Τώρα τι έφταιξε για το ατύχημα μόνο το πλήρωμα ξέρει και αρμόδιο για να ερευνήσει τα αιτία του ατυχήματος είναι οι λιμενικές αρχές.

post-54-128326973459_thumb.jpg

post-54-128326973461_thumb.jpg

Posted

Χθες άκουσα στο ραδιόφωνο ότι ήταν ακόμα προσαραγμένο και ότι γίνονταν εργασίες στεγανοποίησης του πλοίου για να προχωρήσουν στην αποκόλληση. Επίσης, μου έκανε εντύπωση ότι είπαν ότι το πρώτο σχέδιο αποκόλλησης που υποβλήθηκε στο ΥΕΝ απορρίφθηκε και θα υποβληθεί νέο σχέδιο. Δεν κατάλαβα όμως τι ακριβώς εννοούσαν. Και όλα αυτά με επιφύλαξη, καθώς τα άκουσα στα πεταχτά.

Σήμερα, δεν είδα ούτε άκουσα κάτι νεώτερο.

Posted

ακουστηκε οτι εχει "καβαλησει" την ξερα και υπαρχει φοβος πως με οποιαδηποτε προσπαθεια αποκολλησης θα μεγαλωσει το ρηγμα.

Posted

Αυτή τη στιγμή το ρκ ΑΤΛΑΣ συνοδευόμενο από τον ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗ 12 κατευθύνεται στον Πόρο με μικρή ταχύτητα, 3,6 knots περίπου. Λέτε να έγινε η αποκόλληση;

Posted

Τελικα ο Χιωτης δεν ειχε αδικο.Οπως με ενημερωσε γνωστος απο τον Πορο το βαπορι αποκολληθκε σημερα και εδεσε στον Πορο

Posted

... και με τη βούλα ...

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / Τρίτη, 18 Μαρτίου 2008

Αποκόλληση και ρυμούλκηση του Ε/Γ-Τ/Ρ «ΓΙΩΡΓΗΣ» Ν.Π. 2842

Αποκολλήθηκε ασφαλώς, σήμερα το απόγευμα, από το σημείο προσάραξης στη νησίδα «ΠΛΑΤΕΙΑ», το Ε/Γ-Τ/Ρ «ΓΙΩΡΓΗΣ» Ν.Π.2842, με τη βοήθεια των ρυμουλκών «ΑΤΛΑΣ» Ν.Π.10238, «ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ 12» Ν.Π.10446, «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΕΡΓΟΣ» Ν.ΕΛ. 59 και του πλωτού γερανού «ΒΕΡΓΙΝΑ Ι»Ν.Π. 86.

Το Ε/Γ-Τ/Ρ «ΓΙΩΡΓΗΣ» βρίσκεται προσδεμένο στο πλωτό γερανό, ο οποίος έχει αγκυροβολήσει στον όρμο ρωσικού ναύσταθμου Πόρου, όπου θα παραμείνει μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης των ρηγμάτων και στη συνέχεια θα ρυμουλκηθεί στην επισκευαστική βάση Περάματος.

Κατά την διάρκεια των κινήσεων δεν σημειώθηκε διαρροή καυσίμων, ούτε θαλάσσια ρύπανση από πετρελαιοειδή κατάλοιπα.

Posted

Και επειδή τα ηλεκτρονικά μάτια δεν τα δείχνουν όλα, το καραβάκι μας μπήκε ρυμουλκούμενο στο μεγάλο λιμάνι κατά τις 10:30. Μπροστά το Ρ/Μ ΑΤΛΑΣ, πίσω το ΧΙΟΣ Ι και δίπλα το ΛΣ 10. Έδεσε στην πλώρη του ΚΕΝΤΕΡΗ.

post-24-12832697351_thumb.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...