Neptune Posted February 28, 2008 Posted February 28, 2008 (edited) Περασε ο καιρος και το πρωτο Superspeed (καλα αυτο κι αν ειναι καρακλεμενο ονομα απο την ελληνικη πραγματικοτητα ) ειναι ετοιμο σχεδον να παραδωθει. Απο το larvik.havn.no Quote The new ships represent completely new and forward looking transport solutions and will operate in a new concept entitled "Color Line Superspeed". With the Superspeed concept, a new era in the traditional seaborne traffic between Norway and Denmark is entered, the company claims. These ships will both increase accessibility and will shorten the distance to the rest of Europe. In Larvik, the new Color Line Superspeed will replace the M/S Peter Wessel. Superspeed will have a length of 211 metres and will be able to accept a 2 km long line of trailers in addition to 1,900 passengers. Between Larvik and Hirtshals, the crossing wil take three hours and fourty five minutes. This is about one hour and thirty minutes faster than the M/S Peter Wessel measured on the same stretch (the M/S Peter Wessel is in service on Larvik-Frederikshavn today). Both size and speed thus represent an enormous increase in capacity between Norway and Denmark. Αναλυτικοτερα στοιχεια και σκιτσο του πλοιου εδω Edited February 14, 2018 by Nick the Greek subtitle
.voyager Posted February 28, 2008 Posted February 28, 2008 Μια αντιγραφή με σκορδαλιά (που λεει κι ο Μαστοράκης )των ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ είναι τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Νομίζω είναι σχεδιασμένα από το ίδιο γραφείο. Άν κάνω λάθος, διορθώστε με. Δεν είναι τόσο εντυπωσιακά όσο υπόσχονταν τα σκίτσα/μακέτες. Ειδικά η πλώρη. Η πρύμνη ωστόσο -κατ' εμένα- είναι super! Αλλά τα Superfast είναι ακόμη πρώτα!!
NHSOS XIOS Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Με αφορμη το update στις φωτο του Σουηδου παρατηρησα το συγκεκριμενο θηριο και εντυπωσιαστηκα!Πραγματικα ειναι πολυ ομορφο βαπορι απο αποψη ναυπηγικων γραμμων και χρωματων.Στις διαστασεις ειναι σχεδον ιδιο με τα δικα μας PALACE ενω εχουν και την ιδια max speed.Προσωπικα μ αρεσει περισσοτερο απο τα box style των FINCANTIERI αν και τα ιταλικα παλατια ειναι ισως καλυτερα στο ταξιδεμα(μεγαλυτερο πλατος και βυθισμα).Εδω μπορειτε να το δειτε εν δραση ενω υπαρχουν και αρκετα related videos.Και μια φωτο απ το παραπανω site για να χορταινει το ματι
.voyager Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Τέλειο... Μ' αρέσει πάρα πολύ Το έχω ξαναδηλώσει! Απ' όταν είδα τα σχέδια στην "Εφοπλιστή" μ΄άρεσε... Εδώ είναι "όλα τα λεφτά"!!
marioskef Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 όλα τα λεφτά όμως είναι το βάψιμο...Νομίζω αυτό κάνει τη διαφορά
foxman Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Σίγουρα είναι ένα εντυπωσιακότατο πλοίο...Εγώ πάντως προτιμώ το κοντοξάδερφό του το VIKING XPRS. Εδώ http://www.akeryards.com/upload/ships/72dpi/nb1358_mr.jpg μια φωτό του.Νομίζω ότι είναι πιο αρμονικό από τα SUPERSPEED της COLOR LINE και πιο ακριβό (γιατί να το κρίψουμε άλλωστε ). Πάντως αν δούμε τα SUPERSPEED σε σχέση με το STAR της TALLINK, τότε τα προτιμώ.
marioskef Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Καλά τα STAR είναι απαράδεκτα, κυρίως ως προς το χρώμα... Τα superspeed θεωρώ οτι έχουν μια πιο δυναμική σχεδίαση, ενώ της Viking πιο συμβατική
poseidon_express Posted March 12, 2008 Posted March 12, 2008 Σίγουρα είναι ένα εντυπωσιακότατο πλοίο...Εγώ πάντως προτιμώ το κοντοξάδερφό του το VIKING XPRS. Εδώ http://www.akeryards.com/upload/ships/72dpi/nb1358_mr.jpg μια φωτό του.Νομίζω ότι είναι πιο αρμονικό από τα SUPERSPEED της COLOR LINE και πιο ακριβό (γιατί να το κρίψουμε άλλωστε ). Πάντως αν δούμε τα SUPERSPEED σε σχέση με το STAR της TALLINK, τότε τα προτιμώ. Είναι πραγματικά όμορφο το βαπόρι, σου δίνει την αίσθηση ότι "χιμάει" στη θάλασσα, αν και σα να ψιλοκουτσουρέψαν την πλώρη. Η μεγάλη μου ένσταση πάντως είναι στο όνομα, χάθηκε ο κόσμος να βάλουν κάτι πιο ταξιδιάρικο? Πλάκα πλάκα μήπως άρχισαν να εξαντλούνται οι πιθανοί συνδυασμοί με τα σύνθετα High, Super, Mega, Speed κλπ? Ελαφρώς off-topic, αλλά μιας και αναφέρθηκε ο Foxman στο προτεινόμενο για Νόμπελ λογοτεχνίας όνομα VIKING XPRS (!!!!): Ελπίζω να μη ζηλέψει κανένας ντόπιος και δούμε σύντομα κανένα XPRS PGSS !
NHSOS XIOS Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Επειδη εψαξα αρκετα φωτο του,προκειμενου να βοηθηθω στην 3d σχεδιαση του,βρηκα εδω(μαζι και του αδερφου του)καποιες πολυ καλες,συν ενα βιντεακι στο τελος.Για το εσωτερικο του δεν χρειαζεται να κανουμε καποιο σχολιο... Τελος εδω μπορειτε να κατεβασετε ενα pdf με ολα τα χαρακτηριστικα του,απο το site των ναυπηγειων του(AKER YARDS).
pie Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 Προσωπικά το θεωρώ ένα πάρα πολύ ωραίο βαπόρι τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά(σύμφωνα με τα δεδομένα της εποχής...)...και από την άλλη έχουμε τα 2 νέα Superfast που σε τίποτα δεν θυμίζουν τους προκατόχους τους..είναι να μελαγχολείς...! Πολύ καλή δουλεία, και μόνο στο όνομα τα χαλάει λιγάκι, συμφωνώ απόλυτα με τους παραπάνω φίλους
NHSOS XIOS Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Κι αλλες εσωτερικες φωτο απο τα νορβηγικα στολιδια.Ολα τα λεφτα το γυαλινο σαλονι που κοιταει στην πρυμη
gpan Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Αθλια μου φαίνονται μέσα, απαίσια χρώματα και εξίσου απάισια έπιπλα, χάλια μαύρα εκτός των αεροπορικών. Ας κάνουν καμια βόλτα με κανένα superfast να μάθουν απο εσωτερικά
Earl Granville Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Αν κι εηωτερικά είναι από τα ελάχιστα νεότευκτα που μου αρέσουν πολύ εν τούτοις εσωτερικά είναι κακόγουστα για να μην τα πω καρακητσαριά. Οποιωσδήποτε τα συγκρίνει με τα σουπερφαστ τα δικά μας και ιδιαίτερα με το 12 θα καταλάβει του λόγου το αληθές
NHSOS XIOS Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 (edited) Ενταξει ειναι λιγο καρακιτσαριο εσωτερικα η μαλλον προσπαθησαν να τα κανουν πολυ εντυπωσιακα,αλλα προσωπικα τα βρισκω αρκετα συμπαθη...Μου αρεσουν πολυ και τα παγκακια που εχουν στα εξωτερικα καταστρωματα,ειναι κατι το διαφορετικο...Παντως τα 2 αδελφα πρεπει να ξεσκιζουν απο πληροτητες αφου εχουν καθημερινα 4 αναχωρησεις απο Σουηδια προς Νορβηγια και αντιστροφα(εδω αναλυτικο pdf με τιμες/δρομολογια)ενω εχουν συναρπασει τους εκει καραβολατρες αφου στο net βρισκεις απειρες φωτο.Εχω την εντυπωση πως μετα τα superfast ειναι τα μονα που προκαλουν,εξωτερικα,αναλογα συναισθηματα με τα κοκκινα(πολυτελεια-ταχυτητα-δυναμισμο). Edited December 10, 2008 by NHSOS XIOS
NHSOS XIOS Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Για να δουμε τον κυκνο οταν ηταν ακομα ασχημοπαπο...1,2,3
NHSOS XIOS Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Καποιοι νοσταλγουν τις ανοιχτες βαρδιολες και τις παλιες συνθηκες ταξιδιου.Εγω παλι καραγουσταρω κατι τετοιοΑληθεια,ποσα δικα μας ferry εχουν τετοιο σαλονακι στην γεφυρα...? Και εδω το...πιλοτηριο! ΥΓ.copyright υπαρχει στις φωτο
.voyager Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 (edited) Γύρω στις 15 Οκτωβρίου -δεδομένου του ταξιδιού μου στο Oslo (κι ενδεχομένως και σε άλλα λιμάνια εκεί γύρω, Νορβηγία, Δανία, Γερμανία, Σουδία, θα δέίξει)- ευελπιστώ να έχω τη χαρά να φωτογραφίσω την σχεδιαστική αυτή εξέλιξη, κι όχι αντιγραφή, των "γνησίων" Superfast. Edited July 16, 2009 by .voyager
Nick the Greek Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Το σαλονακι φιλε Νησος Χιος το εχω δει και σε Σκανδιναβόκτητα φορτηγα πλοια, ποσο μαλλον σε φερρυ πολυτελειας!
.voyager Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 (edited) Γύρω στις 15 Οκτωβρίου -δεδομένου του ταξιδιού στο Oslo. ...Που ακύρωσα έναντι 25 ημερών στη Ρώμη. Και φαίνεται δε θα προλάβω να απολάυσω το τελειότερο -κατ' εμένα- σχεδιαστικά ferry παγκοσμίως στη σημερινή μορφή του, το Superspeed 1, καθώς τέλη του έτους θα μπει στις εγκαταστάσεις της STX Europe στο Helsinki για να υποστεί μετασκευή, δηλαδή να προστεθούν επιπλέον κοινόχρηστοι χώροι και καμπίνες πληρώματος, με option και για το SS2. Oslo και Larvik είναι στο επόμενο trip, μαζί με Kiel, ελπίζω να προλάβω ένα από τα 2, όπως είναι τώρα, γιατί αμφιβάλλω για το αποτέλεσμα της μετασκευής. Edited September 18, 2010 by .voyager
NHSOS XIOS Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 (edited) Και δυστυχως παει ολη η ομορφια τους με αυτη την μετασκευη Παρακατω φαινεται το σχεδιακι της τελικης μορφης με τις αλλαγες πρυμα... Edited September 27, 2010 by NHSOS XIOS
.voyager Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Το πλοίο από χθες βρίσκεται στο Ελσίνκι για την πραγματοποίηση της προαναερθείσας μετασκευής. Καιρού επιτρέποντος, σε λίγες μέρες θα έχουμε εικόνες από το αδερφό του στο Larvik.
NHSOS XIOS Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Αντιο ομορφο κουκλακι μου Το καινουργιο κομματι 'προσγειωθηκε' πανω στο πλοιο
.voyager Posted January 14, 2011 Posted January 14, 2011 Καιρού επιτρέποντος, σε λίγες μέρες θα έχουμε εικόνες από το αδερφό του στο Larvik. Tελικά ο καιρός δε μου έκανε τη χάρη, η έντονη χιονόπτωση, δε μου επέτρεψαν να μεταβώ στο Larvik (100km από το Όσλο) και να δω το ένα εκ των δυο αδερφών. Αυτή τη φορά έφτασα πιο κοντά στην πηγή, μα πάλι δεν ήπια νερό (το αγαπημένο μου ναυπήγημα). Επιφυλάσσομαι για Ηirsthals-Larvik πλου και on board εικόνες στο επόμενο τρίμηνο, εκτός απροόπτου... Το Superspeed 1 επιστρέφει στη γραμμή του την 1η Φεβρουαρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Στις 16/01/11 είχε ξεσπάσει μικρή έκτασης πυρκαγιά στο Superspeed 1 34,231-gt Norwegian ferry Superspeed 1 (IMO 9374519) suffered a fire on board on Jan 16. The vessel has been getting overhauled at Helsinki since Dec. Gas was possibly set alight due to welding work. About 30 people currently working on the ship and living aboard were evacuated; no one was hurt. Πηγη: Cargolaw
NHSOS XIOS Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Ενα βιντεακι με τους καινουργιους εσωτερικους χωρους(απο το νεο κομματι).Δεν λεω,φοβερο και τρομερο ειναι εσωτερικα αλλα δυστυχως εξωτερικα το εκαναν τσιρκο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now