proud_ionian Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 (edited) Συμφωνα με το ferries of southern europe (και γαλλοφωνο αρθρο που επικαλουνται), η COTUNAV, σκεφτεται να αγορασει ferry δυναμικοτητας 3000 επιβατων, γιατι το κοστος ναυλωσης καθε χρονο extra βαποριου (βενιζελε μου σωτηρα της πατριδας) ειναι υψηλο. συμφωνα με τους φιλους του FOSE, El.Venizelos & Silja Europa ειναι τα υποψηφια. Edited December 29, 2017 by proud_ionian tag
NHSOS XIOS Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Τελικα,προς το παρον,αγορασε 2 πρωην UN-RORO απο την NORFOLKLINE,το Maersk Vlaardingen και το Maersk Voyager.Απο το shippingonline.it η ειδηση.
NHSOS XIOS Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 Το VLAARDINGEN το ονομασαν AMICLAR και απο εμφανιση ειναι...ασπρα καραβια τα ονειρα μας
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Τελικα,προς το παρον,αγορασε 2 πρωην UN-RORO απο την NORFOLKLINE,το Maersk Vlaardingen και το Maersk Voyager.Απο το shippingonline.it η ειδηση. Τα Ro-Ro Maersk Vlaardingen & Maersk Voyager αγοραστήκαν από την COTUNAV έναντι 45εκ δολάριων πέρυσι τον Ιανουάριο
Orestis Posted May 31, 2012 Posted May 31, 2012 Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering of South Korea holds a naming ceremony for world biggest night car ferry at Okpo yard on May 29. The newbuilding ferry, 210m in length and 30m in breadth, has been ordered by a Tunisian state-owned owner COTUNAV (Compagnie Tunisienne de navigation) in 2010, valued at around $300m. The ship can carry about 3,500 people and 1,060 vehicles and sail in 27.5knots. Also, there are shopping center, internet cafe, swimming pool, etc., for passengers. After its steal cutting ceremony in March 2011, today the ferry has been named 'TANIT'. With successful construction of TANIT, Daewoo has expanded to the ferry sector, as well as North African market. The South Korean builder is said to plan to enter into cruise ship sector, as well.
NHSOS XIOS Posted May 31, 2012 Posted May 31, 2012 Επισης,αφου ερχεται το καινουργιο,υπαρχει εδω και μερες αγγελια στο site της εταιριας για πωληση του HABIB και ενος bulk carrier.
Marios Superfast Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 (edited) Θα "palumbισει" το Tanit,μαλλον μεθαύριο Edited December 29, 2017 by Marios Superfast
proud_ionian Posted October 20, 2018 Author Posted October 20, 2018 (edited) κατα διαολου παει η εταιρια. (www.espacemanager.com) μονο φετος το καλοκαιρι, η επιβατικη κινηση ειχε πανω απο 6% πτωση. το κακιστο on board service, η ελλειψη επαγγελματισμου στα πληρωματα, απεργιες, η ελλειπης λειτουργια των on board παροχων λογω κακης συντηρησης των πλοιων, η αναστατωση των δρομολογιων για ιταλια, λογω των προσεγγισεων στο Zarkis, ειναι μερικοι απο τους παραγοντες που εχουν οδηγησει στη συνεχομενη μειωση του μεταφορικου εργου. οπως χαρακτηριστικα γραφει το αρθρο, οι τυνησιοι προτιμουν την GNV. το πιο κακοσυντηρημενο απο τα πλοια τους, ειναι το Carthage κακοδιοικηση και λανθασμενες επιχειρηματικες επιλογες, οπως π.χ. η αποτυχημενη γραμμη τυνησιας ρωσιας που εμπασε την εταιρια χοντρα μεσα, εχουν οδηγησει σε ζημιες ανω των €5εκ Edited October 20, 2018 by proud_ionian
Svo Posted October 20, 2018 Posted October 20, 2018 Μην δούμε στο τέλος το Carthage να έρχεται στα μέρη μας. 😃
proud_ionian Posted October 20, 2018 Author Posted October 20, 2018 μαλλον για να πουληθει η εταιρια το κοβω πιο πιθανο
Nick the Greek Posted January 31, 2020 Posted January 31, 2020 Πέρα από την δική μου πιθανολόγηση βάσει παρατηρήσεων/εμπειρίας, έχουμε και δημοσίευμα για να επιβεβαιωθεί η ναύλωση του Leevsten από την Cotunav. Αυτό που δεν ξέραμε είναι η διάρκεια που φέρεται να είναι 12 μήνες αλλά και το ύψος του ημερησίου ναύλου που εικάζεται ότι φτάνει τα 15 χιλιάδες ευρώ την ημέρα.
Nick the Greek Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Αναμενόμενα, τα 2 ro-pax της εταιρείας έχουν δέσει ήδη από το Μάρτιο. Το Tanit είναι στο Rades από τις 17 Μαρτίου ενώ το Carthage στο ίδιο λιμάνι από τις 20 Μαρτίου. Όσον αφορά τα roro, το Salammbo είναι στη Yalova από τις 13 Μαρτίου(λέτε να δούμε κανένα scrubber?), τα Ulysse, Elyssa, και Amilcar συνεχίζουν δρομολόγια κανονικά σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία.
Nick the Greek Posted January 22, 2021 Posted January 22, 2021 Εικόνα από 2 πλοία της Cotunav στη Γένοβα. Είναι Ιούλιος του 2016 και πρωταγωνιστούν το Carthage μαζί με το roro, Elyssa.
Diagoras Posted January 14, 2024 Posted January 14, 2024 Επέστρεψε στην ενεργό δράση το ro-ro Salammbo, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είχε να ταξιδέψει από εποχές lockdown.
Nick the Greek Posted January 28 Posted January 28 To Salammbo με απαγόρευση απόπλου κρατείται στη Γένοβα από τις 21 Ιανουαρίου αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν του έχουν διαπιστωθεί παραβάσεις. Και μάλλον έτσι εξηγείται πως το Stena Shipper που είχε αποπλέυσει ξημερώματα Σαββάτου από τη Μασσαλία για την Τύνιδα, τελικά γύρισε ανατολικά και βρέθηκε χτές Δευτέρα στη Γένοβα, πρέπει να υπήρχε φορτίο που προφανώς δεν μπόρεσε να διεκπεραιώσει το Salammbo.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now