George Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 (edited) Για να βγούμε και λίγο εκτός συνόρων και να δούμε κάτι αρκετά ανώτερο (φαινομενικά τουλάχιστον) από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα στα δικά μας νερά. Edited January 24, 2024 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2019 Posted July 10, 2019 To Natchan Rera είναι διαθέσιμο προς πώληση, να δούμε εάν θα υπάρξει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορα!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2022 Posted November 18, 2022 Το Natchan Rera βρίσκεται δεμένο από τις αρχές Οκτώβριου στο λιμάνι της Anping στη Ταιβάν και πριν μια εβδομάδα πραγματοποίησε ένα δοκιμαστικό για υποψηφίους αγοραστές του.
Petros P Posted November 18, 2022 Posted November 18, 2022 On 7/10/2019 at 10:40 AM, Panagia Ekatontapiliani said: To Natchan Rera είναι διαθέσιμο προς πώληση, να δούμε εάν θα υπάρξει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορα!!! Να υποθέσω Seajets ?
cyclades_shipping Posted November 18, 2022 Posted November 18, 2022 (edited) Μακαρι,για διπλωμα του express θα ηταν ιδανικο Edited November 18, 2022 by Nick the Greek Quote
nomikos Posted November 18, 2022 Posted November 18, 2022 Αν είναι για Στεφάνου θα μιλάμε για κίνηση ΜΑΤ!
margaritis24 Posted November 18, 2022 Posted November 18, 2022 15 minutes ago, cyclades_shipping said: Μακαρι,για διπλωμα του express θα ηταν ιδανικο Κ το Super μικρυνε με την επιτυχια του
Champion Jet_2 Posted November 18, 2022 Posted November 18, 2022 (edited) Το συγκεκριμένο έχει και πολύ καλή χωρητικότητα. 400 ΙΧ περίπου και σε πρωτόκολλο επιβατών θα μπορούσε να πιάσει 1400-1500 άτομα. Ενδιαφέρον έχει και η γέφυρα του αφού οι βαρδίολες είναι τοποθετημένες ένα ντεκ πιο κάτω όπως ακριβώς στο Villa de Agaete.Αν αγοράστηκε από Έλληνες θα χρειαστεί να φτιάξουν accomodation και καταπέλτες Edited November 18, 2022 by Champion Jet_2
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2022 Posted November 18, 2022 Καλά δεν αγοράστηκε το πλοίο απλώς είπα ότι έγινε δοκιμαστικό με υποψηφίους αγοραστές.
Takisg Posted November 18, 2022 Posted November 18, 2022 (edited) Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου: DESCRIPTION General Particulars Yard No: 064 Designer: Revolution Design Pty Ltd. Builder: Incat Tasmania Pty Ltd. Class Society: Det Norske Veritas Certification: DNV 1A1 HSLC R1 Car Ferry “B” EO Length overall: 112.60 m Length waterline: 105.60 m Beam moulded: 30.50 m Beam of Hulls: 5.80 m Draft: 3.93m Speed: approx 40 knots at 600 DWT Note - All speeds quoted at 100% MCR 4 x 9000 kW @ 1000 rpm without deployment of T-foil, with clean underwater parts and in water depths of 10 metres to 50 metres. Capacities Max Deadweight - approx 880 tonnes or 1380 at reduced operating conditions. Passenger Capacity - 800 persons (including crew) Passenger Deck - located on two levels, the Passenger Deck is divided into four lounges: Forward Tier 3 Economy Class Lounge Midship Tier 3 Entrance Lounge. Aft Tier 3 Business Class Lounge. Tier 4 Executive Class Lounge. Vehicle Capacity - 450 truck lane metres at 3.1m wide and 4.35m clear height plus 193 cars at 4.5m length x 2.3m wide or 355 cars only. πηγή φώτο: Nautic expo Edited November 18, 2022 by Takisg
Strofalos Posted November 19, 2022 Posted November 19, 2022 (edited) Ακόμα θυμάμαι τον θαυμασμό μου χαζεύοντας αυτό και το αδερφό του, Natchan World, μέσα από τις σελίδες του Εφοπλιστή. Αν δε με απατά η μνήμη μου, τονιζόταν το γεγονός πως η εσωτερική τους διαμόρφωση δεν ήταν η κλασική (φουλ στις αεροπορικές) αλλά με σαλόνια και καναπέδες, κάτι το οποίο ναι μεν ήταν βολικό και αναπαυτικό για τους επιβάτες αλλά έβγαζε μειωμένο πρωτόκολλο (κάπου στους 800 επιβάτες αντί για 1200-1300). Συν το γεγονός πως έχουν πολύ γερό γκαράζ καθώς σε βιντεάκια στο ίντερνετ οι Ιάπωνες μεταφέρουν βαρύ στρατιωτικό εξοπλισμό (σαν και αυτό που φορτώνουν και τα αρματαγωγά) όποτε σε συνθήκες επίταξης θα μπορούν να μεταφερθούν τάχιστα ακόμα και άρματα μάχης στα νησιά του Αιγαίου. Αν αγοραστεί από κάναν δικό μας, στα μάτια μου, θα είναι κίνηση ρουά-μάτ..! Edited November 19, 2022 by Strofalos
spiroszante Posted November 19, 2022 Posted November 19, 2022 Παιδιά,εγώ δεν το βλέπω να έρχεται Ελλάδα για λογαριασμό του Ηλιοπούλου ή των Στεφάνου.Αν και θα ήθελα πολύ να έρθει,έχει όντως τρομερές δυνατότητες.
cyclades_shipping Posted January 2, 2023 Posted January 2, 2023 Με το συγκεκριμένο τι έγινε πουλήθηκε τελικά ;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 Ίσως μετά από ένα χρόνο να έχουμε θετικές εξελίξεις ως προς το μέλλον του Natchan Rera.
cyclades_shipping Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 (edited) Υπαρχει ενδιαφέρον για αγορά του ; Edited January 7, 2024 by cyclades_shipping
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 Οι φήμες θέλουν ήδη Ελληνική εταιρεία να έχει συμφωνήσει για την αγορά του
HS_4 Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 (edited) Champion jet 4?!! Edited January 7, 2024 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 Jet θα μπει σίγουρα στο όνομα. Τώρα το πρώτο συνθετικό δεν ξέρω!!
cyclades_shipping Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 (edited) είναι αδερφό με τα Express 1 & 2 και το Natchan World? τα οποία από ότι βλέπω πάνε σταθερά 34-35 και πάνω. Από κατανάλωση πως παει ; Edited January 7, 2024 by cyclades_shipping
valencay Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 Και άλλη Ελληνική εταιρεία είχε επιθεωρήσει το σκάφος πριν δύο περίπου χρόνια. Είχαν φτάσει μάλιστα και σε συμφωνία. Όμως,η ταχύτητα που έπιασε το σκάφος ήταν απογοητευτικη,28 μίλια κενό φορτίου ,και η συμφωνία χάλασε....
Strofalos Posted January 7, 2024 Posted January 7, 2024 28 μίλια αυτό το κτήνος είναι ντροπή!! Αυτό πριν χρόνια πήγαινε με 40 καταμεσής του Ειρηνικού μεταφέροντας, μεταξύ άλλων, και μερικά ΤΟΜΠ του Ιαπωνικού στρατού.
Diagoras Posted January 8, 2024 Posted January 8, 2024 13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Jet θα μπει σίγουρα στο όνομα. Τώρα το πρώτο συνθετικό δεν ξέρω!! Δεδομένου ότι υπάρχει ήδη το world, αυτό θα μπορούσε να ονομαστεί Olympic Champion Jet για τρολάρισμα στους θαλασσοκράτορες της Συγγρού.
Annivas Posted January 8, 2024 Posted January 8, 2024 To πλοίο είναι ένα large Highspeed vessel με τρομερές μεταφορικές ικανότητες , ειδικότερα όσο αφορά τα οχήματα. Μεταφέρει 800 επιβάτες αλλά πολύ εύκολα μπορεί να γίνει αύξηση πρωτοκόλλου στους 1200 επιβάτες και 355 ΙΧ σύμφωνα με το ναυπηγείο που το κατασκεύασε το 2007. Σίγουρα στην Ελλάδα θα χρειαστεί βαρδιόλες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now