Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Για να βγούμε και λίγο εκτός συνόρων και να δούμε κάτι αρκετά ανώτερο (φαινομενικά τουλάχιστον) από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα στα δικά μας νερά.

Edited by polmyt
  • 1 year later...
  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 years later...
Posted

Το Natchan Rera βρίσκεται δεμένο από τις αρχές Οκτώβριου στο λιμάνι της Anping στη Ταιβάν και πριν μια εβδομάδα πραγματοποίησε ένα δοκιμαστικό για υποψηφίους αγοραστές του.

Posted
On 7/10/2019 at 10:40 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

To Natchan Rera είναι διαθέσιμο προς πώληση, να δούμε εάν θα υπάρξει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορα!!!

Να υποθέσω Seajets ?

Posted (edited)

Το συγκεκριμένο έχει και πολύ καλή χωρητικότητα. 400 ΙΧ περίπου και σε πρωτόκολλο επιβατών θα μπορούσε να πιάσει 1400-1500 άτομα. Ενδιαφέρον έχει και η γέφυρα του αφού οι βαρδίολες είναι τοποθετημένες ένα ντεκ πιο κάτω όπως ακριβώς στο Villa de Agaete.Αν αγοράστηκε από Έλληνες θα χρειαστεί να φτιάξουν accomodation και καταπέλτες

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου:

DESCRIPTION

General Particulars Yard No: 064 Designer: Revolution Design Pty Ltd. Builder: Incat Tasmania Pty Ltd. Class Society: Det Norske Veritas Certification: DNV 1A1 HSLC R1 Car Ferry “B” EO Length overall: 112.60 m Length waterline: 105.60 m Beam moulded: 30.50 m Beam of Hulls: 5.80 m Draft: 3.93m Speed: approx 40 knots at 600 DWT Note - All speeds quoted at 100% MCR 4 x 9000 kW @ 1000 rpm without deployment of T-foil, with clean underwater parts and in water depths of 10 metres to 50 metres. Capacities Max Deadweight - approx 880 tonnes or 1380 at reduced operating conditions. Passenger Capacity - 800 persons (including crew) Passenger Deck - located on two levels, the Passenger Deck is divided into four lounges: Forward Tier 3 Economy Class Lounge Midship Tier 3 Entrance Lounge. Aft Tier 3 Business Class Lounge. Tier 4 Executive Class Lounge. Vehicle Capacity - 450 truck lane metres at 3.1m wide and 4.35m clear height plus 193 cars at 4.5m length x 2.3m wide or 355 cars only.
 
πηγή φώτο: Nautic expo

27117-13082983.jpg

Edited by Takisg
Posted (edited)

Ακόμα θυμάμαι τον θαυμασμό μου χαζεύοντας αυτό και το αδερφό του, Natchan World, μέσα από τις σελίδες του Εφοπλιστή. Αν δε με απατά η μνήμη μου, τονιζόταν το γεγονός πως η εσωτερική τους διαμόρφωση δεν ήταν η κλασική (φουλ στις αεροπορικές) αλλά με σαλόνια και καναπέδες, κάτι το οποίο ναι μεν ήταν βολικό και αναπαυτικό για τους επιβάτες αλλά έβγαζε μειωμένο πρωτόκολλο (κάπου στους 800 επιβάτες αντί για 1200-1300). Συν το γεγονός πως έχουν πολύ γερό γκαράζ καθώς σε βιντεάκια στο ίντερνετ οι Ιάπωνες μεταφέρουν βαρύ στρατιωτικό εξοπλισμό (σαν και αυτό που φορτώνουν και τα αρματαγωγά) όποτε σε συνθήκες επίταξης θα μπορούν να μεταφερθούν τάχιστα ακόμα και άρματα μάχης στα νησιά του Αιγαίου. Αν αγοραστεί από κάναν δικό μας, στα μάτια μου, θα είναι κίνηση ρουά-μάτ..!

Edited by Strofalos
Posted

Παιδιά,εγώ δεν το βλέπω να έρχεται Ελλάδα για λογαριασμό του Ηλιοπούλου ή των Στεφάνου.Αν και θα ήθελα πολύ να έρθει,έχει όντως τρομερές δυνατότητες.

  • 1 month later...
  • 1 year later...
Posted (edited)

είναι αδερφό με τα Express 1 & 2 και το Natchan World? τα οποία από ότι βλέπω πάνε σταθερά 34-35 και πάνω.

Από κατανάλωση πως παει ;

Edited by cyclades_shipping
Posted

Και άλλη Ελληνική εταιρεία είχε επιθεωρήσει το σκάφος πριν δύο περίπου χρόνια. Είχαν φτάσει μάλιστα και σε συμφωνία. Όμως,η ταχύτητα που έπιασε το σκάφος ήταν απογοητευτικη,28 μίλια κενό φορτίου ,και η συμφωνία χάλασε....

Posted

28 μίλια αυτό το κτήνος είναι ντροπή!! Αυτό πριν χρόνια πήγαινε με 40 καταμεσής του Ειρηνικού μεταφέροντας, μεταξύ άλλων, και μερικά ΤΟΜΠ του Ιαπωνικού στρατού. 

Posted
13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Jet θα μπει σίγουρα στο όνομα. Τώρα το πρώτο συνθετικό δεν ξέρω!!

Δεδομένου ότι υπάρχει ήδη το world, αυτό θα μπορούσε να ονομαστεί Olympic Champion Jet για τρολάρισμα στους θαλασσοκράτορες της Συγγρού.

Posted

To πλοίο είναι ένα large Highspeed vessel με τρομερές μεταφορικές ικανότητες , ειδικότερα όσο αφορά τα οχήματα. Μεταφέρει 800 επιβάτες αλλά πολύ εύκολα μπορεί να γίνει αύξηση πρωτοκόλλου στους 1200 επιβάτες και 355 ΙΧ σύμφωνα με το ναυπηγείο που το κατασκεύασε το 2007.

Σίγουρα στην Ελλάδα θα χρειαστεί βαρδιόλες.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...