ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 16, 2022 Posted December 16, 2022 (edited) Eκείνη την εποχή σε μερικά ΕΓ/ΟΓ έβαζαν μπίγες,επηρεασμένοι οι ναυπηγοί από τα κλασικά Ε/Γ Το βαπόρι στη συνέχεια υπέστη μετασκευή στην μορφή που το αγόρασε η ΑΝΤΕΣΙ,χωρίς εννοείται μπίγες 10 hours ago, Z.Gk. said: Εξαιρετική η carte postale του Σάμαινα, ως Nils Holgersson! Σε ευχαριστώ @Nick the Greek που τη μοιράστηκες μαζί μας. Φαίνεται ακόμα ότι στη Γερμανία υπήρχε η ημίκλειστη περατζάδα στο ύψος του ρεμέτζου και πάνω από το καταπελτάκι που είναι στη μέση και προς πρύμα, η οποία, λογικά, έκλεισε στην Ελλάδα για να μεγαλώσει το πρυμιό σαλόνι. Η περαντζάδα είχε κλειστεί όταν ήλθε Ελλάδα κ δεν ήταν καταπελτάκι. Edited December 16, 2022 by Nick the Greek Quote
nomikos Posted December 16, 2022 Posted December 16, 2022 Αγαπησιάρικο βαπόρι.Και εξαιρετική η φωτογραφία που ανέβασε ο @Nick the Greek.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 16, 2022 Posted December 16, 2022 22 hours ago, Nick the Greek said: Για να τιμήσουμε το Σάμαινα απόψε, βλέποντάς το από carte postale δεκαετίας 60 όταν αυτό λεγόταν Nils Holgersson. Η εικόνα που βλέπετε είναι από το Travemunde της εποχής εκείνης και το πλοίο ξεφορτώνει προερχόμενο από απογευματινή άφιξη από το Trelleborg. Το μάτι προφανώς πάει αμέσως στο καταπελτάκι που είναι στη μέση και πρός τα πρύμα του πλοίου από το οποίο εκφορτώνονται ΙΧ, σημάδι πως τω καιρώ εκείνω κάποιο πατάρι για ΙΧ υπήρχε στο γκαράζ. Πιο μπροστά ένα ακόμη καταπελτάκι, πιο μικρό αυτήν τη φορά, απ' όπου το πλοίο φαίνεται να λαμβάνει εφόδια. Δεν αποκλείω και από εκεί να αποβιβάζονταν και οι επιβάτες χωρίς αυτοκίνητο. Πρύμα βλέπουμε και τα δύο μικρά κρενάκια που είχε το πλοίο, σημάδι ότι από εκεί ίσως να υπήρχε η δυνατότητα φόρτωσης ανταλλακτικών ή ίσως και κάποιας μικρής ποσότητας φορτίου? Και φυσικά σημαία Γερμανίας με νηολόγιο Lubeck. Εκπληκτική εικόνα πιστεύω, χαίρεσαι να το βλέπεις. Ένσταση! Δεν πρόκειται γιά καταπελτάκια αλλά γιά μπαρκαρίζα στα οποία είναι προσαρμοσμένες ράμπα γιά ΙΧ κ σκάλα γιά επιβάτες Ανάλογη ράμπα έμπαινε στο ΛΙΝΔΟΣ του Ευθυμιάδη (ωραίο βσπόρι!) πιό ψηλά κ σχετικά στενή η οποία μάλλον θα προκαλούσε υψοφοβία σε ορισμένους οδηγούς.
Nick the Greek Posted December 16, 2022 Posted December 16, 2022 Δεκτή Κύριε Συνήγορε . Έχεις δίκιο, κάκιστη διατύπωση από μέρους μου, είναι προφανές πως είναι εξωτερικές κατασκευές.
Z.Gk. Posted December 17, 2022 Posted December 17, 2022 Σε ευχαριστώ @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ! Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι είχε κλειστεί στην Ελλάδα. Αναφέρθηκα στο καταπελτάκι, που τελικά ήταν μπαρκαρίζο, για να προσδιορίσω ακριβώς σε ποια περαντζάδα αναφερόμουνα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 19, 2022 Posted December 19, 2022 (edited) Aπ' ό,τι έχω δει σε φωτογραφίες η περαντζάδα κλείστηκε πολύ νωρίς, από τότε που το έλεγαν ΝILS HOLGERSSON κ είχε αλλάξει 3-4 ονόματα. Αλλά κ το θυμάμαι όπως ήταν όταν ήλθε. Να είσαι καλά. Edited December 19, 2022 by polmyt quote
Nick the Greek Posted April 5, 2024 Posted April 5, 2024 Ο @marittimo μας δίνει και το Σάμαινα με αμφίεση Μουλόπουλου δεμένο στου Τζελέπη. Και βλέπουμε επίσης πρύμη από Αιγαίον, φουγάρο Σαπφώ και μάλλον το Μιλενάκι στα Λεμονάδικα. Τω καιρώ εκείνω αναχωρούσε στις 1800 από τον Πειραιά.
polmyt Posted February 10 Posted February 10 Να το δουμε να μπαινει στο λιμανι της Χιου το 1983 Επειδη δεν θυμαμαι να ειχε ποτε τη Χιο στα δρομολογια του πιθανον να ηταν στο πλαισιο καποιας εκδρομης Η φωτο απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 10 Posted February 10 Σίγουρα η προσέγγιση θα ήταν στα πλαίσια εκδρομής και η φωτογραφία πολύ πετυχημένη.Θυμάμαι ότι η ΑΝΤΕΣΙ οργάνωνε αρκετές εκδρομές με το Σάμαινα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 10 Posted February 10 (edited) Επιανε Χίο κ ίσως Μυτιλήνη επί Ελληνικής Ακτοπλοϊας σε σκάντζες Edited February 11 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now