NHSOS XIOS Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Οι προυποθεσεις βεβαια ισχυουν και για το πλοιο αφου σε ταξιδια 12-20ωρων ενδεχεται να ξοδεψεις αρκετα χρηματα εντος(εκτος αν παρεις κολατσιο και νερο οπως εχει κανει ο υπογραφων σε δρομολογιο της Αδριατικης). Σχετικα με τη μεταφορα οχηματων,γιαυτο υπαρχουν τα πλοια....βαζεις μεσα το τουτου(φορτωνεις και τις βαλιτσες τις πολυεξοδης συντροφου)και εσυ παιρνεις το αεροπλανο. Παντως,οι κανονες που μας εβαλες παραπανω πρεπει να ειναι για την sky express που εχει αεροπλανα 30θεσεων και μετραει αρκετα το βαρος.Ομως,μπορει να προβλεψει κανεις τι πρεπει να κουβαλησει και τι οχι(αδειαζοντας εν αγνοια της την βαλιτσα)προκειμενου να μην πληρωνει προστιμο για το βαρος. Σε καθε περιπτωση παντως,χρονος vs κοστος στις παραπανω περιπτωσεις δινουν προβαδισμα στο αεροπορικο ταξιδι για μενα.
proud_ionian Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 μαλλον εισαι σε λαθος φορουμ ειναι δεδομενο οτι το αεροπλανο (υπο νορμαλ συνθηκες) ειναι το οικονομικοτερο και γρηγοροτερο μεσο μεταφορας. η εννοια του shipfriend καθως και τα κριτηρια επιλογης του πλοιου εναντι του αεροπλανου, δεν εχουν να κανουν τοσο με κοστος εναντι χρονου. αν δεν βισκεις ουτε εναν λογο να επιλεξεις το πλοιο εναντι του αεροπλανου...
NHSOS XIOS Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Αγαπητε proud,στο σωστο forum και στο σωστο θεμα ειμαι Νομιζω συγκρινα με τι με συμφερει να ταξιδεψω...ετσι δεν λεει κι ο τιτλος του θεματος? Α.Οι παραπανω συγκρισεις εγιναν ΚΑΙ για να αποδειξω οτι το κρατος σπαταλα απο δω κι απο κει λεφτα στις αγονες των πλοιων ενω μπορει να γινει ενας ολοκληρωμενος προγραμματισμος με βαση τα δρομολογια,τα μεταφορικα μεσα(πλοια/αεροπλανα)και την ποιοτητα τους(ζηταω πολλα το ξερω). Β.Shipfriend δεν σημαινει ταξιδευω μονο με πλοια και 'σταυρωνω' τα υπολοιπα μεταφορικα μεσα,τουλαχιστον εγω το αντιλαμβανομαι αλλιως(εσυ πιθανως διαφορετικα). Γ.Λειτουργω πρωτα σαν απλος επιβατης και μετα σαν shipfriend
proud_ionian Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Β.Shipfriend δεν σημαινει ταξιδευω μονο με πλοια και 'σταυρωνω' τα υπολοιπα μεταφορικα μεσα,τουλαχιστον εγω το αντιλαμβανομαι αλλιως(εσυ πιθανως διαφορετικα).κανεις λαθος. εχω πολυ περισσοτερες ωρες πτησης απο αρκετους shipfriends (και πολλες σε νεαροτερη ηλικια) και λεω ξεκαθαρα (το ειπα και παραπανω) οτι το αεροπλανο ειναι οικονομικοτερο στις περισσοτερες περιπτωσεις. επαναλαμβανω, οτι οσοι επιλεγουν πλοιο (με καμπινα εννοω και οχι με υπνοσακο) δεν το κανουν γιατι το θεωρουν οικονομικοτερη επιλογη. οσο για τις αγονες, τα αεροπλανα δεν περνουν ασυνοδευτα και επικαθημενα, αρα σε πρωτη προτεραιοτητα πρεπει να ειναι η επανεξεταση και επαναπροκυρηξη των ακτοπλοϊκων αγονων.
Nick the Greek Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Σύντροφε Αλέξη Τσίπρα και σύντροφε Αλέκο Αλαβάνο, αφού ψηλαφίσαμε διεξοδικά τον ορισμό του προοδευτικού, ριζοσπαστικού shipfriend της πολιτικής οικολογίας, και συμφωνήσαμε ότι χρειάζεται ένας νέου τύπου, διεξοδικός και δεκτικός στα κοινωνικά κινήματα διάλογος με το απλό μέλος του Συνασπισμού για να βρούμε αν μας αρέσει το αεροπλάνο ή το πλοίο, νομίζω ότι έχετε μπλέξει το σώβρακο με τη γραβάτα. 1) Οι άγονες που είναι γραμμές ζωής για τους κατοίκους των μικρών νησιών, δεν έχουν καμιά σχέση με το πως γουστάρουμε να ταξιδεύουμε εμείς για διακοπές ή απλά για το κέφι μας. Γι αυτούς τους ανθρωπους σημασία έχει η ίδια η σύνδεση, είτε είναι με πλοίο, είτε με αεροπλάνο, είτε με μοτοσακό γιατί εκεί δυστυχώς τους καταντήσαμε. Τις περισσοτερες φορές οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν καν επιλογή, οπότε τα κριτήριά τους είναι διαφορετικά από τα δικά μας. 2) Οι "πλεύσιμες" ώρες δεν έχουν καμιά σχέση με το θέμα. Έχω σίγουρα λιγότερες και από τους δυό σας, προτιμώ συνειδητά δε το αεροπλάνο σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα την τελευταία φορά που πήγα στην Κρήτη διότι βασικά δεν ήθελα να ξυπνήσω στις 5 το πρωί που φτάνει το βαπόρι, να έχω χάσει 12 ώρες σε κούπες στο Ρέθυμνο και να έχω δώσει και τα διπλά λεφτά σε συνολικό κόστος ταξιδιού. Δε νομίζω ότι μου αρέσει το αντικείμενο λιγότερο απ' ότι εσάς, ούτε πρέπει να αυτομαστιγωθώ σα Φιλιππινέζος τη Μεγάλη Πέμπτη γιατί πήγα με το αεροπλάνο. Οι παράγοντες επιλογής χοντρικά και απλοποιημένα τελικά είναι τρεις. Ο χρόνος που διαθέτεις, το πόσα λεφτά διαθέτεις, και το αν στη γυναίκα σου αρέσει το πλοίο ή όχι:D!
Hastaroth Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Κατ'αρχήν,τό πώς διαλέγει κανείς με τί θα ταξιδέψη εξαρτάται από τό ΓΙΑΤΙ θα ταξιδέψη. Αν πρόκειται να ταξιδέψη γιά δουλειές,ενδιαφέρεται να βρεθή όσο τό δυνατόν γρηγορώτερα εκεί που θα δουλέψη,να τελειώση τίς δουλειές του και να επιστρέψη πάλι όσο το δυνατόν γρηγορώτερα στην αφετηρία του. (Μέ τόν όρο "δουλειές" εννοώ και τους λόγους υγείας,διότι δέν φαντάζομαι ότι ένας π.χ. shipfriend κάτοικος νήσου με αεροδρόμιο,ο οποίος πρέπει να έρθη στην Αθήνα για ιατρικές εξετάσεις θά προβληματίζεται με ποιό βαπόρι θα ταξιδέψη,αντί να χωθή στό πρώτο αεροπλάνο που θα βρή στην πίστα). Οι πολλές επιλογές έχουν νόημα όταν ταξιδεύουμε γιά διακοπές-ακόμα και την σήμερον ημέραν,που τα πράγματα έχουν σφίξει λόγων τών ΔοΝηΤών που μάς έχουν βάλει στο απευθυσμένον .Εκεί λοιπόν έχουμε το cost versus time,όπως περιέγραψα σε άλλο post μου.Και φυσικά,άν το μέρος στο οποίο θα πάμε δέν έχει αεροδρόμιο,τότε αναγκαστικά όποιος θέλει να πάη γρήγορα γιά να κερδίση χρόνο ξάπλας και αραλικιού θά πάη με το ταχύπλουν με τό παχυλό εισιτήριο,ενώ όποιος βλέπει και το ταξίδι σάν διακοπές (που κατά την γνώμη μου συνήθως είναι),θά πάη με το συμβατικό (συμβατικό είπα,όχι κονσερβοκούτι) και θα απολαύση αραλίκι,ξάπλα (καί θέαμα,έστιν ότε) ήδη από τη στιγμή που θα βρεθή στο κατάστρωμα. Πέραν αυτού,ρόλο παίζουν και τά ωράρια-κυρίως γιά την επιστροφή.Συνήθως όλοι "προτιμάμε" να γυρίσουμε με το μέσον εκείνο που φεύγει τό απόγευμα ή και το βράδυ τής τελευταίας μέρας τών διακοπών μας,ώστε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρον την ξεκούρασή μας,ακόμα κι'άν το μέσον αυτό μάς φέρη στά σπίτια μας σέ 20 ώρες αντί σέ 20 λεπτά.....
NHSOS XIOS Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 (edited) Ας πουμε λοιπον οτι με την γυναικα μου και τα 2 μου παιδια,παιρνω αδεια αρχες Αυγουστου,οποτε ειναι ευκαιρια να κλεισω απο τωρα τις διακοπες μου.Ακολουθει ερευνα αγορας ωστε να διαπιστωσουμε τι συμφερει καλυτερα(προορισμος,κοστος,πλοιο,χρονος ταξιδιου)διαλεγοντας αποστασεις με περιπου τα ιδια μιλια: Περιπστωση 1η: Λαυριο - Λημνος 145μιλια ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ,επιδοτουμενο δρομολογιο χωρις ανταγωνισμο,χρονος 10ωρες,κοστος 330ευρω Περιπτωση 2η: Πειραιας - Χιος 150μιλια ΜΥΤΙΛΗΝΗ,υπαρχει ανταγωνισμος,χρονος 8ωρες κ 30 λεπτα,κοστος 281ευρω Περιπτωση 3η: Πειραιας - Ευδηλος 137μιλια Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,χωρις ανταγωνισμο.Δεν υπηρχαν καμπινες,οποτε διαλεξα 4 θεσεις VIP οπου κανεις μπορει να κοιμηθει ανετα/χρονος 7ωρες και 30λεπτα,κοστος 267ευρω Περιπτωση 4η: Πειραιας - Σαντορινη 130μιλια BLUE STAR 1,υπαρχει ανταγωνισμος,χρονος 5ωρες,κοστος 249ευρω Περιπτωση 5η: Πειραιας - Χανια 150μιλια ΕΛΥΡΟΣ,υπαρχει ανταγωνισμος,χρονος 8ωρες κ 30λεπτα,κοστος 202ευρω Περιπτωση 6η: Πατρα - Κερκυρα 132μιλια ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.,υπαρχει ανταγωνισμος,χρονος 6ωρες,κοστος 294ευρω Σε ολες τις παραπανω περιπτωσεις,εχει προτιμηθει 4κλινη εσωτερικη καμπινα(οπου υπηρχε) κ ΙΧ > 4.25m.Επισης στο Πατρα-Κερκυρα προσπαθησα να βρω με MINOAN αλλα δεν εδινε διαθεσιμα τα δρομολογια. Edited June 21, 2010 by polmyt
Hastaroth Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Σέ τούτην την ωραίαν έρευναν που έκαμες,όμως,δέν παρέθεσες συγκριτικές τιμές γιά τόν ίδιο προορισμό με διαφορετικές εταιρείες/πλοία κλπ.Δηλαδή στό πρώτο κομμάτι τής έρευνας π.χ.προκύπτει ότι γιά απόσταση μεγέθους 150 μιλίων,οικονομικώτερο είναι το Πειραιάς-Χίος από το Λαύριο-Λήμνος,άν όμως κάποιος θέλει ντέ και καλά να πάη στην Λήμνο,τί άλλη εναλλακτική έχει εκτός απ΄τό να φάη την οδική κίνηση Αθηνών-Λαυρίου και το δεκάωρο επί τού TAXMAN;Γιατί όπως ξέρουμε,δέν κανονίζουμε τίς διακοπές μας με βάση το ποιό είναι το φτηνότερο εισιτήριο γενικώς,αλλά με βάση το ποιό είναι το φτηνότερο εισιτήριο γιά την διαδρομή που θέλουμε να κάνουμε εμείς. Αλλιώς ξέρω κι'εγώ να πάω φτηνές διακοπές,με 7 ευρώπουλα εισιτηριάκι με τόν ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΙΓΙΝΑΣ που είναι κατά 2,50 ευρώ φτηνότερο απ΄τά υπόλοιπα συμβατικά και ακόμα περισσότερο απ'τά ταχύπλοα,υδροπτέρυγα και μή,αλλά με την προϋπόθεση ότι θέλω να πάω διακοπές στην Αίγινα και όχι ότι θα πάω υποχρεωτικώς διακοπές στην Αίγινα (που την έχω φάει με το κουτάλι) επειδή το εισιτήριο τού πλοίου είναι το πιό φτηνό.....
NHSOS XIOS Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Σε ολες τις περιπτωσεις διαλεξα συμβατικα πλοια που κανουν το ταξιδι την νυχτα,οποτε κ παρουσιασα επιλογες με πλοια που εχουν καμπινες σχετικα φτηνες σε μια συγκεκριμενη μερα 9-10 Αυγουστου. Στην Λημνο δεν εχεις εναλλακτικη,παρα μονο οδικως μεχρι Καβαλα αλλα εδω συγκρινω τις επιλογες με πλοια. Στην Χιο,επελεξα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ γιατι απλα ειναι πιο φτηνο κατα 40-50ευρω(στο συνολικο ποσο)απο τον ανταγωνισμο. Στην Ικαρια δεν υπαρχει εναλλακτικη και επισης δεν βρηκα καμπινα,οποτε επελεξα τις πιο ακριβες αεροπορικες. Στην Σαντορινη επελεξα το μεγαλο της BLUE STAR γιατι θα ειχε σιγουρα καμπινες κ επισης το ταξιδι ειναι απογευμα προς βραδυ. Για τα χανια ΑΝΕΚ αφου το HORIZON εχει καλυτερες τιμες λογο του οτι προσπαθει να αποσπασει μεριδιο στη αγορα. Κερκυρα,αν θες πας οδικως Ιτσα κ μετα απεναντι.Οπως ειπα ομως συγκρινα πλοια,κ σε αυτη την περιπτωση δεν βρηκα καθολου θεσεις με MINOAN.
proud_ionian Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 η συγκριση διαφορετικων γραμμων ειναι λιγουλακι αυθαιρετη, γιατι υπεισερχονται πολυ παραγοντες που επιρρεαζουν την τιμη (εποχικοτητα ή μη, πολλα φορτηγα ή πολλα ΙΧ, day or night trip, ενδιαμεσος ή τερματικος σταθμος κλπ). πχ αν πηγαινες ιθακη και επαιρνες καμπινα, θα πληρωνες παραπανω απο οσο για χανια.
georgios express Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 ... Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι με ποια πλοία θα ταξιδεύει πια η μπασκλασσαρία (αθίγγανοι, μετανάστες κλπ) που ταξίδευε με ΑΝΕΚ.... Ήμαρτον εσείς οι πριγκιπικής καταγωγής και προελεύσεως εκεί στη Χίο. Μόνον bass-class είναι οι επιβάτες της ΑΝΕΚ?
enas chiotis Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Δεν ειπα κατι τετοιο, απλα είπα για τις συγκεκριμενες κοινωνικες ομάδες που έχουν ιδιαίτερες προτιμήσεις στο ταξίδι. Αθίγγανοι ταξίδευαν και με τον Αίολο Κεντέρη αλλά δυσκολεύονταν να καταλάβουν ότι στο συγκεκριμένο πλοίο δεν κατασκηνώνουμε στο πάτωμα.
NHSOS XIOS Posted July 24, 2011 Posted July 24, 2011 Μετα απο καιρο επανερχομαι στο θεμα αλλα δεν θα σας πρηξω με αεροπλανα Ζευγαρι εχει κλεισει φτηνα αεροπορικα εδω και καιρο απο Χιο-Θεσσαλονικη,με τελικο προορισμο την λατρεμενη Καστορια Αλλαζει η ωρα αναχωρησης και δεν βολευει,οποτε παιρνουν τα λεφτα τους πισω και ζητουν στον NHSOS XIOS πως να πανε μεχρι πανω.Συζητανε για ΤΑΞΙΑΡΧΗ μεχρι Καβαλα και τους απανταω 'ειστε τρελλλλοι' Παμε να δουμε πως γλιτωνεις κοπο και χρονο πληρωνοντας τα ιδια φραγκα. Με ΤΑΞΙΑΡΧΗ: 2 κρεβατια σε ξεχωριστες καμπινες=112ευρω 14ωρες,ΚΤΕΛ Καβαλα-Θεσσαλονικη και Θεσσαλονικη-Καστορια x2ατομα=50ευρω περιπου και 5ωρες.Συνολο δηλαδη περιπου 170ευρω και 19ωρες(χωρις εξοδα εντος πλοιου και καθυστερησεις). Με ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ: 2 αριθμημενες θεσεις=70ευρω 6ωρες,ΚΤΕΛ Αθηνα-Καστορια x 2ατομα= 88 ευρω σε 8-9ωρες.Συνολο δηλαδη περιπου 160ευρω και 15ωρες(χωρις εξοδα εντος πλοιου και καθυστερησεις). ΥΓ.Να μου στειλει η HSW 4 δωρεαν εισητηρια που της εξασφαλιζω πελατεια
giorgos_249 Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 (edited) 1 hour ago, Petros P said: Ισως το εισητηριο είναι αρκετά πιο φθηνό, πιάνοντας έτσι το φοιτηταριό,την πολυμελή οικογένεια και τον 18χρονο που θα γεμισουν Πάρο Νάξο και Σαντορίνη Εχει απόλυτο δίκιο ο Πέτρος. Γενικως (και μπορω να το τεκμηριώσω απολύτως και ποσοτικά αυτό που λέω, αλλά δε θα το εξηγήσω εδώ γιατί κάνουμε χαλαρή κουβέντα) ο μέσος άνθρωπος που μετακινείται είναι πολύ πιο ευαίσθητος σε αύξηση/μείωση κόστους από ότι σε αύξηση/μείωση χρόνου. Με άλλα λόγια, και για να το θέσω ποσοτικά, ας υποθέσουμε το εξής παράδειγμα: Έχουμε πλοίο Α, πλοίο Β και αεροπλάνο: Σενάριο 1: Η διαφορά πλοίου Α και πλοίου Β σε κόστος είναι -10% υπέρ του πλοίου Α (π.χ. το πλοίο Α να έχει 45 ευρώ και το Β 50 ευρώ δηλαδή). Όλα τα άλλα είναι ίδια (ταχύτητα, ποιότητα υπηρεσιών, ώρα αναχώρησης, brand εταιρείας κλπ). Σενάριο 2: Η διαφορά πλοίου Α και πλοίου Β σε χρόνο δρομολογίου είναι 10% υπέρ του πλοίου Α (π.χ. αν το πλοίο Α κάνει 4 ώρες το πλοίο Β κάνει 4 ώρες και 25 λεπτά). Όλα τα άλλα είναι ίδια (τιμή, ποιότητα υπηρεσιών, ώρα αναχώρησης, brand εταιρείας κλπ). Στο σενάριο 1 είναι ασύγκριτα πιο πιθανό ο επιβάτης να επιλέξει το πλοίο Α έναντι του Β ενώ στο σενάριο 2 οι επιλογές είναι αδιάφορες (δηλαδη του φαίνονται ίδια πανω-κάτω και επιλέγει περίπου τυχαία). Και είναι λογικό, θυμηθείτε ότι: Αυτοί που πληρώνουν για να φτάσουν γρήγορα (ή που τους πληρώνει κάποιος άλλος το εισιτήριο, π.χ. ο εργοδότης) πάνε με αεροπλάνο. 😉 Η πλειοψηφία των καλοκαιρινών επιβατών στα πλοία είναι τουρίστες. Δηλαδή δεν βιάζονται και άρα δεν έχουν την πρόθεση να πληρώσουν σημαντικά παραπάνω για να φτάσουν γρηγορότερα. Θα το κάνουν αν η διαφορά χρόνου είναι πολύ μεγάλη, το εισόδημά τους είναι υψηλό και έχουν λόγο να φτάσουν γρηγορότερα (π.χ. να προλάβουν άλλο πλοίο, να προλάβουν ένα γραφείο car rental ανοιχτό κλπ). Ο μέσος (νέος, κάτω των 30) άνθρωπος εκεί έξω δουλεύει (και για να τα λέμε και όλα: σε προσωρινές και ευκαιριακές εργασίες, πχ σερβιτόρος) για 500-800 ευρώ, και αν τα παίρνει και αυτά λέει και ευχαριστώ. Ειναι ντροπή μεν αλλά αυτό γίνεται.... Edited February 24, 2023 by giorgos_249
Strofalos Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 (edited) Σωστός σε όλα ο Γιώργος..! Έτσι ακριβώς πάει η δουλειά στην Ελλάδα του 2023... Edited February 24, 2023 by Strofalos
manos75 Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 μπορει ο ηλιοπουλος να τα εχει κανει μπαχαλο με ποιο θα στειλει χανια ποσος με ενδιαφερει εξαλλου τα εισιτηρια μου ειναι για 21 αυγουστου προς χανια και 1 σεπτεμβριου επιστροφη που θα εχει κατασταλαξει μεχρι τοτε .αλλα επειδη καποιοι ειρωνευοντε θελω να τους πω πως για την τσεπη μου η τιμες ειναι εξαιρετικες.και ας πανε αυτοι με το βενιζελος να κανουν με καθυστερησεις σε αυγουστιατικο ταξιδη 12 ωρες και ας απολαυσουν και το ταξιδεμα και την θαλασσα.και να πληρωσουν και τα εισιτηρια σε διπλη τιμη για να συνεχισουν να απολαμβανουν τις εξαιρετικες υπηρεσιες της αττικα.
gpap2006 Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Ο Μπένυ κάνει 8,30 φανάρι με φανάρι. Για να φτάσω δυο ωρες νωρίτερα προσωπικα ως παραδοσιακος καραβολατρης αποκλείεται να αγνοήσω τις περατζαδες στα ατέλειωτα καταστρωματα του για να ταξιδέψω παλουκωμενος σε ένα κάθισμα 6+ ώρες ταξιδεοντας σα πλωτο κονσερβοκούτι στο Κρητικό. Φυσικά οι εποχιακές μάζες ίσως δελεαστουν από τις διαφημιζομενες 5.20' ώρες (θα θελαν). Και σίγουρα η υπαρξη ανταγωνισμού είναι θετική. Προσωπικά για μένα δεν υπάρχει δίλημμα ουτε κατά διάνοια παντως
Annivas Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 (edited) Προσωπικά κι εγώ ασυζητητί θα πήγαινα με συμβατικό . Τα ταχύπλοα και την τιμωρία της καρέκλας δεν μπόρεσα ποτέ να τη συνηθίσω οπότε προτιμώ για τις μετακινήσεις μου συμβατικά πλοία . Απο εκεί και πέρα τα θέλω και οι ανάγκες του κάθε επιβάτη είναι διαφορετικές οπότε σε ελεύθερη αγορά είμαστε ο καθένας διαλέγει και πέρνει αναλόγως . Δεν χρειάζεται αντιπαράθεση επ αυτού ούτε ειρωνείες ούτε τίποτα …. Σεβαστές όλες οι προτιμήσεις του καθενός . Edited June 20, 2024 by Annivas
olympia palace Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Φυσικά και για μένα δεν τίθεται δίλημμα.Εννοείται με συμβατικό που και την άνεση σου έχεις και πολυ πιο αξιόπιστα είναι από τα άθλια ταχύπλοα που δυστυχώς έχει γεμίσει το Αιγαίο με όλα αυτά.Συν ότι οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι Μινωικές,ΑΝΕΚ είναι πολύ καλύτερες από τις κάκιστες υπηρεσίες της SEAJETS που ούτε τα ωράρια τηρεί,συνεχείς βλάβες στα ταχύπλοα και πολλά άλλα.Δυστυχώς βλέπω ότι η ομορφιά και η απόλαυση του θαλασσινού ταξιδιού τείνει να χαθεί με την συνεχείς αγορές ταχυπλόων και τα συμβατικά καράβια έχουν γίνει μειοψηφία.Προσωπικά με τίποτα δεν τα στηρίζω.
Nikos_Chania Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 51 minutes ago, gpap2006 said: Προσωπικά για μένα δεν υπάρχει δίλημμα ουτε κατά διάνοια παντως 28 minutes ago, Annivas said: Απο εκεί και πέρα τα θέλω και οι ανάγκες του κάθε επιβάτη είναι διαφορετικές 29 minutes ago, olympia palace said: Φυσικά και για μένα δεν τίθεται δίλημμα. Αν είσαι επιβάτης με όχημα και ταξιδεύεις μετ επιστροφής για/από Χανιά τότε ναι, δεν υπάρχει δίλημμα. Η επιλογή είναι ταχύπλοο. Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν δίνω 23 ευρώ περισσότερα για να κάνω σε μεγαλύτερο χρόνο το ταξίδι, ψάχνοντας να βρω που θα καθίσω αγκομαχώντας ανάμεσα σε μπακπακ που χαλαρώνουν στις πολυθρόνες και σε βαλίτσες που ξεκουράζονται στους καναπέδες, όσες περατζάδες κι αν έχει το βενιζέλος και το έλυρος. Τώρα αν με τις τρέχουσες συνθήκες δεν ενδιαφέρει κάποιον το πόσο οικονομικά ταξιδεύει, τότε πάω πάσο. Νόμιζα ότι κανείς δεν έχει λεφτά για πέταμα. Κυριολεκτικά. Οποιαδήποτε φθηνότερη επιλογή σε συνδυασμό ειδικά με τον μικρότερο χρόνο ταξιδιού, θα ήταν πρώτη.
margaritis24 Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Βαλε κ το φαγητο μεσα κ τους καφεδες σε αυτες τις 9 ωρες κ βγαινει παραπανω απο το ταχυπλοο το συμβατικο! Παντως κ μενα η γνωμη μου ειναι καραβι,2 φορες το χρονο ταξιδευεις στο Αιγαιο κ να εισαι κλεισμενος μεσα στο κουτι αντι να εισαι εξω να μυριζεις τη θαλασσα
HIGHSPEED 6 Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 (edited) Εγω να τη γράψω την άποψη μου ή μπορεις να τη φανταστείς 🤣🤣 Edited June 20, 2024 by polmyt quote
Strofalos Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Τα ίδια κι εγώ με τους προλαλίσαντες.."σαν το συμβατικό δεν έχει"..! Το συμβατικό είναι ιδέα..έξω στα καταστρώματα για την αναχώρηση, κάθεσαι έξω στην πλαστική καρέκλα για τσιγάρο, μέσα μετά στο σαλόνι για τον βαπορίσιο καφέ και την κουβέντα (από ομάδες σε καράβια και από εκεί σε αυτοκίνητα και μετά σε γυναίκες και μετά σε πολιτική και οικονομία και άμυνα και και και...) μετά βόλτα στο καράβι να δουμε τι παίζει, στάση στα μαγαζιά να αγοράσουμε κάνα δωράκι αν έχει τίποτα που να αξίζει, μετά εστιατόριο για φαΐ και κουβέντα, επόμενη στάση γέφυρα εάν είναι κάνας γνωστός, και φτάσαμε. Εάν το δρομολόγιο είναι βραδινό έχει πρώτα υπνο και μετά φτάσαμε. Αυτή την αλληλουχία, προσωπικά, δεν την αλλάζω με τίποτα. Και τζάμπα να μου έδινε ο Ηλιόπουλος εισιτήριο, ούτε καν.., στ'ανάθεμα και αυτός και τα κουτιά του. Γούστα είναι αυτά βέβαια..ο καθένας με τις επιλογές του. 1 hour ago, MILTIADIS said: Το πρωην κιοσκι της Μινοαν της Σουδα σε αλλους νοικιαστηκε Την δική μας την θέα, στον κόλπο της Σούδας, κοιτούν αγκαλιά, Ηλιόπουλος και Γκριμάλντι. Άντε και καλή αρχή στο καραβάκι..αν μη τι άλλο θα δουλέψει κόσμος σε αυτό..!
Z.Gk. Posted June 21, 2024 Posted June 21, 2024 On 4/5/2023 at 4:40 PM, Z.Gk. said: Είχα ταξιδέψει με το HS4, Πειραιά-Χανιά-Πειραιά για ένα γάμο, καλοκαιράκι του 2005, με μαΐστρο καιρό γύρω στα 6 με 7 μποφόρ. Ορκίστηκα ότι δεν θα το ξανακάνω. On 7/9/2021 at 6:31 PM, Z.Gk. said: Στις βουλευτικές εκλογές του 2007, είχα πάει Σάμο με το Corsica Express III. Ο καιρός ήταν 6-7 μποφόρ και κάτι ψιλά. Μετά τον Ταμέλο κρατήσαμε πορεία πάνω από τα Γιούρα, φτάσαμε μέχρι τη μέση της Άνδρου, όπου απαγκιάσαμε, μετά περάσαμε το Δύσβατο και ψηλώσαμε μέχρι λίγο πριν τη βραχονησίδα Καλόγεροι, τόσο όσο, δηλαδή, για να πάρουμε τον καιρό περίπου κατάπρυμα και να πιάσουμε Εύδηλο. Ευτυχώς, μετά κόπασε ο καιρός και πιάσαμε Καρλόβασι και Βαθύ χωρίς πολλά, πολλά. Είχα την τύχη να με φιλοξενήσουν στη γέφυρα. Τολμώ να πω ότι ήταν και το μοναδικό ταξίδι στο οποίο ζαλίστηκα κάπως. Ωραίες αναμνήσεις! Ο καιρός είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, είτε για καταμαράν είτε για monohull ταχύπλοο. Έχω ταξιδέψει και με κάλμα, με HS4 από Πειραιά για Σύρο και με κάποιον από τους Αίολους από Σύρο για Πειραιά, χωρίς κανένα πρόβλημα, ταξίδι, όμως, που διαρκεί 2,5 ώρες. Για μεγαλύτερα ταξίδια που διασχίζουν όλο το Αιγαίο, προσωπικά δεν ρισκάρω, και επιλέγω πάντα συμβατικό (βέβαια για Σάμο μόνο το πρώην Νήσος Μύκονος έχουμε, οπότε διλήμματα δεν τίθενται).
NOMIKOS LINES Posted June 21, 2024 Posted June 21, 2024 Προσωπικά καλοκαίρι θα ταξίδευα με ταχύπλοο για πολλούς λόγους ρισκάροντας εάν έχει καιρό να αφρίσω λίγο μέσα μου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now