enas chiotis Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 (edited) Στο ΝΤΑΛΙΑΝΑ κινείται τίποτα? Edited March 26, 2023 by proud_ionian tag
Earl Granville Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Oτι θα ξεκινήσουν θα ξεκινήσουν και η έναρξη δρομολογίων προσδιορίζεται σε κανα μήνα περίπου.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Περιμένουν ακόμα να ανοίξει λίγο η κίνηση στη γραμμή που θα το δρομολογήσουν!! Γιατί δε θα έχουν εύκολα αποτελέσματα σε μια γραμμή, με πληθώρα πλοίων (φτηνών και ακριβών)!!!! Τα αλλά τα ωραία, τα μάθατε!!! ακουστηκε οτι στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου έγινε ένα μικρό πλιάτσικο στο Ro-Ro NIKOLAS A!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 6, 2005 Posted May 6, 2005 Τα ονοματα τους θα παραμεινουν ιδια ? Η θα εχουμε καμια αλλαγη ? Για να ξερουμε να προσεχουμε αμα παμε κανα ΠΡΙΝΤΕΖΙ
Nick the Greek Posted May 6, 2005 Posted May 6, 2005 Ονοματα δεν αλλαζουν, βλεπε τω καπτα-Μακη Ευαγγελιο, "Η Ιδεολογια του Σινιαλου"
enas chiotis Posted May 6, 2005 Author Posted May 6, 2005 Και όταν θα πάς Ν.Κάλυμνος στο Πρίντεζι, είναι βέβαιο ότι θα τα ακούσεις πρίν προλάβεις να τα δείς.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Το ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ μαζι με ηγουμενιτσα κανει 15 λεπτα λιγοτερο απο το ΜΙΛΕΝΑ που παει απ΄ευθειας . Το καλοκαιρι που θα κανει και ΣΑΜΗ ποση ωρα θα κανει παραπανω ???
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Λογικό είναι . Γιατι ομως καποιος να ταξιδευσει και να κανει ποιο πολλες ωρες για τον ιδιο προορισμο ?
Earl Granville Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Γιατί τα φορτηγά δεν τα ενδιαφέρουν οι ταχύτητες.Το πρωί θέλουν να είναι στο Πρίντιζι από κει και πέρα αν κάνουν 15 ή 17 ώρες δεν τους πολυνοιάζει οι φορτηγατζήδες έχουν δωρεάν κρεβάτι και από το να περιμένουν στο λιμάνι προτιμούν να είναι μέσα στο βαπόρι. Χώρια που οι τιμές παίζουν μεγάλο ρόλο.Αν έχει καλύτερες τιμές ο Αγούδημος από τον Artioli τότε θα μπουν μέσα. Για τους επιβάτες τα πράγματα είναι διαφορετικά αν και πάλι εξαρτώνται αρκετα από τις τιμές.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Ποσο μεγαλη μπορει να ειναι η τιμη , - 10 % αντε 15 %? .Οταν θα κανει και ΣΑΜΗ (σιγουρα θα εχει εισητιρια προς εκει) αλλα για ΙΤΑΛΙΑ θα εχει επιβατες , τα φορτηγα ενταξει , αλλα οι επιβατες ?????
Earl Granville Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Οι Ελληνες επιβάτες δεν θα κολήσουν στην διαφορά -εκτός πια κι αν είναι μεγάλη-οι ξένοι όμως και ιδίως οι Ιταλοί αυτά τα παρακοιτάζουν. Συγκεκριμένα ξέρω Ιταλούς από Πάρμα και από Μπολόνια οι οποίοι κατεβαίνουν κάθε χρονο Ελλάδα με αμάξια και προτιμούν να κατέβουν σχεδόν 1000χλμ με το αμάξι μέχρι το Πριντιζι για να πληρώσουν φτηνότερα εισιτηρια παρά να οδηγήσουν 220 και 300 χλμ να πάνε Ανκόνα. Αυτοί λοιπόν θα κοιτάξουν τις διαφορές και αν υπάρχει θα ταξιδέψουν με το φτηνότερο.
christos Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Μου φένεται πως με τα φορτηγά θα δουλέψει καλύτερα. Τώρα να δουλεύει 30 μέρες δε λέει τίποτα. Καλό όμως θα ήταν να υπάρξει ένας συνδιασμός.
Artevelde Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Mιλαμε ομως για το ΜΙΛΕΝΑ και το ΝΤΑΛΙΑΝΑ...Τετοιος συνδυασμος επιβατων και φορτηγων λιγο δυσκολο το βλεπω να υπαρξει....
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 Τα δρομολογια τους θα συνεχιστουν και το χειμωνα , η θα σκαντζαρουν παλι στα service τα αλλα ??????
Earl Granville Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 Τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ δεν μπορούν να ξανακάνουν ακτοπλοία λόγω συμπλήρωσης της 35ετίας. Από κει και πέρα η κίνηση θα δείξει αν θα κάνουν δρομολόγια και τον χειμώνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Δε πιστεύω να ταξιδέψουν το χειμώνα!! Όπως και πολλά βαπόρια στην Αδριατική, βγαίνουν το καλοκαίρι για να κάνουν την αρπαχτεί και το χειμώνα πάνε για τις ντάνες!! Βέβαια πρέπει να περιμένουμε τα αποτελέσματα της κίνησης, δηλαδή άμα κλείσει καμία συμφωνία με καμία μεταφορική εταιρεία για το χειμώνα, γιατί με επιβάτες δεν βγαίνει το χειμώνα!!
Earl Granville Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Οι επιβάτες τον χειμώνα είναι ελάχιστοι.Εδώ στην Αγκώνα τον χειμώνα μπαίνουν σε κάθε πλοίο καμιά 200αριά επιβάτες εκ των οποίων οι μισοί είναι οι οδηγοί φορτηγών και οι υπόλοιποι Τούρκοι και Αλβανοί που την βγάζουν χωρίς καμπίνες . Στο Πρίντιζι είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα γι αυτό αλλωστε η ΕΛΜΕΣ τα πήγαινε ντάνα τα βαπόρια της τον χειμώνα.
Earl Granville Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 Μια χαρά είναι για την γραμμή αν είχαν και λίγο παραπάνω δρόμο θα ήταν ιδανικά.Και κρεβάτια έχουν και καλά σαλόνια έχουν και τόσα χρόνια στο Αιγαίο είχαν μια αξιοπιστία όσο αφορά τα μηχανικά προβλήματα.Αν εξαιρέσεις το ΝΤΑΛΙΑΝΑ που εξ αρχής από όταν το είχε φέρει δηλαδή η μία του μηχανή δεν απέδιδε 100% εγώ δεν θυμάμαι να ακούστηκαν ποτέ για βλάβες.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2005 Posted June 9, 2005 Το ΜΙΛΕΝΑ & το ΝΤΑΛΙΑΝΑ που πάνε κατευθείαν Μπριντεζι φεύγουν 18:00 από Πάτρα και φτάνουν στις 08:15 στο Μπριντεζι. Σε αντίθεση με τη ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ & το ΕΛΛΗ Τ, που πάνε μέσω Ηγουμενίτσας, Μπριντεζι φεύγουν 18:00 από Πάτρα και φτάνουν στις 08:00 στο Μπριντεζι.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted June 11, 2005 Posted June 11, 2005 Εβλεπα τα δρομολογια στο OPENSEAS στην επιστροφη τους απο ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ θα περναν σχεδον καθημερινα απο ΣΑΜΗ ..... Υ/Γ το ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ σε 2.30 τα ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΑΚΙΑ σε 3.30 περριπου ...... Καλα ειναι
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted June 12, 2005 Posted June 12, 2005 Αλαξαν σημαια τα ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΑΚΙΑ , η οχι ????? Και γιατι ΠΑΤΡΑ-ΣΑΜΗ δεν εχουν εσωτερικους πελατες , αντιστροφα θα εχουν ???
Neptune Posted June 12, 2005 Posted June 12, 2005 Μηπως επειδη ειναι 35ετιας και εχουν αποσυρθει απο ενδομεταφορες?
Recommended Posts