Cpt Smith Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Και σήμερα σχεδόν καθόλου κίνηση...το Ωκυρρόη που πέρασα απέναντι μας έσπασε τα νεύρα στην καθυστέρηση, 30 λεπτά ακριβώς από Πέραμα για Παλούκια, 12.00 ακριβώς έφυγε, 12.31 έριχνε καταπέλτη στα Παλούκια. Ελεος πια !!!!!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Όταν κάποτε φτιαχθεί το τούνελ, τότε τα πλοία θα κάνουν και τον μισό χρόνο και τα μισά λεφτά. Μέχρι τότε...υπομονή!
Cpt Smith Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 (edited) Μπα δεν νομίζω τούνελ να γίνει ποτέ...θα επαναστατήσουν οι "μπακαούκες" ...απλά θα αραιώσω πάρα πολύ τις επισκέψεις μου στο νησί που έχει καταντήσει ταλαιπωρία πια ! Edited April 15, 2012 by proud_ionian quote
sg3 Posted June 15, 2012 Posted June 15, 2012 (edited) Λογικά η κοινοπραξία (Αγ.Νικόλαος) στην οποία ανήκει το συγκεκριμένο σκάφος θα πρέπει να βρεί αντικαταστάτη γιατί θα χάνει το τέταρτο του Φιλόθεος μέσα στην θερινή σεζόν.Θα δούμε τις εξελίξεις........ μπορει να μας εξηγησει καποιος πως λειτουργουν οι κοινοπραξιες στη σαλαμινα? και πως με τις βαρδιες? και πως με τα πλοια? Edited June 15, 2012 by polmyt μεταφορα
pontos Posted June 15, 2012 Posted June 15, 2012 Πονεμένη ιστορία φίλε μου.Καταρχάς οι κοινοπραξίες είναι δύο στην Σαλαμίνα.(06:00-14:00)Πρωινή βάρδια δουλεύουν 7 σκάφη της μιας κοινοπραξίας.(14:00-22:00)Απογευματινή βάρδια δουλεύουν 6 σκάφη της άλλης κοινοπραξίας.Η κοινοπραξία που δουλεύει απόγευμα έχει την πρωινή βάρδια της επόμενης ημέρας.Πάντα οι πρωινή βάρδια όποιας κοινοπραξίας κι αν είναι δουλεύει με 7 σκάφη λόγω αιχμής της κίνησης π.χ μεταφορές στο νησί,ναύσταθμος,καύσιμα,περισσότερα ι.χ κ.λ.π.Η νυχτερινή βάρδια ξεκινά(22:00-06:00)με 4 σκάφη δηλ. 2 απο κάθε κοινοπραξία.Μέχρι της 00.01 εικοσάλεπτα δρομολόγια και απ'τα μεσάνυχτα μισάωρα(αυτά για την καθημερινή). Στις αργίες και τα Σ/Κ όλες οι βάρδιες παίρνουν δύο ώρες παράταση δηλ.Η πρωινή λήγει στις 16:00 η απογευματινή στις 00:01 και η νυχτερινή στις 08:00.Στις αργίες ο αριθμός των σκαφών είναι 6 και άνω ανάλογα με την κίνηση δηλ.7,8 και στις καλές εποχές και 9.Τώρα στο θέμα των πλοίων ε.....Υπάρχουν αρκετά ώστε να βγαίνουν άνετα οι βάρδιες,τα ρεπό,άδειες.Οι δύο κοινοπραξίες έχουν δικά τους ξεχωριστά εκδοτήρια εισητηρίων με ελεγκτές στον καταπέλτη του σκάφους.Πράκτορας δεν υπάρχει τα δρομολόγια τα υποβάλλουν οι κοινοπραξίες στο λιμεναρχείο αυτό τα επικυρώνει κάθε Παρασκευή μεσημέρι και δίνονται στα σκάφη.Ελπίζω να σε κατατόπισα κάπως.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 14, 2012 Posted December 14, 2012 Η οικονομική κρίση δεν θα μπορούσε να αφήσει αλώβητα και τα αμφίπλωρα της γραμμής. Η κίνηση (ή μάλλον καλύτερα το "πατείς με, πατώ σε") έχει περιοριστεί αρκετά, με μόνο θετικό σε αυτό ότι έχει σταματήσει πλέον (ή τουλάχιστον έχει περιοριστεί αντίστοιχα σε πολύ μεγάλο βαθμό) το απίστευτο στριμωξίδι που γινόταν στα οχήματα στο γκαράζ. Πλέον μπαίνεις με το αυτοκίνητο σου στο αμφίπλωρο, παρκάρεις άνετα και χαλαρά και δεν ασχολείται κανείς (ή σχεδόν κανείς) μαζί σου. Δεν χρειάζεται με λίγα λόγια, να απολογηθείς σε κανέναν παρκαδόρο στην περίπτωση που έχεις την ...παράλογη απαίτηση να μπορείς να ανοίξεις την πόρτα σου για να ανέβεις στο σαλόνι του πλοίου.
GeorgeSt Posted December 16, 2012 Posted December 16, 2012 και φαντάζομαι το τρενάρισμα που είχε η γραμμή (το ανά 15λεπτο δρομολόγιο που πήγαινε ανά 20λεπτο σιωπηρά) όταν δεν γέμιζε θα είναι πια μόνιμο!
rantanplan Posted May 11, 2013 Posted May 11, 2013 Δήλωσε επίσης ότι δεν μπορούν να λαμβάνονται αυτές οι αποφάσεις για το δεύτερο πορθμείο στην Ευρώπη σε διακίνηση επιβατών (12 εκατ. ετησίως) και επισήμανε τους κινδύνους που υπάρχουν εάν διακοπούν από τη Δευτέρα τα πορθμειακά δρομολόγια. πηγή http://www.efsyn.gr/?p=48547 είναι το πέραμα-σαλαμίνα το δεύτερο πορθμείο σε διακίνηση στην ευρώπη ή ο δήμαρχος υπερβάλλει; με 40000 κάτοικους (wikipedia) αντιστοιχούν 300 δρομολόγια (150 πηγαινέλα) ανά κάτοικο το χρόνο κατά μέσο όρο.
kerkini Posted May 11, 2013 Posted May 11, 2013 Δεν ξέρω αν υπερβάλει, αλλά βάλε και την κίνηση για το Ναύσταθμο στον υπολογισμό!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2013 Author Posted May 11, 2013 (edited) Δεν υπερβαλει ο Δήμαρχος!! Το πορθμειο της Σαλαμίνας είναι από τα πρώτα σε κίνηση στην Ευρώπη! Πριν 2-3 χρόνια ήταν σίγουρα μέσα στην πεντάδα αλλά δεν θυμάμαι την θέση!! Πολύ κάτοικοι της Σαλαμίνας δουλεύουν στην Αττική οπότε πολύ κάνουν αναγκαστικά αυτό δρομολόγιο! Και το αντίθετο με τα ναυπηγεία ειδικά τις καλές εποχές!! Επίσης πολύ Αθηναίοι έχουν εξοχικά στη Σαλαμίνα ή κάνουν μια ημερήσια εκδρομή στη Σαλαμίνα (φαγητό κ μπάνιο) Edited May 11, 2013 by Panagia Ekatontapiliani
Petros P Posted May 11, 2013 Posted May 11, 2013 Το καλοκαίρι τα ΣΚ , όσο και αν ακουστεί υπερβολικό αυτο, η Σαλαμίνα έχει μαζέψει και 1 εκατομμύριο κόσμο.. Έχω εξοχικό στην άλλη άκρη της Σαλαμινας ... Και προτιμω να φεύγω μεσάνυχτα για να μη βρίσκω κίνηση στα φερυμπωτ... Σχεδόν από το Δημαρχείο πολλές φορές !!
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 11, 2013 Posted May 11, 2013 (edited) 6.Κατόπιν των ανωτέρω, μετά την παρέλευση της προαναφερθείσας προθεσμίας, μέχρι την οριστική διευθέτηση του θέματος και την πλήρη επανέναρξη των δρομολογίων, το επιβατικό κοινό που κάνει χρήση της εν λόγω πορθμειακής γραμμής θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνεί με τις Λιμενικές Αρχές Σαλαμίνας (Τηλ:210-4677277) και Περάματος (Τηλ:210-4410441) ώστε να τους παρέχονται οι κατάλληλες οδηγίες σχετικά με την δυνατότητα και τον τρόπο μετακίνησής του. Αυτό τι ακριβώς να σημαίνει, θα δώσουν μικρή παράταση και έθεσαν τελεσίγραφο για να πιέσουν τους πλοιοκτήτες ή θα βάλουν αρματαγωγά, που είναι και δίπλα? Γιατί καλά οι επιβάτες, πάνε και με τα καραβάκια, τα οχήματα όμως? Edited May 11, 2013 by ΝΗΡΕΑΣ
sg3 Posted May 11, 2013 Posted May 11, 2013 παιδια συγγνωμη! επειδη δεν εχω καταλαβει τι προβλημα εχει προκυψει ας μου το εξυγησει καποιος πιο απλα!!! ευχαριστω!!
proud_ionian Posted May 12, 2013 Posted May 12, 2013 oι πλοιοκτητες δεν εχουν ασφαλισει τα πλοια τους για απαιτησεις τριτων. YΓ: το 2008 η γραμμη ηταν στη δευτερη θεση μετα το dover
pontos Posted May 12, 2013 Posted May 12, 2013 Τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα σταματήσουν τα δρομολόγια των σκαφών.Τώρα οι τρόποι εξυπηρέτησης που έχουν προταθεί είναι να δρομολόγηθούν σκάφη απο άλλες γραμμές,ή να δωθεί κι άλλη παράταση στα ήδη υπάρχοντα σκάφη μέχρι να βγεί η δικαστική απόφαση.Μέχρι να κατασχεθούν ακόμη και οι άδειες των σκαφών απείλησε ο υπουργός τους προέδρους των κοινοπραξιών αλλά και τον δήμαρχο Σαλαμίνος.Θα δείξει.........
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 13, 2013 Posted May 13, 2013 Τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα σταματήσουν τα δρομολόγια των σκαφών. Υπάρχει κάτι νεώτερο, γιατί ήγγικεν η ώρα?
polmyt Posted May 13, 2013 Posted May 13, 2013 Δεν ξερω αν εχει σχεση ή αν ειναι απλα συμπτωση αλλα τα ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ IV ,που ειναι ακομα στο υψος του Ωρωπου και ΑΡΗΣ III,που ειναι λιγο πριν τη Μακρονησο κατηφοριζουν με προορισμο Σαλαμινα.Καποια στιγμη το μεσημερακι ειδα στο AIS να κατηφοριζει και το ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ αλλα το τελευταιο του στιγμα ειναι πριν 2-3 ωρες στο Β.Ευβοικο οποτε για αυτο δεν περνω ορκο
pontos Posted May 13, 2013 Posted May 13, 2013 Εκ των δυο κοινοπραξιών ανακοινώθηκε οτι δεν θα δουλέψει κανένα σκάφος της γραμμής και θ'αντικατασταθούν (μέχρι να βγεί η τελική απόφαση) απο άλλα σκάφη. Όπως μας ενημέρωσε ο φίλος polmyt τα τρία σκάφη όντως έχουν πορεία για την Σαλαμίνα. Περί τα μεσάνυχτα υπολογίζεται ο κατάπλους του Άρη. και τα ξημερώματα ο κατάπλους των Πρωτοπόρος και Ποσειδώνας.Τα σκάφη έχουν επιστρατευθεί απ'το υπουργείο,επίσης στις προβλήτες των Παλουκίων και του Περάματος έχουν καταλάβει ένα μικρό μέρος δύο σκάφη του Λ.Σ.
polmyt Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 Αυτη τη στιγμη δρομολογια φαινεται να κανει το ΑΙΟΛΟΣ που κατεβηκε και αυτο καποια στιγμη,ενω το ΑΡΗΣ ΙΙΙ ειναι δεμενο στην προβλητα του Περαματος.Ακομα εχουν κατεβει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΛΕΝΗ που τωρα κατευθυνεται προς την προβλητα του Περαματος,ενω το ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ειναι δεμενο διπλα στην μικρη δεξαμενη.Ακομα φαινεται να εχει ερθει και το STYRA DIAMOND που ειναι δεμενο στην προβλητα 1 του Περαματος
Cruise Europa Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 (edited) Mε τίτλο: "Χαμός... στο Λιμάνι!" και φωτορεπορτάζ, μας ενημερώνει το salamina-press τα ακόλουθα Λιμενικοί, Ματ, πληρώματα των τοπικών Ferry Boats, άλλα ferry boats από την Ερέτρια - Αιδηψό, κόσμος να κορνάρει, τροχαία να προσπαθεί να διευκολύνει την κυκλοφορία στο μποτιλιαρισμένο λιμάνι... Δρομολόγια προς το παρόν γίνονται αραιά και ασυντόνιστα άλλα σύμφωνα με πληροφορίες του Λιμενικού έρχονται και άλλα σκάφη από την Ερέτρια-Αιδηψό-Ρίο που θα δρομολογηθούν για να διευκολύνουν την κυκλοφορία. Για ότι νεότερο θα σας ενημερώσουμε Αναρτήθηκε από SALAMINA-PRESS Edited May 14, 2013 by polmyt
polmyt Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 Ξεχασα να προσθεσω οτι τελικα εχει ερθει και το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ IV το οποιο το πρωι εκανε καποια δρομολογια αλλα πλεον εχει κλεισει το AIS
GeorgeSt Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω ότι ΣΕ ΑΥΤΗ τη γραμμή που κάνουν χρόνια ότι θέλουν οι "καραβοκύρηδες" Σαλαμίνιοι με το έτσι θέλω (δρομολόγια όποτε τους βολεύει και άμα τους βολεύει, φόρτωμα μέχρι τα μπούνια ακόμα και στον καταπέλτη) θα μπει ποτέ τάξη. Η γραμμή είναι "κοφτήρι" και ο έλεγχος της πολιτείας ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ χρόνια τώρα (για να μην πω απ'την αρχή. Όσοι έχουν αναγκαστεί να την χρησιμοποιήσουν την γραμμή ξέρουν. Εκτός αν παίζεται κάνα παζάρι με τη γέφυρα. (ναι αυτή που δεν γίνεται για να συνεχίσει να υπάρχει η γραμμή - το έχουν άλλωστε απωθημένο οι Γερμανοί από την κατοχή!!! ουπς μπερδεύτηκα, ελληνική κυβέρνηση έχουμε .... ακόμα)
fund.st Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 (edited) Αδυνατώ να πιστέψω ότι αρνούνται να δεχτούν μία Ευρωπαϊκή νομοθεσία την οποία έχουν ακολουθήσει όλες οι υπόλοιπες πορθμιακές γραμμές εν Ελλάδι. Αξίζει πραγματικά να ακινητοποιείς το πλοία σου και να απολύεις το προσωπικό για να μην πληρώσεις την ασφάλεια που σε αναγκάζουν? Δηλαδή οι υπόλοιποι πλοιοκτήτες ήταν χαζοί που πλήρωσαν ή απλά σαν πλοιοκτήτες της Σαλαμίνας πίστευαν οτι με το έτσι θέλω, τις πολιτικές πιέσεις ( βλέπε Σύριζα και 3μηνιαία αναβολή) και την νοοτροπία που επικρατεί στην Ελλάδα θα έπερναν πολλές αναβολές ακόμη? Η απόλυση των πληρωμάτων μπορεί άραγε να σημαίνει μια πιο μακροχρόνια διαμάχη? «Όλοι θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, καθώς από χθες απολύθηκαν περίπου 210 άτομα που αποτελούσαν τα πληρώματα των 30 πλοίων των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούνταν έως σήμερα στις γραμμές "Πέραμα - Παλούκια Σαλαμίνας" και "Φανερωμένη Σαλαμίνας - Πέραμα Μεγαρίδος"», τόνισε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), Αντώνης Νταλακογιώργος. Σημειώνεται ότι το υπουργείο Ναυτιλίας προχώρησε σε ανάκληση των αδειών αποδοχής δρομολογίων των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούνταν στη Σαλαμίνα, με ταυτόχρονη ανάθεση σε άλλες εταιρείες της κάλυψης των γραμμών με «δημόσια υπηρεσία». Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ υπογράμμισε ότι ναυτικοί και επιβάτες βρίσκονται, από χθες, σε ένα ιδιότυπο καθεστώς ομηρίας, θύματα μια διαμάχης που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στο υπουργείο Ναυτιλίας και στις πλοιοκτήτριες εταιρείες. Ανέφερε ότι τα πλοία που έχει δρομολογήσει το υπουργείο στις συγκεκριμένες γραμμές δεν μπορούν να ανταποκριθούν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, και να καλύψουν τις ανάγκες ενόψει και της θερινής περιόδου. dailypress24.blogspot.gr Edited May 14, 2013 by irraklis
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 «Όλοι θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, .... τόνισε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), Αντώνης Νταλακογιώργος. Μήπως, πριν από τις γενικόλογες υποδείξεις για ανάληψη των ευθυνών των άλλων, θα έπρεπε η ΠΕΝΕΝ να λάβει ξεκάθαρη θέση στο ζήτημα που έχει προκύψει? Και να πει ευθέως εάν έχει δίκιο το ΥΕΝ ή οι πλοιοκτήτες, αποδίδοντας ταυτοχρόνως και τις ευθύνες σε όποιον τις έχει. Σίγουρα δεν ευθύνονται οι απολυμένοι ναυτεργάτες, αλλά κάποιος φταίει, και αυτό θα πρέπει να μας το πει ξεκάθαρα η ΠΕΝΕΝ ή η οποιαδήποτε άλλη ναυτεργατική οργάνωση. Το να βγάζουμε ξύλινες ανακοινώσεις είναι πανεύκολο, το ζητούμενο είναι οι ξεκάθαρες θέσεις.
pontos Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 Αν αληθεύουν οι φήμες (μόνο φήμες) βαίνει προς εκτόνωση η κρίση της γραμμής,θα καταθέσουν οι πλοιοκτήτες βεβαίωση ασφαλίσεως εώς ότου βγεί η απόφαση του δικαστηρίου.......
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now