Neptune Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 (edited) Μετα απο 31 χρονια και αρκετες αλλαγες πλοιοκτησιας και εμφανισης το ιστορικο σκαρι αλλαξε και ονομα. Πλεον θα λεγεται Da Vinci και θα μετασκευαστει στα ναυπηγεια της Fincantieri σε κρουαζιεροπλοιο. Αγοραστηκε απο την Club Cruise εναντι περιπου $11.000.000 Ακομα δεν εχει διευκρινιστει το μελλον του. Θα κανει κρουαζιερες; θα γινει πλωτο καζινο; η θα αντικαταστησει το Maxim Gorki ?? Απο την επισημη ιστοσελιδα του πλοιου Edited February 13, 2018 by Nick the Greek
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 Κοίτα να δεις σύμπτωση! Το πέτυχα χθες στο Γιβραλτάρ Πάντως, εμφανισιακά είναι...μια αηδία.
.voyager Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 Το εννοείς? Για την ηλικία του είναι μια χαρά, ήταν πρωτοποριακό σχεδιαστικά. "Τρώει" άνετα πολλές συνομίληκες του "μαούνες" Εκτός αν μιλάς για την κατάσταση-συντήρησή του...
aegina Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 To FINNJET exakolouthei na einai to pio grigoro symvato ferry sto kosmo 33 komvous pou na deis kati superfast pou ta pernage se kathe taxidi prin merika xronia sti Baltiki :D
foxman Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 Και το Ferry με την μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων.Λογικό γιατί έχει 2 gas turbines και 2 ντιζελομηχανές.Σαν τον μεγάλο Κεντέρη...Ασύμφορο στη λειτουργία του.Αν υπολογίσεις και τις πάρα πολλές καμπίνες του, τότε καταλαβαίνεις γιατί ήταν 2 χρόνια για πούλημα χωρίς κανέναν ενδοιαφερόμενο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 ...και γι' αυτό, προφανώς, ήταν και το τελευταίο (από τα πλοία της Sea Containers) που πουλήθηκε...και μάλλον σε πολύ χαμηλή τιμή.
aegina Posted February 10, 2008 Posted February 10, 2008 Oi mixanes tou FINNJET einai tris tourbines DC10 aeroplanou exei kai symvates mixanes.Ta teleutaia xronia itan xenodoxeio sti Nea Orleani filoxenouse ta thimata tis plimiras prin dio xronia.Otan i SILJA LINE perase sta xeria tis TALLINK ekane dromologia apo Helsinki -Travenmoude mesw Tallinas.
foxman Posted February 10, 2008 Posted February 10, 2008 Φίλε aegina το FINNJET παλιότερα είχε μόνο δύο τεράστιες gas turbines και έκανε όπως λες το δρομολόγιο Helsinki -Travemunde.Λόγω όμως της τεράστιας κατανάλωσης light fuel που είχε (πάνω από 300 τόνους ανά 24ωρο), αναγκάστηκαν να βάλουν ντιζελομηχανές για να πηγαίνει κομένο με 18 μίλια στα εκτός υψηλής περιόδου δρομολόγιά του. Όταν η SILJA LINE πέρασε στα χέρια της TALLINK, τα OPERA, FINNJET,WALRUS και τα ταχύπλοα της SEA CONTAINERS, που αντιμετώπιζε πολλά οικονομικά προβλήματα, εξαιρέθηκαν από την πώληση στην TALLINK και αναζητήθηκαν άλλοι αγοραστές. Τα τελευταία του ενεργά χρόνια έκανε το δρομολόγιο Rostock–Tallinn-St. Petersburg που αποδείχθηκε αποτυχημένο και έτσι το πλοίο έδεσε οριστικά.Μετά τον τυφώνα στη Louisiana έγινε πλωτό ξενοδοχείο όπως πολύ σωστά είπες.Συγχρώνως ήταν όλο αυτό το διάστημα για πώληση αλλά χωρίς αποτέλεσμα.Μάλιστα η τιμή που το ζητούσαν ήταν 17 εκ. $ Φιλικά Δημήτρης.
HIGHSPEED 4 Posted February 10, 2008 Posted February 10, 2008 Παντως ειναι απο τα ιστορικοτερα και πιο καινοτομα επιβατηγα οχηματαγωγα. Ελπιζω να μην καταλιξει καρφιτσες γιατι θα ηταν κριμας. Ηταν το πρωτο αληθινο Superfast και περασαν σχεδον 2 δεκαετιες για να αρχιζουν να χτιζονται τα δικα μας ελληνικα highspeed ferries με παρομοια φιλοσοφια
proud_ionian Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 δυστυχως φιλε HS4 μαλλον για καρφιτσες παει. Συμφωνα με το FOSE, τελικα δεν θα ανακαινισθει, γιατι το κοστος βγηκε πολυ περισσοτερο απο οσο υπολογιζαν Πουληθηκε για scrap με ζημια της Club Cruise
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Από την στιγμή που υπάρχουν ενδιαφερόμενοι με "φράγκα", ίσως να μην πάει για σκραπ. Saarikangas wants to save Finnjet The Finnish state broadcaster YLE reports that Martin Saarikangas and some members of the Esbo city council wants Esbo to buy Finnjet. They propose to use the legendary ferry as temporary living quarters for refugees and visiting researchers and to preserve a unique item of shipbuilding history. The price is indicated at EUR 7 million. The fate of Finnjet is unclear, but according to earlier reports, Finnjet, re-named Da Vinci, has been sold for scrapping. The vessel was built by Wartsila in Helsinki 1977. SSG 21.05.08 Και επειδή είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι θα αγνοείτε τον Martin Saarikangas...ας τον γνωρίσετε λοιπόν: Martin Saarikangas (b. January 24, 1937 Helsinki) is a Finnish shipbuilder, best known as the founder of Masa-Yards (now Aker Finnyards), after the bankruptcy of Wartsila Marine Ltd.. From 2003 to 2007 he was a member of the Finnish Parliament.
aegina Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 To diavasa ki egw alla apo alli pigi theloun na to kanoun ploto xenodoxeio sto Espoo.
giorgosz Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Πάει και αυτό, έφτασε στο Alang για διάλυση, με το όνομα Κingdom. Λόγος, η υπερβολική κατανάλωσή του που το καθιστούσε ασύμφορο για εκμετάλλευση. Βέβαια πρέπει και η τιμή του scrap να ήταν δελεαστική. Τώρα που το σκέφτομαι, ξέρω και άλλο ένα με παρόμοια προβλήματα :D
gpan Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Κρίμα για ενα πλοιο που εχει γραφτεί στην ιστορία και θα το θυμόμαστε πάντα ως το πρώτο. Σε βαρυ κλιμα φυσικά και οι φανατικοί θαυμαστές του, παρα την -πολύ αισιόδοξη και ίσως παρορμητική- προσπάθειά τους "save the finnjet". Μηχανολογικά δεν φαντάζομαι να μην το πρόσεχαν αφού επι δεκατίες ήταν η μασκότ της εταιρίας. Ούτε ηλικιακά ηταν τοσο μεγάλο, εδω αδελφά πλοία με θηλυκά ονόματα και καμμια δεκαετια παραπάνω στην πλάτη τους οργώνουν το Αιγαίο (με έναν κουβά πετρέλαιο όμως). Ατιμοι πετρελαιάδες
iason Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Ίσως μια από τις τελευταίες φωτογραφίες του πλοίου (τραβήχτηκε χθες στην παραλία του Alang). Το πλοίο θα παραμείνει σε αυτή τη θέση ως τις 4 Ιουλίου αναμένοντας την παλίρροια, οπότε και θα οδηγηθεί στην παραλία για να ξεκινήσει η διάλυσή του.
aiolosii Posted June 24, 2008 Posted June 24, 2008 Kαποτε ηταν το υπεροπλο, το απολυτο, το μοναδικο, το πρωτοπορο και τωρα κατεληξε στην παραλια του τελους, κριμα, το ειδαμε και αυτο
Neptune Posted June 24, 2008 Author Posted June 24, 2008 Πραγματικα λυπηρο το θεαμα. Αλλα ολα καποτε τελειωνουν. Και πολυ φοβαμαι οτι με την κριση του πετρελαιου θα εχουμε και αλλα θυματα. :(
iason Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Απέτυχαν οι πρώτες προσπάθειες που έγιναν χθες να προσαράξει το πλοίο. Μετά από μία ολόκληρη μέρα μετακινήθηκε μόλις 10 μέτρα καθώς έσπαγαν οι αλυσίδες των γερανών. Τώρα υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 1 εβδομάδα μέχρι να είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν τη διάλυση. Αλλά όσο και να μη θέλει να βγει έξω, άλλο τόσο δε μπορεί πια να ξαναγυρίσει μέσα... οπότε οριστικά πλέον τέλος Και μια φρέσκια φωτό (πηγή: DHIRAJ SINGH)
iason Posted October 1, 2008 Posted October 1, 2008 Εικόνες που δε θέλουμε να βλέπουμε... (πηγή: DHIRAJ SINGH / POLARIS) 1. Η πλώρη σε κομμάτια 2. Ξήλωμα των καμπινών 3. Γυναίκες μεταφέρουν στην ακτή ένα από τα κρεβάτια
Φάνης Σέμπρος Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 http://www.finnjetweb.com/alang/Outside/index.html το αλίευσα στο φεισμπουκ. φαίνεται και το ΤΟΡΑΖ...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2009 Posted March 5, 2009 Το 60% του Finnjet ανήκει πλέον στη συλλογή με τις καρφίτσες. Πηγή: maritimematters
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Δυο βίντεο από το Kingdom (ex Finnjet) από την Alang και από το εσωτερικό του
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now