Petros P Posted March 4, 2013 Posted March 4, 2013 5,5 μιλλουνια η τιμη στην οποια αγοραστηκε το πλοιο!
George Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Στην αριστερή πάντα του πλοίου προς τα πλώρα έχει ανοιχτεί ένας καταπέλτης. Προφανώς εκεί που θα πάει θα πλαγιοδετεί.
Petros P Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Στο Μπορνεο θα κανει δρομολογια.... (εκει δεν εχει ζουγκλα? )
giorgos_249 Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Το Βόρνεο είναι ένα νησί, με την ιδιότητα ότι έχει την πιο αγνή τροπική ζούγκλα παγκοσμίως αν δεν κάνω λάθος.....Λογικά θα το συνδέει με τη στεριά......
rafina-lines Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Γιώργο, καλή σαρακοστή με την ευκαιρία, και χρόνια πολλά!!! Το Βόρνεο είναι νησί το οποίο το μεγαλύτερο μέρος του ανήκει στο κράτος της Ινδονησίας, ενώ υπάρχουν άλλα δύο τμήματα του, τα οποία το ένα ονομάζεται Σαραβάκ και ανήκει στη Μαλαισία, ενώ το τρίτο που είναι και το μικρότερο αποτελεί ανεξάρτητο κράτος με το όνομα Μπρουνέι. Το ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ τώρα πουλήθηκε στην Ινδονησία ή στη Μαλαισία?? Αν το πήρε η Ινδονησία ίσως το δρομολογήσει μεταξύ Βόρνεο και πρωτεύουσας Τζακάρτα. Αν το πήρε η Μαλαισία λογικά θα συνδέει το μαλαισιανό τμήμα του Βόρνεο με την ηπειρωτική χώρα (η Ινδονησία δεν έχει ηπειρωτικό τμήμα, είναι αμιγώς νησιωτική χώρα). Εκείνο που μου κάνει εντύπωση όμως είναι πως όλες αυτές οι αποστάσεις εκεί είναι πολύ μεγάλες. Θα μπορεί το μικρούλι ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ να τις καλύπτει??
proud_ionian Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 η samarinda παντως που εχει νηολογιο ειναι στην ινδονησια
rafina-lines Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Α, μια χαρά, Proud! Σ' ευχαριστώ πολύ! Απ' ότι είδα η Σαμαρίντα είναι στην ανατολική πλευρά του Βόρνεο. Άρα λογικά θα συνδέει αυτό το λιμάνι με την Κελέβη, το νησί που βρίσκεται απέναντι. Κι αν το συνδυάσουμε με το δρομολόγιο των 18 ωρών που ειπώθηκε παραπάνω, τότε όλα ταιριάζουν. Η απόσταση αυτή, πάνω - κάτω τόσο πρέπει να είναι. Μένει να βρούμε σε ποιο λιμάνι της Κελέβης θα πιάνει. Ε, πιστεύω δε θ' αργήσουμε να το βρούμε κι αυτό... ;-)
Hastaroth Posted March 20, 2013 Posted March 20, 2013 Και γιατί θα διατηρήση το ίδιο όνομα;Μιλούν Ελληνικά άραγε στην Ινδονησία;
polmyt Posted April 23, 2013 Posted April 23, 2013 Το πλοιο ειναι ακομα στο Περαμα και ετοιμαζεται.Ιδιατερες αλλαγες δεν φαινονται εξωτερικα και η μοναδικη αλλαγη ειναι οτι εχει αλλαξει το νηολογιο σε Avatiu και στην πρυμη κυματιζει η σημαια των μαγευτικων Νησιων Κουκ
polmyt Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 Το πλοιο οπως φαινεται και στο AIS εχει φυγει απο την Παρασκευη αφου πρωτα εκανε μια σταση στη ραδα.Εχει ηδη φτασει στο Σουεζ
Phoneman67 Posted July 22, 2013 Posted July 22, 2013 AIS shows last position as Samarinder, Indonesia, on 3rd June
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2017 Posted March 23, 2017 Κάποιες πρόσφατες φωτογραφίες του Παντοκράτωρ από τη μακρινή Ινδονησία!! Το πλοίο στη πλώρη και στη τσιμινιέρα έχει ένα μπλε σταυρό με κόκκινο φόντο.
polmyt Posted April 19, 2018 Posted April 19, 2018 (edited) 22 hours ago, Hastaroth said: Τέλος,διαπιστώνω ότι ελάχιστοι-πλήν εμού-εμνημόνευσαν τον ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ/SUPERFLEX FOXTROT.Η δική μου απορία είναι γιατί η FAIAX μπήκε στον κόπο ν'αγοράση ένα αμφίπλωρο γιά να το "ξαναχτίση" στην κυριολεξία,ενώ θα μπορούσε να κάνη την δουλειά της με ένα πλοίο που δέν θα απαιτούσε τόσο μεγάλη-και πολυδάπανη-μετασκευή.Ελπίζω πάντως τα λεφτά της να τα έβγαλε,ξαναπουλώντας το σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα....... Δεν μπορω να ξερω τους λογους αλλα υποψιαζομαι οτι θα το βρηκε σε τιμη ευκαιριας οποτε μαζι με τη μετασκευη της ερχοταν οικονομικοτερα απο το να παρει ενα ετοιμο βαπορι.Ας μην ξεχναμε οτι τοτε το πλοιο ηταν μονο 5 ετων οποτε ειχε απειρα χρονια μπροστα του Λεφτα εβγαλε σιγουρα μιας και 19 χρονια ,απο το 1994 που δρομολογηθηκε μεχρι το 2013 που πουληθηκε, δεν το λες και μικρο διαστημα Edited April 19, 2018 by polmyt
Hastaroth Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Πόσο "τιμή ευκαιρίας" μπορεί να το βρήκε ώστε με μιά τέτοια-σχεδόν ριζική-μετασκευή να τής ήρθε φτηνότερα από το να πάρη ένα ήδη υπάρχον συμβατικό βαπόρι;Αλλωστε πλοίο μόνο 5 ετών δέν το πουλάει η εταιρία του σε τιμή ευκαιρίας.Γιά να ισχύη αυτό που λές,πρέπει η εταιρία που το είχε να βάρεσε κανόνι και να ήταν υποχρεωμένη να ξεφορτωθή τα πλεούμενά της. Γιά το ότι έβγαλε λεφτά απ'αυτό η FAIAX συμφωνώ μαζί σου άν το είχε 19 χρόνια.
Nikos_Chania Posted February 14, 2021 Posted February 14, 2021 Δεν υπήρχε περαιτέρω ανάλυση της μετά Ελλάδας δραστηριοποίησης του πλοίου. Βρήκα αρκετά ενδιαφέροντα βιντεο από το πλοίο όπως το πρώτο που είναι στη Samarinda την Ινδονησίας κατά τον κατάπλου του και την πλαγιοδέτησή του. Οι ιστοί του είναι σπαστοί και κατεβασμένοι καθώς κατά την είσοδό του στο ποτάμι προς την Samarinda διέρχεται από γέφυρα. Πλώρα έχουν ανοιχτεί (νομίζω στην Ελλάδα πριν αναχωρήσει) κατεπέλτες δεξιά και αριστερά για τα οχήματα. Το πλοίο απ όσο μπορώ να αλιεύσω εκτελούσε (εκτελεί;) δρομολόγια μεταξύ Samarinda και Pare Pare, δρομολόγιο γύρω στις 18 ώρες. Από το βίντεο με τους εσωτερικούς χώρους βλέπουμε οτι η επιβίβαση επιβατών γίνεται από μπαρκαρίζο στην πρύμη, εκεί που είναι το όνομα του πλοίου ενώ έχουν προστεθεί αυτοσχέδια "κρεβάτια" στους χώρους του πλοίου με στρώματα τύπου γυμναστικής, μιας και το μακρύ ταξίδι με ένα τέτοιο πλοίο δεν γίνεται να βγει σε καρέκλα και λογικό. Δεν ξέρω αν έτσι είναι όλα τα πλοία, δηλαδή όχι καμπίνες αλλά αυτοσχέδιοι "κοιτώνες" αλλά σίγουρα είναι κάτι πρωτόγνωρο.
karavolatris Posted February 15, 2021 Posted February 15, 2021 Αυτό με τα αυτοσχέδια κρεβάτια είναι κάτι συνηθισμένο στα ακτοπλοϊκά της Ινδονησίας .. Με ένα καλό σερφαρισμα στο youtube βρίσκεις πολλά γνωστά ιαπωνικά που μετατράπηκαν σε θαλασσινά κάμπινγκ!...
Molmed Posted February 15, 2021 Posted February 15, 2021 (edited) Εντάξει με τα αυτοσχέδια κρεβάτια... Ταξίδι 18 ωρών , όμως, δεν είναι πολύ μεγάλο για πλοίο με το συγκεκριμένο εκτόπισμα? Ή μήπως ταξιδεύει σε προστατευόμενα νερά? Edited February 15, 2021 by Nick the Greek Quote
nomikos Posted February 15, 2021 Posted February 15, 2021 Δεν είναι προστατευόμενα νερά.Από ότι βλέπω είναι ένα στενό που ονομάζεται Μακασάρ και τα δύο λιμάνια που αναφέρθηκαν απέχουν γύρω στα 300 νμ.Το βαποράκι πρέπει να διασχίζει χοντρές θάλασσες.
karavolatris Posted February 15, 2021 Posted February 15, 2021 (edited) Ινδονησία είναι! Η χώρα με τα περισσότερα ναυτικά ατυχήματα... Πλοία σε άθλια κατάσταση, υπεράριθμοι επιβάτες, κακές μετασκευές και κακή χρήση ακτοπλοϊκών στις κατάλληλες γραμμές... Edited February 15, 2021 by Nick the Greek
Molmed Posted February 15, 2021 Posted February 15, 2021 (edited) Σας ευχαριστώ πολύ. Ήξερα εκ των προτέρων την απάντηση, έθεσα όμως την ερώτηση για να μοιραστώ μαζί με άλλους τον προβληματισμό μου για την ασφάλεια αυτών των πλόων! Edited February 15, 2021 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted February 15, 2021 Posted February 15, 2021 Το στενό του Μάκασαρ είναι κομβική αρτηρία στην περιοχή και πέρασμα από την δυτική Αυστραλία πρός την Κίνα, είναι πολυσύχναστο μέρος με άλλα λόγια. Η Samarinda είναι σημαντικό λιμάνι της περιοχής επίσης γιατί όλη αυτή η πλευρά της Borneo(του νησιού που είναι η Samarinda δηλαδή) είναι γεμάτη ορυχεία θερμαντικού άνθρακα. Γι αυτό και βλέπετε τις μεγάλες ρυμουλκούμενες μπάριζες όπως φτάνει ο Παντοκράτωρ, προορισμός τους είναι γειτονικά αγκυροβόλια όπως το Bontang στα βόρεια της Samarinda για να φορτωθούν σε panamaxes και capes με προορισμούς κυρίως την Ινδία αλλά και την Κίνα. Η Ινδονησία -για το πολύ μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού- είναι μια φτωχή χώρα και οι εικόνες που βλέπετε συνάδουν με αυτό. Τα παλαιότερα μέλη ίσως να θυμάστε αυτό. Και φυσικά ευχαριστούμε @Nikos_Chania για τα ωραία βίντεο
Nick the Greek Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 Άρπαξε λιγάκι ο Παντοκράτωρ αλλά κατα τα φαινόμενα τον πρόλαβαν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now