enas chiotis Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Η επιδότηση δεν είναι μόνο για την αναπλήρωση των εσόδων που θα είχαν, αλλά και για την οριστική παύση της αλιευτικής δραστηριότητας. Για το Καπ. Λάκης που γίνεται λόγος, η επιδότηση ανέρχεται στα 979.900 ευρώ. Μιλάμε όμως για αλιευτικό του 2005... Σκέτο madness αυτές οι δράσεις της ΕΕ.
miko mission Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Σημερα μου ελεγαν οτι κοπηκαν περιπου 13 μηχανοτρατες νεες σε ηλικια, και οτι πλεον δεν ειναι συμφερουσα η εκμεταλευση τους
Petros P Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Το Formentera Jet φαίνεται να πουλήθηκε για scrap στην Ινδία Άσχετο,αλλα επειδή μου κίνησε τηνπεριέργια ... υπάρχει ακόμα
proud_ionian Posted March 6, 2016 Posted March 6, 2016 το cloud του σελιμ στο instagram. προσφατα ανεβασμενες φωτο, απο τις διαλυσεις του Φαιστος, του Νησος Χιος και του Καμειρος
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Το κρουαζιερόπλοιο Paloma I (ΙΜΟ Νο: 7625794) έχει πάει για scrap το Σεπτέμβριο με τελευταίο όνομα New. Το πλοίο ήταν κατασκευασμένο το 1980 με το όνομα Dmitriy Shostakovich, το 2000 είχε ονομαστεί σε Palomna I, τo 2007 το πλοίο είχε ονομαστεί Royale Star και το 2013 είχε ονομαστεί σε New Imperial Star.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 Μια φωτογραφία του New στις ακτές της Alang, από τον χρήστη Sajjad Chowdhury στο facebook
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2016 Posted December 30, 2016 To Ro-Ro Carrier City of Tokyo (IMO No: 8709145) φαίνεται ότι πουλήθηκε για scrap στο Μπαγκλαντές για 3,78 εκ δολάρια.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 6, 2017 Posted January 6, 2017 Το πρώην Ro-Ro Heimdal (IMO No: 8207393) με έτος κατασκευής 1983, που τα τελευταία χρόνια δούλευε ως καλωδιακό οδηγήθηκε για scrap στην Alang, oπου έφτασε στο τέλος του 2016. Προηγούμενο όνομα του ήταν Mercandian Admiral II.
proud_ionian Posted April 26, 2017 Posted April 26, 2017 το ομορφο μικρο καναδεζικο camille marcoux, παει για διαλυση.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 Το Ohamana (ΙΜΟ Νο: 8905373) πουλήθηκε για scrap για 1,89 εκ. $
proud_ionian Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 On 28/7/2015 at 3:12 AM, Blue Star Delos said: Εδώ η τελευταία αναχώρηση του Princess of Acadia και απο τη ζωη. αναχωρησε ρυμουλκουμενο, για καναδικο διαλυτηριο.
Petros P Posted April 19, 2018 Posted April 19, 2018 Πωλήθηκε για σκράπ (άγνωστο Ινδία η Τουρκία) το Ecomaster του Τίγρεως για 300 usd/ton . Λογικό μετά τη δημιουργία της εγκαταστάσεως στη Δράτσα
Petros P Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Το ecomaster πλέον εχει γινει master και ειναι άδειο (θέλω να ελπίζω ) , όποτε θα ετοιμάζεται για το τελευταίο του
Petros P Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Μετά απο πάρα πολλά χρόνια στην εταιρεία , το Argo πάει εν τόπω χλοερώ. Ευχές για νέα και εντυπωσιακότερα πλοία απο μια εταιρεία που αναπτύσσεται σταθερά.
Petros P Posted December 21, 2018 Posted December 21, 2018 ΕΛΑ ΜΩΡΗ GREENPEACE...Πούλησε για διάλυση στις πιο "βρώμικες" και non environmental γιάρδες το δικό της πλοιο ... Ποσο υποκριτές!!
Nick the Greek Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Δείγμα της αγοράς στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων και της ανάγκης για ρευστό ίσως, η επιβεβαιωμένη πώληση από την Zim του Zim Barcelona για διάλυση με αντίτιμο 466 δολλάρια τον τόνο. Η λεπτομέρεια? Το πλοίο είναι ούτε καν 15 ετών.
Nikos_Chania Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Δεν βρήκα το κατάλληλο τοπικ, ωστόσο εδώ είναι το πιο σχετικό. Από 31.12.2018 τα πλοία που φέρουν σημαία της ΕΕ υποχρεούνται να οδηγούνται προς διάλυση σε εγκαταστάσεις χωρών της ΕΕ σύμφωνα με λίστα αποδεκτών εγκαταστάσεων που συνέταξε η κομισιόν, και αυτός είναι πλέον ο βασικός λόγος που τα βαπόρια που όλοι μας ξέρουμε θα αλλάζουν σημαία και υψώνουν σημαία τρίτων χωρών πριν την διάλυση για να πάνε σε οποιοδήποτε άλλο διαλυτήριο. Πέρα από τυχόν διαδικαστικές διευκολύνσεις και τυχόν οικονομικές ελαφρύνσεις που ωθούσαν τις εταιρείες να αλλάζουν σημαία σε τρίτης χώρας, τώρα κάτι τέτοιο θα έμοιαζε υποχρεωτικό. Η κομισιόν λοιπόν προχώρησε σε ενημέρωση της λίστας των διαλυτήριων που μπορούν να οδηγούνται τα υπό σημαία ΕΕ πλοία, με προσθήκη 6 νέων διαλυτηρίων εκ των οποίων 3 είναι τα πρώτα Non-European facilities. Τα δύο είναι στην Τουρκία και το ένα στις ΗΠΑ. Βέβαια η ιδια η κομισιον ανέφερε οτι πρέπει να προστεθούν κι άλλα διαλυτήρια εκτός ΕΕ, και ακούγεται λογικό μιας και Ινδία, Μπαγκλαντές και Πακιστάν έχουν εξίσου δυνατότητες διάλυσης και ειδικά για μεγάλα πλοία.
marioskef Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Ειναι τοσο δυσκολο πριν πανε για διαλυση να αλλαξουν σημαια σε χωρα εκτος ΕΕ;
Ssiap21 Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 (edited) Μόνο δύσκολο δεν είναι. το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύθηκε στην αγγλική εφημερίδα Independent, που δεν τη λες και σχετική με το αντικείμενο Edited March 3, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Petros P Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 To Capricorn που ήταν στου Καραμανλή δεμένο ,μαζι με αλλα της Boskalis πήγε για κόψιμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 On 4/24/2019 at 6:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Χρήστος XL πήρε το Com R (IMO No: 7735109) από το ναυπηγείο της Μεγατεχνικα, για να το πάει στην Αλιαγα για κόψιμο. Ας δούμε το Com R στη παραλία του Αλιαγα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2019 Posted November 19, 2019 Έχει ξεκινήσει η διάλυση του Ecosailoir (ΙΜΟ Νο: 8334756) στο ναυπηγείο του Φραντζή.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2020 Posted February 18, 2020 Το Edro V (IMO No 7514206) οδηγήθηκε για διάλυση στη παραλία του Αλιαγα το 2013.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now