Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted

  

On 6/27/2021 at 12:07 AM, sarantatrio said:

Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον;

Μάλλον το Venillia θα οδηγηθεί για scrap στην Ινδία σε ηλικία μόλις 22 χρονών με το όνομα Voyage Express

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
Posted

Ναι γιατί έχοντας ελληνική σημαία μπορουν να το δώσουν μόνο σε ευρωπαϊκα αποδεκτή γιαρδα που είναι γεμάτες ακόμα . 
και ο πηγασος που έφυγε χώρεσε στο Τσακ 
οσοι έχουν δωσει κάτω τους κηνυγανε ΜΚΟ που έχουν κάνει καταγγελια . Οχι ότι θα τους κάνουν κάτι απλα τρέχουν γιατί ο νόμος δεν παύει να είναι νόμος και ας έχουν αλλαξει 2-3 εταιρείες μέχρι να πάνε κάτω 😁

  • 8 months later...
Posted
On 11/4/2022 at 12:27 AM, proud_ionian said:

Το Carnival Ecstasy ειναι νοτια της Σαρδηνιας, με ταχυτητα 14 κομβους.

Τελος χρονου για το Ecstasy.

  • 3 months later...
  • 1 year later...
Posted

Μας άφησε το γνωστό κινέζικο Su Zhou Hao (IMO 9030632), ήταν κατασκευής 1992 και η τιμή φέρεται να έκλεισε στα 2.4 εκατομμύρια ντάλλαρς, σύμφωνα με την Tradewinds. 

Posted

Στην τσιμινιέρα του, υπάρχουν τα γράμματα Φ, Θ.  Είχε σχέση με κάποιον Έλληνα μήπως το βαπόρι...??  🤔🤔

Posted

Άνηκε αρχικά στη Mitsui και κατόπιν σε θυγατρική της COSCO, δε νομίζω πως είχε ποτέ σχέση με τα μέρη μας. 

Posted

Α, οκ!  Οπότε μάλλον τυχαία θα ήταν...  Απλά μου έκανε εντύπωση, πώς είναι δυνατόν να εμφανίζονται στην άλλη άκρη του κόσμου ελληνικά γράμματα στην τσιμινιέρα...  😄😄 Σ' ευχαριστώ πολύ, @Nick the Greek!!!  🙏🙏

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 10/23/2019 at 11:07 PM, Nick the Greek said:

Μένουμε στο Aarhus και πάμε να δούμε σε ρεμεήκ το Αγάπη μου Παλιόγρια. Στο ρόλο της παλιόγριας το 37-χρονο κοντεινεράδικο MSC Iris (ΙΜΟ 8201624) που εδώ βλέπουμε δεμένο. το πλοίο είναι χτισμένο το 1982 στο VEB(471) του Warnemunde για λογαριασμό της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, πλήν όμως ακόμη κάνει δρομολόγια στο στόλο της MSC και μάλιστα στη Βόρειο Ευρώπη, μεταφέροντας nominal 1,438 TEU με την πρόωση της Bryanskiy Mashinostroitelnyy Zavod(BMZ) μηχανής του.

 

Σαν μέλος της Baltic Shipping Co της πρώην ΕΣΣΔ ονομάστηκε Kapitan Gavrilov ενώ από το 1995 αρχίζει να περιπλανιέται σε διάφορες ιδιοκτησίες και ναυλώσεις. Γίνεται Lisboa το 1995, Sea-Land Canada(1997), P&O Neddloyd Ottawa(1999), Lisboa(2000), Pelat(2003) και από το 2004 παίρνει το τωρινό του όνομα. Σημειωτέον, ανήκει στην ίδια την MSC. Γιατί κρατάει η MSC ένα πλοίο τέτοιας ηλικίας και τέτοιας χωρητικότητας? Ο διάβολος βρίσκεται στις λεπτομέρειες. Σαν πλοίο της ΕΣΣΔ ήταν παγοπόρο, είναι λοιπόν ακόμη από τα ελάχιστα στον κόσμο σε τέτοια χωρητικότητα που μπορεί να προσεγγίζει χειμώνα τη Βαλτική χωρίς πρόβλημα. Και η MSC δεν χρειάζεται να πληρώνει premium στη spot αγορά για να ναυλώνει από τον οποιονδήποτε πλοιοκτήτη .

Μας αποχαίρετησε η γριά της Βαλτικής αφού προσάραξε στα Alang μετά από 42 χρόνια υπηρεσίας. Η εικόνα αλιευμένη από ομάδα σχετική με τις διαλύσεις πλοίων.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Edited by JohnR730
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Δεν ξέρω αν εδώ είναι το κατάλληλο θέμα , αλλά έχω παρατηρήσει πως πολλά πλοία το 2011 οδηγήθηκαν για διάλυση , είχε βγει κάποιος νόμος ; , είχε πέσει η τιμή του σκραπ ; , ήταν κάτι άλλο ; Ή απλός είναι ιδέα μου ;

  • 1 month later...
Posted (edited)

FB_IMG_1737142809329.thumb.jpg.3f32c56d9f9f7bc67f13b977deb00462.jpg

Ανέβηκε στο vesseels value σήμερα αυτό όπου περιέχει το Πηνελόπη Α και τα Κρήτη Ι και ΙΙ. Άρα γρήγορα μας εγκαταλείπουν και τα τρία

 

 

Edited by proud_ionian
  • 4 weeks later...
Posted

16 χρόνια σχεδόν αφού το έστελνε ο @Nick the Greek τέλικα το παπόρον πάει τώρα για σκράπ ρυμουλκούμενο απο το Paul. Βέβαια για να καταλάβουμε πόσο περίεργοι είναι και οι φίλοι μας οι Ιταλοί μερικές φορές με τη γραφειοκρατία, το πλοίο ειχε αγοραστεί για σκράπ απο το καλοκαίρι του 2021,με τον πωλητή να είναι το Ιταλικό κράτος προφανώς.

B

 

 

  • 2 weeks later...
Posted

Οι Ιταλοί αναφέρουν σήμερα πως το car carrier Repubblica Argentina (IMO 9138410) με έτος ναυπήγησης 1998, πουλήθηκε για σκράπ στον Αλίαγα. Πράγματι το πλοίο έφτασε εκεί χτές.

Posted

Το πλοίο έχει φτάσει εδώ και ένα μήνα κοντά και ετοιμάζει τη χαρτογραφία του 

Υγ είδα τώρα βγήκε σήμερα έξω στη παραλία την αγαπημένη 😂

  • 2 weeks later...
Posted

 

  Ενα πλοίο που μας είχε απασχολήσει σαν community , πήγε προ ολίγων ημερών για σκράπ ως Kallina

On 4/22/2012 at 12:24 AM, George said:

Να πούμε βέβαια σε αυτό το σημείο, ότι 3-4 μέρες μετά το συμβάν με το κρουαζιερόπλοιο, το κατασχεμένο ECS ISABEL I μεθόρμισε στη θέση που αναφέρεται στο δημοσίευμα κι έτσι ο ντόκος για τα κρουαζιερόπλοια είναι πλέον ελεύθερος (για να δένουν τα αγονόπλοια που ρεπάρουν).

On 8/13/2013 at 10:41 PM, Petros P said:

Οτι πωληθηκε πωληθηκε .. Και μάλιστα μέσω πλειστηριασμού . Είχα διαβάσει σε ένα άρθρο ότι μάλιστα ήταν εταιρεία π έχει παρόμοια πλοία... Βέβαια ο Αγιος Νεκταριος λέει ότι παει Πόρτ Σαηντ

Υ.γ. Είχε ακουστεί μια φήμη πως θα το αγοράσει πάλι η βουλγαρική εταιρεία που το είχε.. Είναι μεγάλη εταιρεία ,κρατική αν δε απατωμαι

 

On 8/14/2013 at 12:38 AM, George said:

Και να σημειώσουμε ότι πριν φύγει, μετονομάστηκε σε GOLDEN GATE και ύψωσε σημαία Παναμά.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...