Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Έτσι και εγώ έλεγα ότι θα γίνει και φέτος άλλα ο πλοιοκτήτης λέει ότι θα επιστρέψει το καλοκαίρι το πλοίο!!
kerkini Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Στο site έχουν αναρτήσει δρομολόγια από 15/06. Διπλά καθημερινά εκτός Τρίτης και Τετάρτης που θα είναι μονό.
kerkini Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Στο site πλέον λέει για δρομολόγια από 28/06. Άρα χάνει και Αγ. Πνεύματος και Μιαούλεια. Νομίζω ότι ακόμα και αν ξεκινήσει δύσκολα θα το εμπιστευτεί ο κόσμος. Πολλά αυτογκόλ με τη σέντρα
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Η ημερομηνία που έλεγε η εταιρεία του Speed Cat 1 ότι θα ξεκινήσει πάλι δρομολόγια (28/6/16), πέρασε αλλά ακόμα το πλοίο παραμένει δεμένο στο Πέραμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 Τη Τετάρτη 27/7 το Speed Cat 1 μεθόρμισε στο ναυπηγείο του Μπεκρή στη Σαλαμίνα. Άλλη μια χαμένη σεζόν για το πλοίο!!
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Η εταιρεία άδειασε το εκδοτήριο του πλοίου στον Άγιο Σπυρίδωνα
thanosp Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Και του χρόνου με υγεία, καιρός να ξεκουραστούν λίγο.
kerkini Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Τι έφταιξαν άραγε οι εμπλεκόμενοι στα καμώματα των πλοιοκτητών; πλήρωμα, πράκτορες (π.χ. στην Ύδρα νοίκιασε χώρο ο πράκτορας).
sv1kyk Posted October 7, 2016 Posted October 7, 2016 Δεν μπορω να καταλαβω τον πλοιοκτητη αφου βλεπει οτι καθε χρονο εχει τα ιδια προβληματα γιατι επιμενει; Με μπαλωματα δεν γινονται δουλειες .
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2016 Posted December 13, 2016 Το Speed Cat 1 είναι δηλωμένο και αυτή τη χρονιά για το Σαρωνικό και έχει ζητήσει ακινησία μέχρι τις 14/02/17. Το θέμα είναι θα προσπαθήσει για ακόμα μια χρονιά να δρομολογηθεί αλλά να καταφέρει να βγάλει τη σεζόν ή θα το εγκαταλείψουν τα σχέδια τους νωρίς!
Nick the Greek Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 On 12/13/2016 at 1:44 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το θέμα είναι θα προσπαθήσει για ακόμα μια χρονιά να δρομολογηθεί αλλά να καταφέρει να βγάλει τη σεζόν ή θα το εγκαταλείψουν τα σχέδια τους νωρίς! Το θέμα είναΙ πως αυτο το πράγμα έχει καταντήσει ανέκδοτο
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2017 Posted February 17, 2017 Η εταιρεία του Speed Cat 1 κατέθεσε αίτημα αποδρομολογησης από το Σαρωνικό. Οπότε άλλη μια χαμένη χρόνια για το σκάφος!!!
george1991 Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Είναι φιλε μου απρόσμενη εξέλιξη γιατί όταν τα πλοία κάνει γενική επισκεύη και μάλιστα με ενημέρωση της Επιθεώρησεις και του Νηογνώμονα και ζήταει ένα μήνα για να βγει στα δρομολόγια παράτα πρέπει να μπορεί να την παίρνει αλλά σε αντίστοιχη περίπτωση το Εξ. Σκιάθος πήρε μέχρι τον Ιούνιο ένα πλοίο που παράνομα ταξιδεύει από το 2012. Δεν πειράζει αυτούς θελούμε στην Ελλάδα μια εταιρεία με πανάκριβα εισιτηρία απλήρωτοι εργασία και να χρωστάνε παντού ΝΑΤ,ΟΛΠ και παντού.
kerkini Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Όσο και να συμπαθεί κανείς της περίπτωση του SpeedCat1 δεν μπορεί αν φταίνε μόνο οι άλλοι. Έκανε πέρυσι ένα νέο ξεκίνημα στο Σαρωνικό και έδωσε ελπίδες. Αλλά μέσα σε ένα μήνα εγκατέλειψε τελικά τα νησιά, όσους το στήριξαν, πράκτορες και πιθανούς μόνιμους ταξιδιώτες, χωρίς να γίνει ούτε μία ανακοίνωση. Στο site έπαιζε επανέναρξη και μία και δύο φορές και ποτέ δεν έγινε Δεν θα αναφερθώ σε όλο το βίο του, περιορίζομαι στο Σαρωνικό
george1991 Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 (edited) Ας αναφερθούμε στον προηγούμενο βίο του στις Σποράδες το 2014 με ένα υπουργείο σε ένα πλοίο αυτόματο που ήθελε να βάλει 19 άτομα πλήρωμα που παντού στην Ευρώπη δουλεύει με 6 άτομα και δεν λέω 6 να έχει 12 όσο και τα ίδια με αυτό, ενα λιμεναρχείο που ζητούσε να κάνει διανυκτέρευσει αρόδου γιατί το Απόλλων Ελλάς δεν μπορούσε να πέσει στο λιμάνι που χώρουσε 4 πλοία και μια HSW που έλεγε σε οποιον κόβει εισιτήριο κοβέται και ο κωδικός Ας προτίμαμε στον Σαρωνίκο τα 40 χρονα δελφίνια χωρίς τουαλέτες χωρίς μπαρ και με ειδίκους κανονισμούς για να περνάνε μόνο εδώ! Edited February 20, 2017 by proud_ionian
kerkini Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Και ΄την ευθύνη για τις βλάβες που δεν το αφήνουν να κλείσε σαιζον ολόκληρη οι άλλοι έφταιγαν; Καλά και το SpeedCat1 28 - 29 χρονών είναι, δεν είναι κανένα τρυφερούδι
george1991 Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 (edited) Το πλοίο εκεί που δουλεψέ και για όσο δούλεψε άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις για την ταχύτητα του και για το πως είναι μέσα γιατί πρέπει να γνωρίζεις ότι το πλοίο έχει ανακαινίστει πλήρως είναι το μόνο με τουαλέτες με προθαλάμους και πολλές σε αριθμό,με καμπίνες πληρώματος και με θέσεις αεροπορικού τύπου με τραπεζάκια.Αν έχεις παρόλα αυτά απορίες και δεν γνωρίζεις τι γίνεται με τα πλοία καθώς και επιχειρηματικά γιατί τα πλοία δεν ειναι κοινωφελοί ιδρύματα είναι επιχειρήσεις μπορώ να σου απαντήσω σε προσωπικό μήνυμα γιατί κάποια πράγματα δεν γράφονται από μένα τόσο εύκολα όπως γράφει ο καθένας εδώ μεσα για μπαλώματα για το ένα και το άλλο που του κατεβαίνει! Edited February 20, 2017 by proud_ionian
kerkini Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 (edited) Τα ερωτήματά μου είναι σε συγκεκριμένα σημεία και δεν πήρα κάποια δημόσια απάντηση. Edited February 20, 2017 by proud_ionian
gtogias Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Να αναφερθείτε. Γιατί να μην αναφερθείτε. Πιστεύω ότι η πλειονότητα των μελών θέλουμε να μάθουμε. Διαφωτίστε μας. Αλλά όσο είναι εφικτό με γεγονότα, όχι μισόλογα και φήμες. Στο βαθμό που μπορείτε φυσικά.
thanosp Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 (edited) Τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους, μην πας μακριά, μόνο στην προηγούμενη σελίδα. Κανείς μας δεν χαίρεται με την αδυναμία (ανεπάρκεια θα το έλεγα εγώ) της εταιρίας να δουλέψει το πλοίο οπότε ας το δώσει να μην ταλαιπωρούντε. Κάθε χρόνο ευχόμαστε να τα πάει καλά και το αυτογκόλ μπαίνει από τα αποδυτήρια. Δεν γίνεται να περιμένεις ένα χρόνο να ξεκινήσεις και με το που ξεκινάς να σταματάς λόγω βλάβης και να μην επιστρέφεις ποτέ είτε να μην ενημερώνεις κάποιον για την τύχη του πλοίου. Όλα τα άλλα είναι "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε" σε μια χώρα που πάντα φταίνε οι άλλοι. Edited February 20, 2017 by proud_ionian
george1991 Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 (edited) Δημόσια δεν μπόρω να ανάφερθω για ζήμιες και δεν είσαι ο αρμόδιος να απαντήσω.Οι εμπλεκόμενοι φορείς γνωρίζουν και ξέρουν και ποιο είναι το πλοίο και τι συμβαίνει άρα δεν μπορείτε να μιλατε για μπαλώματα και για αυτα ολα που λέτε εδώ μέσα μη σεβόμενος την ιστορία του κάθε πλοιοκτήτη και την περιουσία του και να είστε ειρωνικός!Γιατί και γω μπορεί να λέω οτι θέλω για εσάς, με την ανωνυμία μου αλλά δεν το κάνω!Τώρα το τι γίνεται στον χώρο της ακτοπλοίας όσοι κατεβαίνουν στο λιμάνι το ξέρουν πολύ καλά και γι αυτό έχουν επέμβει και εισαγγέλεις αλλά το θέμα είναι ότι ο κόσμος θα πληρώσει το τίμημα με λιγότερες εταιρείες,λιγότερα πλοία,με λιγότερους ναυτικούς,ποιο χαμηλούς μισθούς,λιγοτερα πρακτορεία,προμηθευτές.... Edited February 20, 2017 by proud_ionian
proud_ionian Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 (edited) οι περισσοτεροι εδω μεσα, τα ιδια θα ελεγαν, αν συνεβαιναν και σε οποιοδηποτε αλλο αυτα που ειδαμε στο speedcat. τα υπολοιπα, μπορουμε να τα συζητησουμε και εδω Edited February 20, 2017 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now