Crete96 Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Έχουμε κάποιο νέο για το Κρήτη 1; Θα πάει για σκραπ;
blue star myconos Posted August 6, 2023 Posted August 6, 2023 Αν βλέπω καλά έκανε και δοκιμαστικό λέει (στο marrine traffic) Τι να έγινε άραγε γιατί έδωσε σημεία ζωής;
Annivas Posted August 6, 2023 Posted August 6, 2023 Μήπως επειδή όλη μέρα σήμερα είχε δυνατό Πουνέντη στην περιοχή έβαλαν ρεύματα να πάρουν μπόσικα σε καδένες ;;;
Class123 Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 Αν δεν κάνω λάθος δεν ήτανε στην τωρινή θέση που ήτανε τώρα
emvolos Posted August 15, 2023 Posted August 15, 2023 Από μέσα έμαθα ότι οδεύει για τελευταίον ασπασμόν! Ο καιρός θα δείξει. Κανένα νέο απο τις μπάντες εκεί του μεγάλου λιμανιού;
Αρακλειανός Posted September 9, 2023 Posted September 9, 2023 Μια φωτογραφία του Κρήτη Ι από τον Ιούλιο στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας, το πλοίο ακόμα εκεί βρίσκεται...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2023 Posted November 18, 2023 Τα έξι πέδιλα του αριστερού καταπέλτη του Κρήτη Ι έχουν αποκολληθεί και μόνο δυο βρίσκονται στο ντοκο.
georgios express Posted December 11, 2023 Posted December 11, 2023 5 hours ago, Villandry said: Το Κρητη Ι είχε πάει Δωδεκάνησα τότε. Δεν νομίζω αν υπήρχε φωτογραφία στην gallery από εκείνη την περίοδο, οπότε να η ευκαιρία. Και φοβάμαι ότι η επόμενη photo-op θα περιλαμβάνει και ένα ρυμουλκό στην πλώρη, αντιλαμβάνεσθε τι εννοώ...
pilot Posted December 11, 2023 Posted December 11, 2023 Το Κρήτη 1 ήταν τελικά όντως και είχε πάει το καλοκαίρι του 2016 Ιδού και τα ντοκουμέντα της εποχής από τον τοπικό τύπο https://www.dimokratiki.gr/30-06-2016/kriti-1-tis-blue-star-sti-grammi-pireas-kalimnos-kos-rodos/
fourtounakis Posted December 11, 2023 Posted December 11, 2023 Του είχαν προσθεσει και μπανερακι blue star ferries.
Strofalos Posted December 12, 2023 Posted December 12, 2023 Και τι ντοκουμέντο.., ένας μονοτίμονος δεινόσαυρος 192μέτρων με μπαταριστές μηχανές στο μέσα λιμάνι της Καλύμνου. Με λαδιά μεν αλλά μπήκε και εξυπηρέτησε. Αν ξαναμπεί το Κρήτη στην γραμμή, θα ξυπνήσει όμορφες αναμνήσεις στους Καλύμνιους. Τελικά μόνο το Κρήτη έμπαινε στο μέσα λιμάνι ή γενικά χωράνε οριακά τέτοια πλοία στο λιμάνι τους αλλά δε μπαίνουν για να "μην παίρνουν τα λιμάνια τους αέρα"..?
pilot Posted December 12, 2023 Posted December 12, 2023 Έχω την αίσθηση, με πάσα βέβαια επιφύλαξη το αναφέρω, ότι ήταν η μόνη φορά που το Κρήτη 1 μπήκε στο μέσα λιμάνι λόγω ιδανικών συνθηκών (λάδια, άπνοια). Όλες τις άλλες φορές έμπαινε στο έξω
Αρακλειανός Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 18 minutes ago, olympic champion anek said: Η Άττικα μας τρολάρει άγρια🤣 Και το Κρήτη Ι με τα νέα σινιάλα το δείχνει και μάλιστα προχτές άνοιξε και AIS. Περίεργο...
Taxidiotis Posted February 24, 2024 Posted February 24, 2024 Άκουσα πως παει προς ντανα Ελευσίνας μεριά
Αρακλειανός Posted February 24, 2024 Posted February 24, 2024 Αν πάει Ελευσίνα, στα ναυπηγεία θα πάει, μάλλον κάτι πρέπει να έχει στο μυαλό της η Attica Group και για αυτό τώρα που έχει κάνει τόσες αλλαγές στα 200μετρα του στόλου της.
cyclades_shipping Posted February 24, 2024 Posted February 24, 2024 (edited) Μήπως έχει να κάνει με τα λιμανιάτικα ; Edited February 24, 2024 by cyclades_shipping
olympic champion anek Posted February 24, 2024 Posted February 24, 2024 23 hours ago, Αρακλειανός said: Και το Κρήτη Ι με τα νέα σινιάλα το δείχνει και μάλιστα προχτές άνοιξε και AIS. Περίεργο... Λέτε να έχουμε καμία νεκρανάσταση;😮
proud_ionian Posted March 10, 2024 Posted March 10, 2024 On 2/24/2024 at 2:56 AM, Taxidiotis said: Άκουσα πως παει προς ντανα Ελευσίνας μεριά On 2/24/2024 at 12:08 PM, Αρακλειανός said: Αν πάει Ελευσίνα, στα ναυπηγεία θα πάει, Που μεθόρμισε εν τέλει;
nomikos Posted March 12, 2024 Posted March 12, 2024 Με μία μικρής κλίμακας συντήρηση το Κρήτη 1 μπορεί να βγει ως ρο-ρο 2-3 μήνες το καλοκαίρι.Ολόκληρη Αττικα σίγουρα μπορεί να αλλάξει μερικές λαμαρίνες του,σιγά. Εδώ πριν 3 χρόνια ο βάπορας ταξίδευε στην Ιταλία και χτυπούσε 20+ για τη GNV.
iord Posted March 12, 2024 Posted March 12, 2024 Δεν καταλαβαινω γιατι εχει δημιουργηθει αυτη η ιδεα οτι το πλοιο μπορει να βγει σαν ρορο οικονομικα αλλα για να βγει ρο παξ χρειαζονται περισσοτερα. Συγχωρεστε με αν κανω λαθος αλλα το ξενοδοχιακο του πλοιου πρεπει να ειναι το μοναδικο πραγμα που δεν εχει πειραχτει. Υποθετικα λοιπον οποιες δουλειες γινουν για να βγει σαν ρορο αυτοματα σημαινει οτι μπορει να βγει και για ροπαξ. Ετσι και αλλιως αν το ηθελε για ροπαξ δεν νομιζω να εδινε 13 εκ για το μπλου καρριερ 2 αντι να το φτιαξει αυτο με ουτε τα μισα. Σαν ρο παξ υπαρχουν γραμμες που μπορει να δουλεψει, περαν της γνωστης του ηρακλειου και σε ΒΑ αιγαιο και δωδεκανησα (εχει ξαναδουλεψει και στα 2) σαν συμπληρωματικο, απλα νομιζω οτι οπως τα εχει βαλει κατω η αττικα δεν συμφερει γενικα να το λειτουργησει παλι
pathfinder Posted March 12, 2024 Posted March 12, 2024 Σαν RoRo θα έχει λιγότερα έξοδα (κυρίως από το ξενοδοχειακό) αλλά χωρίς έσοδα εισιτηρίων. Θα ήταν λύση μόνο βραχυπρόθεσμα για συγκεκριμένες ανάγκες. Τα Blue Carriers θα είναι πολύ πιο οικονομικά (για αντίστοιχο φορτίο). Το λογικό είναι ή φτιάχνεται για να δουλέψει (έστω σαν αμοιβό αν χρειαστεί) ή κουνάει μαντήλι. (Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι άλλοι λόγοι για τους οποίους θα μπορούσε να διατηρηθεί -ανενεργό- που σχετίζονται με τα "μπακαλοτέφτερα")
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now