Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 547
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Τα πετρέλαια και τα sludge τραβήχτηκαν. Είχε περάσει επιθεωρήσεις για να πάρει τα χαρτιά που χρειάζονται για τον παροπλισμό του στην ντάνα. Ότι χρήσιμο υπήρχε στο πλοίο ξηλώθηκε και μεταφέρθηκε σε άλλα πλοία του ομίλου.

Posted
On 10/1/2024 at 10:28 PM, nellines said:

μηπως ηρθε η ωρα να παει το topic στα "ferries εκτος δρασης"?

 

18 minutes ago, Stratos said:

Μήπως ήρθε η ώρα να πάει στα "ferries εκτός δράσης"..;

Τέτοια επιμονή να του αλλάξουμε τοπικ δεν έχω ξαναδεί. 

Οι mods ξέρουν να οργανώσουν, όπως κάνουν άριστα τόσα χρόνια, το φόρουμ. Θα το κάνουν όταν το κρίνουν απαραίτητο. Τι θα αλλάξει τόσο δραματικά δηλαδή;

Posted

παιδια μια χαρα ειναι το topic δεν αποδήμησε ακομα απλα φευγει απο Δραπετσονα τοσεσ νεκραναστάσεις εχουμε δει 

Posted

Το συγκεκριμένο πλοίο με τόσο άδειασμα που έχει γινει εντός ,μάλλον πρέπει καιρό να είχε μπεί στα εκτός δράσης .

Posted

Θεωρώ πως μετά την ντανα δεν υπάρχει επιστροφή. Γιατί δεν έφυγε κατευθείαν για απέναντι; Δεν είναι καλή η τιμή σκραπ αυτή την περίοδο ή του έχουν μεταφέρει βαρη από αλλά πλοία της εταιρίας του;

Posted

Δεν είναι το θέμα ότι πήγε στη ντάνα αλλά ότι το πλοίο έχει γδυθεί από άκρη σε άκρη!! Μηχανικά θέτε?? Ξενοδοχείακο θέτε?? Σωστικά θέτε?? Μέχρι και τουαλέτες είχαν ξηλώσει από το βαπόρι 

Posted

Ειδικά τώρα τελευταία με τις βλάβες του αδερφού, πρέπει να έγινε όντως γιαπί το μηχανοστάσιο 

Posted
On 2/9/2023 at 1:46 PM, Z.Gk. said:

Μετά από λίγα χρόνια, η τύχη τα έφερε και μια φορά να ταξιδέψω πάλι για τα Χανιά, για επαγγελματικούς λόγους, και να έχω την τιμή να δειπνήσω με τον τότε πλοίαρχό του, αείμνηστο Λευτέρη Δημοτάκη. Ήταν την περίοδο που η ΑΝΕΚ είχε φέρει τα Κρήτη Ι και ΙΙ και τα μετασκεύαζε στον Πέραμα, μακριά από τη φρενίτιδα των νεότευκτων του ανταγωνισμού και πριν προχωρήσει στη ναυπήγηση των δικών της νεότευκτων. 

Στο τραπέζι τότε ήταν και αρκετά στελέχη της εταιρείας και μια κυρία, της οποίας το όνομα δεν θυμάμαι, αλλά είχε σημαντική διοικητική θέση, και υποστήριζε ότι η αγορά των δυο πλοίων θα αποδειχθεί πολύ επιτυχημένη, γιατί το κόστος αγοράς και μετασκευής τους ήταν πολύ καλό και θα έφερναν πολλά χρήματα στο ταμείο της ΑΝΕΚ. Νομίζω ότι δικαιώθηκε πλήρως στην πρόβλεψη της. Είχε εκφράσει τότε και την άποψη ότι ενδεχομένως να μην χρειαζόταν και η ΑΝΕΚ να ναυπηγήσει νεότευκτα, το θεωρούσε ίσως υπερβολικό, αλλά οι εξελίξεις είχαν ήδη δρομολογηθεί.

@Petros Pπολλά ευχαριστώ για τη φωτογραφία με το Κρήτη Ι στη ντάνα.

Ό,τι και να πούμε για το Κρήτη Ι είναι λίγο. Το είχα ταξιδέψει σε ένα αλέ ρετούρ ταξίδι, Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Αγκώνα με πλοίαρχο τον αείμνηστο Στέφανο Παραδείση, με τον οποίο συνδεόμασταν με βαθιά φιλία.

Ήταν καλοκαιράκι του 1998 και το πλοίο, όπως και η ΑΝΕΚ, ήταν στα ντουζένια του. Εξαιρετικό σέρβις, εκπληκτικό φαγητό, μην τα πολυλογώ, όσοι προλάβαμε και ταξιδέψαμε εκείνη την εποχή έχουμε να θυμόμαστε τα καλύτερα!

Και βέβαια, αυτά τα είχα ακούσει και από φίλους που είχαν ταξιδέψει το βαπόρι χωρίς να έχουν τη γνωριμία που είχα εγώ και των οποίων τη γνώμη τους σέβομαι.

Για μένα η ντάνα σημαίνει και το τέλος για το πλοίο αυτό, δεν νομίζω ότι θα ταξιδέψει ξανά, για τους λόγους που έχουν αναφέρει και οι συμφορουμίτες πιο πάνω.

 

Posted (edited)
On 10/8/2024 at 7:27 PM, George...f said:

ή του έχουν μεταφέρει βαρη από αλλά πλοία της εταιρίας του;

Το θεωρώ δύσκολο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι πρόσφατα, γιατί η αξία του είναι χαμηλή. Αν έχει τραπεζικά βάρη θα είναι από τις αναδιαρθώσεις των δανειων της ΑΝΕΚ παλιότερα. Δεν αποτελούν εμπόδιο πάντως

Εκείνο που θεωρώ πιθανό, πέρα από την τιμή scrap για την οποία θα μας πουν οι γνωρίζοντες, είναι να έχει υψηλή αναπόσβεστη αξία στα βιβλία της εταιρίας, σε σχέση με την πραγματική του αξία πάντα. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, το καθυστερούν για να αποφύγουν λογιστική ζημιά.

Υποθέσεις πάντα όλα αυτά.

Edited by proud_ionian
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Posted (edited)
On 12/31/2024 at 7:28 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σωστά. Φαίνεται ότι υπάρχει συμφωνία για την πώληση για σκραπ των δύο Κρήτη.

Αποχαιρετηστήριες φωτογραφίες του στο Πειραιά με άλλα βαπόρια της ακτοπλοΐας μας τον Δεκέμβριο του 2021

 

Edited by proud_ionian
  • 1 month later...
Posted

Δεν γνωρίζω αν έχει αναφερθεί σε κάποιο άλλο thread πάντως σύμφωνα με το Ship&Bunker το πλοίο φαίνεται να πουλήθηκε για σκράπ μαζί με το αδερφό του στις 11/01/2025.

Screenshot_78.thumb.jpg.343831d5b96cadb7d73c6af26af7865c.jpg

Posted
On 1/17/2025 at 9:41 PM, kefalonia94 said:

Επιβεβαίωση ότι τα Κρήτη σύντομα μας αφήνουν χρόνους...

473801245_2125527504573936_8283732962994362288_n.jpg

Έχει αναφερθεί και στην Attica καο στο αδερφό.  Πότε θα φύγουν δεν ξέρουμε. 

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...