Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Το Κρήτη Ι χθες σταμάτησε τα δρομολόγια του και είχε δέσει στο ντοκ 3, αλλά σήμερα πάει για το δεξαμενισμό του στη δεξαμενή Πειραιάς Ι με τη συνοδεία των ρυμουλκών Πάνθηρ Ζ και Endeavour Z
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2021 Posted March 20, 2021 Ας δούμε το Κρήτη Ι στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ στο Πέραμα, όπου έχουν καθαριστεί τα ύφαλα και έχει πέσει πολύ μίνιο στη πλώρη του.
Mike18 Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 Γνωρίζει κανείς γιατί εδεσε με την βοήθεια ρυμουλκου σημερα;
Nikos_Chania Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 Γιατί μπήκε με την αριστερή μηχανή μόνο σε λειτουργία.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 Το φρεσκοβαμμένο Κρήτη Ι στο Πειραιά, λίγες ώρες πριν επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή του Ηρακλείου.
proud_ionian Posted April 13, 2021 Posted April 13, 2021 47 minutes ago, MILTIADIS said: Και τριτο πλοιο στη γραμμη Ραβεννα-Μπριντιζι-Κατανια απο τη Grimaldi Lines,απο τις 20 του μηνα το Eurocargo Valencia θα ειναι μαζι με τα Eurocargo Catania και Eurocargo Sicilia. γραμμη που ειχε κανει και το κρητη Ι, προ εικοσαετιας (χωρις brindisi)
MARKOS2013 Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 Προσέκρουσε στο λιμάνι και γύρισε πίσω Λογικά μόλις το δει ο νηογνωμόνων θα ξεκινησει
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2021 Posted July 12, 2021 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την επακούμβηση του Ε/Γ-Ο/Γ Κρήτη Ι στον προβλήτα λιμένα Ηρακλείου στις 10/07/21 Quote Κατά τη διαδικασία απόπλου του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου ''ΚΡΗΤΗ Ι'' Ν.ΧΑΝΙΩΝ 24 ,βραδινές ώρες χθες, για εκτέλεση δρομολογίου προς λιμένα Πειραιά, σημειώθηκε επακούμβηση της δεξιάς πλευράς του πλοίου στον προβλήτα του λιμένα. Στο πλοίο επεβλήθη αρχικά απαγόρευση απόπλου από τη Λιμενική Αρχή Ηρακλείου και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επιθεώρηση από μέλη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων, όπου διαπιστώθηκαν εκδορές εξωτερικά σε ύψος περίπου 2,5 μέτρα επάνω από την ίσαλο γραμμή, ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, επετράπη ο απόπλους του μέχρι τον λιμένα Πειραιά, όπου θα επιθεωρηθεί εκ νέου. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ατόμων ή θαλάσσια ρύπανση και το πλοίο απέπλευσε με 557 επιβάτες, 133 ΙΧΕ, 80 Φ/Γ, 11 Δ/Κ και 1 Λ/Φ για τον λιμένα Πειραιά.
Nick the Greek Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Βραδυνή αναχώρηση του δεινοσαυρούκου από τον Πειραιά και συνάντηση μαζί του έξω από τα φανάρια. Νομίζω πολύ όμορφο το θέαμα.
nomikos Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Καράβαρος.Από τις καλύτερες και πιο αποδοτικές αγορές και μετασκευές της ΑΝΕΚ(αρας)
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2021 Posted October 6, 2021 Στο “ΚΡΗΤΗ Ι” της ΑΝΕΚ LINES η βράβευση των «πρωταθλητών» της Ρομποτικής Quote Η ΑΝΕΚ LINES φιλοξένησε με εξαιρετική επιτυχία στο «ΚΡΗΤΗ Ι», την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου, την τελετή βράβευσης των μαθητών, του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστημών Κρήτης, που διακρίθηκαν σε Πανελλήνιους και Διεθνείς Διαγωνισμούς Ρομποτικής, την διετία 2020-2021. Στη βράβευση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της εκκλησίας, θεσμικών και τοπικών φορέων καθώς και πλήθος κόσμου που παρακολούθησε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σε πανηγυρικό κλίμα την τελετή. διακρίσεις στην ρομποτική μέσα από τη συνεργασία και την ομαδική προσπάθεια! Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, ο Κάπτεν Κώστας Κουτσάκης, πλοίαρχος του “ΚΡΗΤΗ Ι”, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, εκφράζοντας από την πλευρά της ΑΝΕΚ Lines τη διαρκή διάθεση της εταιρείας να συμβάλει σε κάθε καινοτόμα πρωτοβουλία που πάει μπροστά τη νέα γενιά, διαμορφώνοντας το μέλλον του τόπου μας. Στη συνέχεια ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, κατά την βράβευση των μικρών ερευνητών, συνεχάρη τα παιδιά που, στις πρωτόγνωρα δύσκολες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, πέτυχαν διακρίσεις στον ενδιαφέροντα τομέα της ρομποτικής. “Έναν τομέα που συνδυάζει το θέαμα με την κατασκευή, την έρευνα και την καινοτομία, μέσα από τη συνεργασία και την ομαδική προσπάθεια» κατέληξε ο κος Αυγενάκης. Η Διευθύντρια του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστημών Κρήτης κα Χαρά Καμνάκη, υπογράμμισε την εξαιρετική προσπάθεια των μαθητών αναφέροντας ότι «Την σχολική χρονιά 2020 - 2021 παρά τις αντίξοες συνθήκες, την τηλεκπαίδευση και τα περιοριστικά μέτρα, τα παιδιά βρίσκοντας διέξοδο στην ρομποτική συμμετείχαν με μεγάλη χαρά στον 1ο Online διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής FLL που διοργανώθηκε από την Eduact. Και φυσικά μετά τις πρωτιές στον τελικό, ήρθαν και οι διακρίσεις στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με συμμετοχή 200 και πλέον ομάδων από όλο τον κόσμο». Παράλληλα, η κα Καμνάκη, στο πλαίσιο πολυετών συνεργασιών του Κέντρου Ρομποτικής με την ΑΝΕΚ ανακοίνωσε με χαρά ότι η κορυφαία αγωνιστικής τους ομάδα, η ROBONERDS, τιμής ένεκεν, θα ονομάζεται πλέον ANEK LINES - ROBONERDS!!! Στο τέλος της εκδήλωσης, τα παιδιά έλαβαν όμορφα χρηστικά δώρα από την ΑΝΕΚ LINES, ενώ όλοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη ζεστή φιλοξενία των ανθρώπων της εταιρείας μέσα από ένα πλούσιο κέρασμα - τηρώντας πάντα με υπευθυνότητα όλα τα αυστηρά μέτρα κατά της πανδημίας του COVID-19. Η ΑΝΕΚ Lines με το βλέμμα στραμμένο στη νέα γενιά και με αστείρευτη διάθεση προσφοράς για την Κρήτη και τους ανθρώπους της, στηρίζει από την αρχή της ίδρυσής της κάθε πρωτοποριακή πρωτοβουλία, παραμένοντας σταθερά στο πλευρό των μαθητών και συνοδοιπόρος τους στο αέναο ταξίδι της γνώσης!
Nikos_Chania Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 On 10/17/2020 at 12:13 PM, CptFourtounas said: Καλησπέρα.... Πριν από λίγο μου εμφανίστηκε στο News Feed του FB κάτι δυσάρεστα νέα για το Κρήτη ΙΙ. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω το screenshot λόγω του χώρου. Κάποιος που να μπορεί να μας τα επιβεβαιώσει; Ακούγεται ότι θα το στείλουν για scrap το βαποράκι. Θα πάρουν ότι χρήσιμο έχει από μέσα και θα το βάλουν στο Κρήτη Ι. On 10/17/2020 at 12:13 PM, dimitris.nikolakakis said: Κάτι για σκραπ ακούγεται... On 10/17/2020 at 4:57 PM, ηπειρώτης said: Η γυναίκα πoυ ανήρτησε την δημοσίευση στο facebook υποστηρίζει οτι μέλος του πληρώματος την ενημέρωσε οτι το πλοίο πάει για scrap Πέρυσι βασιζόμενοι σε περιορισμένης αξιοπιστίας πληροφορίες ντυμένες με αληθοφανή στοιχεία, ειχαμε ξεγράψει το μελλον του πλοίου. Απο άδειασμα σαλονιών σε κοντεινερς, ξήλωμα εξοπλισμου κλπ μέχρι βλάβη! Όλα τα είχαμε διαβάσει, και ολα οδηγούσαν οτι κρατάει το ΚΡΗΤΗ Ι ως αυτό που είναι σε καλύτερη κατάσταση. Τώρα ή που τιποτα δεν ισχυε τότε ή που τώρα ακούγονται πάλι φήμες. Η αξιοπιστία των "ειδήσεων" στο ναδιρ.
nomikos Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Όταν λέμε ελασματουργικά προβλήματα τι εννοούμε; Το Κρήτη 2 θεωρούνταν σε καλύτερη κατάσταση από το αδελφό του και για αυτό επιλέχτηκε να δρομολογηθεί αυτό στο Β Αιγαίο και στη συνέχεια Αδριατική.Νομίζω πως ήταν και ταχύτερο,το θυμάμαι στην Αδριατική να χτυπάει κάτι 22αρια το 2011. Όλα αυτά βέβαια πριν τη φωτιά στο γκαράζ του λίγο έξω από τη Πάτρα.
Kaptennemo Posted February 8, 2022 Posted February 8, 2022 (edited) Η λαμαρίνα του Κρήτη I δεν μπορεί να περάσει πενταετή επιθεώρηση… για αυτόν τον λόγω θα επισκευαστεί το II επειδή είναι σε καλύτερη κατάσταση η λαμαρίνα του Edited February 8, 2022 by proud_ionian
giordim Posted February 8, 2022 Posted February 8, 2022 Αλλά ανταλλακτικά δεν θα χρειαστεί το Kriti II από το Kriti I μελλοντικά; Δηλαδή με τις μηχανές είναι κομπλέ για να αποδεσμευτεί το άλλο για διάλυση;
Kaptennemo Posted February 8, 2022 Posted February 8, 2022 (edited) Και εγώ την έχω αυτή την απορία , ωστόσο δεν γνωρίζουμε αν θα πάει σύντομα για σκραπ … Edited February 8, 2022 by Nick the Greek Quote
togias_k Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Ως άσχετος θα ρωτήσω, δηλαδή το Κρήτη Ι θεωρείται μη αξιοπλοο ή το κόστος επισκευής είναι αρκετά μεγάλο;
Kaptennemo Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 (edited) Από ότι έχω καταλάβει δεν μπορεί να περάσει επιθεώρηση επομένως το πρώτο Edited February 10, 2022 by Nick the Greek Quote
Nikos_Chania Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Δεν είναι μόνο το ένα ή μόνο το άλλο. Το πλοίο για να περάσει 5ετία πρέπει να πληροί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Αν ισχύουν όσα έχουν γραφτεί για τις λαμαρίνες του, τότε για να περάσει την επιθεώρηση θα πρέπει να γίνει αλλαγή λαμαρινών προκειμένου να είναι εντός των επιτρεπτών ορίων πάχους. Εάν χρειάζεται να γίνει εκτεταμένα, ναι, ισως δεν συμφέρει, οπότε και δεν θα μπουν καν στον κόπο.
giordim Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Αν το στείλουν πάντως για διάλυση, θα πάρουν και ρευστό που έχουν ανάγκη για το ταμείο τους.
Strofalos Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Σιγά το ρευστό.., οι χρηματοδοτικές ανάγκες είναι τεράστιες!! Αυτοί χρωστάνε μέχρι και της Μιχαλούς από ότι έχουμε καταλάβει...
Kaptennemo Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 1 hour ago, Nikos_Chania said: Δεν είναι μόνο το ένα ή μόνο το άλλο. Το πλοίο για να περάσει 5ετία πρέπει να πληροί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Αν ισχύουν όσα έχουν γραφτεί για τις λαμαρίνες του, τότε για να περάσει την επιθεώρηση θα πρέπει να γίνει αλλαγή λαμαρινών προκειμένου να είναι εντός των επιτρεπτών ορίων πάχους. Εάν χρειάζεται να γίνει εκτεταμένα, ναι, ισως δεν συμφέρει, οπότε και δεν θα μπουν καν στον κόπο. Το ένα φέρνει το άλλο για την ακρίβεια
MILTIADIS Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Συμφωνα με το equasis περναει το επομενο 5ετες survey στις 1/6/2022..Για να δουμε λοιπον τι ισχυει τελικα. Επισης το Κρητη 2 επρεπε να περασει το Νοεμβριο του 21,φανταζομαι ομως πως δεν θα εγινε κατι σωστα; Και εδω γενναται το ερωτημα:Τι διαφορετικο εχει η λαμαρινα του Ι απο του ΙΙ που καθιστα το πρωτο μη αξιοπλοο εναντι του δευτερου;
Nikos_Chania Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Εαν το πλοίο έχει κατασκευαστεί με x πάχος λαμαρίνας, τότε προβλέπεται ένα συγκεκριμένω ποσοστό απώλειας αυτού του πάχους (δεν θυμάμαι ακριβώς αριθμούς) για να μπορεί να είναι αξιόπλοο. Αν το πάχος είναι μικρότερο, τότε πρέπει να αντικατασταθεί. Εάν λοιπόν στο Κρητη 1 γνωρίζουν μετά το special survey του 2017, οτι οι λαμαρίνες δεν θα είναι στα όρια που πρέπει το 2022 και θα συμβαίνει σε τέτοια έκταση που να κρίνεται ασύμφορη η αλλαγή τους, κάπως έτσι ξεκίνησε η εν λόγω κουβέντα για την αντικατάσταση. Τώρα εαν το Κρητη 2 είναι σε καλύτερη κατάσταση ή όχι δεν το ξέρουμε, όπως και δεν ξέρουμε αν οντως γινει τράμπα, αν οντως υφισταται ζήτημα διαβρωσης κ.ο.κ.
fourtounakis Posted February 25, 2022 Posted February 25, 2022 Το βαπόρι έχει περίπου εδώ και 6 ώρες κλειστό το AIS του, με βάση το marine και το vesselfinder.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now