Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό. Ειδικά με το Κρήτη που έχει τέτοια σιμότητα. Με το έρμα συνήθως έχουν να κάνουν.

  • Replies 547
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
7 minutes ago, nomikos said:

Off topic αλλά το γράφω..Το αδελφό η GNV το ξεζούμισε,από τότε γύρισε σε πολύ άσχημη κατάσταση..

 

Η GNV είχε απλά την εμπορική διαχείριση, η τεχνική διαχείριση ήταν στην ΑΝΕΚ. Δικαιολογία δεν υπάρχει. 

Posted

Δικαιολογία δεν υπάρχει, αλλά το πήγαιναν κομμάτια τότε, πολύ δυνατές ταχύτητες για το πλοίο.

Και με ελάχιστες κρατήσεις σε λιμάνια.

Είχα διαβάσει εδώ μέσα πως δεν πάσχει μηχανολογικά, αλλά στο κομμάτι του κύτους του, χρειάζεται δηλαδή αλλαγή λαμαρινών κτλ.

Posted

Και μηχανολογικά πλέον πάσχει διότι τον τελευταίο χρονικό διάστημα που είναι δεμένο κα με προδιαγεγραμμένο μέλλον, έγινε αιμοδότης ανταλλακτικών (ιδιαίτερα στις ηλεκτρομηχανές) για το αδερφό του.

 

  • 2 weeks later...
Posted

Από τη στιγμή που όπως φαίνεται δεν υπάρχει επιστροφή, γιατί δεν παει κατευθείαν απέναντι;

Posted (edited)

Ίσως γίνει προσπάθεια πώλησης τους σαν πακέτο είτε για απέναντι είτε σε άλλη εταιρεία κάτι που θα πάρει χρόνο μέχρι να πετύχουν την τιμή που θέλουν . Η ντανα ειναι “free” απο το να κάθονται σε ντοκους και να πληρώνουν 

Edited by polmyt
quote
Posted

Καλά free δεν είναι , βάση των GT του πλοίου , σε ντάνα σε ένα από τα τρία Καραβοστάσια της Έλευσίνας , θέλει 9.260 ευρώ ο μήνας. Οπωσδήποτε όμως λιγότερο από όσα θα θέλει ο ΟΛΠ μετά από τόσους μήνες που είναι παροπλισμένο και από τις πολλές προσαυξήσεις που θα έχει το ημερήσιο μίσθωμα της θέσεως.

 

Posted

Ακόμη και το ποσό της Ντάνας σε βάθος χρόνου σε ένα πλοίο που δεν φέρνει έσοδα είναι ζημιογόνο. Ας μην γεμίσουν πάλι οι ντάνες όπως κάποτε με την ΝΕΛ. Από το να ρημάζει και να προκαλεί θλίψη σε όλους εμας τους καραβολάτρες καλύτερα να φύγει για απέναντι. 

Posted

Εκτός από το ποσό της ντάνας , ένα παροπλισμένο πλοίο έχει minimum έξοδα ,3 βατσιμάνηδες για την 24ωρη φύλαξη του (ένας / 8ωρο) και τουλάχιστον ασφαλιστική κάλυψη για αστική ευθύνη (P&I Club). Επομένως μιλάμε για ένα μηνιαίο κόστος 25.000 ευρώ - 30.000 ευρώ.

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Στο site της ΑΝΕΚ πάντως φαίνεται μόνο το Κρήτη 2. Μήπως αντί να παει Ελευσινα ήρθε η ώρα να ξεκουραστεί;

Posted
On 7/17/2024 at 3:20 AM, George...f said:

Στο site της ΑΝΕΚ πάντως φαίνεται μόνο το Κρήτη 2. Μήπως αντί να παει Ελευσινα ήρθε η ώρα να ξεκουραστεί;

τωρα που μπηκα φαινεται ακομα

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted (edited)

Ναι, αλλα μετά ήρθαν κάποιοι Αναταλικοευρωπαίοι το είδαν,αλλα δεν προχώρησε ουτε αυτο. Οπότε απο εκεί όλοι απορούν τι θα γινουν τα 2 αδερφά,πέραν απο το αναμενόμενο

Edited by Petros P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...