Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Εγώ δεν καταλαβαίνω από πού βγάλατε ότι θα πάει σε αυτή τη γραμμή? O Cruise Europa μίλησε ότι μπορεί να πάει σε γραμμές της ΑΝΕΚ!!!! Σε αυτή τη γραμμή δεν είναι η ΑΝΕΚ!!!

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της hsw.gr για το μήνα Σεπτέμβριο το πλοίο δεν θα δραστηριοποιηθεί, ενώ αρχικά κάνανε λόγο για 40μερη-περίπου-επισκευή!

Πολλές οι συζητήσεις για αντικαταστάτες του πλοίου (Master, Ρόδος ακόμα και κάποιο απο τα Κρήτη), καθώς και πιθανή η έλευση του πλοίου και πάλι στην γραμμή του!

Ευελπιστώ να βγεί μια σύντομη απόφαση, γιατι η γραμμή άρχισε να ζητάει και πάλι 2ο RO/RO!!

Ελπιζω να σου φτανει αυτο Π100.

Posted (edited)

Δε νομίζω, Τάκη! (!!!!!) Aφού μιλάει ξεκάθαρα ΚΑΙ για επιβατηγό, αναφέρει το Ρόδος. Με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό (δρομολόγησή του σα roro, δρομολόγησή του πλέον και σαν επιβατηγό, whatever!!!!). Δευτερό roro λέγοντας, εννοέι ότι αυξάνεται η ήδη υπάρχουσα κίνηση στον cargo τομέα που υφίσταται για την ώρα.

Edited by .voyager
Posted (edited)

Ας μην κάνουμε σενάρια, αφού το πρόγραμμα για τον Οκτώβριο άλλαξε και στη γραμμή επανήλθε το Trader, τo οποίο διπλώνει από σήμερα με το Sailor.

Edited by polmyt
  • 1 month later...
Posted
kalimera, tha antikatastisei telika to master to sailor gai to dromologio korintho-venetia?

Εάν το Hellenic Sailor μείνει πολύ καιρό δεμένο τότε πιστεύω σίγουρα ότι θα αντικατασταθεί από το Hellenic Master. Εάν το Hellenic Sailor δέσει για πολύ λίγο δεν το βλέπω να γίνεται γιατί εκείνη τη περίοδο πέφτουν οι γιορτές των Χριστουγέννων όποτε δεν πρέπει να έχει τόσο μεγάλη κίνηση η γραμμή

  • 1 month later...
Posted

Πολύ σωστά,καθώς το σουλουπώνουν ακόμη απο την πολύμηνη ακινησία του! Το Master τις επόμενες ημέρες θα κάνει κι ένα δοκιμαστικό για να διαπιστωθεί αν είναι έτοιμο για την γραμμή του. Ο Ιανουάριος είναι γενικά 'νεκρός' μήνας για τις μεταφορικές,οπότε το Trader καλύπτει την γραμμή.

  • 2 weeks later...
Posted

Προβλήματα σήμερα κι εχθές στο λιμάνι της βενετίας, καθώς ήταν κλειστό λόγω ομίχλης! Έτσι, το Πρόγραμμα των Ro/Ro στην γραμμή θα τροΠοΠοιηθεί καθώς Πρίν λίγη ώρα μΠήκε το Hellenic Trader στο λιμάνι, με αΠοτέλεσμα το σημερινό δρομολόγιό του αναβάλλεται για αύριο Παρασκευή. σαββάτο 21/01 αΠο κόρινθο ξεκινάει το Πρώτο δρομολόγιό του το Hellenic Master για ιταλία

Posted

Ήδη επανατυπώσαν και το νέο πρόγραμμα δρομολογίων στο site της HSW για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μεταφορέων, που αναφέρει τα ανωτέρω μου!

  • 7 months later...
Posted (edited)

Γκρίνια και προβληματισμός στη HSW, λόγω χαμηλού μεταφορικού έργου. Και αυτή την εβδομάδα, το Μάστερ έφυγε σήμερα Τετάρτη, αντί για Τρίτη, εκτελώντας ένα δρομολόγιο/βδομάδα, αντί για 2.

Κι επειδή υπάρχουν αυτές οι αλλαγές δρομολογίων, στο site της εταιρείας δεν έχουν περάσει ακόμη τα δρομολόγια του πλοίου για το τρέχοντα μήνα, με αποτέλεσμα οι μεταφορικές να επιλέγουν και την σιγουριά της Πάτρας!

Edited by proud_ionian
move
Posted

Να ευχαριστήσουμε το cargo dept. της Hellenic και το κεντρικό γραφείο της Marghera, που πάντα μας διαβάζουν και ενεργούν-όπου χρειάζεται-άμμεσα! Έτσι και τώρα, ενημερώσαν τον πίνακα δρομολογίων του site τους (προς αποφυγή σύγχησης) έως τις 15/09 με το Master σε ένα δρομολόγιο ανά βδομάδα! Αργότερα και εφόσον αποφασιστεί και ετοιμαστεί το Trader, θα επανέλθουν με νέο πίνακα δρομολογίων.

  • 1 month later...
Posted

Πολύ καλή η κίνηση τις τελευταίες μέρες για τα Ro/Ro της HSW που εξυπηρετούν την γραμμή, με σχεδόν γεμάτα γκαράζ και καλές πληρότητες απ'τις μεγάλες μεταφορικές, κάτι που επιφέρει και πάλι συγκρατημένη αισιοδοξία στα στελέχη της εταιρείας τους, για το χειμώνα που έρχεται.

  • 1 month later...
Posted

είχε δρομολογηθεί για Porto Marghera, χωρίς να ακουστεί τίποτα ιδιαίτερα εγκωμιαστικό για την επιλογή αυτή. Αν πήγαιναν εκεί και άλλα πλοία οχηματαγωγά (της εταιρείας των Κ. Αγαπητού και Στεφ. Βουράκη), για κάποιο διάστημα, δεν είμαι σίγουρος.

Να θυμίσω ότι η σημερινή Hellenic, την Κόρινθο την "βρήκε" έτοιμη, με τα τότε Νave (νυν Hellenic Trader) και Cielo (μετέπειτα Hellenic Carrier που δεν υπάρχει) που ανηκαν στην εταιρεία Αγαπητού-Βουράκη και ήδη εκτελούσαν την γραμμή!

Posted (edited)

...........με βασικο προδπρομο στη γραμμη το SEA TRAILER http://www.adriatica...kai/seteng.html και δευτερωσε με το STAR TRAILER http://www.adriatica...kai/seteng.html πλοιο που ειχα την τιμη να υπηρετησω στην συγκεκριμενη γραμμη και πριν μετατεθω για να ξεκινησουμε το NAVE TRAILER.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Σωστός ο gioannis!! :)

Άλλες εποχές με άλλες νοοτροπίες τότε.....!! Κάποτε υπήρχαν στην γραμμή 4 πλοία ταυτόχρονα, για την εξυπηρέτηση των φορτίων! Χρόνια καλά που περασαν άνευ επιστροφής.....

Posted

Τωρα τα παντα ειναι ψηλά .. Και τα πετρέλαια για τα πλοια και οι βενζίνες για τα φορτηγά... Μου κανε εντύπωση οτι ο Ιταλός πήρε τα πλοια του απο την Κορινθαρα.. Ειναι και ο δρόμος Κορίνθου Πατρών σκοτωστρα σε πολλα σημεία..

  • 2 months later...
Posted

Καθυστερήσεις σημειώνονται απο τα Φ/Γ-Ο/Γ της γραμμής, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην Marghera, όπου παγετός και χιόνια έχουν καλύψει μέχρι και το λιμάνι!

  • 1 month later...
Posted

Kάτι η Καθαρά Δευτέρα, κάτι το Πάσχα των καθολικών, κάτι η μειωμένη κίνηση στην γραμμή, οδήγησε την HSW Cargo στην μείωση των δρομολογίων των πλοίων της. Έτσι πλέον έχουμε δύο αναχωρήσεις εβδομαδιαίως αντί τριών, με αναχωρήσεις κάθε Τετάρτη και Σάββατο και εξετάζεται το ενδεχόμενο να μείνει και μ'ένα μόνο καράβι στην γραμμή, με αναχώρηση κάθε Τετάρτη απο Κόρινθο και κάθε Σάββατο από Marghera!

Posted

Εκτός από τους λόγους που αναφέρεις, σίγουρα παίζει ρόλο και  το γεγονός πως τα πλοία αυτά διεκδικούν μερίδιο από μια αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται και οι δυο μεγαλομέτοχοι της HSW.

Posted

Ένα μερίδιο που πήρε προίκα η HSW αγαπητέ Ορέστη, μην το ξεχνάμε!! Η γραμμή της Κορίνθου προυπήρχε προ Hellas Ferries και νυν Ηellenic Seaways!

Posted

Δεν το ξεχνάω αλλά το γεγονός αυτό δεν έχει καμία σχέση με τις τρέχουσες εξελίξεις που συζητάμε.

Posted

Κι αυτό που αναφέρεις δεν έχει σχέση, γιατί η γραμμή αυτή ήταν θυσαυροφυλάκιο όλα τα χρόνια! Τις χρυσές εποχές, η γραμμή αυτή στήριζε την εταιρεία και αν υπήρχε μια πιο καλή διαχείριση και όχι κατακρεούργηση που γίνεται, η γραμμή θα μπορούσε να αποδώσει και να μην αφήνεται έρμαιο στους 2 μεγαλομετόχους για την κάλυψη δικών τους συμφερόντων!

Posted

Πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω, τι θα πει “αφήνεται έρμαιο μια γραμμή στους μετόχους της εταιρείας???” Δικά τους είναι τα πλοία, δικές τους και οι γραμμές. Και η πλέον κερδοφόρα γραμμή να ήταν σήμερα, πάλι η τύχη της θα εξαρτιόταν από τους μετόχους της εταιρείας.

 

Από εκεί και πέρα η επισήμανση μου έχει να κάνει με το γεγονός πως στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει ξεκάθαρη τριπλή σύγκρουση συμφέρονταν, συνεπώς η μείωση των δρομολογίων ή των πλοίων της HSW στη γραμμή, δεν έχει σχέση μόνο με τη μειωμένη κίνηση.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...