Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 (edited) Η HSW είχε παλιότερα ως Hellas Flying Dolphins τέσσερα Ro-Ro στη γραμμή της Κορίνθου Βενετίας. (Sea Trailer, Star Trailer, Cielo Trailer & Nave Trailer) και από όσο γνωρίζω τότε τα πλοία είχαν αρκετά εκατομμύρια δραχμές κέρδος ετησίως.Κάποια στιγμή η εταιρεία αρχίζει να μειώνει τα δρομολόγια της, αποσύροντας το Sea Trailer & το Star Trailer (μια περίεργη απόφαση για μένα).Στο αντίστοιχο διάστημα μπαίνει στη γραμμή η Χαλκηδών με το Φίλιππος και το Ravenna. Αλλά και η εταιρεία που έχει τα ITALRORO ONE, ITALRORO TWO & ITALRORO THREE (μου φαίνεται ότι είναι δρομολογημένο ITALRORO ONE στην ίδια γραμμή).Έρχεται φέτος η HSW να ξαναβάλει και τρίτο βαπόρι στη γραμμή, το Ocean Trailer και πιθανόν στο μέλλον το Hellenic Master(??). Edited July 2, 2013 by proud_ionian tag
Earl Granville Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Δεν ξέρω αλλά μήπως το master και το voyager(ή το Sailor αν τελειώσει η ναυλωσή του και θελήσουν να μετασκευάσουν το voyager) αντικαταστήσουν σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα τα Τrader/Carrier?
Nick the Greek Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 To Italroro One ηταν τελικα μια βραχυβια ναυλωση απ' οτι εμαθα, στη θεση του Φιλιππος για καποιο χρονικο διαστημα.
Orestis Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Τα νέα δρομολόγια της HSW μετά τη δρομολόγηση και του Hellenic Master στη γραμμή.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2008 Author Posted December 10, 2008 Από ότι ακούγεται έχει πέσει κατακόρυφα η διακίνηση φορτηγών στη γραμμή, λόγω της κρίσης που υπάρχει στην αγορά και για αυτό μετά το Hellenic Trader που έδεσε για επισκευή, έτσι και το Hellenic Carrier παραμένει εκτός δρομολογίων, δεμένο στη Κόρινθο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2009 Author Posted January 3, 2009 Ίσως μια ανανέωση στα δρομολόγια της γραμμής της Κορίνθου Βενετίας από την εταιρεία θα ήταν απαραίτητη. Γιατί με δεμένα το Hellenic Trader (επισκευή) και το Hellenic Carrier (έλλειψη μεταφορικού έργου), δεν δύναται να έχει 6 αναχωρήσεις την εβδομάδα. Maximum τρεις μπορεί να έχει, όπως ήταν παλιά που ήταν μόνο το Hellenic Trader και το Hellenic Carrier (λογικα καθε Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο).
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 Η εταιρεία ενημερώνεται για τα του οίκου της από το shipfriends.gr, γιατί πλέον διόρθωσε τα δρομολόγια στη γραμμή της Κορίνθου Βενετίας (Porto Marghera) Έτσι οι αναχωρήσεις είναι όπως παλιά κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο και κάθε Δευτέρα ρεπό για τα 2 πλοία (ένα στη Κόρινθο και το άλλο στη Βενετία).
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2009 Author Posted March 3, 2009 Βλέπω μια αλλαγή στο τρόπο εμφανίσεις των δρομολόγια των πλοίων της HSW, HELLENIC VOYAGER & HELLENIC ΜASTER στη γραμμή Κορίνθου-Βενετία (Porto Marghera). Θετικό αυτό γιατί παλιότερα (προ AIS εποχή) ψάχναμε να βρούμε πιο πλοίο θα είναι τη συγκεκριμένη ημέρα στη Κόρινθο ή στη Βενετία.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2009 Author Posted June 12, 2009 Πχ, αν δεις στον ύπνο σου να μετασκευάζεται το HELLENIC VOYAGER, τότε επαναδραστηριοποιείται το HELLENIC TRADER; Εάν πραγματοποιηθούν τα όνειρα που βλέπει ο Neptune, για μένα το πιθανότερο είναι το Hellenic Sailor να διπλώσει το αδελφάκι του Hellenic Master στη γραμμή της Κορίνθου Βενετία, μιας και αυτή τη στιγμή, είναι έτοιμο και διαθέσιμο.
proud_ionian Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι το μεταφορικό έργο στη γραμμή της Κορίνθου Βενετίας έχει μειωθεί αρκετά για να μην σηκώνει πάνω από 2 πλοία!! μην ξεχναμε οτι τα sailor & master εχουν πολυ μεγαλυτερα γκαραζ απο τα δυο γιαπωνεζικα.
Earl Granville Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 Πέραν αυτού ας μην ξεχνάμε ότι στην Βενετία είναι και τα ομόσκεπα ΣΟΦΟΚΛΗΣ.Β και ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ. Οπότε θα πρέπει να δουλέψουν κι αυτά που έχουν πολύ περισσότερα έξοδα από τα trailers μιας και δουλεύουν ως ferry(περισσότερα καύσιμα+πολύ περισσότερο πλήρωμα). Όμως φταίει κι η οικονομική κρίση η οποία έχει μείωσει τις εισαγωγές και ειδκότερα τα πλακάκια που είχαν μεγάλο κομμάτι τις κήνησεις των trailers.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2010 Author Posted January 3, 2010 Κατά τον Ιανουάριο το δίδυμο των πλοίων της HSW στη γραμμή θα παραμείνει το Hellenic Sailor και το Hellenic Trader
polmyt Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Απο κινηση ξερει κανεις τι παιζει? Υπαρχει καθολου αυξηση ή ακομα κινηται στα επιπεδα των προηγουμενων ημερων?
Cruise Europa Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Λόγω μειωμένης κίνησης στη γραμμή, το SAILOR έχει παραμείνει στην Βενετία απο την πρωτοχρονιά ενώ το TRADER έφυγε κανονικά προχθές απο Κόρινθο και σήμερα θα φύγει αυτό απο Βενετία. Καλώς εχόντων το SAILOR θα αποπλεύσει το Σάββατο για κάτω. Γενικά ο Ιανουάριος θα είναι νεκρός μήνας για όλες τις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2010 Author Posted January 7, 2010 Τη περίοδο των εορτών πάντα η κίνηση στα φορτηγά είναι πεσμένη, αφού οι περισσότερες μεταφορικές κλείνουν για κάποιες ήμερες.
Cruise Europa Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 Να πούμε ότι λόγω καιρού και απεργίας τα δρομολόγια της HSW Cargo έως τέλος του μήνα απο Κόρινθο για Βενετία διαμορφώνοντε ώς εξής: Ηellenic Sailor αντί για εχθές -λόγω καιρού και απεργίας-θα αποπλεύσει αύριο 24/06 για την Βενετία Hellenic Trader αντί για αύριο θα αποπλεύσει το Σάββατο 26/06 για Βενετία Και τέλος την Τρίτη 29/06 το Ηellenic Sailor από Κόρινθο αντί για το Hellenic Trader:)
Cruise Europa Posted September 25, 2010 Posted September 25, 2010 Λόγω της μειωμένης κίνησης από την απεργία των φορτηγών σήμερα απο το λιμάνι της Κορίνθου απέπλευσε το Sailor (που ήταν απο την Πέμπτη εκεί) αντί για το Trader. Το Trader θα αναχωρήσει πλέον την Τρίτη. Αυτό σημαίνει και αναστροφή στον πίνακα ονομάτων των φορτηγών πλοίων της HSW!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Εάν δε κάνω λάθος τη Πέμπτη το Hellenic Sailor ήρθε με 68 φορτηγά. Έτσι έλλειψη κίνησης το Hellenic Trader βρήκε χρόνο να κάνει κάτι «μαζέματα»
Cruise Europa Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Εάν δε κάνω λάθος τη Πέμπτη το Hellenic Sailor ήρθε με 68 φορτηγά. Λιγότερα φίλε Π100, ούτε 60! Φυσικά, λόγω της πολυήμερης απεργίας που επηρεάζει και πολλά άλλα επαγγέλματα-δυστυχώς
Cruise Europa Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 (edited) Το πρόγραμμα των Ro/Ro της εταιρείαςΗSW, έχει αλλάξει (σήμερα για παράδειγμα απο Κόρινθο θα φύγει το Hellenic Sailor κι όχι το Hellenic Trader), αλλά στο ενημερωτικό φυλλάδιο της δεν φαίνεται, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μια σύγχυση στις μεταφορικές για το ποιό πλοίο θα φύγει πρίν τα Χριστούγεννα και ποιό μετά, σχετικά με τον αριθμό των trailers που θα κανονίσουν(100 ΦΔΧ το Τrader-140 το Sailor)! Ελπίζω οι υπεύθυνοι να το ενημερώσουν σύντομα! Edited December 14, 2010 by proud_ionian move
Cruise Europa Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Δεμένα στα λιμάνια της Κορίνθου και Marghera μείναν απόψε τα πλοία της HSW, λόγω της τοπικής εορτής της Πέμπτης 17/03 που ισχύει στην Βενετία! Θα αναχωρήσουν αύριο Τετάρτη απο τα λιμάνια τους αντί Τρίτησ, με άφιξη την Παρασκευή και αναχώρηση κανονικά το Σάββατο.
Cruise Europa Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Λόγω αργίας στην Βενετία στις 02 Ιουνίου και απαγόρευση κυκλοφορίας Φορτηγών ΔΧ (μόνο) τα δρομολόγια της Τρίτης 31/05 και απο τα δύο λιμάνια, μεταφέροντε για Τετάρτη 01/06 με άφιξη Παρασκευή και αναχώρηση κανονικά το Σάββατο
NHSOS XIOS Posted October 4, 2011 Posted October 4, 2011 Mήπως όμως "χωρέσει" σε γραμμή της Αδριατικής στα χρώματα της ΑΝΕΚ??? Γιατί αυτό συζητιόταν πολύ έντονα το τελευταίο διάστημα, καθώς λόγω ότι έχει λίγες καμπίνες θα έχει και λιγότερο ξενοδοχειακό απο τα υπάρχοντα της Αδριατικής, άρα μεγαλύτερη οικονομία στην μαμά Ανέκ Βέβαια απο λόοοογια έχουμε φουσκώσει!! Φανταζομαι εννοεις αυτη την γραμμη αλλα δεν καταλαβαινω τι παραπανω θα μπορουσε να προσφερει το Ν.ΡΟΔΟΣ σε σχεση με τα ρορο της εταιριας.Περισσοτερα φορτηγα και επιβατες μηπως? Ετσι ομως η HSW δεν θα παιρνει κινηση απο την μαμα στην γραμμη Πατρα-Βενετια?
.voyager Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 Ετσι ομως η HSW δεν θα παιρνει κινηση απο την μαμα στην γραμμη Πατρα-Βενετια? Λογικά αναφέρεται στην περίπτωση του θα αποσυρθούν τα γιαπωνέζικα της Anek από τη Βενετία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now