Cruise Europa Posted March 20, 2013 Posted March 20, 2013 Συμφωνώ απολύτως σε αυτό που λές Από εκεί και πέρα η επισήμανση μου έχει να κάνει με το γεγονός πως στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει ξεκάθαρη τριπλή σύγκρουση συμφέρονταν Η όποια ένστασή μου έχει να κάνει με το γεγονός ότι η HSW σκέφτεται να μείνει με ένα μόνο Ro/Ro (που κάποτε είχαμε 4) και την ίδια ώρα ο Grimaldi με συνδυασμό λιμανιών (τύπου Κόρινθος-Ηγουμενίτσα-Κόπερ-Μαργέρα) είναι έτοιμος να εισέλθει κα πάλι με κάποιο Eurocargo εαν συμβεί αυτό!! Και φυσικά υπάρχει ενδυνάμωση της ΑΝΕΚ απο Πάτρα καθώς αφού θα υπάρχει ελλειπής μεταφορά απο Κόρινθο, οι μεταφορικές θα στέλνουν τα φορτία τους απο εκεί για την καλύτερή εξυπηρέτησή τους. Οπότε υπάρχει μια ξεκάθαρη σύγκρουση ΙΣΒ-Grimaldi στις πλάτες της HSW Cargo
minoan Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Αυτη η κοντρα υπηρχε παντα... Βαζαμε την HSW στην μεση, εβγαζε λεφτα και καλυπταμε τρυπες της ΑΝΕΚ... Δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια γραμμη που δουλευεται με τον ιδιο τροπο!!!
Orestis Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Η ιδιαιτερότητα αυτής της γραμμής όμως είναι πως δεν υπάρχει καμία κόντρα, αφού και οι Μινωικές επωφελούνται από τη μειωμένη παρουσία της HSW, κάτι που είχε αναφερθεί και στην τελευταία γενική συνέλευση της εταιρείας: Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Αντώνης Αγαπητός πήρε τον λόγο και περνώντας στην αντεπίθεση αποκάλυψε ότι η πλευρά Grimaldi ήθελε να πουληθούν τα πλοία της Αδριατικής που εκτελούν δρομολόγιο Κόρινθος-Βενετία, αφήνοντας να εννοηθεί ότι από την κίνηση αυτή θα ωφελείτο ο ιταλικός Όμιλος που δραστηριοποιείται στη γραμμή και θα αποκτούσε μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας:«Αρνητικό EBITDA είχαν και η γραμμή της Αδριατικής και η γραμμή του Αργοσαρωνικού. Η πρόταση της πλευράς Grimaldi ήταν να πουλήσουμε τα πλοία της Αδριατικής. Γιατί να τα πουλήσουμε; ’Επρεπε να πάρουμε μία απόφαση στο πόδι. Αυτό ήταν το πλάνο των ανθρώπων που ήρθαν στο ΔΣ. Στόχος ήταν να αποχωρήσει η HSW από την Αδριατική και αργότερα και η ΑΝΕΚ» και προσέθεσε: «Τώρα έχουν στόχο να χωρίσουν τους μετόχους σε δύο στρατόπεδα.»Ο Αντώνης Αγαπητός αποκάλυψε ότι η πλευρά του ιταλικού Ομίλου είχε προτείνει να πωληθούν τα πλοία ακόμη και για σκράπ-παλιοσίδερα οπότε το τίμημα θα ήταν χαμηλό, αν δεν βρισκόταν αγοραστής.
Cruise Europa Posted April 17, 2013 Posted April 17, 2013 Λόγω της χθεσινής απεργίας της ΠΝΟ, τα Ro/Ro της γραμμής αναχώρησαν σήμερα απο τα λιμάνια τους, με άφιξη σε Κόρινθο και Marghera Παρασκευή 19/04 και αναχώρηση Σαββάτο 20/04.
Cruise Europa Posted April 23, 2013 Posted April 23, 2013 Καλό θα ήταν εκεί στην Hellenic να αλλάξουν τον πίνακα δρομολογίων των Ro/Ro τους, για να αποφεύγονται προβλήματα και εντάσεις απο τους ιδιοκτήτες ΦΓ! Τα σημερινά δρομολόγια των πλοίων δεν πραγματοποιήθηκαν και θα γίνουν αύριο, κάτι που στην Ιταλία είχε γνωστοποιηθεί και δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα, ενώ στην Ελλάδα το μάθαιναν με καθυστέρηση, ώστε "να μην χάνονται τα φορτία μέσω του λιμανιού της Πάτρας"!! Με αυτή την αντίληψη όμως, χάνεται η εμπιστοσύνη και φυσικά χάνονται οριστικά τα φορτία, όταν ο άλλος δεν ξέρει πότε θα φύγει το φορτηγό του!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 4, 2013 Author Posted May 4, 2013 Μετά το Πάσχα οι αναχωρήσεις της HSW αυξάνονται πάλι σε τρεις εβδομαδιαία στη γραμμή
Cruise Europa Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 (edited) Mε καμιά 70αριά κομμάτια αναχώρησε πριν λίγη ώρα η "μαύρη χήρα" (το παρατσούκλι του Hellenic Trader εδώ στην Κόρινθο, καθώς όλο φεύγει κι έχουν φύγει όλα τ'άλλα ) για Marghera. Edited May 21, 2013 by proud_ionian move
mytilene Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 Ικανοποιητική η κίνηση δλδ?Πόσα κομμάτια φορτώνει συνήθως?
Cruise Europa Posted May 22, 2013 Posted May 22, 2013 Mια χαρά είναι η κίνησή του για Τρίτη mytilene! 70 σε σύνολο 100 που παίρνει, μια χαρά
Cruise Europa Posted July 2, 2013 Posted July 2, 2013 Γκρίνια και προβληματισμός, επικρατεί τις τελευταίες ημέρες για τα χαμηλά νούμερα που κάνουν στην γραμμή τα πλοία (ειδικά το μεγάλο, φεύγει-έρχεται με το 1/3 του γκαράζ του γεμάτο μόνο) και σενάρια περί ενός μόνο πλοίου στην γραμμή! Επόμενο είναι να μην θέλουν οι μεταφορείς να πάνε πλέον απο Κόρινθο, όταν ο Grimaldi απο Πάτρα σου προσφέρει την σιγουριά ότι το πλοίο θα φύγει, κάτι που στην Κόρινθο δεν γίνεται, σου έχει ειδικά πακέτα τιμών και πολλές παροχές, αν κάνεις συνδυασμό ταξιδιων κλπ προνόμια, ποιος ο λόγος ο άλλος να εμπιστευτεί την νταλίκα του με το εμπόρευμά του στην HSW Cargo?? Μόνοι τους βγάζουν τα μάτια τους και μετά φταίνε οι τρίτοι.......
MILTIADIS Posted July 2, 2013 Posted July 2, 2013 Τυχαιο?Δε νομιζω..Απο περσι γνωριζουμε αλλωστε τι σχεδια εχει ο μεγαλομετοχος για τα ro/ro της Κορινθου.Σε βλεπω συντομα να υποδεχεσαι μονο Eurocargo αγαπητε Cruise..
Panagia Ekatontapiliani Posted July 31, 2013 Author Posted July 31, 2013 Τώρα που θα σταματήσει το Hellenic Trader και θα μείνει μόνο στη γραμμή το Hellenic Master θα έχει αναχωρήσει κάθε Τέταρτη από τη Κόρινθο και Σάββατο από τη Porto Marghera
Panagia Ekatontapiliani Posted August 2, 2013 Author Posted August 2, 2013 Παντα τον Αυγουστο δενει ενα απο τα δυο πλοια της γραμμης, μιας και κλεινουν οι μεταφορικες οποτε υπαρχει μειωμενη μεταφορικη κινηση απο ΦΓ!!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2013 Author Posted September 4, 2013 Απίστευτη κίνηση της HSW, με την κάθοδο του Νήσος Ρόδος! Και εγκαίνεια για το πλοίο (πάλι), καθώς σηματοδοτείται μια νέα εποχή για την γραμμή (τέλος των καθαρόαιμων Ro/Ro), και καμιά 60αριά οδηγούς-τελικά, και παρουσίαση του πλοίου σε μεγάλες μεταφορικές εταιρείες, σε ναυτιλιακούς και τοπικούς φορείς της Κορίνθου και σχετική διαφήμιση του πλοίου στην Ιταλία!! Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές στην Κόρινθο! Η HSW φαινεται κανει μια αλλαγη στο target πελατεια της στη γραμμη!! Τοσο καιρο δουλευε με τα ασυνοδευτα φορτηγα, οποτε για αυτο υπηρχαν μονο Ro-Ro στη γραμμη. Τωρα με το Νησος Ροδος κανει κινηση προς τα φορτηγα που συνοδευονται απο οδηγους!! Βεβαια με μια αναχωρηση την εβδομαδα απο καθε λιμανι ειναι περιορισμενες επιλογες για τις μεταφορικες!! Ας δουμε πως θα παει και εαν παει καλα το επιχειρημα αυτο, τοτε μπορει να δουμε και κανενα αλλο πλοιο!!
Cruise Europa Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Εάν την άλλη εβδομάδα, με τα εγκαίνια η εταιρεία πείσει τις μεταφορικές ότι ήρθε για να μείνει το πλοίο, τότε θα δουλέψει καλά στην γραμμή, γιατί υπάρχει η ανάγκη για τέτοιου είδους πλοία τύπου Ρόδος ασχέτως αν τώρα η κίνηση κατά μέσο όρο είναι 60 κομμάτια (ασυνόδευτα όμως).
korinthos7 Posted September 19, 2013 Posted September 19, 2013 Καλησπερα παιδια. Οι τιμες τωρα με το νησος ροδος ειναι πιο ακριβες απο τα master και trader ?? Ή τις εχουν κρατησει σταθερες ?
Cruise Europa Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Oι τιμές παραμένουν σταθερές! Δεν έχει επέλθει καμία απολύτως αύξηση.
Cruise Europa Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Απο αύριο 26/09 το πλοίο Νήσος Ρόδος, θα αναχωρεί πλέον Πέμπτη απο το λιμάνι της Κορίνθου αντί Τετάρτης και κανονικά Σαββάτο απο το λιμάνι της Marghera.
korinthos7 Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 Γιατι θα μενει τοσες μερες στο λιμανι της Κορινθου ???
korinthos7 Posted October 13, 2013 Posted October 13, 2013 (edited) Για πιο λογο υπαρχουν μονο πλοια της hsw σε αυτη την γραμμη και δεν μπαινουν και της superfast παραδειγματος χαρη ?? Εχει το μονοπωλειο η hsw ή δεν συμφερει τις εταιρειες να βαλουν πλοιο ?? Τωρα ομως με το Νησος Ροδος, δεν ειναι μια καλης ταξεως ευκαιρεια να μπει και καποια αλλο πλοιο ?? Edited October 14, 2013 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2013 Author Posted October 13, 2013 Οποιαδηποτε εταιρεια μπορει να βαλει πλοιο στη γραμμη, απλως δεν υπαρχει ενδιαφερον απο αλλες εταιρειες!! Επιπλεον μεχρι προτινως η γραμμη δουλευε καθαρα με Ro-Ro πλοια που δεν ειχαν οι αλλες εταιρειες!!
ToSofoPaidi Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 Αν οι εταιρείες διαθέτουν κάποιο πλοίο ικανό για το δρομολόγιο και κρίνουν πως μπορούν να έχουν κέρδη από αυτό, ίσως. Το ότι μπήκε ένα πλοίο ωστόσο δεν σημαίνει πως απαραίτητα υπάρχει φαγητό και για δεύτερο ή πως αυτό κάνει κερδοφόρα την γραμμή. Ειδικά στην περίπτωση που η γραμμή σηκώνει ένα πλοίο μόνο από πλευράς κίνησης, ενώ παράλληλα δεν "καταστρέφει" την αγορά σε ανταγωνιστικές κοντινές γραμμές, δε νομίζω πως καμιά εταιρεία θα θελήσει να μπει στη γραμμή μόνο και μόνο για να χωθεί στη μύτη της άλλης και τελικώς να χάσουν όλοι.
Cruise Europa Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 Για πιο λογο υπαρχουν μονο πλοια της hsw σε αυτη την γραμμη και δεν μπαινουν και της superfast παραδειγματος χαρη ?? Εχει το μονοπωλειο η hsw ή δεν συμφερει τις εταιρειες να βαλουν πλοιο ?? Τωρα ομως με το Νησος Ροδος, δεν ειναι μια καλης ταξεως ευκαιρεια να μπει και καποια αλλο πλοιο ?? Και να μπεί πλοίο άλλης εταιρείας στη συγκεκριμμένη γραμμή, δεν θα "πιάσει" φίλε Κορίνθιε, καθώς η θέση που έχει η HSW στην Marghera είναι προνομιακή, απαλλαγμένη απο "κρυφές" πληρωμές τύπου πάρκινγκ,κ.ά. κι έναν πράκτορα που είναι κορυφή στην Marghera, με πολύ καλές γνωριμίες με τους μεγαλομεταφορείς (είναι απο τους παλαιότερους πρακτόρους της Βενετίας)! Η Superfast που αναφέρεσαι, κάποτε είχε προσπαθήσει στην γραμμή αλλά απο Πάτρα, με μή αναμενόμενα αποτελέσματα. Πριν χρόνια, είχε έρθει και Ιταλική εταιρεία στην Κόρινθο με το Ro/Ro "ItalRoRo One" (αδελφό του Hellenic Trader με τη διαφορά ότι ήταν κλειστό το άνω γκαράζ), με απογοητευτικά αποτελέσματα (το ανώτερω που είχε φορτώσει τότε που οι εποχές ήταν καλές ήταν 32 νταλίκες)!! Όσο για το Νήσος Ρόδος που αναφέρεσαι, ακόμη πειραματίζονται με τις μέρες που βολεύει τα φορτηγά με τους οδηγούς και βλέπεις ότι μια φέυγει Τετάρτη, μία Πέμπτη, τώρα πάλι Τρίτη απο το λιμάνι της Κορίνθου.... Όταν σταθεροποιηθεί, σίγουρα θα έρθει και δεύτερο πλοίο, γιατί ήδη αρχίζει και διαγράφεται η έλλειψη 2ου πλοίου.
Cruise Europa Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 (edited) Αλλαγή και πάλι στην ημέρα απόπλου απο το λιμάνι της Κορίνθου για το πλοίο, με στόχο την προσέλκυση περισσοτερων οδηγών! Έτσι απο αύριο 15/10 και κάθε Τρίτη, θα αναχωρεί το πλοίο απο το λιμάνι της Κορίνθου με άφιξη Πέμπτη στην Marghera και αναχώρηση κανονικά Σαββατο απο εκεί, για Κόρινθο. Edited October 14, 2013 by Cruise Europa
korinthos7 Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 Μιας και εισαι μεσα στα πραγματα. Το πλοιο εχει ''κλεψει'' οδηγους οι οποιοι συνοδευαν το φορτιο και πηγαιναν απο Πατρα ?? Ή και παλι ''κυριαρχουν'' τα ασυνοδευτα ???
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now