maniac Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 ε μια ζωή αυτοί οι Ιταλοί αυτά κάνουν !! δεν τι λέω με κακκία απλά τόσα χρόνια 10000000% κάτι θα γίνει με τα χαρτιά σε κάποιο ελληνικό πλοίο
.voyager Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Με απαγόρευση απόπλου αυτή την ώρα στην Ηγουμενίτσα, έπειτα από έκτακτη επιθεώρηση...
George Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Tι απαγόρευση απόπλου αυτή την ώρα; Αφού το πλοίο έχει δέσει εδώ και τρεις μέρες για επισκευή Εδεσε κι αυτο... Ηρθε σημερα Ηγουμενιτσα και εδεσε για την επισκευη του. Πρωτα ο θεος και καλα να μαστε θα περασει για δεξαμενισμο απο τα μερη μας. Αλλα δε βαζω και το χερι μου στη φωτια.
.voyager Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 (edited) Αν είχε δέσει για επισκευή, δε θα την είχε ξεκινήσει κιόλας, από το να μένει ακόμη δεμένο;... Το πλοίο ήταν να κάνει επισκευή Ιταλία και βρίσκεται Ηγουμενίτσα με απαγορευτικό απόπλου λόγω της επιθεώρησης (όπως είδαμε), που του έγινε "εσκεμμένα" και αφορούσε το που επέλεξε να την κάνει τελικά. Αυτό γνωρίζω μέσα από το λιμάνι και το μεταφέρω ωστόσο με κάθε επιφύλαξη, προς αποφυγή του να κατηγορηθώ για παραπληροφόρηση! Aυτά τα δυό ενδεχόμενα που αναφέρονται πιο πάνω είναι γνωστά γενικότερα διαδικτυακά. Ο χαρακτηρισμός "εσκεμμένος" (με δύο "μ" παρεμπιπτόντως) ήταν σε εισαγωγικά, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, σύμφωνα με τους κανονισμούς της νεοελληνικής (μη κυριολεκτική έννοια δηλαδή). Όπως και να έχει, παρέθεσα την πληροφόρησή μου με κάθε επιφύλαξη,Καλή καρδιά. Άντε να δούμε τι θα γίνει με το πλοίο που όλοι αγαπάμε. Edited February 14, 2010 by c3po
.voyager Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Tελικά δεν είναι γραφτό να ξαναδώ live εν πλώ τον καράβαρο, τη μια τρώει detation με αναστολή δρομολογίων ως τις 20/03 (κατά τις φήμες), την άλλη ο ΕΣ μου αλλάζει τις ημερομηνίες αδείας! Κατά τις ίδιες φήμες που διαδίδει χλωρίδα που αποκολλήθηκε από το πλοίο λόγω υπερβολικής του ταχύτητας ( ), το Σιρέν ήταν να κάνει επιθεώρηση στο Μπρίντιζι, αλλά τελικά προσανατολίστηκε στο Μπάρι που περνάς σχετικά... "αέρα", γεγονός που δυσαρέστησε στον επιθεωρητή "M" του Brindisi και "φόρτωσε" το πλοίο με παρατηρήσεις, όπως είδαμε στο post του Γιώργου...
Neptune Posted February 20, 2010 Author Posted February 20, 2010 Μωρε κατι ηξερες εσυ τελικα.. Κατι γλαροι λενε οτι το πλοιο ειναι ετοιμο για αναχωρηση για ζεστα κλιματα ναυλωμενο. Μετα τα Χαισπιντ οι Αφρικανς μας τρωνε κι αλλο βαπορι..
polmyt Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Και μαλιστα θα μας αποχαιρετισει πολυ συντομα.Το αυτακι μου ακουσε οτι μεσα στην εβδομαδα την κανει για Μαροκο. Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δυσκολα θα επιστρεψει στα μερη μας
Neptune Posted February 25, 2010 Author Posted February 25, 2010 Σημερα την εκανε απο Ηγουμενιτσα με Ελληνες πληρωμα. Λογικα θα το παραδωσουν οι δικοι μας στους ξενους και ισως μεινουν για καμια εξοικειωση μαζι λιγο διαστημα. Αλλα το οτι ειναι αναμεσα Κεφαλονια-Ιθακη με κανει να σκεφτομαι οτι δεν παει προς Μαροκο αλλα προς Σουεζ ισως?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Αλλα το οτι ειναι αναμεσα Κεφαλονια-Ιθακη με κανει να σκεφτομαι οτι δεν παει προς Μαροκο αλλα προς Σουεζ ισως? Αποκλείεται δηλαδή η τρίτη εκδοχή (???), Πρωτα ο θεος και καλα να μαστε θα περασει για δεξαμενισμο απο τα μερη μας. Αλλα δε βαζω και το χερι μου στη φωτια. να έρχεται δηλαδή Πειραιά για δεξαμενισμό και επιθεώρηση (ως είθισται) από τους αγοραστές για να δούνε και τι παίρνουν ???
Neptune Posted February 25, 2010 Author Posted February 25, 2010 Φιλε Σειριε ειλικρινα με την φιλολογια περι του που παει το πλοιο τοσο καιρο παρασυρθηκα και δεν το σκεφτηκα δεδομενου οτι αυτο που λεω ειναι προσωπικες υποθεσεις και οχι πληροφορηση. Λες να εχεις δικιο εσυ? ΑΙΣ και ιντερνετ εχουμε παντως οποτε θα δουμε
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 Σωστός αποδεικνύεται τελικά ο φίλος koumparos που μας το είπε ...τσικουράτα και χωρίς ενδοιασμούς. suez paei agorasmeno k oxi noikiasmeno Αυτήν την ώρα το πλοίο στα δυτικά της Κρήτης, με πορεία ανάλογη προς το κανάλι.
koumparos Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 (edited) em pws na o kanoume....na krivwmaste ?????? Edited February 28, 2010 by Neptune αφαιρεση quote
NONTAS Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 (edited) Κανένα νέο τελευταίο για το siren έχουμε; Και αν έφτασε, που έφτασε; Τί προβλέπεται από δω και πέρα; Το ελληνικό πλήρωμα θα παραμείνει; Πολλά μαζί έ; Και το πιο σημαντικό: Θα υπάρξει αντικατάστασή του από πλευρά εταιρείας; Edited February 28, 2010 by Neptune αφαιρεση quote
polmyt Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 (edited) Μεχρι το πρωι παντως που ειχε ανοιχτο το AIS εξακολουθουσε να ειναι στη ραδα του Πορτ Σαιντ. Αντε να δουμε ποτε θα ξεκινησει και για που Edited March 2, 2010 by polmyt
proud_ionian Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 καταρ (ΑΙS destination) και παραπερα πηγαινε με σημαια St Kitts & Nevis.
proud_ionian Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 στο FoSE, ισχυριζονται οτι εκτος απο το Botafoc και το siren παει για καρφιτσες. βεβαια εδω δεν κανουν αναφορα σε κανενα site σκραπεμπορων.
Andros 80 Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 (edited) Εχθες πάντως που το είδα τελευταία φορα ήταν νότια του Ομάν και είχε τελικό προορισμό το BHAVNAGAR της Ινδίας σύμφωνα με το AIS..Μάλλον χωρίς να το καταλάβουμε θα ξυριζόμαστε σε λίγο καιρό με ξυραφάκια ... made by SIREN... Edited March 29, 2010 by proud_ionian quote
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 Αλήθεια, γιατί αυτό το πλοίο αν και αδελφό, βρισκόταν πάντα (ή τουλάχιστον το διάστημα που δουλεύανε μαζί στην Ελλάδα) στην "σκιά" του POLARIS ???
nomikos Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 Ισως γιατί το Polaris είναι μακρύτερο κατα 35 περίπου μέτρα από την επιμήκυνση που του είχε γίνει.
Neptune Posted March 29, 2010 Author Posted March 29, 2010 Δεν ειναι μονο αυτο. Ειναι η διπλασια και βαλε χωρητικοτητα σε φορτηγα συν το μυθο που εχει δημιουργησει τοσα χρονια στην Αδριατικη. Το Siren ουτε roro το λες ουτε επιβατικο. Παντως εγω οταν εφυγε ακουσα οτι εφυγε (αλλοι λεγαν πουλημενο αλλοι ναυλωμενο) σε εταιρια που ειχε σκοπο να το ταξιδεψει. Μετα το Σουεζ αλλαξε σημαια οπως ειπε και ο Proud και ειχε προορισμο το Καταρ. Την τελευταια φορα που το ειδα ειχε οντως προορισμο το Bhavnagar. Βεβαια με υποψιαζει το οτι ειναι με το ιδιο ονομα ακομα και μου δινει μια μικρη ελπιδα οτι δεν παει για καρφιτσες. Και επειδη καποιος φιλος μου το θυμησε ας δουμε τι ειχε πει ο Καζαμιας λιγο πριν αλλαξει ο χρονος ΜαρτιοςΗ Ventouris Ferries στελνει για σκραπ το Polaris και το Siren
polmyt Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Βεβαια με υποψιαζει το οτι ειναι με το ιδιο ονομα ακομα και μου δινει μια μικρη ελπιδα οτι δεν παει για καρφιτσες. Την οποια ελπιδα την κοβει το equasis το οποιο αναφερει στο status οτι το πλοιο ειναι "To Be Broken Up" Μαλλον θα πρεπει να το αποχαιρετισουμε το βαπορακι:(
George Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Αυτή η αλλαγή φίλε Polmyt έγινε σήμερα από ότι βλέπω. Διότι προχθές που κοίταξα, ενώ έδειχνε κανονικά τη νέα του σημαία και τη νέα του εταιρία, στο status έλεγε: In Service. Στο δια ταύτα, μία πολύ σουρεάλ σκηνή χθες το βράδυ στο ais να βλέπεις το πλοίο να πλέει παράλληλα με την παραλία της Αlang, μόλις 4 μίλια ανοιχτά. Εν τέλει πρέπει να προσπέρασε και να κατευθύνθηκε προς το Bhavnagar όπου το μόνο που υπάρχει εκεί είναι "ειδυλιακές"...παραλίες
proud_ionian Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 (edited) το θυμαμαι τελη του 89 που προτοηρθε κατακοκκινο, με καταπελτη (και) πλωρα δεξια και εντυπωσιαζε τους παντες στην πατρα. εφυγε για περαμα στο τελος της χειμερινης σαιζον και ξαναξεκινησε τον αυγουστο του 1990. μεχρι το 1998 που "εκδιωχθηκαν" απο τα πρωτα superfast, αποτελουσαν απο τις πιο χαρακτηριστηκες φιγουρες της πατρας. το venus εδενε με την πρυμη (στο 4 κυριως και σπανιοτερα στο 9 ή στο 10 ραμπα), ενω το polaris εδενε παντα με την πλωρη, συνηθως στο 4 και σπανιοτερα στο 11 ή το 16.δεσποζε στην πατρα για μια 10ετια και μπορει το polaris να εντυπωσιαζε και να ηταν περισσοτερο εκμεταλλευσιμο, αλλα το venus αρεσε περισσοτερο (εξωτερικα τουλαχιστον). εντυπωσιαζε και τους παραθεριστες στο θιακι που το εβλεπαν να περνα ξυστα απο τις παραλιες της ΒΑ ιθακης. ειχε δρομο (τουλαχιστον 19 μιλια υπηρεσιακη), ειχε φανατικο κοινο (τους φορτηγατζηδες και ιταλους camperαδες) και απο τις πιο αεροδυναμικες και "συγχρονες" εμφανισεις (μεχρι να ερθουν τα κοκκινα του schichau).πρωτη φορα το ειδα γυρω στα τελη νοεμβρη του 89 φουνταρισμενο στο 10 ραμπα και το ειδαμε πολλες φορες να μανουβραρει επ'αγκυρα στο 10 ραμπα. μαυρη στιγμη στην εδω παρουσια του, ο διετης παροπλισμος στον αστακο και η αλλαγη ονοματος. θα το θυμομαστε το venus παντα, γιατι τα εβγαλε ασπροπροσωπη την εταιρεια του για πολλα χρονια και ομορφαινε τα λιμανια που περασε. ΥΓ:καλοκαιρι του 95-96 απο την πατρα , αναχωρουσαν το βραδακι με διαφορα 30 λεπτων οι τρεις αφροδιτες (καθε δευτερο βραδυ οι 2). το afroditi II, το venus και το... πρωην venus τελευταιο. μεχρι τις οξειες το πρωην venus εδειχνε την πρυμη του στις αλλες δυο αφροδιτες. συμπερασμα... Edited March 30, 2010 by proud_ionian
Neptune Posted March 31, 2010 Author Posted March 31, 2010 (edited) Εγω κραταω ακομα μια πισινη οσο δεν το βλεπω να διαλυεται και εμπιστευομαι τις πηγες μου περισσοτερο οι οποιες λενε οτι το πλοιο πουληθηκε για να δουλεψει σε γραμμη της Ινδιας και οχι για διαλυση. Στο Bhavnagar υπαρχει και λιμανι και δεξαμενη Αναμνησεις αρκετες απο το βαπορι απο την πρωτη του στιγμη στην Ελλαδα. Ηρθε και αμεσως επιασε δουλεια. Οπως εχουμε ξαναπει το πρωτο του δρομολογιο ηταν... Πειραιας-Τηνος-Πειραιας για τη βαφτιση του πρωτου γιου του Γιωργου Βεντουρη οπου μετεφερε ολους τους καλεσμενους και με την επιστροφη στον Πειραια ακολουθησε και δεξιωση επι του πλοιου. Αν θυμαμαι καλα ειχε ξεκινησει απο τον ΟΛΠ και το ταξιδι ειχε πανηγυρικο χαρακτηρα. Μετα ακολουθησε ενα συντομο διαστημα που δρομολογηθηκε απο Πατρα για Μπαρι οπως ηταν κοκκινο μονο με το σινιαλο στο φουγαρο και ηρθε Περαμα για μετασκευη εξπρες (52 η 62 μερες αν θυμαμαι καλα) Μοναδικη παραφωνια τα κοντεινερ που ειχε σε ενα τμημα της υπερκατασκευης του τα οποια αλλαχτηκαν στον Αστακο αλλα και παλι οχι ολοκληρωτικα. Το 98 και ενω ολα πανε καλα αποχωρει απο την Πατρα μαζι με το Polaris μενει δεμενο στο Περαμα και ναυλωνεται για ταξιδια στην St Malo-Cork Ferries. Με την επιστροφη του ξεκιναει ταξιδια Ηγουμενιτσα-Μπαρι αλλα μια βλαβη το στελνει στον Αστακο για 2 χρονια. Το 2004 ξαναβγαινει με το ονομα Siren (αληθεια γιατι??) και απο κει και περα η ιστορια του ειναι γνωστη. Το παρελαβε (ποιος αλλος) ο καπτα Ζαχος Σκαφτουρος και Α μηχανικος ο Βασιλης Παπουλιας. Ολα τα χρονια της Πατρας Α μηχανικος ηταν ο Αποστολος Κομης και πλοιαρχοι ο Γιωργος Καζεπιδης, ο Νικος Νομικος, ο Σαραντος Καρατζης, στην Ιρλανδια πηγε με τον καπτα Παναγιωτη Γιακουματο και αργοτερα περασαν απο τη γεφυρα του οι Κοντζιλας, Λαμπροπουλος, Κοντζιας Μαγδαληνος, Σκλαβουνος, Κουντουρης και ολο και καποιον ξεχναω Επισης απο τη γεφυρα και το μηχανοστασιο του περασαν πολλα στελεχη των σημερινων μεγαλων εταιριων της ακτοπλοιας. Απο μανουβρα τι να λεμε τωρα που λεει και ο κυρ Νικος ο Αλεφαντος. Τα παντα ολα. Οποιος πει οτι τον δυσκολεψε ας τα παρατησει να παει σπιτι του. Υπηρξε το δευτερο βαπορι μετα το Πατρα Εξπρες που λειτουργουσε συστηματικα το visor στο Μπαρι κατι που γινοταν μεχρι που εφυγε απο την Ελλαδα. Ακομα και στα τελευταια του σβουραγε τρελα (θα προσπαθησω να βαλω κανενα βιντεο) ειχε καλο ζευγος πισω μεγαλα τιμονια και πολυ καλο προπελακι. Στα χρονια του στην Ελλαδα θυμαμαι 3-4 ζημιες αλλα μεσα σε 20 χρονια καριερας συμβαινουν κι αυτα. Δυστυχως μετα το 2010 το πρωτοκολο του θα επεφτε αρκετα (300-400 ατομα) το γκαραζ του μικρυνε, οποτε τα περιθωρια εκμεταλλευσης του στην Ελλαδα στενευαν αρκετα. Ετσι μας την εκανε ησυχα ησυχα. Οσοι εζησαν σ αυτο εχουν τις καλυτερες αναμνησεις. 20 χρονια ομορφαινε την Αδριατικη αλλα τι να κανουμε. Το πληρωμα του χρονου ερχεται για ολους. Edited March 31, 2010 by Neptune
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now