Nereus Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Γκριμάλντι σε Πλακιωτάκη: «Ενδιαφέρομαι για τα λιμάνια Ηρακλείου και Ηγουμενίτσας» https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/business-stories/gkrimalnti-se-plakiotaki-endiaferome-gia-ta-limania-irakliou-ke-igoumenitsas/
corfu Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Άραγε να δούμε αύξηση στα εισιτήρια συνέπεια των λιμενικών τελών;
Nick the Greek Posted August 1, 2020 Posted August 1, 2020 On 1/24/2020 at 3:33 PM, Nick the Greek said: Άλλο ένα καινούριο PCTC στο στόλο της Grimaldi για τη γραμμή Μεσογείου - Βορείου Αμερικής, πρόκειται για το Grande Houston. Πέρασε και από τα μέρη μας πολύ πρόσφατα το Μεγάλο Χιούστον, να το δούμε στο Κερατσίνι λοιπόν. Έχει ΙΜΟ 9782699 και ο κατασκευαστής του είναι το Yangfan Group(RR78H-GM03). Μήκος 200 μέτρα, πλάτος 36, βύθισμα 9.5, χωρητικότητα 7,724 αυτοκίνητα ενώ τα lane metres είναι 5,400. Η Hyundai μηχανή του, προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων.
SpyrosS Posted August 6, 2020 Posted August 6, 2020 (edited) Αν δεν κάνω λάθος έχει ανανεωθεί η ιστοσελίδα της εταιρίας. Υπάρχουν κάπου μαζεμένα τα con-ro του ομίλου; Παλιότερα υπήρχαν στο Grimaldi Cargo αλλά πλέον δεν τα βρίσκω. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει και τις γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνται. Δεν αναφέρομαι στην ACL αλλά σε κάποια μεγαλύτερη ηλικίας πλοία που θυμάμαι ότι είχα δει στον στόλο της Grimaldi. Edited August 6, 2020 by SpyrosS
MILTIADIS Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 @SpyrosS Η ιστοσελιδα του ομιλου ειναι αυτη. Εκει υπαρχουν τα παντα. Quote Αύξηση του τζίρου του Ομίλου Grimaldi- Πάνω από 3 δις για δεύτερη συνεχή χρονιά! Ο Όμιλος Grimaldi δημοσίευσε πρόσφατα την Έκθεσή για την Αειφορία του 2019 (2019 Sustainability Report), όπου περιγράφεται η οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική απόδοση του Ομίλου. Σύμφωνα με την έκθεση το 2019, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου υπερέβη τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ για δεύτερη συνεχή χρονιά, με μία αύξηση άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ σε σύγκριση με το 2018 (+ 4%) και σημαντική αύξηση του EBITDA (περίπου + 24%). Πάνω από το 80% της οικονομικής αξίας που δημιουργήθηκε διανεμήθηκε μεταξύ προμηθευτών, υπαλλήλων, δανειστών, της Δημόσιας Διοίκησης και της κοινότητας. Το πλεονέκτημα του ομίλου Grimaldi, όπως τονίζεται, είναι η αποτελεσματικότητα του στόλου του που αποτελείται από περισσότερα από 130 πλοία - εκ των οποίων τα 118 είναι ιδιόκτητα – τα οποία σχεδιάστηκαν και βελτιστοποιήθηκαν για τη μεταφορά οποιουδήποτε τύπου τροχαίου φορτίου, εμπορευματοκιβωτίων και επιβατών, με μέση ηλικία περίπου 14 ετών, σημαντικά κάτω από τον μέσο όρο του κλάδου. Το σχέδιο ανανέωσης και επέκτασης του στόλου συνεχίστηκε το 2019 με την παράδοση του πλοίου PCTC (Pure Car & Truck Carrier) Grande Mirafiori και την ολοκλήρωση της επιμήκυνσης και αναδιάρθρωσης των ναυαρχίδων Cruise Roma και Cruise Barcelona στο ναυπηγείο Fincantieri στο Παλέρμο. Επί του παρόντος, το βιβλίο παραγγελιών περιλαμβάνει 12 πλοία ro-ro της σειράς GG5G (Grimaldi Green 5th Generation), 4 πλοία PCTC, καθώς και δύο μονάδες ro-pax της κατηγορίας "Superstar" για τη θυγατρική Finnlines. Ο Ιταλικός όμιλος υλοποιεί τη στρατηγική Zero Emission in Port®, που στοχεύει στο να επιτρέπει στα πλοία να σταματούν στο λιμάνι χωρίς να λειτουργούν οι βοηθητικοί κινητήρες και συνεπώς χωρίς να παράγουν επιβλαβείς εκπομπές. Στον κοινωνικό τομέα, ο Όμιλος δραστηριοποιείται όλο και περισσότερο μέσα από το Grimaldi Foundation Onlus, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ιδρύθηκε το 2007 και ανήκει εξ ολοκλήρου στην οικογένεια Grimaldi. Τέλος ο Όμιλος απασχολεί περισσότερους από 16.000 υπαλλήλους (τόσο στην ξηρά όσο και σε πλοία) σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων περίπου 12.600 είναι Ευρωπαίοι πολίτες.
LoveBoat Posted August 8, 2020 Posted August 8, 2020 (edited) Ναι κερδοφορία με μη πληρωμή υπερωριών (περίπου 40% )στα πληρώματα (αν και προβλέπονται στις διεθνείς (ΜLC)συμβάσεις) .Με αυτό τον τρόπο κερδοφορεί η εταιρεία....στις πλάτες και στην υγειά των κορόιδων... Edited August 8, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Nikos_Chania Posted August 8, 2020 Posted August 8, 2020 Πλέον οσα προβλέπει η mlc για τις υπερωρίες, οι περισσότερες εταιρείες τα περιλαμβάνουν στον κλειστό μισθό. Έχεις κάτι πιο χειροπιαστό για την μη πληρωμή των υπερωριών κι αν δεν πληρωνονται ήδη μεσω του μισθού;
LoveBoat Posted August 8, 2020 Posted August 8, 2020 (edited) Δες σχόλια στο toremarre .Κάποιοι στην Ιταλία έχουν το θάρρος και μιλάνε ενάντια στους καιροσκοπισμούς του κάθε Grimaldi...Η mlc είναι διεθνής σύμβαση και τα Ελληνικά σωματεία το ανέφεραν αν θυμάσαι στις αρχές του καλοκαιριού όταν οι Μινωικές σαν μέλος του ομίλου ακολούθησαν αυτήν τη πρακτική(όχι ότι έκαναν και κάτι)...Βέβαια δεν πειράζει παντού κανείς τους εφοπλιστές... Και για του λόγου το αληθές και για να μην ξεχνιόμαστε https://thepressproject.gr/katangelia-9-naftergatikon-somation-gia-diakopi-pliromis-yperorion-stis-minoikes-grammes/ Edited August 8, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
LoveBoat Posted August 22, 2020 Posted August 22, 2020 Αλήθεια να υπάρχει η πρόνοια Covid 19 test για τα πληρώματα του ομίλου? Τόσα κρούσματα μετέφεραν....
Panagia Ekatontapiliani Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Η Grimaldi Lines παρέλαβε το PCTC Grande New Jersey (IMO No: 9782704), πρόκειται για το τέταρτο από το σύνολο επτά PCTC, που ναυπηγεί στο ναυπηγείο Yangfan στη Zhoushan.
sarantatrio Posted September 13, 2020 Posted September 13, 2020 Από ελληνικό πλήρωμα του grimaldi άκουσα ότι ένα πλοίο τους που θα πάει για δεξαμενισμό στη Τουρκία,θα σταματήσει πρώτα Λέσβο να φιλοξενήσει τους μετανάστες για όσο διάστημα χρειαστεί. Δε βρήκα καλύτερο topic να το μοιραστώ.
express adonis Posted September 13, 2020 Posted September 13, 2020 Θα χορτασουν γκαραζ γιατι απο χωρους μηδεν....
MILTIADIS Posted September 13, 2020 Posted September 13, 2020 Λιγο φιδι μου ακουγεται ολο αυτο για να ισχυει.Εδω τοσα πλοια καθονται,το Χιος το στειλανε γι αυτη τη δουλεια αφιλοκερδως και απο την αλλη θα ναυλωσουν πλοιο ξενης εταιρειας με σημαια Ιταλιας γι αυτη τη δουλεια; Εδω ο Γκριμαλντι δεν εδωσε πλοιο του στην Ιταλικη κυβερνηση που δινει σχετικες ναυλωσεις στην GNV κ οχι μονο με τη σεσουλα.
LoveBoat Posted September 15, 2020 Posted September 15, 2020 On 9/13/2020 at 3:29 PM, sarantatrio said: Από ελληνικό πλήρωμα του grimaldi άκουσα ότι ένα πλοίο τους που θα πάει για δεξαμενισμό στη Τουρκία,θα σταματήσει πρώτα Λέσβο να φιλοξενήσει τους μετανάστες για όσο διάστημα χρειαστεί. Δε βρήκα καλύτερο topic να το μοιραστώ. Τίποτα δεν αποκλείεται....όλα παίζουν...
Nick the Greek Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 Μαζί με το Eco Valencia, στα βιβλία του σκοταδόψυχου από τη Νάπολη, που λέει κι ο φίλος μου ο @MILTIADIS, ξεκίνησε να εγγράφεται και το PCTC με όνομα Grande Florida http://www.ship2shore.it/upload/images/10_2020/eeexflorida-201020215017_big.png Είναι το 5ο από τα 7 πλοία της κλάσης και είναι 200 μέτρα μήκος, 7,600 αυτοκίνητα ή 5,400 lane metres με υπηρεσιακή 19 κόμβων.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2020 Posted November 24, 2020 On 4/30/2019 at 10:34 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Ξεκίνησε η ναυπήγηση του πρώτου Ro-Ro από τα 12 Ro-Ro που έχει παραγγέλλει ο όμιλος Grimaldi στο ναυπηγείο Jinling’s Yizheng με μήκος 238 μέτρα, πλάτος 34 μέτρα, χωρητικότητα 7800 γραμμικά μέτρα σε 5 γκαράζ, θα έχουν scrubbers και 600τμ ήλιο συλλέκτες. Ας δούμε κάποια στοιχεία για τα Ro-Ro Grimaldi Green 5th Generation, που ναυπηγεί στη Κίνα 1. Eco Valencia IMO No:9859533 2. Eco Barcelona IMO No: 9859545 3. Eco Livorno IMO No: 9859557 Καθέλκυση στις 28/6/20 2020 4. Eco Savona IMO No: 9859569 Καθέλκυση στις 17/8/20 2021 5. Eco Catania IMO No: 9859571 Τοποθέτηση τρόπιδα στις 26/8/20 2021 6. JLZ8180412 IMO No: 9859583 Ξεκίνησε η κατασκευή στις 20/4/20 2021 7. JLZ8180413 IMO No: 9859595 Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα 2022 8. JLZ8180415 IMO No: 9859600 Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα 2022 9. JLZ8180416 IMO No: 9859612 Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα 2022 10. JLZ8180407 IMO No: 9856830 Ξεκίνησε η κατασκευή στις 08/06/20 2021 Finnlines 11. JLZ8180408 IMO No: 9856842 Ξεκίνησε η κατασκευή στις 16/09/20 2021 Finnlines 12. JLZ8180409 IMO No: 9856854 Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα 2022 Finnlines
Nick the Greek Posted November 27, 2020 Posted November 27, 2020 Είμαι σίγουρος πως όταν πρίν 13 χρόνια ανοίγαμε ξεχωριστό topic για την Grimaldi Lines, πολλοί θα ήταν αυτοί που θα σκέφτηκαν "κλάιν μάιν, τι με νοιάζει εμένα ο Ιταλός". Φυσικά τη σήμερον ημέρα, το ζουμερόν είναι να μαθαίνει τι γίνεται κανείς στην ιταλική εταιρεία διότι πολλά από όσα αφορούν το ακτοπλοικό μας γίγνεσθαι, εκπορεύονται από εκεί αμέσως ή εμμέσως. Μια λοιπόν που ο σκοταδόψυχος της Νάπολι άνοιξε τα πλάνα του για το 2021 σε όλες τις γραμμές, πάμε να δούμε το lineup των φέρρυ του. Νωρίς είναι ακόμη βέβαια και αλλαγές μπορούν να γίνουν, έχω ψάξει την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου 2021. Livorno - Olbia: Cruise Olbia και Cruise Ausonia Livorno - Palermo: Cruise Smeralda και Zeus Palace Civitavecchia - Porto Torres - Barcelona: Cruise Roma και Cruise Barcelona Civitavecchia - Olbia: Cruise Bonaria(πρώην Κνωσός Παλάς) Εδώ το Cruise Bonaria εμφανίζεται μονοβάπορο αλλά δεν αποκλείεται ανάλογα και με την κίνηση που θα υπάρχει να διπλωθεί. Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν με το AF Claudia. Salerno - Cagliari: Venezia Salerno - Catania - Malta: Euroferry Olympia και 1 roro. Εδώ έχουμε 1 δρομολόγιο την εβδομάδα από και πρός τη Μάλτα στο οποίο το Euroferry Olympia παίρνει επιβάτες Salerno & Civitavecchia - Palermo - Rades: Catania Brindisi - Corfu - Igoumenitsa - Patrasso: Corfu και Florencia Άλλες παρατηρήσεις: Το Euroferry Egnazia έχει πάρει μετάθεση για το Genova - Porto Torres όπου δουλεύει σαν roro, δε φαίνεται τη δεδομένη χρονική στιγμή τουλάχιστον, να μεταφέρει επιβάτες. Η γραμμή Savona - Barcelona - Tanger Med εμφανίζεται στο σύστημα της εταιρείας πλήν όμως εγώ δεν μπορώ να δω δρομολόγια. Εδώ λοιπόν είτε θα έχουμε κάποιο από τα roro που θα την καλύψει, είτε πιθανώς να έχουμε κάποια τράμπα ή ναύλωση εάν η Grimaldi δε θέλει να απωλέσει το επιβατικό στοιχείο από τη γραμμή. Η γραμμή Βενετία - Πάτρα δεν εμφανίζεται πουθενά. Τώρα δε θα γίνει καθόλου, θα έχουμε κάποιο πλοίο έκπληξη αργότερα, θα το δούμε εν καιρώ. Αν τελικά η εταιρεία δε την εκτελέσει καθόλου φέτος, μάλλον μπορούμε να υποθέσουμε πως έφαγαν τα μούτρα τους, αλλιώς δε θα έφευγε το Venezia. Γενικά, αν υποθέσουμε πως τη γραμμή της Βενετίας δε θα την δούμε φέτος, φαίνεται να λείπει ένα πλοίο από τη Savona - Barcelona - Tanger Med όπου πάντα υπήρχε κάποιο ropax. Μέχρι το καλοκαίρι, έχουμε καιρό για να δούμε αν θα ξεπουλήσει τίποτε κανείς.
MILTIADIS Posted December 16, 2020 Posted December 16, 2020 On 8/22/2020 at 8:10 PM, MILTIADIS said: Ενω το επομενο αδερφακι ECO SAVONA. Και το αμεσως επομενο και 5ο στη σειρα ειναι το ECO CATANIA.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2020 Posted December 16, 2020 Γνωστό το πέμπτο στη σειρά!! On 11/24/2020 at 1:46 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ας δούμε κάποια στοιχεία για τα Ro-Ro Grimaldi Green 5th Generation, που ναυπηγεί στη Κίνα 1. Eco Valencia IMO No:9859533 2. Eco Barcelona IMO No: 9859545 3. Eco Livorno IMO No: 9859557 Καθέλκυση στις 28/6/20 2020 4. Eco Savona IMO No: 9859569 Καθέλκυση στις 17/8/20 2021 5. Eco Catania IMO No: 9859571 Τοποθέτηση τρόπιδα στις 26/8/20 2021
Nick the Greek Posted December 16, 2020 Posted December 16, 2020 Κάτι άλλο σχετικό που παρατήρησα πρόσφατα είναι πως στα πλοία της ACL (Atlantic Container Line, μέλος του ομίλου), το φουγάρο είναι πια το G της Grimaldi ενώ το ACL εξακολουθεί να υφίσταται σαν brand name στα πλάγια του πλοίου.
MILTIADIS Posted December 17, 2020 Posted December 17, 2020 Τα υβριδικα Ro/Ro που θα δρομολογησει ο ομιλος στην Αδριατικη το 2022 θα ονομαστουν ECO Patrasso και ECO Venezia αντιστοιχα.
Nick the Greek Posted December 19, 2020 Posted December 19, 2020 Μιλτιάδη, ξέρουμε τη συνολική εικόνα σχετικά με τον καταμερισμό των πλοίων? 2 Αδριατική σίγουρα, φαντάζομαι 2-3 Σικελία - Λιβόρνο - Γένοβα, και όλα τα άλλα Ισπανία?
MILTIADIS Posted December 19, 2020 Posted December 19, 2020 4 μεταξυ Ιταλιας-Ισπανιας,2 μεταξυ Ιταλικου Βορρα και Σικελιας και 3 για την Αδριατικη εκ των οποιων το ενα θα ξεκιναει απο την Τουρκια.
MILTIADIS Posted January 13, 2021 Posted January 13, 2021 Σημερινη συνεντευξη Μανωλη μεσα απο το Πατριαρχειο στη messageromarrittimo.Δεν ξερω ποσοι απο εσας ομιλειτε την Ιταλικην αλλα για οσους το κανετε τα τελευταια 4-5 λεπτα του βιδεο στα οποια αναφερεται στον Onorato και στις επιδοτησεις στη Σαρδηνια ειναι ακρως απολαυστικα. Σε καποιο σημειο αναφερεται στο δρομολογιο Palermo-Cagliari και στην εισοδο του''μοντερνου,Ιταλικης κατασκευης πλοιου Venezia χωρις καμια επιδοτηση''οπως το αναφερει στη γραμμη στην οποια ο ανταγωνιστης του μεχρι προτινος ειχε δρομολογημενο ενα''Ιαπωνικης κατασκευης Ελληνικο πλοιο με μεικτο πληρωμα το οποιο τωρα το αντικαθιστα με ενα πλοιο 42 ετων λαμβανοντας μαλιστα και επιδοτηση για ολο αυτο''.
margaritis24 Posted January 14, 2021 Posted January 14, 2021 Ξεχασε οτι κ αυτος εχει μικτα πληρωματα στην Αδριατικη κ επιδοτειται στο Ηρακλειο με γεματα γκαραζ ομως!μη λεμε οπως θελουμε το παραμυθι!γιατι εαν δεν ηταν το προγραμμα Marco polo δεν θα ειχε τα cruise
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now