Nick the Greek Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Εκεί είναι, στο Livorno - Olbia. Μιλάω για αριθμό πλοίων, όχι για συγκεκριμένο πλοίο, Μάριε.
Nick the Greek Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 Σημερινό update είναι πως στο online της Grimaldi το Zeus Palace είναι πια στο Palermo - Livorno, ενώ το Bonaria στη θέση του στο Livorno - Olbia. Το Mykonos Palace εξακολουθεί να φαίνεται στο online στη γραμμή Civitavecchia - Olbia. Αν τυχόν έρθει Αδριατική ή ακόμα και Ελλάδα όπως εικάζεται, σημαίνει πως η συγκεκριμένη γραμμή θα μείνει χωρίς βαπόρι, από εκεί που πέρυσι είχε διπλές καθημερινές αναχωρήσεις. Κι επειδή ήδη δέχεται bookings για το καλοκαίρι, αν όντως το Mykonos Palace έρθει πιο ανατολικά, θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα πλοίο, ή ακόμα και 2 αν δε θέλει ν' αφήσει τη γραμμή μονοβάπορη. Τα οποία πλοία αυτήν τη στιγμή, δεν έχει η Grimaldi. Αναρωτιέμαι τι μπορεί να δούμε λοιπόν. Διόρθωση: Μονές αναχωρήσεις είχε και πέρυσι το Civitavecchia - Olbia. Αυτό σημαίνει πως αν όντως έρθει πιο ανατολικά το Mykonos Palace, θα εγκαταλειφθεί εντελώς η γραμμή στα χέρια του Onorato. Να γίνει κάτι τέτοιο? Δυσκολάκι μου φαίνεται. Αν γίνει, χρειάζεται minimum 1 πλοίο ακόμα. Ποιό είναι αυτό, από τη στιγμή που το Superfast XII είναι ακόμα δεσμευμένο στην Ελλάδα?
Nick the Greek Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 Να και ιταλικό δημοσίευμα σχετικά με πιθανή έναρξη δρομολογίων στο Αιγαίο, μου φαίνεται όμως απλά αναπαραγωγή του σχετικού ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής. Να και το καινούριο PCTC, το Grande Halifax.
Kostas18gr Posted February 3, 2018 Posted February 3, 2018 Πάντως σιγά σιγά ζωντανεύει το όνειρο να δούμε τα παλάτια όπως τα αγαπήσαμε πριν χρόνια ως Minoan Lines. Ενώ πριν καιρό το θεωρούσαμε απίθανο.
Nick the Greek Posted February 14, 2018 Posted February 14, 2018 Όσα car carriers του Grimaldi είδαμε στον Πειραιά, τα είδαμε γιατί βασικά τον pullman λόγω αυξήσεων στις τιμές εκ μέρους του ΟΛΠ.
Petros P Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 Χωρις να λεει κατι αυτο, μεχρι 26/3 φαινονται στο προγραμμα του ΟΛΠ.
.voyager Posted March 5, 2018 Posted March 5, 2018 (edited) Επιμήκυνση κατά 30 μέτρα τελικά για τα δύο Cruise της άλλης πλευράς της Ιταλίας! Οι εργασίες θα γίνουν στα Fincantieri του Palermo, για το πρώτο πλοίο θα ξεκινήσουν μέσα στο έτος και θα τελειώσουν το καλοκαίρι του 2019 για το δεύτερο. Εδώ μπορεί να δει κανείς περισσότερες πληροφορίες για το πως θα διαμορφωθούν τα χαρακτηριστικά τους. Με μήκος 255 μέτρα θα είναι σίγουρα τα πιο... μακριά ferries πια στον κόσμο, παρότι όχι τα μεγαλύτερα σε γκαράζ και τονάζ. Edited March 5, 2018 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 Επίσης θα τοποθετηθουν scrubbers, μηχανή με μπαταρίες για την ηλεκτρόδοτηση του στη διάρκεια των παραμονων στα λιμάνια των δρομολογίων τους. Στο επιπρόσθετο κομμάτι θα υπάρχουν 80 κρεβάτια σε καμπίνες, 450 αεροπορικά καθίσματα και ένα εστιατόριο 270 θέσεων!!
nikosa Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 (edited) Κρίμα όμως θα είναι από τα πιο βρώμικα ferries στον κόσμο... (σύμφωνα και με τους Tripadvisor &Trust pilot) Edited March 6, 2018 by proud_ionian quote
Petros P Posted March 26, 2018 Posted March 26, 2018 On 2/14/2018 at 2:57 PM, Nick the Greek said: Όσα car carriers του Grimaldi είδαμε στον Πειραιά, τα είδαμε γιατί βασικά τον pullman λόγω αυξήσεων στις τιμές εκ μέρους του ΟΛΠ. Μέχρι τέλος Απρίλη συνεχίζουν,αρα να λύθηκε το προβλημα?
.voyager Posted April 2, 2018 Posted April 2, 2018 Πέσανε κι οι υπογραφές για τα κρουζ. Χρήζουν μνείας τα παρακάτω: Quote From the technological point of view cutting-edge solutions aimed at reducing the environmental impact and energy saving will be taken, such as the scrubber system for the exhaust gas cleaning as well as a system to power the ship during the turnaround time in ports, based on mega-lithium batteries, in order to avoid the use of the diesel-powered generators, achieving the goal of zero port emissions, pursued by the Grimaldi Group.
Nikos_Chania Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Δηλαδή στο λιμάνι το πλοίο θα τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από μπαταρίες; Φαντάζομαι πως εννοούν μετά την ασφαλή πρόσδεση του πλοίου. Και μια ακόμη απορία.. δεν υπάρχουν υποδομές για τροφοδοσία ρεύματος από ξηράς άραγε; Δεν ξέρω πως είναι τα πράγματα στο εξωτερικό και τι υποδομές έχουν (κι αν μπορούν να υποστηρίξουν τα απαιτούμενα φορτία)
Nick the Greek Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 Στη Βόρειο Ευρώπη υπάρχουν και αυξάνονται, στην Ιταλία τουλάχιστον δε νομίζω πως υπάρχει κάτι τέτοιο.
rapeza Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 (edited) 19 hours ago, .voyager said: Και τι θα έρθει εδώ;... Και εγώ είμαι περίεργος @.voyager να δω τι θα έρθει προς τα εδώ. Και με την διαφήμιση που ρίχνουν για την σύνδεση Μπριντιζι-Ηγουμενιτσα και τα εισιτήρια που έχουν κόψει τι γίνετε; Δεν νομίζω τα Olympia και Egnazia να είναι σε θεση να κάνουν αυτο το δρομολόγιο! Edited April 6, 2018 by proud_ionian
MILTIADIS Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 Ειναι και η γραμμη της Βενετιας επισης.Πιθανως να φερουν ενα εκ των Mυκονος ή Ζευς Παλας.
Nick the Greek Posted April 7, 2018 Posted April 7, 2018 Κύριοι, το πραγματικό θέμα τελικά δεν είναι τι θα φέρει. Στόλο έχει, λεφτά έχει να ναυλώσει, κάτι θα βρεί Ανατρέξτε στις προηγούμενες σελίδες που είναι γεμάτες με σενάρια, πιθανότητες, ξαφνικές αλλαγές, φτάσαμε στα μέσα Απριλίου κι ακόμη άκρη δεν έχουμε βγάλει. Το πραγματικό θέμα είναι πως οι τύποι είναι κουτουρού-μπουγάτσα από πλάνο και σχεδιασμό.
Ariadne Posted April 7, 2018 Posted April 7, 2018 (edited) Εξακολουθούν όμως και βρίσκουν κόσμο που ταξιδεύουν μαζί τους, οπότε τα κάνουν όλα σωστά ... Edited April 7, 2018 by Nick the Greek
MILTIADIS Posted April 7, 2018 Posted April 7, 2018 Ο κοσμος κοιταει να ταξιδεψει με τον οικονομικοτερο τροπο στις μερες μας..ειδικα τα φορτηγα που σ αυτες τις γραμμες μετακινουνται συνεχεια.Αρα οσο υπαρχουν τετοια κριτηρια κ υπαρχει στροφη προς τις low cost μεταφορες δεν καταλαβαινω γιατι πεφτουμε συνεχεια απο τα συννεφα εδω κ κοντα 10 χρονια που κλεινει σε λιγο ο Γκριμαλντι στην Αδριατικη. Το θεμα οπως εχω ξαναπει ειναι τι εκαναν/κανουν τοσα χρονια οι δικοι μας η ανεπαρκεια των οποιων σε θεματα διοικησης εχει οδηγησει τις ελληνικες εταιρειες στην περιοχη στα προθυρα αφανισμου.
Nick the Greek Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 4 minutes ago, nikosa said: Μετακίνηση στην γραμμή Νάπολι - Κατάνια το επόμενο Σάββατο για το Euroferry Olympia ....Ακολοθεί το Euroferry Egnazia πιθάνόν για Νάπολι -Κάλιαρι...Τα πλοία που θα τα αντικαταστήσουν πιθανώς αμιγές Ιταλικό πλήρωμα(πιθανοί αντιακαστάτες Florencia-Eurocargo Sicilia) Μπετόν αυτό Νίκο? Napoli - Cagliari δεν έχει σαν γραμμή η Grimaldi, ούτε με τα roro εκτός κι αν ανοίξει καινούρια. Όσο για το Napoli - Catania αυτή τη στιγμή εξυπηρετείται όπως είπες από τα Florencia και Cartour Gamma. Αυτά βέβαια πάνε 20+ μίλια πλήν όμως έχουν 1,000 lane metres λιγότερα. Περισσότερο εντύπωση θα μου κάνει να αλλαχτεί το Eurocargo Sicilia που είναι χρόνια αρκετά στο Ravenna - Brindisi - Catania.
Petros P Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 To Florencia φοράει και TTT Lines . Αυτη δεν ειναι πλέον του Γκριμαλντι? On 4/11/2018 at 8:57 PM, Nick the Greek said: Όπως ανέφερε παραπάνω κι ο @.voyager κι απ' ότι λέει εδώ, η Grimaldi είναι έτοιμη να καταπιεί και το υπόλοιπο, όχι όμως χωρίς μάχη με την Moby.
nikosa Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 (edited) Τα euroferry θα φύγουν αρχής γενομένης με το Euroferry Olympia ,αυτό ότι θα φύγουν σύντομα 100% σίγουρο.Τώρα οι αντικαταστάτες ,εντάξει Grimaldi είναι.Αυτή την βδομάδα ακούγεται πάντως ότι θα αντικατασταθεί με Ιταλικό το Ελληνικό πλήρωμα του Euroferry Olympia... Λόγω της επικείμενης αλλαγής δρομολογίων του πλοίου... Edited April 15, 2018 by proud_ionian τεχ βοηθεια
pathfinder Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 On 4/7/2018 at 4:42 PM, MILTIADIS said: Το θεμα οπως εχω ξαναπει ειναι τι εκαναν/κανουν τοσα χρονια οι δικοι μας η ανεπαρκεια των οποιων σε θεματα διοικησης εχει οδηγησει τις ελληνικες εταιρειες στην περιοχη στα προθυρα αφανισμου. Δεν θα μπω στο θέμα των επιβατών γιατί δεν είμαι γνώστης. Για το φορτίο -που είναι ο "βασιλιάς" όπως λένε- θα εκφράσω και πάλι την άποψη ότι 1- Από πλευράς νοοτροπίας οι Ελληνικές εταιρείες ειναι περισσότερο πλοιοκτήτες και λιγότερο εφοπλιστές. 2- Ειδικά στις μοναδοποιημένες μεταφορές ο κόσμος αλλάζει και οι "γραμμές" δίνουν την θέση τους σε "συστήματα μεταφορών". Όπως και οι μεμονομένοι φορτηγατζήδες σε πολύ πιο οργανωμένες δομές. 3- Ο έλεγχος των μεγάλων όγκων φορτίων απο την Ελλάδα είναι πιο δύσκολος. Οι Ελληνικές εταιρείες πιέστηκαν πολύ από τις δυσμενείς συγκυρίες, από την χαμηλή ανταγωνιστικότητα λόγω σημαίας, συνδικαλισμού και Υπουργείου και από την -κατά την κρίση μου- περιορισμένη πρόσβαση στην "αγορά" φορτίων (τα οποία εν τέλει είναι βεβαίως θέματα διοίκησης, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι έτσι το εννοούσε ο φίλος MILTIADIS). Όσο για το jumboisation είναι μια προσέγγιση που δουλεύει πολύ συχνά μειωνοντας το unit cost - αλλά όχι πάντα. Εγώ σαν επιλογή θα προτιμούσα το "optimization" (κατά την γνώμη μου πιο δύσκολο αλλά και πιο αποτελεσματικό).
nikosa Posted April 23, 2018 Posted April 23, 2018 (edited) όμως πολύ φοβάμαι ότι κάποια μσαν εταιρεία(λόγω του τεράστιου δικτύου που καλύπτει και του όγκου της) ξαφνικά μια ημέρα θα βαρέσει ένα πολύ μεγάλο κανόνι.... Edited April 23, 2018 by proud_ionian quote
rapeza Posted April 23, 2018 Posted April 23, 2018 @nikosa είναι έτσι όπως τα λες. Αυτό θα ξεκινήσει την στιγμή που το ιταλικό κράτος θα σταματήσει να την χρηματοδοτεί εμμέσως.
nikosa Posted April 23, 2018 Posted April 23, 2018 (edited) ή να σταματήσει να κάνει τα στραβά μάτια.... Edited April 23, 2018 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now