Marios Superfast Posted August 17, 2017 Posted August 17, 2017 (edited) Εκτός από τα Bunker είμαστε και εκεί χωμενοι? Edited August 17, 2017 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted August 17, 2017 Posted August 17, 2017 παιδια μπερδευτηκα. ενα κλικ πιο λιανα pls
Petros P Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Ας δούμε τα 2 αδελφάκια έξω απο τον Πειραια,κατα την αναχώρηση και την άφιξη του ενος και του αλλου αντίστοιχα...
proud_ionian Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 o μανωλης γραφτηκε στους Nortenos. Χορηγος της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ ο ομιλος, για 3 χρονια.
Nick the Greek Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 On 8/17/2017 at 4:49 PM, Petros P said: Τα πλοία του Grimaldi που φαίνονται να διαχειρίζονται απο τη Valiant(και ερχονται εδω για επισκευες) αλλα σαν owner η Malta Motorways of the Sea,είναι του θείου Μανώλη πραγματικά,η οι πραγματικοί ιδιοκτήτες ειναι οι Ελληνες? Ενδιαφέρον αυτό που ανέφερες Πέτρο. Εν πρώτοις να πούμε πως η Valiant Shipping SA φέρεται να έχει έδρα στη Γλυφάδα, επάνω στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και φέρεται σαν εμπορικός και τεχνικός διαχειριστής των Eurocargo Istanbul, Eurocargo Patrasso, Eurocargo Salerno, Eurocargo Trieste και Euroferry Malta, όπως και του car carrier Fides. Αυτό εξηγεί και το γιατί τα συγκεκριμένα πλοία κάνουν ακινησίες στον Πειραιά. Η Motorways of the Sea είναι εταιρεία της Μάλτα. Θεωρώ πάντως πως πλοιοκτήτης παραμένει ο Grimaldi και απλά έχει δώσει έξω την τεχνική διαχείριση.
Ariadne Posted September 29, 2017 Posted September 29, 2017 Ο όμιλος προχωρά σε επιμήκυνση των Cruise Barcelona και Roma με σκοπό την αύξηση της χωρητικότητας από 3.000 σε 3.500 επιβάτες. Επίσης, θα εγκατασταθούν ηλεκτρομηχανές για τη λειτουργία του πλοίου κατά τη διάρκεια παραμονής του στα λιμάνια.
Petros P Posted September 29, 2017 Posted September 29, 2017 On 9/14/2017 at 5:27 PM, proud_ionian said: o μανωλης γραφτηκε στους Nortenos. Χορηγος της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ ο ομιλος, για 3 χρονια. Το δεκαράκι το καλό , σαν άλλος Μαραντόνα
Ariadne Posted September 30, 2017 Posted September 30, 2017 Η αύξηση της χωρητικότητας στα Barcelona και Roma Θα γίνει με την προσθήκη καθισμάτων και καμπινών εις βάρος της χωρητικότητας του γκαράζ (σύμφωνα με το FoNE).
.voyager Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 Τέσσερα κινεζικά ναυπηγεία είναι "υποψήφια" για τη ναυπήγηση 6 (με option για άλλα 4) ro/ro για λογαριασμό του ομίλου, στο πλαίσιο του λεγόμενου project GG5G/Grimaldi Green 5th Generation. Tα υβριδικά πλοία θα είναι -κατά τον Μανωλιό- τα πιο φιλικά στο περιβάλλον από το 2020 που θα αρχίσουν να παραδίδονται, ενώ διαθέτουν 7.300 γραμμικά μέτρα, θα έχουν μήκος 235 μέτρα και πλατος 34 μέτρα. Το desing τους έχει γίνει από το δανέζικο Knud E. Hansen. H επιλογή αναμένεται να γίνει τις επόμενες εβδομάδες.
Nick the Greek Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 Νομίζω το σημαντικό σε αυτά που λέει ο voyager παραπάνω, είναι η ημερομηνία παράδοσης, που συμπίπτει με την εισαγωγή του global sulphur cap από τον ΙΜΟ. Το οποίον σημαίνει πως για τα περισσότερα, αν όχι όλα από τα υπάρχοντα roro του στόλου, μάλλον δεν κρίνεται συμφέρουσα η συμμόρφωσή τους με τους νέους κανονισμούς, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Με λίγα λόγια, θα κουνήσει μαντήλι κόσμος.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 (edited) Καυστικός Grimaldi: «Γιατί οι τράπεζες ρίχνουν λεφτά σε επί χρόνια ζημιογόνες ναυτιλιακές;» Quote Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο επικεφαλής του ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο 21ο συνέδριο της Euromed για τις ανεπιτυχείς προσπάθειες της ναυτιλιακής του εταιρείας να εξαγοράσει άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες. Όπως ανέφερε o Grimaldi, μετά την απώλεια της Hellenic Seaways (την οποία ως γνωστόν ήθελε πολύ να αποκτήσει), ο όμιλος εξακολουθεί να αναζητά ενδιαφέρουσες περιπτώσεις για εξαγορές, όμως όλες οι εταιρείες που έχει βάλει στο “μάτι” είτε δεν είναι προς πώληση, είτε είναι ζημιογόνες. “Κάποιες είναι σε δραματική κατάσταση, χάνουν λεφτά εδώ και χρόνια και συνεχίζουν να χάνουν. Ίσως είναι ένα χόμπι γι’ αυτές”, σχολίασε δηκτικά ο Grimaldi, προσθέτοντας: “Για μένα είναι ένα μυστήριο. Το μεγαλύτερο μυστήριο είναι το γιατί οι τράπεζες τις χρηματοδοτούν μετά από τέσσερα ή πέντε χρόνια ζημιών”. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο η Attica Group ανακοίνωσε το deal-έκπληξη για την απόκτηση συνολικά 39.039.833 μετοχών της εταιρείας Hellenic Seaways (HSW), που αντιστοιχούν σε ποσοστό 50,30%. Η εξέλιξη αυτή ήταν απρόσμενη, καθώς όλοι πίστευαν πως η Hellenic Seaways θα κατέληγε στα χέρια του ομίλου Grimaldi, που διατηρεί ποσοστό της τάξεως του 48% στην εταιρεία. Στα τέλη Αυγούστου, ο Emanuele Grimaldi είχε κάνει γνωστό ότι η εταιρεία του «ετοιμάζει ένα έγγραφο» προς την DG Comp που θα τονίζει τα επιχειρήματα κατά της συμφωνίας, την οποία ο επικεφαλής των Μινωικών Γραμμών χαρακτηρίζει «εκτός των κανονικών παραμέτρων». Η πλευρά Grimaldi, με το ποσοστό που έχει, θα μπλοκάρει μια συγχώνευση της Hellenic Seaways και της Blue Star Ferries, ενώ ο ίδιος είχε τονίσει ότι «δεν θα υπάρξει άδεια [για τη συμφωνία] σε ευρωπαϊκό επίπεδο». Ο ίδιος πάντως υποστήριζε ότι υπάρχει μια πιθανότητα να πουλήσουν οι Minoan Lines (σ.σ. που ελέγχει) τις μετοχές στη Hellenic Seaways με αντάλλαγμα δρομολόγια σε άλλες ελληνικές γραμμές. Edited October 7, 2017 by proud_ionian mononews.gr
proud_ionian Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 (edited) καλα δε λεει κατι καινουργιο, ουτε για τις τραπεζες, ουτε για την εξαγορα της hsw. τα εχουμε αναφερει πολλες φορες και σε αυτο το θεμα και σε αυτα για την κριση, την εξαγορα της hsw απο attica και στις οικονομικες καταστασεις. και ο δικος του ομιλος εχει επεκταθει με τραπεζικη χρηματοδοτηση, αλλα και καθε ειδους, φανερες και αφανεις επιδοτησεις απο ιταλια και ΕΕ. τα υπολοιπα εδω. Edited October 7, 2017 by proud_ionian
Petros P Posted October 19, 2017 Posted October 19, 2017 (edited) 3 hours ago, proud_ionian said: παλι απο το ships of messina On 29/9/2017 at 9:11 PM, Ariadne said: Ο όμιλος προχωρά σε επιμήκυνση των Cruise Barcelona και Roma με σκοπό την αύξηση της χωρητικότητας από 3.000 σε 3.500 επιβάτες. Επίσης, θα εγκατασταθούν ηλεκτρομηχανές για τη λειτουργία του πλοίου κατά τη διάρκεια παραμονής του στα λιμάνια. Αναρωτιόμουν γιατι δε τα βάφει απο τώρα μπλέ,αλλα σκέφτηκα πως αν γίνουν σύντομα οι επιμηκύνσεις στα Cruise της Δυτ.Μεσογειου, δε θα θέλουν κατι παρόμοιο σε μέγεθος απο εκεί (Cruise Olympia & Europa )?Μήπως δούμε τα παλάτια ξανα απο εδώ?Το ξέρω πως το ποσο θέλω να τα ξαναδώ απο εδώ ξεπερνάει το όριο της γραφικότητας. αλλα το να τα βάλει Δυτική Ιταλία με nuova livrea που λένε και στο navi χειμωνιάτικα μου κάνει κάπως άκυρο. Και αφου Δύση θα πάει και το Euroferry Corfu.. μηπως ήρθε η ώρα ? @MILTIADIS κάτι έπρεπε να γράψω Edited October 19, 2017 by Petros P
proud_ionian Posted October 19, 2017 Posted October 19, 2017 δεν γινονται επιμηκυνσεις λεμε. λιγες εβδομαδες θα λειψουν. On 30/9/2017 at 4:33 PM, Ariadne said: Η αύξηση της χωρητικότητας στα Barcelona και Roma Θα γίνει με την προσθήκη καθισμάτων και καμπινών εις βάρος της χωρητικότητας του γκαράζ (σύμφωνα με το FoNE).
MILTIADIS Posted October 19, 2017 Posted October 19, 2017 (edited) Αυτο που εχω ακουσει εγω παντως ειναι οτι η μετασκευη(και μια σειρα αλλων αναβαθμισεων)στα Roma κ Barcelona θα γινουν το πρωτο εξαμηνο του 2019 κ οχι αμεσα. Για τα δικα μας παλατια δεν υπαρχει καμια σαφης απαντηση για το που θα πανε περα του οτι θα γυρισουν στον Ναπολιτανο.Και επειδη γενικα πολλες φορες εχουμε δει να δρομολογει πλοια οπουδηποτε κ την..τελευταια στιγμη θα ελεγα πως εχουμε καιρο μεχρι τις γιορτες. Edited October 19, 2017 by MILTIADIS
Svo Posted October 20, 2017 Posted October 20, 2017 On 7/10/2017 at 6:35 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ο ίδιος πάντως υποστήριζε ότι υπάρχει μια πιθανότητα να πουλήσουν οι Minoan Lines (σ.σ. που ελέγχει) τις μετοχές στη Hellenic Seaways με αντάλλαγμα δρομολόγια σε άλλες ελληνικές γραμμές. Θα μπορούσαν τα Amsicora και Bonaria ή ένα εκ των δύο να δρομολογηθούν σε κάποια Ελληνική γραμμή σε ένα υποθετικό παζάρι με την Attica για τις γραμμές. Για παράδειγμα ο Ιταλός τα Χανιά πιστεύω θα τα χει στο μυαλό του ακόμα. Βέβαια δύσκολο γιατί είναι και η Αnek στη γραμμή.
.voyager Posted October 20, 2017 Posted October 20, 2017 Αυτό που ισχύει για την ώρα είναι ότι τα δίδυμα γυρνάνε αρχές νέου έτους στις Μινωικές. Ως τότε θα δείξει αν θα αλλάξει το πλάνο και αν θα πάνε κάπου ως Grimaldi Lines.
Nick the Greek Posted October 21, 2017 Posted October 21, 2017 (edited) Να ρίξουμε μια σύντομη ματιά στο deployment, που λένε και στο Grecian Cave στο Νιού Γιόρκ, των roro της Grimaldi για το φθινόπωρο: Venezia - Bari - Patrasso τα Eurocargo Patrasso και Eurocargo Trieste. Ξανάρχισαν και κάτι άκυρες προσεγγίσεις στη Ravenna, μια φορά την εβδομάδα. Valencia - Cagliari - Salerno σταθερά τα Eurocargo Roma και Eurocargo Bari Ravenna - Brindisi - Catania ακλόνητα τα Eurocargo Sicilia και Eurocargo Catania Catania - Salerno τα Eurocargo Napoli και Eurpferry Malta Cagliari - Livorno το Eurocargo Valencia Cagliari - Genova - (Livorno) το Eurocargo Istanbul Genova - Livorno - Catania - (Malta) τα Eurocargo Venezia, Eurocargo Malta και Eurocargo Livorno. Προέκταση για Malta από Catania, 1-2 φορές την εβδομάδα Genova - Salerno - Palermo τα Eurocargo Savona, Eurocargo Ravenna και Eurocargo Salerno Livorno - Savona - Barcelona - Valencia τα Eurocargo Alexandria, Eurocargo Cagliari, Eurocargo Genova, Eurocargo Palermo και Vikingland. Η γραμμή της Αδριατικής πρός Bar, Taranto και/ή Πάτρα, Αντίο Ζωή με τη Μάρθα Βούρτση και την Ελένη Χατζηαργύρη. Επίσης αντίο ζωή το Porto Torres - Savona που πέρυσι τέτοιο καιρό είχε καθημερινές αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση. Edited October 21, 2017 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted November 11, 2017 Posted November 11, 2017 Στο στόλο της Grimaldi Lines το καινούριο PCTC με όνομα Grande New York. Χτισμένο στην Κίνα με 200 μέτρα μήκος, πρόκειται να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Gemlik - Gioia Tauro - Civitavecchia - Savona - Halifax - New York - Baltimore - Veracruz - Antwerp.
Nick the Greek Posted November 25, 2017 Posted November 25, 2017 Ν' ανανεώσουμε λίγο τη σεναριολογία για τη Grimaldi Lines του επόμενου καλοκαιριού. Τα καινούρια κομμάτια στο στόλο είναι τα: Amsicora Bonaria Euroferry Corfu Superfast XII Με δεδομένο πως όπως μαρτυρά το όνομα του Euroferry Corfu παραπέμπει στην Αδριατική και γι' αυτό θα συζητήσουμε στο topic του, τι γίνεται με τα άλλα? Προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ πως κάποιο από τα άλλα 3 θα έρθει κατά Αδριατική μεριά, με 5 ro-pax και 2 ro-ro της Grimaldi στην περιοχή θεωρώ πως είναι καλυμμένες οι γραμμές. Μια ιδέα είναι πως το Superfast XII για παράδειγμα, μπορεί να διπλώσει το Cruise Olbia στη γραμμή Civitavecchia - Olbia έτσι ώστε να έχει 4 πλοία στην Olbia(2 από Livorno, 2 από Civitavecchia), όσα και η Moby. Και τα 2 αδελφάκια να κάνουν μια γραμμή μόνα τους, με αναχωρήσεις καθ' εκάστην πρός κάθε κατεύθυνση. Ποιά γραμμή θα μπορούσε να είναι αυτή? Το Civitavecchia - Cagliari, που δούλευαν ως τώρα για την Moby είναι μια επιλογή σαν σκληρός ανταγωνισμός. Δύσκολο όμως μου φαίνεται, εδώ η Grimaldi δεν έχει καθόλου παρουσία. Περισσότερο πιθανό μου φαίνεται να τα βάλει επάνω στα πανέμορφα μεν, γηραλέα δε, Moby Drea και Moby Otta στη γραμμή Genova - Olbia. Εκτός κι αν πάμε σε προσθήκη δεύτερου πλοίου στο Savona - Barcelona - Tanger Med και στο Salerno - Palermo - Rades, που είναι μονοβάπορες γραμμές. Όπως και να έχει το πράγμα, η Μεσόγειος φλέγεται.
Nick the Greek Posted December 20, 2017 Posted December 20, 2017 Εν πρώτοις, να πούμε πως ορισμένα ιταλικά δημοσιεύματα ανεβάζουν τον αριθμό των roro που έχει παραγγείλει η Grimaldi στην Κίνα στα 12, δύο παραπάνω απ' ότι έχουμε δεί να δημοσιεύεται τους προηγούμενους μήνες. Στη συνέχεια, να δούμε λίγο και τον προγραμματισμό της Grimaldi cargo με πρακτικά παραδείγματα από το τελευταίο 10ήμερο δρομολογίων: Eurocargo Valencia, κανονικά στη γραμμή Cagliari - Livorno, τριήμερη παραμονή στο Livorno στο τέλος της περασμένης εβδομάδας Eurocargo Istanbul, κανονικά στη γραμμή Cagliari - Livorno. Mετά από 2ήμερη παραμονή στο Livorno(τις ίδιες μέρες με το Eurocargo Valencia) έκανε ένα express για Βαρκελώνη και γύρισε Livorno, τώρα πάλι στην κανονική του γραμμή. Το αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν πως για 3 ολόκληρες ημέρες δεν υπήρχε δρομολόγιο στη γραμμή(!!) και έπαιζε μπάλα μόνη της η Moby. Eurocargo Venezia, στη γραμμή Catania - Livorno - Genova, έκανε μια προσέγγιση στη Marina di Carrara, εξτραδάκι, όπως οι τραγουδιστές στην επαρχία τα καλοκαίρια Eurocargo Alexandria, κανονικά στη γραμμή Genova - Salerno - Palermo. Δύο έκτακτες προσεγγίσεις στο Cagliari. Στην αρχή νόμιζα με προορισμό το Livorno λόγω της απουσίας δρομολογίων των Eurocargo Valencia και Eurocargo Istanbul. Κι όμως, προορισμοί ήταν το Salerno(γραμμή που εξυπηρετείται από τα Eurocargo Bari και Eurocargo Roma) και το Palermo. Εννοείται πως το site τους δεν αναφέρει τίποτε και διαφημίζει ακόμα γραμμές που έχουν σταματήσει.
MILTIADIS Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Στις 15 Ιανουαριου επιστρεφουν τα 2 παλατια απο την Tirrenia στον ομιλο Γκριμαλντι και ο δευτερος θα τα δρομολογησει,οπως εξ αρχης περιμεναμε,Civitavecchia-Olbia συμφωνα με τη διευθυντρια πωλησεων της εταιρειας Francesca Marino.
Nick the Greek Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Πολύ ωραία, οπότε κατά πάσα πιθανότητα Cruise Olbia και Zeus Palace στο Livorno ενώ το Cruise Smeralda μαλλον παραμένει στο Savona - Barcelona - Tanger Med. Η Francesca είπε επίσης πως η Grimaldi Lines μετέφερε συνολικά 3 εκατομμύρια επιβάτες στην Ιταλία πέρυσι. Αυτό βέβαια είναι κομματάκι γενικόλογο και σε ερώτηση του δημοσιογράφου αρνήθηκε να αποκαλύψει στοιχεία συγκεκριμένα για τη Σαρδηνία. Υποπτέυομαι πως στη συγκεκριμένη γραμμή αι ημέτεραι δυνάμεις της Moby/Tirrenia αμύνονται σθεναρά του πατρίου εδάφους.
Petros P Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Περιέργια έχω να τα δώ στα μπλέ και τι ονόματα θα τους δώσουν... Μακάρι να τα έβαζε σε καμια γραμμή λογκάδα το καλοκαίρι στην Ελλάδα, πχ απο Β.Ελλάδα για Κρήτη...αλλα τι ζητάω τρ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now