karavolatris Posted January 22, 2017 Posted January 22, 2017 Ας ειμαστε ειλικρινεις....Ο Γκριμαλντι ειναι ο απολυτος κυριαρχος της δυτικης Μεσογειου...του εμεινε η ανατολικη μερια, και δεν θα μου κανει εντυπωση αν επεκταθει και προς εκει με εξαιρεση το ελλαδικο χωρο... Εν συνοψη...τρεις ειναι οι κυριαρχες εταιρειες ρο/ρο....STENA, DFDS και Grimaldi...
proud_ionian Posted February 4, 2017 Posted February 4, 2017 On 28/4/2016 at 2:35 AM, MILTIADIS said: Την 1η Νοεμβριου του τρεχοντος ετους θα επιστραφουν τελικα τα παλατια της Ιταλιας στον Γκριμαλντι και τις Μινωικες. απο οτι φαινεται, θα εξαντληθει η πενταετια, η οποια ληγει το καλοκαιρι
Petros P Posted February 5, 2017 Posted February 5, 2017 Και μετά τα βλέπω να γίνονται μπλέ σαν τον Ικαρο γιατι εκει δε θα τσιγκουνευτει
.voyager Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 (edited) O όμιλος, δια στόματος Emanuele, ανακοίνωσε σε συνέδριο στο Taranto ότι σχεδιάζει να προχωρήσει σε παραγγελία 10 ro/pax και ro/ro πλοίων, στα πλαίσια επένδυσης €1 δις. Edited March 21, 2017 by .voyager
Nick the Greek Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Τρομερά νέα αυτά, δε διευκρινίζει τι θα κάνει με τον υπάρχοντα στόλο. Αλλά βέβαια αν θυμηθώ παλιότερες δηλώσεις του σχετικά με την απελευθέρωση των σχετικών αγορών από τα κράτη της Βορείου Αφρικής, μάλλον το όραμά του είναι η Mare Grimaldum . Ξέρεις όμως τι μου κάνει εντύπωση? Έψαξα να βρώ το ιταλικό κείμενο του ρεπορτάζ, οι Ιταλοί είναι διάσημοι για τις μεταφραστικές τους ικανότητες σε γλώσσα άλλη πλήν της δικής τους. Αλλά δεν βρήκα να έχουν αναπαραχθεί πουθενά οι δηλώσεις αυτές, έστω κι αν έχουν γίνει 5-6 ημέρες πρίν. Θα περίμενε κανείς μια τέτοια ανακοίνωση να έχει γίνει πρωτοσέλιδο στα μέσα της Ιταλίας.
rapeza Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Ιδού δυο ιστοσελίδες με το ιταλικό ρεπορτάζ που προανέφερες Nick the Greek. http://www.corrieremarittimo.it/news/il-gruppo-grimaldi-investe-1-mld-per-navi-da-cabotaggio-a-basse-emissioni/?lang=it http://www.corrieremarittimo.it/news/il-gruppo-grimaldi-investe-1-mld-per-navi-da-cabotaggio-a-basse-emissioni/?lang=it
Marios Superfast Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Θέλει να αντιγράψει τους πρόγονους του(Ρωμαίους) με την θάλασσα τους
Nick the Greek Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Αυτό που παρέθεσες είναι με ημερομηνία 10 Μαρτίου, το αγγλικό κομμάτι που παρέθεσε ο .voyager έχει ημερομηνία 16 Μαρτίου. Και όπως περίμενα, υπάρχουν διαφορές, με τα φτωχά μου ιταλικά μπορώ να εντοπίσω 2 από αυτές. Η πρώτη είναι πως το ιταλικό κείμενο δεν αναφέρει συγκεκριμένο αριθμό πλοίων. Όπως και να έχει το πράγμα βέβαια, το 1 δισεκατομμύριο -όταν δε μιλάμε για τούρκικες λίρες- αντιστοιχεί σε πολλά βαπόρια. Η δεύτερη διαφορά η οποία δεν αναφέρεται καθόλου στο αγγλικό κείμενο, είναι πως ο Grimaldi αναφέρθηκε στις καινούριες προοπτικές της οικονομίας όσον αφορά τη ναυτιλία. Και εντοπίζει την ευκαιρία στο "cabotaggio continentale". Στο ηπειρωτικό καμποτάζ δηλαδή. Εδώ δε με βοηθάνε τα φτωχά ιταλικά μου σχετικά με το τι εννοεί ακριβώς ο ποιητής αλλά μήπως εννοεί ενδο-ιταλικές γραμμές? Μήπως εννοεί εγχώριες γραμμές άλλων χωρών(πχ Πειραιά - Ηράκλειο)? Κι αν ναι, επειδή το κείμενο αμέσως μετά ξεκινάει να μιλάει για τα νεότευκτα, μήπως αυτά συνδέονται? Απαντήσεις προφανώς δεν έχουμε, αλλά έχουμε τροφή για σκέψη . Αν χάνω κάτι στη μετάφραση, παρακαλώ διορθώστε με.
rapeza Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Nick the Greek, το ιταλικό κείμενο είναι λίγο γενικό και αόριστο. Σου παραθέτω τους κανονισμούς για τον όρο "cabotaggio continentale". Δυστυχώς δεν είμαι ειδικός σε θέματα ναυτιλίας για περετερω εμβάθυνση! a) cabotaggio continentale: il trasporto via mare di passeggeri o merci fra i porti situati sul continente o sul territorio principale di un solo e medesimo Stato membro senza scali su isole; http://eur-lex.europa.eu/legal-content/IT/TXT/?uri=CELEX:31992R3577 α) θαλάσσιες ενδομεταφορές μεταξύ ηπειρωτικών λιμένων: τις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών ή εμπορευμάτων μεταξύ λιμένων της ηπειρωτικής χώρας ή του κυρίου εδάφους ενός και του αυτού κράτους μέλους χωρίς προσεγγίσεις σε νησιά- http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:31992R3577&from=IT
Nick the Greek Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Σε ευχαριστώ και πάλι, ούτε που το σκέφτηκα να ψάξω τον ορισμό. Οπότε σύμφωνα με τον ορισμό, είναι κάτι σε στύλ Ravenna - Brindisi ή Genova - Napoli για παράδειγμα. Μένει να δούμε αν και ο Grimaldi είχε αυτό στο μυαλό του.
proud_ionian Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Πεφτει αρκετο μπικικινι επιδοτηση για αυτες τις συνδεσεις, ειδικα στην ιταλια. γι'αυτο και υπαρχουν συνδεσεις οπως πχ: ancona βενετια, bari βενετια κλπ στα δρομλογια απο ελλαδα
MILTIADIS Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Πριν απο περιπου ενα μηνα ειχα πεσει σε ενα αρθρο στο ship2shore οπου ειχε γινει αναφορα στο θεμα και εγραφε για 5 επιπλεον Container Ro/ro για την ACL και τουλαχιστον 4 νεα ro/pax. Καθολου απιθανο αν σκεφτουμε οτι τα περισσοτερα απο τα υπαρχοντα πλοια περα του οτι 20αριζουν σιγα-σιγα ειναι και ενεργοβορα και με μικρο γκαραζ για τα γουστα του.
Nick the Greek Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Εμένα αυτό που με εντυπωσίασε Μιλτιάδη, ήταν η αναφορά του περί διπλάσιας χωρητικότητας εμπορευμάτων "doppio delle merci". Ακόμα και τα πιο μικρά κομμάτια του στόλου να πάρεις, αν είναι ακριβές αυτό που είπε, τι θα δούμε?
MILTIADIS Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 (edited) Νομιζω οτι εννοει-αν καταλαβα καλα κι εγω δηλαδη-οτι η νεα γενια θα ειναι διπλασιας χωρητικοτητας απο αυτην που θα αποσυρθει.Για παραδειγμα ας δουμε μια συγκριση μεταξυ των G3 και των G4 της ACL σε τοναζ και γραμμικα μετρα.Αναλογα και για τα ro/pax τα Cruise εχουν σχεδον διπλασιο γκαραζ απο πλοια οπως το Ζευς για παραδειγμα οποτε προφανως εχει στο μυαλο του να συνεχισει σ αυτο το μοτιβο. Δεν νομιζω δηλαδη να μιλαει για πλοια μεγαλυτερα απο τα G4 η' τα Cruise αλλα απο τα παλαιοτερα. Edited March 22, 2017 by MILTIADIS
Petros P Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Και λογικά αφορά ολες τις γραμμές του πλην εδώ,γιατι εδώ δε νομίζω να δούμε κατι διαφορετικό. Σωστα?
Nick the Greek Posted March 23, 2017 Posted March 23, 2017 Καλή παρατήρηση Μιλτιάδη, δεν ξέρουμε αν αναφέρεται και στα πλοία της ACL. Γιατί ας πούμε αν αναφέρεται στο Eurocargo Istanbul, που υποτίθεται πως είναι και μικρότερου μεγέθους, έχει ήδη 2,500 γραμμικά μέτρα. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα χτίσει κάτι με διπλάσια χωρητικότητα από αυτό. @ PetrosP: Νομίζω πως πρός το παρόν, μπορούμε να κάνουμε μόνο εικασίες.
Petros P Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 Δεν ξέρω πόσο καιρό γίνεται αυτό,αλλα ψάχνοντας για εισητήρια,είδα πως στο openseas εμφανίζει (και λογικα μου δίνει τη δυνατοτητα να κλεισω) τα δρομολόγια του ομίλου Grimaldi και εκτός Ελλάδος , σε ολες τις γραμμές σχεδον
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 Υπάρχει αυτό εδω και τουλάχιστον ένα χρόνο. Το ζήτημα βέβαια αν αυτό που θα αγοράσει κανεις τελικά ισχύει τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα.
Nick the Greek Posted April 5, 2017 Posted April 5, 2017 4 ρορά της Finnlines πάνε στη Remontowa τση Πολωνίας για επιμήκυνση, κόστος 70 εκατομμύρια(υποθέτω γιούροζ) σύμφωνα με το Ship2Shore
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 Η ανακοίνωση της Finnlines για την επιμήκυνση τεσσάρων Ro-Ro (με option για αλλά δυο) στο ναυπηγείο Remontowa S.A. στο Gdansk..Οι εργασίες θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο του 2017 με διάρκεια περίπου 2 μηνών για κάθε πλοίο της “σειράς Breeze” μέχρι το Μάιο του 2018. Θα υπάρξει αύξηση 30% στη χωρητικότητα στο γκαράζ και περισσότεροι κοινόχρηστοι χώροι. Το συνολικό κόστος αναμένεται να φτάσει τα 70 εκ ευρώ.
Nick the Greek Posted May 27, 2017 Posted May 27, 2017 Πάμε για ένα σύντομο update των γραμμών της Grimaldi: Brindisi - Ηγουμενίτσα - Πάτρα: Euroferry Egnazia και Euroferry Olympia με το πρώτο συνήθως να φτάνει μόνο μέχρι Ηγουμενίτσα. Venezia - Bari - Πάτρα - Bari - Ravenna - Venezia: Τα Eurocargo Patrasso και Eurocargo Trieste, η Ravenna όμως έχει σχεδόν εξαφανιστεί από το πρόγραμμα, τουλάχιστον τις 2 τελευταίες εβδομάδες δεν έχει πιάσει εκεί βαπόρι της γραμμής. Ravenna - Brindisi - Catania: Eurocargo Catania και Eurocago Sicilia Σταθερά κι αμετακίνητα, όπως και οι προσεγγίσεις της γραμμής. Livorno - Catania - Taranto - Bar - Πάτρα - Catania - Livorno: Eurocargo Livorno εδώ σταθερό, μόνο που η γραμμή έχει αλλάξει σε Livorno(Σάββατο) - Catania(Κυριακή) - Bar(Δευτέρα) - Catania(Τετάρτη) - Civitavecchia(Πέμπτη) - Savona και Genova(Παρασκευή). Πάτρα, Taranto γιόκ, enter Civitavecchia. Valencia - Cagliari - Salerno: Eurocargo Roma και Eurocargo Bari, καμιά αλλαγή Barcelona - Valencia - Barcelona - Livorno - Savona - Barcelona: Τα νέα εδώ είναι πως τις τελευταίες εβδομάδες έχει εκλείψει η Genova από τις προσεγγίσεις. Ένα λιμάνι λιγότερο μεν, ένα πλοίο περισσότερο, δε. Πολλές προσεγγίσεις, συνεχείς αλλαγές, δύσκολο να βγάλεις άκρη. Στη γραμμή τα Eurocargo Alexandria, Eurocargo Cagliari, Eurocargo Genova, Eurocargo Palermo και Vikingland. Barcelona - Porto Torres: Δεν υφίσταται πια με ρορό, οι προσεγγίσεις σταμάτησαν όταν έμεινε μονοβάπορο το Savona - Porto Torres. Valencia - Porto Torres: Ακριβώς ως άνω Savona - Porto Torres: Μονοβάπορη πια η γραμμή, τα έχουμε πεί και αλλού. Eurocargo Napoli επί τω έργω. Salerno - Catania - Malta: Euroferry Malta και Eurocargo Valencia, χωρίς αλλαγές. Genova - Livorno - Salerno - Catania - (Malta - Catania) - Genova: Eurocargo Venezia και Eurocargo Malta εδώ με 2 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Μάλτα και άλλες 2 στο Livorno. Genova - Salerno - Palermo - Cagliari - Genova: Τρία πλοία εδώ, Eurocargo Savona, Eurocargo Ravenna και Eurocargo Salerno. Livorno - Cagliari: Eurocargo Istanbul μόνο του εδώ
proud_ionian Posted July 17, 2017 Posted July 17, 2017 συνεντευξη σε εφημεριδα της napoli, απο τον θειο μανωλη, οπου μιλα για ολους και για ολα, απο την απαγωγη του αδερφου του το 1981, ως τις κοντρες στην Conitarma με τον Aponte και τους αλλους. αποκαλει την Ναπολη και τη θαλασσα, τα δυο μεγαλα παθη της ζωης του,
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Ο όμιλος Grimaldi παρέλαβε το Pure Car & Truck Carrier (PCTC) Grande Baltimora (IMO No: 9784037) που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Nanjing Jinling. Το Grand Baltimora είναι το πρώτο από τα τρία αδελφά πλοία που παρήγγειλε ο όμιλος. Το πλοίο έχει μήκος 199,90 μέτρα, πλάτος 32,26 μέτρα.
proud_ionian Posted August 2, 2017 Posted August 2, 2017 o... Ηλιοπουλος της Σαρδηνιας εγινε ο θειος Μανωλης. Με την καμπανια Sardegna Low Cost και εξαιρετικα χαμηλες τιμες.
Petros P Posted August 17, 2017 Posted August 17, 2017 (edited) Τα πλοία του Grimaldi που φαίνονται να διαχειρίζονται απο τη Valiant(και ερχονται εδω για επισκευες) αλλα σαν owner η Malta Motorways of the Sea,είναι του θείου Μανώλη πραγματικά,η οι πραγματικοί ιδιοκτήτες ειναι οι Ελληνες? Edited August 17, 2017 by Petros P
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now