proud_ionian Posted January 25 Posted January 25 Στον ελεύθερο χρόνο του παραγγέλνει δικά του container σε Κινέζους κατασκευαστές. Κουτιά όχι πλοία
Nick the Greek Posted February 25 Posted February 25 ΔΕΝ είναι τρολιά. Σύμφωνα όμως με διάφορα δημοσιεύματα του ναυτιλιακού τύπου, είχαμε μία ακόμη φωτιά σε combi car carrier της Grimaldi Lines. Αυτήν τη φορά φέρεται είναι πρωταγωνιστής το Grande Congo το οποίο και κατέπελευσε νωρίτερα σήμερα στο Norfolk, VA έχοντας υποστεί ζημιές από -περιορισμένης μάλλον- έκτασης φωτιά που ξέσπασε ενώ αυτό έπλεε πρός το εν λόγω λιμάνι. Δεν έχω καταφέρει να βρώ περισσότερες πληροφορίες δυστυχώς. Είναι η δεύτερη φωτιά μέσα σε λίγες ημέρες. Όπως πάει το πράγμα, σε λίγο στις οργανικές συνθέσεις των πλοίων τους, θα περιλαμβάνονται και πυροσβέστες.
Nick the Greek Posted April 3 Posted April 3 On 10/11/2024 at 11:38 PM, proud_ionian said: Μαθαίνουμε επίσης ότι αυτά που θα έρθουν Ηράκλειο και Αδριατική, θα έχουν χωρητικότητα: 3.300 γραμμικά, 2.500 κεφάλια, 300 καμπίνες και 300 ΙΧ. Μιλάμε για θηρία. Α, ο dottore λέει ότι φέτος ο όμιλος θα έχει... κεσάτια.. Θα υπάρχει κερδοφορία, αλλά όχι μισό δις έουρωζ όπω πέρσυ. Έχει καθυστερήσει ελαφρώς η παραγγελιά σύμφωνα με τα προ ολίγων μηνών διαρρεόμενα από την εταιρεία, σύμφωνα με αυτό όμως, είναι πια θέμα ελάχιστου χρόνου η αναγγελία της. Όσον αφορά την κερδοφορία, αυτό που ακούγεται από Γερμανία μεριά και συνδέεται και με την ευκολία με την οποία πλοία της Finnlines κατεβαίνουν πρός τη Μεσόγειο, είναι ότι η Finnlines έχει υποστεί πλήγμα με την σημαντική πτώση της κίνησης από και πρός τη Ρωσία, μέσω Φινλανδίας. Δε χάνουν χρήματα αλλά τέλος πάντων τα νούμερα δεν είναι αυτά που ήταν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now