proud_ionian Posted September 26, 2024 Posted September 26, 2024 19 hours ago, MILTIADIS said: Πασοκ-Γκριμαλντι-Εργα ειναι το συνθημα που κυριαρχει πλεον με μεγαλα γραμματα σε καθε πρανες του βοακ. Δεν έχω ιδέα τι γράφουν στα πρανή του ΒΟΑΚ, αλλά στο στέρνο και τα μπράτσα της Μελίνας Τραυλού, έχουν "χτυπηθεί" οι φράσεις: Αποτελείς πρότυπο εθελοντισμού για όλους μας και Με την επιδραστική σου παρουσία, προάγεις ρεαλιστικές λύσεις. Όπως διαβάζουμε στο New Money και το Mononews (από εκεί τα παραπάνω links): Με το «Βραβείο Ναυτιλιακής Αειφορίας 2024» τίμησε η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών τον Εμάνουελ Γκριμάλντι στο πλαίσιο του 14ου Αnnual Capital Link–Operational Excellence in Shipping το οποίο διοργανώνουν ο Νικόλας και η Όλγα Μπορνόζη. (Το copy paste είναι από το New Money). Tέτοια κομπλιμέντα ο Ντοτόρε, δεν πρέπει να τα έχει ξαναακούσει
mvin Posted September 26, 2024 Posted September 26, 2024 Δύο από τα πιο κύρια λιμάνια της χώρας του ανήκουν πλέον....όχι κοπλιμέντα αλλά και τεμενάδες θα του κάνουν για τα επόμενα χρόνια!
proud_ionian Posted October 9, 2024 Posted October 9, 2024 (edited) From Land to Sea. Το 26ο αζμπέτε του ομίλου, το Euromed Convention, θα λάβει χώρα απο αύριο ως και τη Δευτέρα, 10 - 13 Οκτωβρίου. Που θα λάβει χώρα; Μα που αλλού, στην Πρωτεύουσα της δεύτερης πατρίδας του ντοτόρε. Athenaeum Intercontinental λοιπόν, ομιλίες, φαγητό, ποτό, gala, Acropolis, ταξιδι με τα Παλάτια στο Ηράκλειο και πάρα πολύς κόσμος από το Οικοσύστημα του Ομίλου, τους οποίους θα υποδεχτούν Θείος Emanuele και Ξάδερφος Guido. Από τους αγαπημένους ημεδαπούς παράγοντες που θα παραστούν: Χρήστος Στυλιανίδης και Γιώργος Ξηραδάκης. Όπως συμβαίνει σε όλα τα παρόμοια events, το shipfriends θα είναι εκεί. Φήμες ότι πριν την έναρξη, θα εορτασθεί ή μεγάλη νίκη της 10.10.1993, ελέγχονται ως ανακριβείς. Edited October 9, 2024 by proud_ionian
proud_ionian Posted October 11, 2024 Posted October 11, 2024 O Θείος έβγαλε ειδήσεις. Αναλυτικά στο Shipping Italy. Quote The next ro-pax ships for Grimaldi Euromed and Minoan will be 'methanol ready' ferries with 3,300 linear meters of garage, 2,500 passengers, 300 cars and 300 cabins; those for Finnlines will be biofuels/methanol ready and will have 5,400 linear meters of garage, 100. Passengers and 300 cabins. Regarding their future employment, Emanuele Grimaldi revealed that the two units destined for Minoan will certainly be deployed on the Piraeus – Heraklion line, while the four (2 + 2 optional) for Grimaldi Euromed will sail in the Adriatic (from Ancona or Brindisi to Igoumenitsa) and in the Tyrrhenian (on the connections to Sardinia or more probably to Sicily with the Livorno-Palermo or Naples-Palermo lines in pole position to welcome them. The remaining three new constructions (evolution, in this case of the latest newbuildings recently built) will finally be commissioned and operational for Finnlines in the Baltic (on the Travemunde – Helsinki connection). To see these new ro-pax ships operational on the market, we will have to wait until 2027. Tα πολυαναμενόμενα νέα ferries θα είναι εδώ το 2027. 2 Στις Μινωικές για το Ηράκλειο, 2 + 2 στη Euromed εκ των οποίων 2 στην Ηγουμενίτσα για Brindisi ή/και Ancona (Ίνα πληρωθεί το ρηθέν υπό του προφήτου) On 5/1/2024 at 7:41 PM, MILTIADIS said: Εγω πιστευω οτι στο μελλον θα δουμε γραμμη Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι-Ανκονα με 2 απο τα νεοτευκτα. Μαθαίνουμε επίσης ότι αυτά που θα έρθουν Ηράκλειο και Αδριατική, θα έχουν χωρητικότητα: 3.300 γραμμικά, 2.500 κεφάλια, 300 καμπίνες και 300 ΙΧ. Μιλάμε για θηρία. Α, ο dottore λέει ότι φέτος ο όμιλος θα έχει... κεσάτια.. Θα υπάρχει κερδοφορία, αλλά όχι μισό δις έουρωζ όπω πέρσυ. Quote Even though Emanuele Grimaldi announced in the press conference that the 2024 results will probably not be as exceptionally positive as those of the previous financial year ( when at the holding level the net profit was equal to almost half a billion euros ), even if they will once again lead to a multi-million dollar profit, during the convention the virtuous circle was underlined by which the group has reached 5 billion euros in turnover, an equity ratio of 67.5%, approximately 6 billion euros in net equity, 4.5 billion dollars in investments and a fleet that has exceeded 140 ships.
MILTIADIS Posted October 11, 2024 Posted October 11, 2024 Και κατι αλλο πολυ σημαντικο ειπε που δεν το γραφει το αρθρο.Τα 9 νεα πλοια θα αντικαταστησουν 12 απο τα υπαρχοντα πλοια του ομιλου τα οποια στο κατωφλι της επομενης δεκαετιας θα ειναι τεχνολογικα ξεπερασμενα. Οποτε για τη Μεσογειο περα απο τα Cruise και το Europalink ολα τα αλλα δε φαινεται να εχουν ρολο την επομενη μερα.Ευκαιρια για νεες αγορες απο τους Αφους Στεφανου🤣
George...f Posted October 11, 2024 Posted October 11, 2024 Τα Palace είναι τόσο μπροστα και από θέμα χαρακτηριστικών και από θέμα design που πραγματικά δεν φαίνονται για πλοία σχεδόν 25 ετών. Όπου και να μπουν στη Μεσόγειο αναβάθμιση θα θεωρούνται σε σχέση με άλλες μονάδες, δεν μιλάμε ποτέ βέβαια για Βόρεια Ευρώπη. Αλλά σκέψου Palace Χίο-Μυτιλήνη ή Δωδεκανησα.
georgios express Posted October 12, 2024 Posted October 12, 2024 52 minutes ago, mpolo said: Κιμπαρης ο Grimaldi. Μην υπερβάλλουν. Σιγά μήπως μία Εταιρεία δισεκατομμυρίων υπολογίσει έξοδα για δύο γεύματα και 200 εισιτήρια Μουσείων. Τρίτο δεκαδικό ψηφίο ενός ποσοστού % σε ένα P&L θα είναι…
Nikos_Chania Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 (edited) Σαν άλλος "κλοουν", ο Μανώλης πετάει καρφιά για το μονοπώλιο στα Χανιά. Την γραμμή δηλαδή που εκείνος παράτησε. Edited October 13, 2024 by Nikos_Chania
nomikos Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 (edited) Έχεις δίκιο.Τότε γιατί έφυγε.. Δείχνει ενδιαφέρον για τα Χανιά με δηλωσεις.Γνωστή τακτική.. Όταν έρθουν τα καινούρια,τα παλάτια θα περισσεύουν και ίσως έχει πρόθεση να τα δρομολογήσει Χανιά.Μόνο όμως όταν φύγει η Άττικα,αλλιώς θα ματώσει πάλι και για αυτό ξεκίνησε τις τακτικές του ώστε να το πετύχει... Edited October 13, 2024 by nomikos
Nikos_Chania Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 Α να φύγει η Αττικα για να είναι αυτός το μονοπώλιο δηλαδή; Δεν στέκει.
proud_ionian Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 Ο ντοτόρε δεν κάνει δηλώσεις στην τύχη. Κάποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί η δήλωσή του. Θα δούμε τι, σίγουρα όχι το να βρουν ρόλο τα παλάτια το 2027 ή να επιστρέψει το Κύδων αύριο. Προσωπικά από όλα όσα είπε το τριήμερο: για τα νέα ferries, για νέες γραμμές roro εκτός Ευρώπης, για την κερδοφορία του ομίλου, για την ανάπτυξη Ηγουμενίτσας και Ηρακλείου κλπ, τη δήλωσή του για τα Χανιά τη θεωρώ δευτερεύουσα.
MILTIADIS Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 Μα αν διαβασει κανεις τι γραφει δεν λεει οτι θελει να μπει στα Χανια. Λεει απλα οτι τα εισιτηρια για Ηρακλειο ειναι πιο φτηνα σε σχεση με τα Χανια κατι που ειναι γνωστο-και αδικαιολογητο περαν της αιτιας που αναφερει-εδω και καιρο.
margaritis24 Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 δλδ βλεπεις καποιο λογο που θα πρεπει να αυξηθει η τιμη;;
MILTIADIS Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 Δεν βλεπει κανεις καποιο λογο για να ειναι τοσο ακριβα τα Χανια που ειναι και λιγοτερα μιλια αποσταση.Αυτο συζηταμε,οχι για το Ηρακλειο.
Nick the Greek Posted October 15, 2024 Posted October 15, 2024 (edited) Σε μένα για να πώ την αλήθεια πιο πολύ εντύπωση έκαναν οι δηλώσεις του για τον τομέα των car carrier, κατ’ εμέ αυτό τον απασχολεί περισσότερο από τα ferries. Έχει σε παραγγελία 17 PCTCs αξίας 1.6 δισεκατομμυρίων που αναμένονται να βγούν στη γύρα ανάμεσα στο 2025 και το 2027. Έκανε μνεία στο γεγονός ότι εταιρείες όπως η BYD ξεκίνησαν να χτίζουν δικά τους car carrier και νομίζω ότι εδώ αρχίζει να βλέπει μια απειλή για τις γραμμές με τα car carriers, λέγοντας μάλιστα πως άνοιξαν γραφείο στη Σαγγάη το οποίο παρακολουθεί τις εξελίξεις από κοντά. Δεν απέκλεισε περαιτέρω αγοραπωλησίες μεταξύ εταιρειών, όπως και την πιθανότητα κάποιος κατασκευαστής να μπεί σε αποκλειστική συνεργασία με κάποια γραμμή. Κατακεραύνωσε δε την ΕΕ, λέγοντας πως είναι χαζό να βάζουν έξτρα χρεώσεις στην Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, τη στιγμή που παραδοσιακά και οι Ευρωπαικές χώρες στηρίζουν άμεσα ή έμμεσα τις δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες. Θεωρεί δεδομένο το ότι η Κϊνα θα απαντήσει αναλόγως και το ότι ένας εμπορικός πόλεμος θα ήταν ό,τι το χειρότερο. Και θα με βρεί σύμφωνο εδώ. Ακόμα κι έτσι όμως, θεωρεί πως η Ινδία και η Αφρική θα κρατήσουν τη ζήτηση σε καλά επίπεδα για τον τομέα. Edited October 15, 2024 by Nick the Greek Ορθογραφία
proud_ionian Posted October 30, 2024 Posted October 30, 2024 Στο τιμόνι της Interferry ο Guido. Σιδεροκέφαλος.
MILTIADIS Posted November 28, 2024 Posted November 28, 2024 Ανακατανομη του στολου στην Αδριατικη με τα Venezia και Florencia να μετακομιζουν για τη νεα χρονια στο Μπριντιζι(απο 23/12 συγκεκριμενα). Κυδων Παλας μονο του στην Ανκονα στα μεχρι τωρα ανοικτα πλανα και Europalink αγνοειται προς ωρας.
LoveBoat Posted November 29, 2024 Posted November 29, 2024 Μέχρι 12 Ιανουαρίου μετά εξαφανίζονται όλα...
Kostas18gr Posted November 29, 2024 Posted November 29, 2024 Πάντως βάση του Openseas στην γραμμή του Μπρίντιζι δείχνουν να μένουν τα 2 Βιζετινι μέχρι 31 Ιανουαρίου.
LoveBoat Posted November 29, 2024 Posted November 29, 2024 Πριν από καμιά ώρα το άλλαξαν Florencia καί Κύδων.... Venezia Brindisi
MILTIADIS Posted November 30, 2024 Posted November 30, 2024 (edited) Ο,τι και να γραφει σημερα ή αυριο το openseas στο τελος θα γινει ο,τι πει ο Μανωλης. Και επειδη η Αττικα εσπασε τη γραμμη της Ανκονα στα 2 και θα εχει περισσοτερη προσφερομενη χωρητικοτητα απο Ηγουμενιτσα αποφασισε να σοβαρευτει και να βαλει καλα πλοια στη γραμμη για την επομενη σεζον. Εκτιμω οτι θα παιξει με Κυδων Παλας και το δευτερο θα ειναι το Europalink ή το Ζευς Παλας,σε περιπτωση που (ξανα)βαλει στο Livorno-Palermo το Europalink οπως ειχε κανει παλια. Το δε ζητημα των γραμμικων μετρων λυνεται πλεον πολυ ευκολα με τα διαθεσιμα ro/ro που αλωνιζουν πανω κατω. Edited November 30, 2024 by MILTIADIS
Diagoras Posted January 3 Posted January 3 Επανήλθε σήμερα το Kydon Palace στην Αδριατική. Τρίτη & Κυριακή θα κάνει Ηγουμενίτσα - Ανκόνα (21:30) με επιστροφή την επόμενη μέρα (19:30) ενώ Παρασκευή & Σάββατο θα κάνει τοπικό Ηγουμενίτσα - Μπρίντιζι (14:00) με αυθημερόν επιστροφή το βράδυ (22:30). Διανυκτέρευση κάθε Πέμπτη στην Ηγουμενίτσα. Το Florencia θα δουλεύει αποκλειστικά στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Ανκόνα με αναχωρήσεις Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο από Ηγουμενίτσα (21:30) και Τρίτη - Παρασκευή - Κυριακή (19:30) από Ανκόνα. Διανυκτέρευση κάθε Πέμπτη στην Ανκόνα. Το Venezia έχει ήδη αναλάβει την αντικατάσταση του Europalink με ακριβώς τα ίδια δρομολόγια. Όλα αυτά μέχρι 1/2 όταν και φαίνεται να επιστρέφει το Europalink και να μένει εκτός το Venezia. Στις 3/3 επιστρέφει το Venezia για να αντικαταστήσει το Florencia στη γραμμή της Ανκόνα. Πρωταπριλιά επιστρέφει το Florencia και μαζί με το Venezia αναλαμβάνουν κλασικά Ηγουμενίτσα - Ανκόνα (καθημερινά 21:30 πλην Πέμπτης) με το Kydon Palace να περνάει στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Brindisi (καθημερινά 14:00 πλην Πέμπτης).
LoveBoat Posted January 3 Posted January 3 ίσως όμως ήρθε η ώρα και για αλλαγές των δύο πλοίων της Ancona (με μεγαλύτερο πρωτόκολλο επιβατών).Έφτασε η ώρα να γίνει....
Nick the Greek Posted January 15 Posted January 15 Ένα ψιλικοκό πρόστιμο του ενός εκατομμυρίου ευρωπουλακίων, καλείται να πληρώσει η Grimaldi, σύμφωνα με τελεσιδικήσασα απόφαση στην Ιταλία από την Αρχή Ανταγωνισμού τους. Αν καταλαβαίνω καλά, η απόφαση έρχεται σαν αποτέλεσμα επιθετικών τακτικών της Grimaldi δια των οποίων προσπαθεί να αποφύγει να αποσημειώσει τους επιβάτες της σαν αποτέλεσμα των καθυστερήσεών της.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now