Nikos_Chania Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 3 hours ago, proud_ionian said: δεν δεχομαι σαν δικαιολογια οτι ενδιαφερουν μονο τα φορτηγα και οχι οι επιβατες, οταν στις γραμμες της Δυτικης Ιταλιας κυνηγα και τους επιβατες. Αυτή την δικαιολογία δεν την δέχεσαι μόνο εσύ ή όλοι όσοι βρίσκονταν στο πλοίο και τα διαπίστωσαν κι αυτά, είτε επιβάτες, είτε οδηγοί φορτηγών;
LoveBoat Posted March 22, 2022 Posted March 22, 2022 ΠΝΟ εναντίον Grimaldi? https://www.pno.gr/post/euroferry-olympia-επιστολή-της-π-ν-ο-προς-τον-ομιλο-grimaldi
Nikos_Chania Posted March 22, 2022 Posted March 22, 2022 Πολύ θέλει να βγάλει όλους τους Έλληνες να ησυχάσει το κεφάλι του; Δε θέλει... Αν θέλουμε να πούμε με ποιον τα βάζει η ΠΝΟ, μάλλον με την κλάση των πλοίων του ομίλου που ορίζει και την ελάχιστη επάνδρωση. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε κυριε Τσικαλάκη μου.
Annivas Posted March 22, 2022 Posted March 22, 2022 MSM η σημαία το καθορίζει και εκδίδει το σχετικό πιστοποιητικό !!! Δεν γνωρίζω μονάχα αν κάποιες σημαίες έχουν δώσει εξουσιοδότηση να το βγάζει η κλάση on behalf της σημαίας , πάντως είναι πιστοποιητικό της σημαίας ούτως η άλλως .
Neptune Posted March 22, 2022 Posted March 22, 2022 Το θέμα είναι ότι νόμιμα έχει Ιταλική σημαία, νόμιμα έχει τη σύνθεση που έχει, νόμιμα έχει φτηνά εργατικά χέρια. Τι αθέμιτο ανταγωνισμό κάνει? Ας βάλουν και οι άλλοι ιταλικές σημαίες και φτηνούς ναυτικούς άμα θέλουν. Δεν επιβάλει κανείς κάτι σε κανέναν. Μην με πάρετε με τις πέτρες, δε συμφωνώ μ αυτό που γράφω, ούτε μ αρέσει που το λέω, ούτε θα το επικροτήσω αν γίνει. Αλλά τόσα χρονια μόνοι μας έχουμε βγάλει τα μάτια μας. Τώρα τα σωματεία (όχι μόνο των ναυτικών αλλά και των γύρω γύρω) ας δούνε πρώτα τις δικές τους ευθύνες πριν κουνήσουν το δάχτυλο
Nikos_Chania Posted March 22, 2022 Posted March 22, 2022 Να με συγχωρείτε, από βιασύνη ανέφερα την κλάση. Ναι, η σημαία το εκδίδει. Η ουσία παραμένει η ίδια, η ΠΝΟ (και η κάθε ΠΝΟ) εκτίθεται με τέτοιες δηλώσεις.
LoveBoat Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 (edited) Δεν εκτίθεται η ΠΝΟ .Αυτός είναι ο σκοπός της ύπαρξης της .Εφόσον το κράτος για τους δικούς του λόγους δεν επεμβαίνει(ή παρεμβαίνει ή δεν ελέγχει) ,πρέπει κάποιος να το κάνει.....Θα μου πείτε βέβαια ότι δεν παρεμβαίνει στα με Ελληνική σημαία πλοία. Βέβαια γνωρίζουμε ότι δεν μιλάμε και την σούπερ νομοταγή εταιρεία... Edited March 23, 2022 by proud_ionian
gtogias Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 (edited) Υπάρχει θέμα μη συμμόρφωσης της εταιρείας με τους κανονισμούς; Αν συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις της σημαίας και του νηογνώμονα, πως προκύπτει ότι είναι "μη νομοταγής"; Edited March 23, 2022 by gtogias ορθογραφία
LoveBoat Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 (edited) Είναι ένας όμιλος που δεν " αγγίζεται " ούτε στην Ιταλία και πόσο μάλλον εδώ...Ρωτήστε στη Ιταλία να σας πουν...Το πρώτο θέμα είναι στις Ιταλικές ενώσεις εργαζομένων.... Edited March 23, 2022 by polmyt
MILTIADIS Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 Δεν υπαρχει πλοιο στην Ιταλια με πανω απο 70 ατομα πληρωμα συνθεση σε πληρες πρωτοκολλο.Στο μειωμενο τα πιο πολλα τους εχουν 50-55.
Nikos_Chania Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 30 minutes ago, LoveBoat said: Δεν εκτίθεται η ΠΝΟ .Αυτός είναι ο σκοπός της ύπαρξης της .Εφόσον το κράτος για τους δικούς του λόγους δεν επεμβαίνει(ή παρεμβαίνει ή δεν ελέγχει) ,πρέπει κάποιος να το κάνει.....Θα μου πείτε βέβαια ότι δεν παρεμβαίνει στα με Ελληνική σημαία πλοία. Βέβαια γνωρίζουμε ότι δεν μιλάμε και την σούπερ νομοταγή εταιρεία... Σκοπός της θα ήταν να ασχολείται με ουσιώδη ζητήματα όπως π.χ. να κάνει ενέργειες για υπογραφή ΣΣΕ στην ποντοπόρο που έχει να υπογραφεί από το 2010. Το να θέλει η ΠΝΟ τα γκριμαλντοπλοια να έχουν πάνω 150 άτομα εκ των οποίων π.χ. 70 Έλληνες την στιγμή που τα πλοία έχουν ελάχιστη επάνδρωση π.χ. 60 άτομα ε δεν το λες και σωφρον. Πιο πολύ εκτίθεται παρά χρησιμεύει σε κάτι. Ας βρεθεί ας πούμε με τον Μανώλη για να συμφωνήσουν οτι στα βαπορια του στις γραμμές Ελλάδας Ιταλίας θα απασχολείς π.χ. τουλάχιστον 15 Έλληνες. Αυτό βέβαια σε κλίμα συνεργασίας κι όχι κατηγοριών. Αυτό είναι μέρος του ρόλου της. Τα υπόλοιπα όχι.
gtogias Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 19 minutes ago, LoveBoat said: Είναι ένας όμιλος που δεν " αγγίζεται " ούτε στην Ιταλία και πόσο μάλλον εδώ...Ρωτήστε στη Ιταλία να σας πουν...Το πρώτο θέμα είναι στις Ιταλικές ενώσεις εργαζομένων.... Δεν αναφέρθηκα σε "ελέγχους" Η ερώτηση είναι ποιους κανονισμούς παραβιάζει ώστε την χαρακτηρίζετε ως μη νομοταγή. Άλλο αν κρίνετε ικανοποιητικό ή όχι το επίπεδο υπηρεσιών τους. Σχετικά με το αν "αγγίζεται" ή όχι από τις ελεγκτικές αρχές, την ίδια αμφισβήτηση μπορούμε να θέσουμε για πολλές εταιρείες παροχής υπηρεσιών, της ακτοπλοΐας συμπεριλαμβανομένης, και ελληνικών και ξένων, και εδώ και αλλού. Από αυτό μέχρι να γράφουμε περί εταιρείας που παραβιάζει κανονισμούς έχει απόσταση.
LoveBoat Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 (edited) Ρωτήστε τους εργαζόμενους στα πλοία Ιταλούς και Έλληνες να σας πουν... Edited March 23, 2022 by proud_ionian
gtogias Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 (edited) Δεν έχει νόημα να επιμένω. Σας ευχαριστώ. Edited March 23, 2022 by proud_ionian quote
Neptune Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 Παντού ο ισχυρός προστατεύεται. Γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχει όμιλος που έχει μόνιμη ασυλία? Αλλά στο θέμα του αθέμιτου ανταγωνισμού και της παραβίασης νόμων το είπα και 'γώ παραπάνω. Εμένα δε μου προκύπτει από κάπου. Άλλο ότι μπορεί να μην είναι στα στάνταρ που έχουμε (καλό)μάθει, συνηθίσει, θελουμε, περιμένουμε, απαιτούμε κτλ.
LoveBoat Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 2 hours ago, gtogias said: Δεν έχει νόημα να επιμένω. Σας ευχαριστώ. έξω από τον χορό...ίσως να μην γνωρίζετε καταστάσεις....δεν το συνεχίζω πάντως...Πάντως και για τους Ιταλούς (πληρώματα) δεν είναι ότι καλύτερο...
Nikos_Chania Posted March 23, 2022 Posted March 23, 2022 10 hours ago, LoveBoat said: Δεν εκτίθεται η ΠΝΟ .Αυτός είναι ο σκοπός της ύπαρξης της .Εφόσον το κράτος για τους δικούς του λόγους δεν επεμβαίνει(ή παρεμβαίνει ή δεν ελέγχει) ,πρέπει κάποιος να το κάνει.....Θα μου πείτε βέβαια ότι δεν παρεμβαίνει στα με Ελληνική σημαία πλοία. Βέβαια γνωρίζουμε ότι δεν μιλάμε και την σούπερ νομοταγή εταιρεία... Σε αυτο το ποστ γίνεται κατανοητό ότι η άποψη σου είναι πως αφού το κράτος δεν ελέγχει την επάνδρωση των πλοίων και τις συνθέσεις, πρέπει να το κάνει η ΠΝΟ διότι αυτός είναι ο ρόλος της. 9 hours ago, LoveBoat said: Ρωτήστε τους εργαζόμενους στα πλοία Ιταλούς και Έλληνες να σας πουν... Σε αυτο εδώ το ποστ έχουμε μεταπηδήσει στο τι επικρατεί απο εργασιακές συνθήκες στα πλοία της εταιρείας και καλούμαστε να ρωτήσουμε τα πληρώματα να μας πουν. Το θέμα παρέμβασης της ΠΝΟ παραμένει όμως η σύνθεση. 2 hours ago, LoveBoat said: έξω από τον χορό...ίσως να μην γνωρίζετε καταστάσεις....δεν το συνεχίζω πάντως...Πάντως και για τους Ιταλούς (πληρώματα) δεν είναι ότι καλύτερο... Και σε αυτό, μια απο τα ίδια. Εν τέλει έχει γίνει κατανοητό το οτι η σημαία καθορίζει επάνδρωση, ο πλοιοκτήτης το πλήρωμα, το κράτος/σημαία τον έλεγχο και η οτι η ΠΝΟ είναι συνδικαλιστικο όργανο;
LoveBoat Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 (edited) Πάντως η άτυπη κόντρα συνεχίζεται...https://www.pno.gr/post/π-ν-ο-επιστολή-προς-τον-ομιλο-grimaldi και αυτά που γράφονται είναι όντως αλήθειες άσχετα αν κάποιοι λένε το αντίθετο... Edited March 29, 2022 by Neptune quote
Nikos_Chania Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Υπάρχει κάπου η απάντηση της Grimaldi Group στην οποία αναφέρεται;
LoveBoat Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Λάθος της ΠΝΟ βέβαια που δεν δημοσίευσε την απάντηση του ομίλου(ίσως να μην θέλει και ο όμιλος να δημοσιευτεί)αλλά αυτά που γράφουν συμβαίνουν...Και πρέπει να διορθωθούν κάπως...
Nikos_Chania Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Αφού δεν υπάρχει η απάντηση του ομίλου στην οποία βασίζεται η απάντηση της ΠΝΟ, ας δούμε όσα γίνονται ευκρινώς κατανοητά: Quote Προς αυτήν την κατεύθυνση παρακαλώ σημειώστε ότι επειδή ο Γενικός Γραμματέας μας ήταν κάποτε Επικεφαλής του Τμήματος Πληρωμάτων στην θυγατρική της εταιρείας σας «MINOAN LINES», γνώριζε για τις εν θέματι Συμφωνίες και γνωρίζει ακριβώς γιατί η εταιρεία σας στην παρούσα φάση παραβιάζει τις συμφωνίες που είχε υπογράψει με την Ομοσπονδία μας (ΠΝΟ). Το τι είχε υπογράψει η εταιρεία όταν ήταν Επικεφαλής πληρωμάτων ο Τσικαλάκης δεν σημαίνει απαραίτητα οτι ισχύει και σήμερα. Εάν παραβιάζεται κάτι που έχει συμφωνηθεί και υπογραφεί στο παρόν, να θιχτεί. Όμως απ όσα γνωρίζουμε δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συμφωνία μεταξύ ΠΝΟ και Grimaldi. Αν κάποιος έχει πληροφορηση ας μας φωτίσει. Quote Θα θέλαμε να καταδείξουμε, σε αυτήν την κατεύθυνση, ότι για την Ομοσπονδία μας (ΠΝΟ) η σημασία δεν έγκειται μόνο στον αριθμό των μελών του πληρώματος που υπηρετούν στο πλοίο, αλλά για εμάς είναι σημαντικό αν αυτός ο αριθμός εγγυάται τις μέγιστες ώρες απασχόλησης και τις ελάχιστες ώρες ανάπαυσης των μελών του πληρώματος, σύμφωνα με την MLC. Επιπλέον, ο αριθμός των μελών του πληρώματος πρέπει να απαρτίζεται από συγκεκριμένες διαφορετικές ειδικότητες που είναι ζωτικές και απαραίτητες για να επιτευχθεί η μέγιστη ασφάλεια και ασφαλή λειτουργία του κάθε πλοίου. Οι μέγιστες ώρες απασχόλησης και ελάχιστες ώρες ανάπαυσης είναι ανα πάσα στιγμή διαθέσιμες στις ελεγκτικές αρχές προς εξακρίβωση τυχόν παρατυπιών. Σε έναν έλεγχο, τα γραπτά είναι αυτά που θα αποδείξουν τι ισχύει, και όχι τα προφορικά. Όσο κι αν εγώ σκούζω διότι 12-15 έκανα φασίνα ενώ στο χαρτί μου υπέγραψα οτι κοιμόμουν, το ΛΣ θα δει οτι κοιμόμουν. Αυτό θα πρέπει να θίξει για αρχή κι όχι γενικώς να ρίπτει βολές. Για τον αριθμό του πληρώματος τα έχουμε ήδη πει. Quote Πρέπει επίσης να καταδείξουμε ότι οι Έλληνες Ναυτεργάτες που υπηρετούν στο(α) πλοίο(α) της εταιρείας σας υπό Ιταλική Σημαία αντιμετωπίζουν επίσης πολλές πρακτικές δυσκολίες αναφορικά με την απόκτηση των απαραίτητων δεδομένων και εγγράφων από την Ιταλία. Σαν αποτέλεσμα αυτοί και οι οικογένειες τους αποκλείονται από την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην Ελλάδα, δεν συγκεντρώνουν τα απαραίτητα χρόνια υπηρεσίας για τις προαγωγές τους και πληρώνουν διπλούς φόρους (φόρους τόσο στην Ιταλία όσο και την Ελλάδα). Πως αποκλείονται ακριβώς από την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη; Κάθε ναυτικός είναι ασφαλισμένος και από την εταιρεία του και από την δική του ασφάλιση (ΝΑΤ). Τα χρόνια υπηρεσίας γιατί δεν συγκεντρώνονται; Όλοι οι Έλληνες ναυτικοί, λαμβάνουν πιστοποιητικό υπηρεσίας από κάθε πλοίο, ανεξάρτητα με την σημαία, το οποίο θεωρείται από τις Ελληνικές λιμενικές αρχές/ναυτολογίες. Το αν παρακρατούνται οι εισφορές ή πρέπει να πληρωθούν εκ των υστέρων, είναι εις γνώσιν του ναυτικού κατά την πρόσληψή του. Αυτό για τους διπλούς φόρους είναι κάτι που έχει ακουστεί ξανά, και θέλω να ρωτήσω όποιον ξέρει. Ως Έλληνες, υπαγόμαστε σε Ελληνική φορολογική αρχή και φορολογούμαστε στην Ελλάδα για όποια εισοδήματα έχουμε. Για να φορολογηθούμε στο εξωτερικό, σημαίνει οτι υπάρχει κάποια φορολογική παρουσία και εκεί (είτε κατοικία, είτε δραστηριότητα) και με την εκεί φορολόγηση εξαιρούμαστε της φορολόγησης στην Ελλάδα. Πως γίνεται να φορολογούνται διπλά; Είναι εξωφρενικό να το ακούς, δεν στέκει με όσα δεδομένα υπάρχουν στο φορολογικό πλαίσιο της Ελλάδας, συνεπώς θα ήθελα να γνωρίζω πως γίνεται ένας Έλληνας πολίτης να φορολογείται από το Ιταλικό κράτος και γιατί.
LoveBoat Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 (edited) Δεν είναι τυχαίο που οι Κρητικοί τα θεωρούν "μαύρα πλοία" και δεν πάνε για δουλειά..... Edited March 29, 2022 by proud_ionian quote
gtogias Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 (edited) Στο δελτίο τύπου της ΠΝΟ επισυνάπτεται και η απάντηση της εταιρείας. PNO. GRIMALDI.pdf Edited March 29, 2022 by proud_ionian
proud_ionian Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Μπραβο @gtogias, για να μη λεμε ανοησιες οτι δεν θελει η εταιρια να δημοσιοποιηθει. ορισμενοι δεν βαζουν μυαλο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now