Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Στις φωτογραφίες με την τραγιάσκα θυμίζει λίγο Τέλυ Σαβάλας :D. Είναι όμως τρεντιά με το άσπρο παντελόνι, δίνω πόντους. Είναι cult στα δικά του κυβικά, φωτογραφίες από τέτοια συμφωνία να πέφτουν στο ζωολογικό κήπο με τα παγώνια και τα άλογα είναι απλά σουρεάλ. Εκτός κι αν η καβάλα του αλόγου έχει αλληγορική σημασία :D

  • Replies 903
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 4/13/2021 at 1:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Αγοράζει και τα δυο terminal της εταιρείας στο λιμάνι της Βαλένθια και της Βαρκελώνης.

 

Να εδώ αυτό της Βαρκελώνης, αυτό της Trasmediterranea είναι στο παλιό λιμάνι και πάει μαζί με 3 θέσεις πρόσδεσης. Είναι φάτσα από το ναυτικό μουσείο της Βαρκελώνης, μικρό και παλιό κτήριο.

Posted

Στα πλαίσια των εγκαινίωνε του Eco Savona, μαθαίνουμε πως τα καινούρια νταμάρια(σειρά GG5G) της εταιρείας πρόκειται να πιάνουν και στη Γένοβα με ένα εξ' αυτών να αναμένεται τις επόμενες ημέρες. Η συγκεκριμένη μανούβρα θα έχει τρομερό ενδιαφέρον, δεδομένης της έλλειψης χώρου στο λιμάνι.

 

Επίσης μαθαίνουμε πως η εταιρεία προτίθεται να ξεκινήσει και επιβατική γραμμή ανάμεσα σε Genova και Porto Torres(ΒΔ Σαρδηνία), χωρίς να αναφέρει με ποιό πλοίο. Αν κατάλαβα καλά θα είναι επιδοτούμενη γραμμή, κάτι που με οδηγεί να σκεφτώ πως δεν αποκλείεται να υπολογίζει να το κάνει με κανένα πλοίο που θα τσιμπήσει από την Tirrenia, αν αυτή βαρέσει κανόνι.  

Posted

Συνδεση μεταξυ της Ιρλανδιας και του Βελγιου ξεκιναει η εταιρεια απο την 1η Μαιου με το Eurocargo Bari να δρομολογειται στη γραμμη Antwerp-Cork.

Posted

Η επιλογή της Αμβέρσας δεν είναι τυχαία προφανώς, εκεί υπάρχουν οι συνδέσεις και με το δίκτυο της ACL, και με το δίκτυο των roro της Finnlines, οπότε με μεταφόρτωση πας το φορτίο σου σχεδόν παντού. Αυτό που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η επιλογή του Cork η οποία υποπτεύομαι πως έχει γίνει γιατί απλά το Δουβλίνο και το Rosslare δεν έχουν άλλο χώρο να υποδεχτούν πλοία, και μάλιστα πλοία που δουλεύουν κυρίως με ασυνόδευτα που θέλουν και χώρο πολύ στο λιμάνι. Οπότε είναι νομίζω λιγάκι αναγκαστική η επιλογή του Cork, να δούμε πως θα πάει το πράγμα. Και φυσικά παίρνουμε και μια πρώτη απάντηση σχετικά με το πως σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τα roro της η Grimaldi, με τη σταδιακή έλευση των (πολύ)μεγαλυτέρων νεότευκτων.

Posted

Και εδώ μια φρέσκια, 50-λεπτης διάρκειας συνέντευξη του Dottore σε τοπικό κανάλι του Livorno, αν κατάλαβα καλά. Κάτι σα να πάει ο Παναγιώτης Τσάκος να δώσει συνέντευξη στο κανάλι που πουλάει αλοιφές ο Βελόπουλος :D. Δεν είπε κάτι καινούριο, έχοντας πια δεί μερικές συνεντεύξεις του είναι τρομερά βαρετός γιατί επαναλαμβάνεται σε αυτά που λέει. Άσε που είναι προφανές πως οι ερωτήσεις είναι προσυμφωνημένες και αβανταδόρικες. Κρατάμε το ότι είναι ιδιαιτέρως αισιόδοξος όσον αφορά την αγορά των ro-ro στην Ευρώπη για τα χρόνια που έρχονται.

 

 

  • 2 weeks later...
Posted

Σε αγώνα μπάσκετ μεταξύ Προμηθέα Πατρών και Περιστέρι Αθηνών που έγινε στην πατρα ειχε διαφήμιση της εταιρείας, Grimaldi Minoan lines.

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Άσχετα αν ο τίτλος ακούγεται σαν γλυψιματικού χαρακτήρα, δεν έχει άδικο. Σκέφτεται κανείς κάποια αλλη εταιρεία με ferries στην Ευρώπη που να ανταπεξήλθε καλύτερα στην πανδημία? Με κάτι P&O γελάνε και οι γλάροι, ενώ ονοματάρες σαν τη Stena για παράδειγμα βρήκαν αφορμή για να απολύσουν όποιον (δεν)μιλάει Σουηδικά. Κι ο άλλος αναπτύσσεται.

Posted

Μιας κ ειπες P&O καπου πηρε το ματι μου πριν καμια 10αρια μερες οτι την παζαρευει και αυτην για αγορα ο Εμανουελ.Θα βρω το αρθρο και θα επανελθω (δημητριος)..

Posted

Σε λίγο καιρό θα μπορούμε να πηγαίνουμε από τη μια άκρη της Ευρώπης στην άλλη μόνο με Εμανουελ B):lol:

Posted
11 hours ago, MILTIADIS said:

Μιας κ ειπες P&O καπου πηρε το ματι μου πριν καμια 10αρια μερες οτι την παζαρευει και αυτην για αγορα ο Εμανουελ.Θα βρω το αρθρο και θα επανελθω (δημητριος)..

 

Έχει μεγάλη λογική να κάνει κάτι τέτοιο. Αποκτά πρόσβαση στη Μάγχη και την Ιρλανδέζικη Θάλασσα, κομμάτια που λείπουν από το πάζλ του. Οι Άραβες ιδιοκτήτες της είναι προφανές πως δε θέλουν να ασχοληθούν και η μάλλον αρχαιότερη εταιρεία του κλάδου, θα φύγει κοψοχρονιά. Το τοννάζ που έχουν είναι εν πολλοίς ξεπερασμένο αλλά δε νομίζω πως θα κωλώσει να επενδύσει σε νεότευκτα για τις γραμμές αυτές.

 

Ο μόνος για μένα πραγματικός προβηματισμός για την εταιρεία σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, είναι αυτός που αντιμετωπίζουν όλες οι προσωποπαγείς εταιρείες: η διαδοχή αυτού που τα έχτισε όλα, από την επόμενη γενιά.

Posted
52 minutes ago, Nick the Greek said:

Ο μόνος για μένα πραγματικός προβηματισμός για την εταιρεία σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, είναι αυτός που αντιμετωπίζουν όλες οι προσωποπαγείς εταιρείες: η διαδοχή αυτού που τα έχτισε όλα, από την επόμενη γενιά

Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα φιλε μου... 

Η λογική λέει πως θα σπάσει σε θυγατρικές πχ Βόρειας θάλασσας, Δυτικής Μεσογείου, κτλ

Posted
1 hour ago, Nick the Greek said:

Ο μόνος για μένα πραγματικός προβηματισμός για την εταιρεία σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, είναι αυτός που αντιμετωπίζουν όλες οι προσωποπαγείς εταιρείες: η διαδοχή αυτού που τα έχτισε όλα, από την επόμενη γενιά.

Οι 2 του γιοι ειναι εδω και χρονια πολυ δραστηριοι στις οικογενειακες επιχειρησεις.Υπευθυνος για τον τομεα των ferries της Μεσογειου αλλωστε ειναι εδω και 3-4 χρονια ο Guido Grimaldi ο οποιος ειναι και ιδρυτης/προεδρος του οργανισμου ΑLIS(https://www.alis.it/).Ενω ο μικροτερος ειναι στα ro/ro.

Αν δεν υπηρχε προοπτικη συνεχειας δε νομιζω να ηταν τοσο επιθετικη η πολιτικη του Μανωλιου.

Posted

Το ξέρω πως είναι μέσα στην επιχείρηση και υπάρχει διαδοχή. Ρητορικό είναι το point μου περισσότερο και αφορά την ποιότητα της διαδοχής. Γιατί για κάθε Παναγιώτη Τσάκο που έχει γιο το Νίκο επί παραδείγματι που είναι ακόμη πιο ικανός, υπάρχει και ένας κάπτα Μάκης του οποίου η διαδοχή ήταν ανύπαρκτη. Αυτά θα τα δούμε στο μέλλον όμως, δε νομίζω πως ο Emmanuele έχει σκοπό να αποσυρθεί στο Capri τώρα σύντομα.

  • 1 month later...
Posted

Θα εχουμε καποιες αλλαγες φαινεται στη Grimaldi Lines συγκεκριμενα το Cruise Smeralda μετακομιζει απο τις 20 του μηνα μονιμα στη γραμμη της Τυνησιας και η γραμμη Λιβορνο-Παλερμο απο καθημερινη γινεται ετσι μερα παρα μερα καθως θα μεινει σ αυτη μονο το Cruise Ausonia.

Ακολουθως Catania και Cruise Bonaria μενουν ουσιαστικα χωρις γραμμη απο τα τελη του μηνα οποτε μενει να δουμε που θα αξιοποιηθουν.

Posted

To Livorno - Palermo ήταν τόσα χρόνια μέρα παρά μέρα, υποθέτω πως την καθημερινή σύνδεση θα την δούμε πάλι το επόμενο καλοκαίρι. Προσωπική μου άποψη πως και με τα πλοία της Trasmediterranea που προσετέθησαν στο στόλο του, τα οποία έχουν χαρακτηριστικά που πάνε σε πολλές γραμμές, θα δούμε αρκετές αλλαγές μέχρι να κατασταλλάξουν, αν ποτέ γίνει αυτό.

Posted
18 hours ago, MILTIADIS said:

Ακολουθως Catania και Cruise Bonaria μενουν ουσιαστικα χωρις γραμμη απο τα τελη του μηνα οποτε μενει να δουμε που θα αξιοποιηθουν.

Οι αγγλοφωνοι και ιταλοφωνοι συνασθενεις (ferries & shipping.it) στελνουν το sCatania για εξι μηνες Civitavecchia -Arbatax - Cagliari. Σε επιδοτουμενη γραμμη βεβαιως βεβαιως

  • 3 weeks later...
Posted

Βεβαιος για την αποκτηση το πλειοψηφικου πακετου των λιμανιων της Ηγουμενιτσας και του Ηρακλειου εμφανιστηκε σε δηλωσεις του ο G.

Παραλληλα ανεφερε οτι συναντηθηκε προ ημερων με τον ιδιοκτητη της KERKYRA LINES για να συζητησουν για μελλοντικη συνεργασια των εταιρειων τους.

Quote

"I am quite confident on both fronts - said Grimaldi about the proposed acquisition of the Greek ports of Igoumenitsa and Heraklion - Just a few days ago I met the owner of Kerkyra Lines, a company that operates on the Corfu-Igoumenitsa-Paxos and which transports 500 thousand passengers to Corfu alone, to start a collaboration relationship.

 

  • 3 weeks later...
Posted

Στυλιστικη αποβαση στην Ηγουμενιτσα σημερα για τους Emanuele και Guido Grimaldi καθως και για τον γαμπρο τους Diego Pacella.O τοπος και ο χρονος της επισκεψης τους νομιζω οτι δεν ειναι τυχαιος..

 

received_444671447013414.jpeg

received_420215449727838.jpeg

Screenshot_20211027-180010_Instagram.jpeg

Posted
On 11/24/2020 at 1:46 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ας δούμε κάποια στοιχεία για τα Ro-Ro Grimaldi Green 5th Generation, που ναυπηγεί στη Κίνα

1.    Eco Valencia       IMO No:9859533

2.   Eco Barcelona    IMO No: 9859545

3.   Eco Livorno         IMO No: 9859557             Καθέλκυση στις 28/6/20                            2020

4.   Eco Savona         IMO No: 9859569             Καθέλκυση στις 17/8/20                             2021

5.   Eco Catania         IMO No: 9859571             Τοποθέτηση τρόπιδα στις 26/8/20             2021

6.   JLZ8180412        IMO No: 9859583             Ξεκίνησε η κατασκευή στις 20/4/20         2021

7.   JLZ8180413         IMO No: 9859595             Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα                          2022

8.  JLZ8180415          IMO No: 9859600             Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα                          2022

9.  JLZ8180416          IMO No: 9859612             Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα                           2022

10. JLZ8180407          IMO No: 9856830             Ξεκίνησε η κατασκευή στις 08/06/20      2021 Finnlines

11.  JLZ8180408          IMO No: 9856842             Ξεκίνησε η κατασκευή στις 16/09/20      2021 Finnlines

12. JLZ8180409          IMO No: 9856854             Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα                         2022 Finnlines

Αν δεν έχει αναφερθεί κάπου, τα υπόλοιπα 4 πλοία που θα είναι στα χρώματα της Grimaldi είναι κατά σειρά τα ECO MALTA, ECO MEDITERRANEA, ECO ADRIATICA & ECO ITALIA

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...