Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

δεν είναι κουτσομπολιό αλλά μια έτσι λίγο καφενειακή ανάλυση οπότε συγχωρέσατέ με αν την εκφράζω σε λάθος νήμα. Βλέπουμε αρκετές μικρές και μικρομεσαίες εταιρείες (ενδεικτικά Golden Star Ferries, Fast Ferries, Levante Ferries) να έρχονται από καλές χρονιές (επωφελούμενες και από τα διαρκή ρεκόρ του τουρισμού τα τελευταία χρόνια αλλά και από το ολιγοπωλιακό/μονοπωλιακό τους στάτους), να ενδιαφέρονται να κάνουν το επόμενο βήμα, να επενδύουν και να μεγαλώνουν τον στόλο τους αγοράζοντας πλοία ή/και μικρότερες ακτοπλοϊκές αλλά να διστάζουν να κάνουν μεγάλα βήματα φοβούμενες είτε το άγνωστο είτε -το πιο πιθανό- το να μην προκαλέσουν πόλεμο μπαίνοντας σε "χωράφια" ανταγωνιστών. Παράλληλα και οι μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές μεγαλώνουν κι αυτές τους στόλους τους (πχ η Seajets) οπότε τελικά something's gotta give, δεν γίνεται οι διαρκώς αυξανόμενοι στόλοι να εξυπηρετούν τα ίδια δρομολόγια. Ως εκ τούτου εκτιμώ ότι η σχετική ειρήνη των τελευταίων ετών θα δώσει τη θέση της σε πόλεμο που -λογικά- θα καταλήξει πάλι σε μονοπώλια/ολιγοπώλια αλλά με διαφορετική σύνθεση. Συμφωνείτε; Μου διαφεύγει κάτι;

Posted

Ως πρός το ότι οι μικρο-μεσαίες εταιρείες θέλουν να αναπτυχθούν νομίζω έχεις δίκιο, φαίνεται. Από την άλλη το να προδικάσεις πως θα γίνει "πόλεμος" και πως θα καταλήξει σε μονοπώλια με διαφορετική σύνθεση, είναι μια γνώμη που κινείται σε επίπεδο προφητείας. Βλέπουμε όλοι πως ο κόσμος γύρω μας, εντός και εκτός Ελλάδος αλλάζει με αστραπιαίο ρυθμό, δε νομίζω πως κάποιος μπορεί να προβλέψει οτιδήποτε.  

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...