Power_Jet Posted June 11, 2022 Posted June 11, 2022 Πάντως δεν φαίνεται να άλλαξε πλοιοκτήτη, μόνο όνομα...
SAMAINA Posted June 11, 2022 Posted June 11, 2022 Ποιός το έλεγε... μετά από 14 χρόνια ξανά στην βαπορομάνα Ιαπωνία.
Nick the Greek Posted June 12, 2022 Posted June 12, 2022 Αυτό το πρόθεμα DCL στο καινούριο όνομα του πλοίου, παραπέμπει σε κάποιο Κινεζικό fund που ειδικεύεται στα distressed assets. Αν ψαχτεί κανείς λίγο παραπάνω στην ιστοσελίδα τους θα δεί πως έχουν ήδη εμπλακεί σε διάφορα ναυτιλιακά projects, οπότε σχετική εμπειρία υπάρχει. Το πλοίο έχει επίσης τεχνική διεύθυνση μια εταιρεία από τη Σαγγάη, οπότε θα έλεγα πως ανεξαρτήτως της μη μεταβολής της πλοιοκτήτριας εταιρείας στα χαρτιά, τα σημάδια είναι πως ο Κώστας Αγαπητός δεν πρέπει να έχει πια κάποια σχέση με το πλοίο.
JohnR730 Posted June 27, 2022 Posted June 27, 2022 Πολύ κάπνα πάντως. Ας ελπίσουμε να ριζώσει σε αυτή τη γραμμή και να σταματήσει να γυρνάει από δω και από κει
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 28, 2022 Posted June 28, 2022 Mόνο Άπω ανατολή θα μπορούσενα δουλέψει.Ευρωπαίος δεν παίρνει ρο-ρό γιά εσωτερικό Ιαπωνίας,πόσο μάλλον αυτό. Με τον δρόμο που είχαν,αυτό κ το αδελφό (που δεν φάνηκε τόσο τυχερό) ήταν ειδικές κατασκευές γιά τη μεταφορά ευπσθών φορτίων. Εκτός απροόπτου πιστεύω να μακροημερεύσει.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 28, 2022 Posted June 28, 2022 Πάντως το γκαράζ στο ανοικτό κατάστρωμα φαίνεται ότι είναι εντελώς άδειο.
nomikos Posted June 28, 2022 Posted June 28, 2022 Θα το ξαναγράψω και ας γίνομαι κουραστικός.Το συγκεκριμένο βαπόρι έπρεπε να το πάρει το Πολεμικό Ναυτικό.Θα ήταν πολλαπλασιαστής ισχύος.Στο ανοιχτό ντεκ θα μπορούσαν να τοποθετήσουν οπλισμό και με μετασκευή να δημιουργούνταν ελικοδρόμιο για ΠΟΛΛΑ ελικόπτερα.Έχει γκαραζάρα για μεταφορά βαρέως οπλισμού στα νησιά και 30 κόμβους άνετα. Το ΠΝ έχασε αυτό το βαπόρι μέσα από τα χέρια του,αλλά σε αυτή τη χώρα η μ@κια πάει σύννεφο...
SAMAINA Posted June 28, 2022 Posted June 28, 2022 Δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν θα μπορούσαν να το δουλέψουν.Πιστεύω οτι στην αρχή θα το απαξίωναν, ως ξένο με την "φιλοσοφία" του ΠΝ ως μη αμιγώς πολεμικό και στην συνέχεια θα κατεληγε να σαπίζει σε κανέναν ντόκο στον ναυσταθμο Κρήτης.
Petros P Posted June 28, 2022 Posted June 28, 2022 Για να μη το πάρει ενώ έχει βρει άκρη με χορηγείες κάτι θα ξέρει . Επίσης μη ξεχνάμε ότι είναι ένα πλοίο που ήταν ναυλωμένο σε Τούρκους όποτε ο κύριος λέμε τώρα εχθρός το ξέρει καλά .
SAMAINA Posted June 28, 2022 Posted June 28, 2022 30 minutes ago, nomikos said: Θα το ξαναγράψω και ας γίνομαι κουραστικός.Το συγκεκριμένο βαπόρι έπρεπε να το πάρει το Πολεμικό Ναυτικό.Θα ήταν πολλαπλασιαστής ισχύος.Στο ανοιχτό ντεκ θα μπορούσαν να τοποθετήσουν οπλισμό και με μετασκευή να δημιουργούνταν ελικοδρόμιο για ΠΟΛΛΑ ελικόπτερα.Έχει γκαραζάρα για μεταφορά βαρέως οπλισμού στα νησιά και 30 κόμβους άνετα. Το ΠΝ έχασε αυτό το βαπόρι μέσα από τα χέρια του,αλλά σε αυτή τη χώρα η μ@κια πάει σύννεφο... Το ΠΝ δεν ενδιαφέρεται για τα παραπάνω. Άλλοι έπρεπε να ενδιαφέρονται που υποτίθεται οτι κόπτονται για την διακλαδικότητα. Εδώ τα αρματαγωγά κλάσης ΣΑΜΟΣ και τα έχουν όπως τα έχουν και ψάχνουν ναυσταθμο να τα βάλουν (πότε Σαλαμίνα, πότε Αμφιάλη, πότε Βόλο και πότε απέναντι από τον Βόλο, για να μην χαλάσουμε το λιμάνι του Βόλου και τα κέρδη του). Όσο για τις μεταφορές στα νησιά όταν θα χρειαστεί, ΘΑ κάνουν .... επιτάξεις...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 1, 2022 Posted July 1, 2022 On 6/28/2022 at 5:15 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Πάντως το γκαράζ στο ανοικτό κατάστρωμα φαίνεται ότι είναι εντελώς άδειο. Από κατασκευής δεν έβαζε αμάξια στο ανοικτό. Αυτό έγινε στην μετασκευή στον μώλο της ΔΕΗ,έβαλαν την ράμπα που ξήλωσαν από το γκαράζ του ΕΛΥPOΣ. Επειδή στην Ιαπωνία δεν το συνηθίζουν,όλα τα ρο-ρό που κάνουν ακτοπλοία είναι κλειστά χωρίς weather deck,υποθέτω μήπως κατάργησαν ή δεν χρησιμοποιούν αυτή την πρόσβαση. On 6/28/2022 at 6:17 PM, Petros P said: Για να μη το πάρει ενώ έχει βρει άκρη με χορηγείες κάτι θα ξέρει . Επίσης μη ξεχνάμε ότι είναι ένα πλοίο που ήταν ναυλωμένο σε Τούρκους όποτε ο κύριος λέμε τώρα εχθρός το ξέρει καλά . Σίγουρα το ΠΝ δεν ενδιαφέρθηκε.: Aς μην ξεχνάμε ότι είναι χτισμένο με εμπορικές προδιαγραφές,μειονέκτημα γιά μάχιμο πλοίο. Oσο γιά ταχύτητα που λέει ο φίλος,αν θέλουν παίρνουν από ΗΠΑ κανένα Whidbey Island (τύπου Ναυκρατούσα) που φορτώνει αερόστρωμνα LCAC κ πιάνουν έμφορτα 40+ kts On 6/28/2022 at 6:31 PM, SAMAINA said: Όσο για τις μεταφορές στα νησιά όταν θα χρειαστεί, ΘΑ κάνουν .... επιτάξεις... Σίγουρα θα επιταχθούν πλοία κ εκεί υπολογίζουν. Οι παλιότεροι τα ζήσαμε τον Ιούλιο 1974.Κ αν θέλουμε πιό "πρόσφατο",τρανό παράδειγμα,οι ¨Αγγλοι το 1982 γιά τα Φώκλαντς επίταξαν όλην την Μάγχη! Οι μετασκευές πήγαν σύννεφο! Σφράγισμα visors,εβαπορέτες,ελικοδρόμια κλπ
Nick the Greek Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Osaka - Qingdao το τελευταίο δρομολόγιο του πλοίου, με άφιξη χθές στην Κίνα. Παίρνει περίπου 3 ημέρες το συγκεκριμένο ταξίδι. Αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει επί μακρόν για να δω αν είναι σταθερή γραμμή.
SuperRunner Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Ένα από τα καλύτερα Ro/Ro που περάσανε από Ελλάδα.
proud_ionian Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Με ποια ακριβως κριτηρια θεωρειται το καλυτερο που περασε απο Ελλαδα;
Nick the Greek Posted October 8, 2022 Posted October 8, 2022 Και το "πέρασε από την Ελλάδα" είναι σχετικό, υπό την έννοια πως στον Πειραιά έχει έρθει μόνο για επισκευές και παροπλισμό. Οι μοναδικές, ελάχιστες, εμπορικές επισκέψεις του στην Ελλάδα ήταν μερικές στο Λαύριο στα πολύ τελευταία στάδια της ναύλωσής του από την Ekol.
Panagiotakó Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 Τελευταία εχω παρατηρήσει ότι το πλοίο ταξιδεύει με πολύ χαμηλές (για τις δυνατότητες του) ταχύτητες 18-20 κόμβους, άραγε να είναι αυτή η οικονομική του ταχύτητα; Θυμάμαι σε κάποιο ποστ που κάποιος είχε αναφέρει ότι το πλοίο αυτό έχει ελάχιστη υπηρεσιακή τους 24 κόμβους και μάλιστα πάλι με μεγάλη κατανάλωση…λετε να έγινε κάποια αλλαγή στο μηχανολογικό κομμάτι;
Neptune Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 Αυτη θα μπορουσε να ειναι η ταχυτητα του με μια μηχανη. Δε ξερω βεβαια αν ειναι τοσο ευκολο να ταξιδεψει με μια μηχανη στο φουλ (αν τιμονευει βασικα)
Petros P Posted March 10, 2023 Posted March 10, 2023 Τι πιο συνηθες άλλωστε, το πλοίο ξαναβγηκε προς πώληση... Οσον αφορά τις καταναλώσεις του διαβάζουμε Quote Based on a clean smooth bottom, even keel, deep and currentless water with a maximum temperature of 28°C, good weather, wind maximum Beaufort 2, sea maximum Douglas State 2, on design draft. Fuel consumption based on ISO standard reference conditions with net calorific value of 10,200 kcal/kg. Fuel Oil consumption figures are stated with 10% sea margin. ECO SPEED : ABT 23 KNOTS - ABT 85 TONS-DAY (IFO 380) INCLUDING DG SERVICE SPEED 29 KNOTS MAX SPEED: 31 KNOTS At sea: 25 knots on about 6 tons per hour IFO 380 cst 航行时:25节船速: 6 吨380cst重油每小时 In port: while working about 3.5 tons IFO 380 cst per day (24 hrs) 在港时: 3.5吨每天(工作时) Idle 2,5 tons IFO 380 cst per day 2.5吨每天(空闲时
Nick the Greek Posted March 13, 2023 Posted March 13, 2023 Όποιος το ναυλώσει με αυτό το clause(εννοώ τις πρώτες 3 γραμμές), έχει ψωνίσει τεφαρίκι. Performance claim του Αγίου ανήμερα.
Panagiotakó Posted March 14, 2023 Posted March 14, 2023 Εγω βλέπω ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό της κατανάλωσης του οφείλεται στις ηλεκτρομηχανές και οχι τόσο στις κύριες…είμαι περίεργος τι ηλεκτρικά φορτία μπορεί να σηκώνει το πλοίο!
Neptune Posted March 14, 2023 Posted March 14, 2023 Σε idle κατασταση δεν ειναι τοσο τραγικη. Οταν φορτωνει ξεφορτωνει προφανως χρειαζεται παραπανω για ραμπες, κανα συστημα αυτοματου σαβουρωματος, εξαερισμο γκαραζ κτλ.
Nick the Greek Posted April 17, 2023 Posted April 17, 2023 Από την πρωταπριλιά στο Qingdao και με σβηστό το AIS, δεν ξέρω αν είναι για ετήσια συντήρηση ή το έσβησαν και σταμάτησαν και τα δρομολόγια μέχρι να βρεθεί αγοραστής.
Nick the Greek Posted May 28, 2023 Posted May 28, 2023 Ξανά ενεργό το πλοίο, από το Qingdao αναμένεται στο Busan αύριο το πρωί, τοπική ώρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now