Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Καλησπέρα!! Λογικά όπου να'ναι ξεκινά σύμφωνα με το AIS, με ETA στις 7 Απριλίου. 

Edited by nikosmpou
Posted
On 3/31/2022 at 11:48 PM, nikosmpou said:

 Σύμφωνα με το Ais, άλλαξε η σημαία του από Μάλτας σε Παναμά. 

Και στη πράξη, το Ayshe έχει αλλάξει σε σημαία Παναμά από Μάλτας καθώς έχει γραφεί και το νέο νηολόγιο του.

Posted

Βγάλτε επιτέλους αυτό το θηρίο στο Αιγαίο να σκουπίσει τα πάντα.Αν ακούει κανείς..

Posted

Δεν πάει καλύτερα Κύπρο, στο πόστο της Σαλαμίς, να σκουπίσει την Λεμεσό? Με τέτοια ταχύτητα θα τρέξει στην ανοιχτή θάλασσα με το πάσο του..! Άσε δε που δεν είναι τα Ελληνικά λιμάνια για την αφεντιά του. 

Posted
On 8/14/2019 at 11:50 PM, Nick the Greek said:

Τα νούμερα που έχω βρεί για κατανάλωση είναι 193 τόνοι το 24ωρο για ταχύτητα 30 κόμβους.

Υπενθυμίζω την κατανάλωση του πλοίου και κάντε τα μαθηματικά για το πόσα χρήματα χρειάζεται σαν έσοδα σε κάθε δρομολόγιο για να καλύψει μόνο τα καύσιμα.

 

Κατά τα άλλα, με την αλλαγή σημαίας άλλαξε και η πλοιοκτήτρια εταιρεία. Λέγεται πια Oristars Shipping Co Ltd και είναι care of Aegean Cargo Management. Οπότε πρός το παρόν τουλάχιστον δε φαίνεται να αλλάζει ο πλοιοκτήτης.

Posted

Και απ' ότι βλέπω στις κινήσεις στο marine πρέπει να έχει μπλέξει τις άγκυρες.

Posted

Και οι δύο ήταν μπλεγμένες, μόνο η μία εν τέλει ξεμπλεξε, για την άλλη θα χρειαστεί επιπλέον συνδρομή, οπότε το πλοίο έδεσε ξανά. Μόλις καταφέρουν να ξεμπλέξουν και την άλλη άγκυρα το πλοίο θα κάνει δοκιμαστικό και θα πάει στο αγκυροβόλιο για πετρέλαια πριν την αναχώρησή του.

Posted

Λογικά ετσι όπως εξελίχθησαν τα πράγματα αύριο θα κάνει δοκιμαστικό , διότι η άδεια για δοκιμαστικό πλου δίνεται απο το Λιμεναρχειο Πειραια για απο Ανατολή έως Δύση . Εκτός κι αν είναι μεθορμιση οπότε μπορεί να την κάνει οποιαδήποτε στιγμή . 

Posted

Το Ayshe έκανε δεύτερη προσπάθεια σήμερα να φύγει. Αυτή τη φορά έφτασε μέχρι νότια από τη κίτρινη και πρέπει να πρόεκυψε κάποιο τεχνικό πρόβλημα και επιστρέφει ρυμουλκούμενο στο Πέραμα.

Posted

Επιστροφη του Ayshe μετα το σημερινο συντομο δοκιμαστκο...το βαπορι μολις εχει παρει πιλοτο και συνεχιζει για Περαμα

DSC02362 (2).JPG

Posted

Εγώ πάντως το βλέπω και κατεβαίνει με 19,5 - 20,5...τόσο πολύ θα τους χαλούσε τους εδώ να το πάρουν??Τόσο πολυέξοδο είναι??

Posted (edited)

Ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν και εγώ! Άραγε τι κατανάλωση να έχει σε αυτή την ταχύτητα;

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Περίπου 130-150 τόνους καύσιμο το 24ωρο οπότε ΝΑΙ νομίζω ότι όντως είναι ασύμφορο να δουλέψει για τα Ελληνικά δεδομένα!!!

  • proud_ionian changed the title to Ayshe (IMO 9203605)
Posted

Πέρασε και τη Σιγκαπούρη,φτάνει 8/5 στον προορισμο του.Ειχε να το πιασει 2-3 μέρες και έλεγα μηπως πάει να βρεί άλλα αγαπημένα μας.Απο οτι φαινεται το Κίνα Ιαπωνία θα κάνει το γρηγορο κορίτσι...

Posted
On 4/9/2022 at 10:08 PM, Nick the Greek said:

Κατά τα άλλα, με την αλλαγή σημαίας άλλαξε και η πλοιοκτήτρια εταιρεία. Λέγεται πια Oristars Shipping Co Ltd και είναι care of Aegean Cargo Management. Οπότε πρός το παρόν τουλάχιστον δε φαίνεται να αλλάζει ο πλοιοκτήτης.

Και η διαχείριστρια εταιρεία πλέον είναι η Hinavi Marine Co Ltd με έδρα τη Σαγκάη.

  • 5 weeks later...
Posted

Εκπέμπει πλέον με το όνομα DCL QINGDAO. Είναι εν πλω για Osaka και μάλιστα πάει πατημένο με 26 κόμβους.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...