ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 2, 2022 Posted April 2, 2022 On 3/31/2022 at 11:53 PM, Nikos_Chania said: Destination Port Said και ΕΤΑ 2.4 βλέπω.. Aκόμα στο Πέραμα είναι σύμφωνα με το ΑΙS.
nikosmpou Posted April 3, 2022 Posted April 3, 2022 (edited) Καλησπέρα!! Λογικά όπου να'ναι ξεκινά σύμφωνα με το AIS, με ETA στις 7 Απριλίου. Edited April 3, 2022 by nikosmpou
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2022 Posted April 9, 2022 On 3/31/2022 at 11:48 PM, nikosmpou said: Σύμφωνα με το Ais, άλλαξε η σημαία του από Μάλτας σε Παναμά. Και στη πράξη, το Ayshe έχει αλλάξει σε σημαία Παναμά από Μάλτας καθώς έχει γραφεί και το νέο νηολόγιο του.
nomikos Posted April 9, 2022 Posted April 9, 2022 Βγάλτε επιτέλους αυτό το θηρίο στο Αιγαίο να σκουπίσει τα πάντα.Αν ακούει κανείς..
Strofalos Posted April 9, 2022 Posted April 9, 2022 Δεν πάει καλύτερα Κύπρο, στο πόστο της Σαλαμίς, να σκουπίσει την Λεμεσό? Με τέτοια ταχύτητα θα τρέξει στην ανοιχτή θάλασσα με το πάσο του..! Άσε δε που δεν είναι τα Ελληνικά λιμάνια για την αφεντιά του.
proud_ionian Posted April 9, 2022 Posted April 9, 2022 με τις καταναλωσεις που εχει, μονο για κοψιμο ειναι
Nick the Greek Posted April 9, 2022 Posted April 9, 2022 On 8/14/2019 at 11:50 PM, Nick the Greek said: Τα νούμερα που έχω βρεί για κατανάλωση είναι 193 τόνοι το 24ωρο για ταχύτητα 30 κόμβους. Υπενθυμίζω την κατανάλωση του πλοίου και κάντε τα μαθηματικά για το πόσα χρήματα χρειάζεται σαν έσοδα σε κάθε δρομολόγιο για να καλύψει μόνο τα καύσιμα. Κατά τα άλλα, με την αλλαγή σημαίας άλλαξε και η πλοιοκτήτρια εταιρεία. Λέγεται πια Oristars Shipping Co Ltd και είναι care of Aegean Cargo Management. Οπότε πρός το παρόν τουλάχιστον δε φαίνεται να αλλάζει ο πλοιοκτήτης.
JohnR730 Posted April 12, 2022 Posted April 12, 2022 Και απ' ότι βλέπω στις κινήσεις στο marine πρέπει να έχει μπλέξει τις άγκυρες.
Nikos_Chania Posted April 12, 2022 Posted April 12, 2022 Και οι δύο ήταν μπλεγμένες, μόνο η μία εν τέλει ξεμπλεξε, για την άλλη θα χρειαστεί επιπλέον συνδρομή, οπότε το πλοίο έδεσε ξανά. Μόλις καταφέρουν να ξεμπλέξουν και την άλλη άγκυρα το πλοίο θα κάνει δοκιμαστικό και θα πάει στο αγκυροβόλιο για πετρέλαια πριν την αναχώρησή του.
Annivas Posted April 12, 2022 Posted April 12, 2022 Λογικά ετσι όπως εξελίχθησαν τα πράγματα αύριο θα κάνει δοκιμαστικό , διότι η άδεια για δοκιμαστικό πλου δίνεται απο το Λιμεναρχειο Πειραια για απο Ανατολή έως Δύση . Εκτός κι αν είναι μεθορμιση οπότε μπορεί να την κάνει οποιαδήποτε στιγμή .
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2022 Posted April 13, 2022 Ας δούμε το Ayshe χθες το απόγευμα στη προσπάθεια να αναχωρήσει από το Πέραμα, αλλά η δεξιά αγκυρα δεν ήταν διατιθέμενη να έρθει πάνω.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 Το Ayshe έκανε δεύτερη προσπάθεια σήμερα να φύγει. Αυτή τη φορά έφτασε μέχρι νότια από τη κίτρινη και πρέπει να πρόεκυψε κάποιο τεχνικό πρόβλημα και επιστρέφει ρυμουλκούμενο στο Πέραμα.
pavlos Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 Επιστροφη του Ayshe μετα το σημερινο συντομο δοκιμαστκο...το βαπορι μολις εχει παρει πιλοτο και συνεχιζει για Περαμα
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2022 Posted April 16, 2022 Προς το παρόν είναι στη ράδα του Πειραιά.
mytilene Posted April 17, 2022 Posted April 17, 2022 Εγώ πάντως το βλέπω και κατεβαίνει με 19,5 - 20,5...τόσο πολύ θα τους χαλούσε τους εδώ να το πάρουν??Τόσο πολυέξοδο είναι??
Panagiotakó Posted April 18, 2022 Posted April 18, 2022 (edited) Ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν και εγώ! Άραγε τι κατανάλωση να έχει σε αυτή την ταχύτητα; Edited April 18, 2022 by proud_ionian quote
Takisg Posted April 18, 2022 Posted April 18, 2022 Περίπου 130-150 τόνους καύσιμο το 24ωρο οπότε ΝΑΙ νομίζω ότι όντως είναι ασύμφορο να δουλέψει για τα Ελληνικά δεδομένα!!!
proud_ionian Posted April 27, 2022 Posted April 27, 2022 Ήφυγε από Colombo για Κίνα. Να δούμε που θα καταλήξει.
Petros P Posted May 2, 2022 Posted May 2, 2022 Πέρασε και τη Σιγκαπούρη,φτάνει 8/5 στον προορισμο του.Ειχε να το πιασει 2-3 μέρες και έλεγα μηπως πάει να βρεί άλλα αγαπημένα μας.Απο οτι φαινεται το Κίνα Ιαπωνία θα κάνει το γρηγορο κορίτσι...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2022 Posted May 12, 2022 On 4/9/2022 at 10:08 PM, Nick the Greek said: Κατά τα άλλα, με την αλλαγή σημαίας άλλαξε και η πλοιοκτήτρια εταιρεία. Λέγεται πια Oristars Shipping Co Ltd και είναι care of Aegean Cargo Management. Οπότε πρός το παρόν τουλάχιστον δε φαίνεται να αλλάζει ο πλοιοκτήτης. Και η διαχείριστρια εταιρεία πλέον είναι η Hinavi Marine Co Ltd με έδρα τη Σαγκάη.
George Posted June 11, 2022 Author Posted June 11, 2022 Εκπέμπει πλέον με το όνομα DCL QINGDAO. Είναι εν πλω για Osaka και μάλιστα πάει πατημένο με 26 κόμβους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now