Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Posted

Με την ταχύτητα που έχει το πλοίο πριν μερικά χρόνια που οι αγελάδες ήταν πιο παχιες θα είχε γίνει μια ωραία μετατροπή σε επιβατηγό!!!

Τώρα όμως το μέλλον του χλωμό!

Posted

Δεν μπορει να γινει μετασκευη σε επιβατηγο λογω της κλισης του καταστρωματος προς τη πρυμνη.Το συγκεκριμενο πλοιο πιστευω θα του ταιριαζε να μετασκευαζοταν σε πολεμικο.Μπορει να μεταφερει πολυ φορτιο ταχυτατα παντου στο Αιγαιο ενω εχει χωρο στο καταστρωμα για τη προσθηκη οπλισμου.

  • 1 month later...
Posted

Σωστά, δεν είναι τυχαίο πως και το αδελφό του(Hokkaido, πρώην Hokkaido Maru) είναι από το 2013 παρατημένο στην Κίνα, μην έχει κοπεί κιόλας. Το συγκεκριμένο είχε πολυετή ναύλωση στην K-Line σαν car carrier αλλά αμφιβάλλω πως δούλεψε κάπου αφ' ότου τελείωσε η ναύλωση αυτή. Τα νούμερα που έχω βρεί για κατανάλωση είναι 193 τόνοι το 24ωρο για ταχύτητα 30 κόμβους.

  • 4 weeks later...
Posted
On 8/15/2019 at 12:50 AM, Nick the Greek said:

Τα νούμερα που έχω βρεί για κατανάλωση είναι 193 τόνοι το 24ωρο για ταχύτητα 30 κόμβους.

Η κατανάλωση είναι περίπου αυτή στη ταχύτητα το 24ωρο, αλλά πιο απλά η κατανάλωση κάθε κύριας μηχανής είναι γύρω στους 4 τόνους ανά ώρα. Να δούμε εάν θα ευδοκιμήσουν κάποιες συζητήσεις για πιθανή πώληση του Ayshe σε μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού της Βόρειας Ευρώπης.

  • 6 months later...
Posted

Κατακαημένη Ayshe, τι σού' μελλε να πάθεις. Πολύ κρίμα αυτός ο βαπόραρος να μένει ανεκμετάλλευτος στο Πέραμα αλλά δυστυχώς η γλώσσα των αριθμών είναι αμείλικτη, όσον αφορά την κατανάλωσή της. Πάντα ήθελα να την πετύχω εν πλώ, φορτωμένη τίγκα και με 29 μίλια ταχύτητα με τα κύματα να σκάνε στην πλώρη της, έχοντας την δεί πολλές φορές στο AIS σε παρόμοια κατάσταση. Αλλά αυτό -τουλάχιστον πρός το παρόν- δε γίνεται, ας την δούμε όμως εν πλώ σε αναχώρηση από το Λαύριο πρίν σχεδόν ένα χρόνο. Ακόμη και από την πλευρά του καταπέλτη, η πλώρη είναι χωρίς αμφιβολία πολύ εντυπωσιακή.

 

Και νομίζω έχει πολύ δίκιο ο @ΝΟΜΙΚΟΣ που λέει πως θα μπορούσε να μετασκευαστεί σε κάποιου τύπου πολεμικό, κοιτάξτε εδώ το πλοίο σε φούλ φόρτωση και πλάγια όψη, φέρνει λίγο σε φρεγάτα. Εδώ πια ο πλοηγός έχει αποβιβαστεί και το πλοίο στρέφει αριστερά για να πλεύσει κοντά στο δυτικό κομμάτι της Μακρονήσου. Στην κατάπρυμη φωτογραφία μπορεί κανείς να δεί ακόμα καλύτερα πόσο κεκλιμμένο είναι το σουλούπι του πλοίου, προσέξτε του πόσο πιο ψηλά βρίσκονται οι πλωριοί τράκτορες.

 

Μοναδικό και εντυπωσιακό πλοίο, ελπίζω να μην το χάσουμε πρίν την ώρα του.

Posted

Αυτό δεν το γνωρίζω, ίσως ο Π100 να το ξέρει καλύτερα. Κομμάτι του προβλήματος (υποψιάζομαι, δεν είμαι μηχανικός) είναι πως το πλοίο έχει 2 μηχανές κι όχι 4. Οπότε δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πηγαίνει με τη μία για οικονομία. Κι ακόμη αν αυτό είναι δυνατό, αν η ταχύτητα που βγάζει είναι τότε ικανοποιητική.

  • 1 year later...
Posted

Τη πατησε τελικα με το πλοιο αυτο,μπορει να πιστεψε οτιβθα το δουλεψει κ θα το ξαναπουληαει μετα σε αλλον η θα το παρουν εδω για μετασκευη σε ro pax αλλα δεν..

  • 7 months later...
Posted

Μακάρι να είναι καμιά Σαλαμίς να το βάλει Ελλάδα-Κύπρο. Τόσο γκαράζ με τέτοια ταχύτητα μόνο σε ένα τέτοιο δρομολόγιο έχει μέλλον το πλοίο. 

Posted

Δεδομένων της υψηλής του κατανάλωσης, του μακροχρόνιου παροπλισμού και της υψηλής τιμής του scrap το τελυταίο διάστημα, δεν θα μου έκανε εντύπωση να κατέληγε σε κάποιο διαλυτήριο της Ινδίας ή του Πακιστάν

Άλλωστε, το αδελφό του HOKKAIDO MARU φαίνεται να έχει διαλυθεί από το 2013 (με Ctrl+F και το IMO 9206243 θα βρείτε και τη σχετική καταχώριση)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...