George Posted January 16, 2008 Posted January 16, 2008 (edited) Και επίσημα το νέο πλοίο του Κώστα Αγαπητού θα λέγεται AEGEAN HEAVEN και όπως έχουμε πει και στη φήμη αγοράς πρόκειται για το γιαπωνέζικο SUNFLOWER TOMAKOMAI. Παραθέτω και αυτά που γράφτηκαν στο shippax. Quote Hot after selling his ro-ro fleet to Star, Agapitos has purchased the SUNFLOWER TOMAKOMAI from Shosen Mitsui. The 1999 built 200m long ro-ro has a capacity for 1950 lanem and has a 30 knot service speed. By far the largest vessel ever owned or operated by Agapitos, the vessel will be brought to Piraeus and modified for her new service. She is presently the fastest ro-ro cargo vessel in the World. Kαλορίζικο, καλοτάξιδο να είναι αν και φοβάμαι ότι θα το δούμε μόνο για επισκευές εδώ. ______________________________________- (1999, ex- Sunflower Tomakomai, Aegean Heaven, Ayshe) Edited June 6, 2023 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2008 Posted January 16, 2008 Το πλοίο ήταν παροπλισμένο στην Ιαπωνία. Η παραλαβή αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες 30 ημέρες. Δείτε δυο φωτογραφίες του πλοίου και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου είναι Μήκος: 199m Πλάτος: 24,5m Βύθισμα: 6,92m Γκαράζ: 2000 γραμμικά μέτρα (αυτό μεταφράζεται σε 161 ΦΓ και 46 ΙΧ) GRT: 12526 tons DWT: 5618 tons Υπηρεσιακή ταχύτητα: 30 knots Ναυπηγείο: Mitsubushi Heavy Industries Ltd-Shimonoseki Έτος: 1999 Κύριες Μηχανές: 2 x 18 PC 4-2B V 570 (N.K.K Pielstick) (Αυτές οι μηχανές πρέπει να είναι οι ισχυρότερες μηχανές της Pielstick) Ισχύς: 47664 kW (66729 HP) Προπέλες: 2 (με pitch) Thruster: 1 πλωριό
.voyager Posted January 16, 2008 Posted January 16, 2008 Είναι σωστό μεγαθήριο. Και με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Υπάρχει ενδεχόμενο να το δουμε να μετασκευάζεται, λέτε? Ή σίγουρα θα μείνει ro/ro, όπως λένε οι ειδήσεις?
Artevelde Posted January 17, 2008 Posted January 17, 2008 Μακάρι να το μετασκεύαζε ο Αγαπητός αλλά δεν τον κόβω...Άλλωστε και το όνομα είναι τυπικό όνομα AegeanοRORO
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2008 Posted January 17, 2008 Από όσο ξέρω, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το πλοίο θα παραμείνει Ro-Ro.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 25, 2008 Posted January 25, 2008 Και μια ωραία φωτό του βαπορακίου, από το shippax.se
Orestis Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Σύμφωνα με το αφιέρωμα του Εφοπλιστή, το πλοίο έκανε ημερήσιο κυκλικό δρομολόγιο στη γραμμή Tokyo – Tomakomai, κάτι που απαιτούσε ταχύτητα περίπου 30 κόμβων την οποία έπιανε με το 75% της ισχύος του. Με 7,5 τόνους κατανάλωση ανά ώρα και τις τιμές των καυσίμων στα ύψη, η εκμετάλλευση του κατέστη ασύμφορη και το πλοίο σταμάτησε τη λειτουργία του το Μάρτιο του 2007. Με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων να είναι περίπου 40% υψηλότερες από αυτές του περσινού Μαρτίου, είμαι περίεργος να δω σε ποια γραμμή θα μπορέσει αυτό το πλοίο να δρομολογηθεί.
Earl Granville Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 προφανώς όπου και να πάει θα πηγαίνει με τις 2 μηχανές του όπως κάνουν και τα παλάτια και με μια ιπποδύναμη που μπορεί να είναι και το 50% Πέραν όμως αυτό θα συμφωνήσω με τον Ορέστη γιατί ακόμα και στου 4,5 με 5 τόνους να πέσει η κατανάλωση για δρομολόγια εσωτερικού ως ro/ro με τους ισχύοντες ναύλους είναι σχεδόν απίθανο να συμβει. Μάλλον θα πρέπει να ψαχτεί ή μπορεί ακόμα και να έχει βρεί γερό ναύλο στο εξωτερικό. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε γιατί είναι μια συνήθιστη αγορά για ro/ro. Πολλά μπορεί να κρύβει αυτή η αγορά οπότε κάθε πρόβλεψη είναι παρακινδυνευμένη πέραν της εκτίμησης ότι ως ro/ro τουλάχιστον στα ελληνικά νερά δεν θα μπορεί εύκολα να αποσβέσει ακόμα και τα εξοδα του.
Neptune Posted February 4, 2008 Posted February 4, 2008 Το πλοιο παρεληφθη στη Yokohama και υψωσε σημαια Μαλτας. Αντε καλοριζικο και με το καλο να μας ερθει
Nick the Greek Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Θα μας ερθει αλλα θα αργησει λιγακι. Σημερα(Τριτη) το μεσημερι στο γραφειο, ο Κωστας ο Αγαπητος πεινασε και παρηγγειλε σουβλακια(χωρις κρεμμυδι) απο τη Δροσοπηγη. Ο φαιδρος-εγκαθετος εκμεταλλευτηκε την ευκαιρια και μεταμφιεσμενος σε καραφλο-χαιτά ντιλιβερά(με παπουτσακι stan Smith και μαυρο πετσινο μπουφαν που ελεγε στην πλατη "Metallica":D), εισχωρησε στα αδυτα της Aegean Cargo και εμαθε οτι το πλοιο ξεκινα αυριο-μεθαυριο απο τη Yokohama, οχι ομως για Πειραια αλλα για Γερμανια μια και βρεθηκε σχετικο φορτιο. Οποτε μετα την ολοκληρωση του ταξιδιου αυτου, τοτε θα ερθει Πειραια.
Neptune Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 Ξεκινησε το πλοιο απο Ιαπωνια οπως λεει και ο συναδελφος σουβλατζης απο πανω με πρωτο σταθμο τη Σιγκαπουρη. Με το καλο και στα μερη μας.
Nick the Greek Posted February 14, 2008 Posted February 14, 2008 Νεοτερες πληροφοριες αναφερουν οτι το πλοιο επιασε και το λιμανι του Masan στην Κορεα, ενω ισως να πιασει καθ' οδον και στο Port Sudan.
Neptune Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Μα τον Αη Γερασιμο, Νικο χθες περνουσε απο τις Ινδιες με κατευθυνση Port Sudan με 24,2 κομβους μονο . Κομμενο το φερνουνε
Neptune Posted February 28, 2008 Posted February 28, 2008 Χθες ξεμπερδεψε και απο το Σουεζ αλλα οπως εχει πει και ο Νικ παραπανω πρωτα θα παει Γερμανια και μετα θα ερθει απο τα μερη μας. Οποτε αργει ακομα η αφιξη του γιγαντα
polmyt Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Να ομως που τα πραγματα αλλαξαν και το βαπορι συμφωνα με θαμωνες του λιμανιου βρισκεται αυτη την στιγμη εξω απο το λιμανι του Πειραια.
Neptune Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Παντως ο χαρακτηρισμος γιγαντας δεν ειναι καθολου αδικος. Πολυ επιβλητικο βαπορι απο κοντα δεν το περιμενα. Δειχνει τα χαρακτηριστικα του απο την πρωτη ματια. Ακομα δεν εσκασε το βαπορι στο μωλο παντως και ακουστηκανε οι φημες για δρομολογηση στην Κρητη με τις ευλογιες της ΑΝΕΚ. (Αλλωστε και στην παραλαβη οι μηχανικοι ητανε απο την ΑΝΕΚ κατι λεει κι αυτο ) Με μια μηχανη για να μας ερχεται και ποιο οικονομικα
Neptune Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Επανερχομαι για να επιβεβαιωσω τα λεγομενα μου Τα Λατω, Λισσος μας πηρανε τα αυτια αλλα αξιζε τον κοπο Στο βαθος η πρωτη αγορα του Κωστα Αγαπητου μετα το χωρισμο των εταιριων των 2 αδελφων
miko mission Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Aυτη η κατηφορα, η ανηφορα προς την πλωρη δεν δημιουργει δυσκολιες σε καποια μετασκευη αν γινει?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 Στο gallery μπορείτε να δείτε κάποιες φωτογραφίες από τη πρώτη άφιξη του πλοίου στο Πειραιά. Αλλά και μια νυχτερινή φωτογραφία του πλοίου.
marioskef Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 Μα καλά δεν είχε φορτίο από Ασία για Γερμανια? Τι απέγινε το φορτίο...
kardamyla_hios Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 Καλησπέρα ! Πέρασα μια βόλτα να δω το πλοίο. Από κοντά είναι τεράστιο και πολύ επιβλητικό. Αν δεν κάνω λάθος, στις φωτογραφίες από τη μανούβρα φαίνεται μονοτίμονο, αλλά σύμφωνα με το Internet Ships Register έχει έλικες μεταβλητού βήματος (C.P.P.) BRGDS E . M . P .
Neptune Posted March 2, 2008 Posted March 2, 2008 Οντως ετσι ειναι. Μονο πηδαλιο, ελικες μεταβλητου βηματος, και προπελακι πλωρα και πρυμα
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2008 Posted March 4, 2008 Το Aegean Heaven χθες το απόγευμα αναχώρησε από το κεντρικό λιμάνι λίγο μετά τις 17:30 για τη ράδα του Πειραιά. Ενώ σήμερα μεθόρμισε στο Πέραμα.
Earl Granville Posted March 6, 2008 Posted March 6, 2008 Το Aegean Heaven το είδα την περασμένη Παρασκευή μόλις είχε φτάσει έξω από το λιμάνι του Πειραιά και πραγματικά είναι εντυπωσιακό. Εκείνο που παρατήρησα είναι ότι πρέπει να έχει αρκετά πλώρα το μηχανοστάσιο αν κρίνουμε από την τσιμινιέρα όπως παρόμοια έχουν και τα Hellenic Trader/Carrier
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2008 Posted March 7, 2008 Άκουσα ότι το τίμημα για την αγορά του πλοίου έφτασε στα 25 εκ. Αλλά δε ξέρω σε τι νόμισμα είναι αυτά το τιμημα. Δηλαδή εάν εννοούσαν Ευρώ ή Δολάρια. Το πιθανοτερο ειναι σε Ευρώ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now