Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Σε έναν ντόκο σε καρνάγιο του Περάματος βρίσκεται το ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΑΝΝΑ ΙΙ, που διανύει τα τελευταία του. Ήδη έχει ξηλωθεί όλο το ντεκ της γέφυρας (έχει μένει μόνο το φουγάρο) και ένα κομμάτι από το αμέσως επόμενο ντεκ, προς την πλώρη.

Edited by Nick the Greek
Posted

Επανέρχομαι στο θέμα του ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΑΝΝΑ ΙΙ (δεν ξέρω αν πρέπει να δημιουργηθεί νέο thread), που δεν μου κάθεται καθόλου καλά. Μετασκευή τέτοιας κλίμακας σε ένα βαπόρι 46 χρονώ, πάει πολύ.

post-24-128326971589_thumb.jpg

  • 1 month later...
Posted

Νομιζω πως το παπορο λεγεται πια "Δάφνη" συμφωνα με πηγες των Lloyds. Μπορει κανεις να το επιβεβαιωσει?

Posted

Πράγματι, και ανήκει στην Πεντάνησος Ν.Ε. ενω είναι υπο σημαία Μάλτας.

Posted

Eμενε παντως ο σκραπατζης μου ειπε οτι ηταν να γινει μετασκευη αλλα δεν εκατσε και γι αυτο αυτη η ατυχη φωτο που εβαλε στη γκαλλερι!:mad:

  • 3 weeks later...
Posted

μιας και το πλοιο διαλυθηκε, ας θυμηθουμε και το παρελθον του.

20 χρονια πισω, καλοκαιρι του 1988 και η καλοκαιρινη νιρβανα ταραζεται απο την τρομοκρατικη επιθεση στο city of poros.

το σχετικο videακι εχει ιστορικη αξια, ανδρεας παπανδρεου στην προ Harefield περιοδο, ζωντανος, τροφαντος και ακμαιος.

θυμαμαι σαν τωρα το εκτακτο δελτιο στην TV. ηταν μεγαλο πληγμα για τον τουρισμο, λιγα μολις χρονια μετα την αεροπειρατεια της TWA και την ταξιδιωτικη οδηγεια του State Dpt.

  • 1 year later...
Posted (edited)

Με την ευκαιρια της συμπληρωσης 20 χρονων απο το τρομοκρατικο χτυπημα που μας θυμισε ο ΣΕΙΡΙΟΣ βρηκα ενα αρθρο απο ΤΟ ΒΗΜΑ που αναφερει το χρονικο του χτυπηματος καθως και διαφορα αλλα που διαδραματιστικαν εκεινες τις μερες και ειχαν σχεση με την επιθεση

Το βαπορι σαν ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΑΝΝΑ ΙΙ το θυμαμαι τουλαχιστον απο το 2004 παροπλισμενο στη Σαλαμινα διπλα στο Μαρθα.

Και αλλη μια φωτο απο πλωρα

Edited by polmyt
  • 6 months later...
Posted (edited)

Μερικές φωτο τραβηγμένες (αν δεν κάνω λάθος) στα τέλη του 2007 στο ναυπηγείο Κασουλάκη στο Πέραμα, που κόπηκε για να ξανα γίνει πλοιό τουριστικό, αλλά δεν έγινε και διαλύθηκε στην Ελευσίνα. 16+1 φωτο απ' ότι είχε μείνει απο το ιστορικό CITY OF POROS.

Μερικές ακόμη φωτο απο το ιστορικό City of Poros

και οι τελευταίες, τα λόγια είναι περιτά!!!!!!μιά κατάθεση ψυχής για το αγαπημένο πλοίο.

post-3633-128326987686_thumb.jpg

post-3633-12832698769_thumb.jpg

post-3633-128326987692_thumb.jpg

post-3633-128326987694_thumb.jpg

post-3633-128326987696_thumb.jpg

post-3633-128326987697_thumb.jpg

post-3633-128326987699_thumb.jpg

post-3633-128326987701_thumb.jpg

post-3633-128326987703_thumb.jpg

post-3633-128326987705_thumb.jpg

post-3633-128326987707_thumb.jpg

post-3633-128326987709_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Posted

Πραγματικα εκπληκτικες οι φωτογραφιες του φιλου Panteli.

Βλεποντας τες παντως πιο πολυ πιστευω οτι κοπηκε για να διαλυθει παρα για να ανακατασκευαστει.Ισως να υπηρχε αυτη η σκεψη οπως ειχε ειπωθει τοτε αλλα να μην προχωρησε ποτε η ιδεα.

  • 2 years later...
  • 4 years later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...
  • 5 years later...
Posted

36 χρόνια συμπληρώνονται από τότε που η Παλαιστινιακή οργάνωση Φατάχ αιματοκυλισε τη κρουαζιέρα ανυποψιαστων επιβατών στο Σαρωνικό σκοτώνοντας 7, εν ψυχρώ τον υποπλοίαρχο και τραυματίζοντας 98 άτομα. 

Posted

Συμφωνώ! Είχαν προηγηθεί κάποιες αεροπειρατίες και η επίθεση στο Achille Lauro απο παλαιστίνιους τρομοκράτες η οποία ώθησε τις ΗΠΑ να εκδώσουν ταξιδιωτικές οδηγίες για την Ανατολική Μεσόγειο και την κρουαζιέρα. Αυτό απέτρεψε πολλούς Αμερικανούς από το να έρθουν στην Ελλάδα για θαλάσσιο τουρισμό. Αποτέλεσμα όλου αυτού, πολλά πλοία σταδιακά να δένουν, να καταστραφούν οικονομικά πολλές ελληνικές εταιρίες κρουαζιέρας και στο τέλος να μένουν μόνο ο Ποταμιάνος με τον Κιοσέογλου (κι αυτοι αρκετά εξουθενωμένοι).

Μια ιστορία πονεμένη, που στέρησε από χιλιάδες ελληνικές οικογένειες το εισόδημα τους και από την ελληνική οικονομία απαραίτητο συνάλλαγμα και έσοδα. 

  • 8 months later...
Posted

Ας δούμε και λίγα στοιχεία για το πλοίο. Κατασκευής 1963 (Cant. Nav. Cassaro, Messina - Yd. no 116) και με μετασκευή το 1983. Διαστάσεις 62 m x 10 m και 2 μηχανές δίχρονες πεντακύλινδρες B&W 5-28VBF-50 κατασκευής του ναυπηγείου Cant. Nav. Reuniti, 1730 ίππων. 14,5 κόμβοι ταχύτητα. IMO 5384047.

Αρχικά ήταν 688 gt, από το 1997 και έπειτα ήταν 762 gt. 

ΣΙΤΥ ΟΦ ΠΟΡΟΣ, ΠΝΕ Πειραιά από 11-4-1983 έως 14-7-1983.  Πλοιοκτήτρια εταιρεία η "Αφαία Ναυτική Εταιρεία" (Κυκλαδικές Κρουαζιέρες - Αντώνιος Κυρτάτας).

ΣΙΤΥ ΟΦ ΠΟΡΟΣ, Β΄Κλάση Πειραιά με αριθμό 8476 από 14-7-1983 έως 27-2-1997. ΔΔΣ SV7812. Ίδιος πλοιοκτήτης.

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΑΝΝΑ ΙΙ, ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ από 27-2-1997 έως 12-11-2007. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η "Λευκό Θαλασσοπούλι Ναυτική Εταιρεία" (Θεόδωρος Αναπλιώτης).

DAPHNE, με σημαία Μάλτας μετά τις 12-11-2007. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Πεντάνησος Ναυτική Εταιρεία ΕΠΕ, Πειραιάς (δεν έχω δυστυχώς όνομα πλοιοκτήτη).

Το Greek Shipping Directory αναφέρει ότι ήταν παροπλισμένο από το 1999 και αργότερα "πουλήθηκε σε αλλοδαπούς"

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...