ΝΗΡΕΑΣ Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Υπάρχει περίπτωση να ταυτοποιήσουμε το πλοίο?Είναι το ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ του Νομικού, αδελφό του ΑΧΙΛΛΕΥΣ...των Ιταλικών επανορθώσεων. Βυθίσθηκε το 1968, ανελκύσθηκε, αλλά δεν ξαναταξίδεψε ποτέ και διαλύθηκε αργότερα. Και σε επιβράβευση της φιλομάθειας του φίλου Χιώτη, ας δούμε και δυο πολύ ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με το αυτό το ναυάγιο. Το πρώτο περιγράφει αναλυτικά τις συνθήκες βύθισης και την διαδικασία ανέλκυσης του πλοίου. Και το δεύτερο είναι ένα σχόλιο επάνω στο περιστατικό. Και τα δύο αρχεία προέρχονται από το εξαιρετικό, ίσως και μοναδικό site: http://www.nafpigika.gr Αξίζει τον κόπο να το περιηγηθείτε προσεκτικά...έχει πολλά ενδιαφέροντα και ίσως μοναδικά ιστορικά ντοκουμέντα.
Κωνσταντίνος Φιλίππου Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Ευχαριστώ για τα καλά λόγια για το www.nafpigika.gr. Υπάρχει και το DVD "Ναυπηγικές Ηλεκτρονικές Καταγραφές" και η συνέχειά του που ετοιμάζεται τώρα. Για λεπτομέρειες από [email protected]
sasha Posted December 21, 2009 Posted December 21, 2009 Από τα επίκαιρα της εποχής, το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο ανέβασε βίντεο (ξεκινάει στο 4:08) με το μπαταρισμένο Αγαμέμνων και την προσπάθεια ανέλκυσης του.
georgios express Posted March 31, 2024 Posted March 31, 2024 On 1/6/2008 at 11:19 PM, ΝΗΡΕΑΣ said: ....Είναι το ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ του Νομικού, αδελφό του ΑΧΙΛΛΕΥΣ...των Ιταλικών επανορθώσεων...Βυθίσθηκε το 1968, ανελκύσθηκε, αλλά δεν ξαναταξίδεψε ποτέ και διαλύθηκε αργότερα. Δεκαέξι χρόνια μετά και με την συγκίνηση για τον αείμνηστο ΝΗΡΕΑ παρούσα και ισχυρή, βρήκα στην "Μακεδονία" του 1968, το παρακάτω απόσπασμα με αρκετά υπονοούμενα και στοιχεία συνωμοσιολογίας (για τα οποία αμφιβάλω αν υπάρχει nowadays (®=Στάση Παναγιωτάκου, Ταμπούρια) έστω και ένας πραγματικός γνώστης των γεγονότων, που θα μπορούσε να σχολιάσει). Η ανάλυση είναι πολύ χαμηλή επειδή και το πρωτότυπο αρχείο είναι σε πολύ χαμηλή ανάλυση.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 Το πλοίο είχε αγοραστεί από κάποιο Ξενάκη από Χίο κ το μετασκεύαζε σε εγ/ογ,φτιάχνοντας γκαράζ στη πλώρη γιά τη γραμμή Π-Χ-Μ Είχαν κυκλοφορήσει φήμες τότε ότι το ναυάγιο ήταν δάκτυλος του Καβουνίδη αφού έβλεπε το πλοίο ανταγωνιστικό προς το ΑΔΩΝΙΣ που είχε στη γραμμή Συμπτωματικά ο Καβουνίδης πήρε το αδελφό ΑΧΙΛΛΕΥΣ ,το μετονόμασε ΩΡΙΩΝ κ το απασχόλησε ως κρουαζιερόπλοιο που ήταν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now