Rafinaport Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 Στις 09:30 πέρασε το πλοίο έξω απο τον Πειραιά και αυτή τη στιγμή δένει κάπου στην Σαλαμίνα.
polmyt Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 Κρινοντας απο τη θεση του στο AIS πρεπει να εδεσε διπλα στο ΙΟΝΙΣ
miko mission Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 (edited) BRIDGE στο μπριντιζι τον αυγουστο του 2010 προσπαθει να αναχωρησει αλλα βασανιζεται Edited June 8, 2011 by polmyt
polmyt Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 (edited) Δεν ειναι λιγο "ακυρη" η εποχη που διαλεξανε για να κανουν την επισκευη;Θεωρητικα η κινηη θα αυξανεται απο δω και περα.Εκτος και αν εχουν σκοπο να κανουν γρηγορα τις εργασιες. Edited June 8, 2011 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 Κοίτα να δεις κάθε χρόνο ο Αρκουμανης έδενε το Ιονις αυτή τη περίοδο. Φέτος τη θέση του πήρε το Bridge. Πιθανολογώ θέλουν να κάνουν κάποιες δουλειές πριν το φουλ της σεζόν για να έχουν πιο ήσυχο καλοκαίρι (τουλάχιστον από πέρυσι)
TankerShip Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 Στις 09:30 πέρασε το πλοίο έξω απο τον Πειραιά και αυτή τη στιγμή δένει κάπου στην Σαλαμίνα. Ας το δούμε κι αυτό σε μια χθεσινή (08/06) φωτο, μη μείνει παραπονεμένο!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 11, 2011 Posted June 11, 2011 Κρινοντας απο τη θεση του στο AIS πρεπει να εδεσε διπλα στο ΙΟΝΙΣ Σχεδόν δίπλα, στα ναυπηγεία Διαμαντή της Κυνόσουρας βέβαια.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 1, 2011 Posted July 1, 2011 Το Bridge πήγε για το δεξαμενισμό του στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Το Bridge έπεσε σήμερα από τη δεξαμενή και στη συνέχεια βγήκε για ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Έπειτα πήγε στη ράδα για να πάρει πετρέλαια.
enas chiotis Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Σάββατο πρωί έπεσε από τη δεξαμενή και πήγε εκεί που ήταν και πριν.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2011 Posted July 5, 2011 Και χθες αργά το βράδυ αναχώρησε από τη ράδα με προορισμό το Μπάρι.
proud_ionian Posted November 28, 2011 Author Posted November 28, 2011 πειραια ερχεται ο... βαπορας. δυτικα της παλικης τωρα, σπαζοντας τα κοντερ (13.6)
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Αφίχθει στην ράδα του Πειραιά, όπου και παραμένει μέχρι αυτήν την ώρα, χθες το μεσημέρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Σήμερα το πρωί ήρθε και έδεσε στο Ν.Μ. Δραπετσώνας
mytilene Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 Σήμερα το πρωί ήρθε και έδεΣε Στο Ν.μ. δραπετΣώΝας το μέλλοΝ του????
Cruise Europa Posted December 16, 2011 Posted December 16, 2011 όσο απίστευτο κι αν ακουστεί και παρά την όποια κρίση διανύουμε, για το πλοίο έδειξαν ενδιαφέρον 2 εταιρείες:-o η πρώτη είναι η NEL που το βλέπει πολύ θετικά και δεν αποκλείεται να καταλήξει εκεί το πλοίο και η 2η που ως αστείο θα μπορούσε να ειπωθεί είναι η SAOS που μάλιστα το θέλει για την γραμμή κόρινθος-μπρίντεζι-τεργέστη!! τί άλλο θ'ακούσουμε πια! για την ώρα το πλοίο είναι στο νέο μώλο,δίπλα στο helenic master
mytilene Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 ΣΩΣΤΟΣ Ο cruise ....!!!Έμαθα ΟΤι ΤΟ ΣκεφΤΟνΤαι ΣΤη νεΛ για ανΤικαΤάΣΤαΣη ΤΟυ ΤαΞιαΡΧηΣ!!!
NHSOS XIOS Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 (edited) Sκεφτονται να το ναυλωσουν η να το αγορασουν? kαλη περιπτωση ειναι παντως για την θεση του ταξιαρχη και ειδικα αν το προοριζουν για την αγονη καβαλα-σαμος.στο ενα ταξιδι που εχω κανει μαζι του ,μπορω να πω οτι ειναι κλασεις ανωτερο εσωτερικα απο τον ταξ ενω εχει και 12 καμπινες παραπανω(69). Edited December 20, 2011 by NHSOS XIOS
proud_ionian Posted December 20, 2011 Author Posted December 20, 2011 εξαιρετικη περιπτωση. να γινει fumigation πρωτα
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 (edited) Aυτό ειχε ειπωθεί πριν 1,5 χρόνο!! Eνώ φέτος δεν ακούστηκε κάτι παρόμοιο, όποτε θα έχει γίνει fumigation ήδη!! Yπαρχουν άλλες πιο αντικειμενικές δυσκολίες για να προχωρήσει κάτι τέτοιο Edited December 21, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
polmyt Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 (edited) Oι oπoιες ειναι? Edited December 21, 2011 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 (edited) σταθερου βηματος εξωστρεφες αλλα απ οτι ειδα βαμμενες που σημαινει οτι ολο και λιγο δρομο του κοβει H απάντηση σου κρύβεται εδώ!! δηλαδή ότι το πλοίο είναι πιο δύσκολο στη μανούβρα από ότι ο ταξιάρχης που έχει pitch Sκεφτονται να το ναυλωσουν η να το αγορασουν? kαλη περιπτωση ειναι παντως για την θεση του ταξιαρχη και ειδικα αν το προοριζουν για την αγονη καβαλα-σαμος.στο ενα ταξιδι που εχω κανει μαζι του ,μπορω να πω οτι ειναι κλασεις ανωτερο εσωτερικα απο τον ταξ ενω εχει και 12 καμπινες παραπανω(69). αλλωστε το είχες ξαναδώσει ότι θα σου άρεσε να το αποκτούσε η NEL για καμία άγονη πίσω το 2008 η μερσεντα εχει σταματησει τα ταξιδια λογω απεργιας του πληρωματος επειδη η εταιρια χρωσταει 3μηνιατικα σε ολους...λενε μαλιστα οτι το πλοιο πωλειται(αντε να το παρει η νελ να το βαλει σε καμια αγονη...η μηπως η GA για σαμο-ικαρια).ποιοι το λενε?οι φιλοι μας απ το naviearmatori απο οπου αλιευσα τα νεα και την φωτο στην βαλενθια. Edited December 27, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
KARAVI Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Στις Δυτικές μπορεί να κάνει την διαφορά, τι ταχύτητα έχει και σε τι κατάσταση είναι εσωτερικά!!!
gpap2006 Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 από το δυράχιο της αλβανίας στην ακτοπλοία των κυκλάδων ..θα ζησουμε να το δουμε κι αυτό?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now