proud_ionian Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 παιχνιδια παρασκηνιου απο μετοχους μειοψηφιας, συμφωνα με το capital. η αγνωστου... πατρος axis, μετοχος μειοψηφιας του νεωριου, προσπαθει να μπλοκαρει τη διαδικασια εξυγιανσης της Ελευσινας
proud_ionian Posted November 1, 2020 Posted November 1, 2020 το capital επανερχεται με την ανταπαντηση της πλευρας ONEX. εν ολιγοις τοσο στο εξωδικο της ΟΝΕΧ, με το καπελο της διοικησης του ΝΕΩΡΙΟΥ, οσο και σε προσωπικο μηνυμα του Ξενοκωστα προς τους εργαζομενους της Ελευσινας, αφηνονται αιχμες για το ιδιοκτησιακο καθεστως της AXIS και πιθανη σχεση της με Τουρκικα και αλλα μη ΝΑΤΟϊκα (ρωσσικα ; ) συμφεροντα
proud_ionian Posted November 13, 2020 Posted November 13, 2020 ο θειος σαμ (ΟΝΕΧ) μεσω κυκλων του δηλωνει παρων. στο γιουροτουνταίη περισσοτερα
gtogias Posted November 13, 2020 Posted November 13, 2020 Ο θείος δείχνει με κάθε τρόπο την βούληση του για ξεμπλοκάρισμα των ναυπηγείων, χωρίς να πέσουν σε "λάθος" χέρια, αλλά και οι έχοντες ενδιαφέρον να μην ξαναλειτουργήσουν δεν κάθονται αδιάφοροι.
hayabusagr Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ και τον αρμόδιο υπουργό στα ναυπηγεία Ελευσίνας μπαίνει η Fincantieri μαζί με την ΟΝΕΧ για εξυγιανση, πληρωμη εργαζομένων και επαναλειτουργια
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2021 Posted November 9, 2021 Ένα βίντεο από τα ναυπηγεία της Ελευσίνας από το 1974
proud_ionian Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 προχωραει ο θεμα με ONEX Fincantieri. συμφωνα με το euro2day η ONEX συντομα θα αποστειλει στους πιστωτες το σχεδιο βιωσιμοτητας, ενω η Fincantieri θα στειλει στο ΥΕΘΑ την προταση αναβαθμισης των ΜΕΚΟ και ναυπηγησης 3+1 κορβετων, Για τις ΜΕΚΟ δεν θα παιξει μονο Ελευσινα, αλλα και Συρος και η ευρυτερη ΝΕΖ. Το σχεδιο βιωσιμοτητας προβλεπει επενδυσεις 100εκ σε βαθος δεκαετιας (σαν της Cosco ενα πραγμα) και κουρεμα δανειων(θα μεινουν 230, απο 420 εκ γιουροζ. της ΑΝΕΚ ενα πραγμα)
proud_ionian Posted February 15, 2022 Posted February 15, 2022 με σχολια στις 7 και στις 14 φεβρουαριου, ο χαμαιλεων του euro2day προβλεπει ατυχη καταληξη στην λυση Fincantieri. απο τη μια ειναι τα μεγαλα χρεη του ναυπηγειου στο Πολεμικο Ναυτικο απο παλαιοτερες υποθεσεις και απο την αλλη, το σημαντικοτερο, δεν φαινεται να αγοραζουμε τις ιταλικες κορβετες.
Strofalos Posted February 15, 2022 Posted February 15, 2022 Όσον αφορά το επιχειρησιακό κομμάτι, και καλά θα κάνουμε. Οι Doha είναι και μεγαλύτερες και ακριβότερες από τις άλλες δυο (Gowind & Sigma) με αποτέλεσμα στο ίδιο ποσό (1,8 - 2 δις) να παίρνουμε μία πλώρη λιγότερη (4 αντί για 5 στις άλλες δυο). Το ναυπηγείο υποτίθεται πως θα εμπλακεί στην συγκόλληση των λαμαρινών και, σε συνεργασία με το ΠΝ, στην ολοκλήρωση των συστημάτων που θα έρθουν από Γαλλία (ραντάρ), Γερμανία(κινητήρες), Ελλάδα(αισθητήρες), Ολλανδία(οπλισμός) κτλ. Προς τι η πρεμούρα της Fincantieri να είναι σώνει και καλά το σχέδιο ιταλικό αντί για οποιοδήποτε άλλο από την στιγμή που δεν επηρεάζεται η δουλειά του ναυπηγείου, πραγματικά δε μπορώ να το καταλάβω.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2022 Posted May 6, 2022 Νέος μνηστήρας για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας Quote Ο όμιλος εταιρειών «Σπανόπουλος» εξέφρασε ενδιαφέρον απόκτησης των Ναυπηγείων. Κινητικότητα παρατηρείται στην πολύκροτη υπόθεση των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Την αναφέρω έτσι, διότι από την προηγούμενη κυβέρνηση μέχρι και τη σημερινή, δεν έχει βρεθεί οριστική λύση για την «επόμενη μέρα» των Ναυπηγείων , όσον αφορά τη βιωσιμότητά τους, το επιχειρησιακό τους έργο και βέβαια το μέλλον των περίπου 600 εργαζομένων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια λαμβάνουν μόνο το 70% των αμοιβών τους, με χρήματα που προέρχονται από το Πολεμικό Ναυτικό. Παράλληλα, δεν έχουν λάβει ούτε τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, ούτε και το επίδομα αδείας καλοκαιριού, τα τελευταία χρόνια. Κατά συνέπεια, έχουν συγκεντρωθεί πάνω από τριάντα εκατομμύρια δεδουλευμένα, για τα οποία υπάρχει προφορική διαβεβαίωση τόσο από τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνι Γεωργιάδη, όσο και από τον Πάνο Ξενοκώστα, της ΟΝΕΧ, που αυτή τη στιγμή κατέχει το 53% των μετοχών, ότι εφόσον οριστικοποιηθεί η λύση θα καταβληθούν. Ωστόσο, οι μήνες περνούν, οι προθεσμίες εκπνέουν και η κατάσταση παραμένει ίδια, δηλαδή δεν έχει λυθεί το θέμα με τις πιστώτριες τράπεζες, με τον Αδωνι Γεωργιάδη να έχει πει στους εργαζόμενους ότι θα φέρει σύντομα νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή, για τα χρέη των Ναυπηγείων προς το δημόσιο. Κι ενώ η κατάσταση παραμένει «στον αέρα», διότι μόνο μνημόνιο συνεργασίας υπάρχει της ΟΝΕΧ με την ιταλική εταιρεία Fincantieri, καθώς και ένα ενδιαφέρον συμμετοχής του αμερικανικού οργανισμού DFC, στο επενδυτικό σχήμα, εμφανίστηκε εκδήλωση ενδιαφέροντος. Συγκεκριμένα, ο Μιχάλης Σπανόπουλος, αντιπρόεδρος της ομώνυμης οικογενειακής επιχείρησης που έχει Ναυπηγείο και άλλες δραστηριότητες στη ναυτιλία, συναντήθηκε με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, εκδηλώνοντάς του πρόθεση ανάληψης των Ναυπηγείων. Η HUFFPOST GREECE, μιλώντας μαζί του, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον του, με τον ίδιο να αναφέρει ότι ζήτησε αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία των Ναυπηγείων, προκειμένου να καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση, ώστε να περάσει σε αυτόν το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών και να προχωρήσει στην εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Μάλιστα, ο Μιχάλης Σπανόπουλος τόνισε ότι στην προσπάθεια αυτή έχει αρωγούς σημαντικούς διεθνείς επενδυτές, με τους οποίους έχει υπογράψει προσύμφωνο συνεργασίας. Τούτων δοθέντων, η κυβέρνηση καλείται να επισπεύσει τις διαδικασίες, είτε προς τη μία (Ξενοκώστας), είτε προς την άλλη (Σπανόπουλος ή άλλος επενδυτής) κατεύθυνση, καθώς η κατάσταση διαιωνίζεται με φόντο τις εκλογές. Ο όμιλος «Σπανόπουλος» Ιδρύθηκε πριν από πενήντα χρόνια, με στόχο να εδραιωθεί στον ναυτιλιακό τομέα. Είναι οικογενειακή επιχείρηση και διαθέτει εμπειρία που αποκτήθηκε μέσω ενός μεγάλου αριθμού δραστηριοτήτων στον θαλάσσιο και υπεράκτιο τομέα. Αξιοποιώντας τον στόλο των πλοίων πολλαπλών χρήσεων, έχει σημειώσει σταδιακή πρόοδο προκειμένου να είναι σύμφωνη με τις καλύτερες και πιο πρόσφατες πρακτικές της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Οι ιδιόκτητες ναυπηγικές εγκαταστάσεις του ομίλου, μπορούν να φιλοξενήσουν όλους τους τύπους σκαφών και mega yachts, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, όπως ανακατασκευή, ανακαίνιση και συντήρηση.
proud_ionian Posted May 13, 2022 Posted May 13, 2022 Nεώτερες εξελίξεις σύμφωνα με τη mononews. Δύο εταιρείες. Η μια θα είναι ONEX - Fincantieri και θα έχει το κομμάτι που θα αναλαμβάνει αμυντικά συμβόλαια. Η άλλη θα είναι ONEX - DFC και θα διαχειρίζεται το μη αμυντικό κομμάτι. Ο Σπανόπουλος πήρε επιστολή από τον Άδωνι, όπου του λέει να μιλήσει με τους επενδυτές, αν θέλει να συμμετάσχει μελλοντικά στο σχήμα.
proud_ionian Posted September 2, 2022 Posted September 2, 2022 Το σχεδιο εξυγίανσης ψηφιστηκε απο τη Βουλη αυτην την εβδομάδα και σημερα ο πρωθυπουργος εκανε τη σχετικη επισκεψη στα Ναυπηγεια, για το απαραιτητο photo op. Ειναι απο τα λιγα νομοσχεδια που ψηφιστηκαν απο αυτη τη Βουλη και ψηφιζονται απο τις ψηφους ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ απο κοινου. Ειχε προηγηθει η σχετικη προζα, με τον ΣΥΡΙΖΑ να καταθετει δυο ανωδυνες τροπολογιες, (ενημερωση της Βουλης πριν υποβληθει το τελικο σχεδιο στο δικαστηριο και προθεσμια για τις αποζημιωσεις των εργαζομενων) και τον Αδωνη να τις αποδεχεται. Σημερα ειχαμε τα κακαρισματα, αλλα οι κοτες γεννουν τον Οκτωβριο που θα γινει το δικαστηριο. Χρυσο μεταλλιο γλιτσας στον ΣΚΑΙ, που αποδιδει σε εργαζομενους τη φραση "Σωσατε 600 Οικογενειες", θυμιζοντας παλιοτερες ιστοριες ΥΓ: για την ιστορια, το ΠΑΣΟΚ καταψηφισε
proud_ionian Posted November 10, 2022 Posted November 10, 2022 Habemus Papam Υπεγραφη επιτελους η συμφωνια πωλησης - εξυγιανσης. Το λινκ ειναι απο τη Ναυτεμπορικη, αλλα η ειδηση παιζει παντου. Το Ελληνικο Δημοσιο, δια του Υπουργου Αναπτυξης, η Alpha Bank και οι παραφυαδες της (CEPAL & Galaxy που εχουν αγορασει και διαχειριζονται πρωην απαιτησεις της Alpha και η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ), H ΟΝΕΧ και οι παραφυαδες της ως αγοραστες και η Ναυπηγικες και Βιομηχανικες Επιχειρησεις Ελευσινας ως πωλητρια και ο εκπροσωπος των εργαζομενων υπεγραψαν τη συμφωνία εξυγίανσης – μεταβίβασης της επιχείρησης των Ναυπηγείων Ελευσίνας, η οποία πρόκειται να υποβληθεί στο αρμόδιο (πτωχευτικο) δικαστήριο. Quote Η συμφωνία εξυγίανσης – μεταβίβασης της επιχείρησης των Ναυπηγείων Ελευσίνας, η οποία πρόκειται να υποβληθεί στο αρμόδιο δικαστήριο, υπεγράφη την Πέμπτη στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Την υπέγραψαν: για το Ελληνικό Δημόσιο ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης για την «ONEX ELEFSIS SHIPYARDS AND INUSTRIES Α.Ε.» και την «ONEX ELEFSIS NAVAL AND MARITIME Α.Ε.» o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Παναγιώτης Ξενοκώστας για την εταιρεία «Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Ελευσίνας Α.Ε.» ο Ιωάννης Στεφάνου για τη «Cepal Hellas Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις» ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων της εταιρείας ειδικού σκοπού με την επωνυμία «Galaxy» οι Χαρίκλεια Ξάνθη και Μαρία Καρδαράκη, για την Alpha Τράπεζα οι Ελεονώρα Καραμάνη και Αθηνά Παλλίκαρη για την «Εμπορική Διαχείρισης και Ρευστοποίησης Ενεργητικού Παθητικού Α.Ε» ο Γεώργιος Ποιμενίδης και η Παναγιώτα Μπισμπίκη και για τους εργαζόμενους ο Δημήτρης Ιωαννίδης. Σε δήλωσή του, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, μίλησε για «ιστορική ημέρα σε ιστορική αίθουσα, διότι εδώ που είμαστε σήμερα υπεγράφη πριν από περίπου 2,5 χρόνια η πρώτη συμφωνία με τον αείμνηστο Ταβουλάρη και τη σημαντική βοήθεια κάποιων εκ των παρισταμένων σήμερα στο τραπέζι. Από την έναρξη εκείνης της ημέρας και μετά έχουμε περάσει πολλές ώρες συζητήσεων για το πώς θα φτάναμε στο ποθητό αποτέλεσμα». Παράλληλα, έκανε ειδική αναφορά στους εργαζομένους στα ναυπηγεία Ελευσίνας, οι οποίοι «δεν υπήρξε ούτε ημέρα που να μην προσπαθήσουν να βρουν λύση για την επαναλειτουργία των ναυπηγείων και θέλω να τους ευχαριστήσω για αυτό». Όπως τόνισε, η επαναλειτουργία των ναυπηγείων Ελευσίνας και η επανέναρξη της ναυπηγικής βιομηχανίας στη χώρα αποτελεί μεγάλο εθνικό στοίχημα. «Ξεκίνησε με την ΟΝΕΧ στα ναυπηγεία Σύρου όπου είχαμε την επίσημη έναρξη λειτουργίας τους τον Νοέμβριο του 2019, όπου εκεί και για πρώτη φορά συνάντησα τους εργαζόμενους της Ελευσίνας οι οποίοι είχαν έρθει στα εγκαίνια του ναυπηγείου της Σύρου και μας ζήτησαν ένα ανάλογο εγχείρημα και για τα ναυπηγεία της Ελευσίνος. Δεν ήταν εύκολο να φτάσουμε εδώ σήμερα. Δεν ήταν αυτονόητο και δεν ήταν απλό. Ασφαλώς τεράστιο μερίδιο στη σημερινή επιτυχία είχε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και το Πολεμικό μας Ναυτικό, με το οποίο είχαμε διαρκή συνεργασία για να μπορέσει αυτό να γίνει πραγματικότητα. Και ασφαλώς ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στις κυβερνήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής για την υποστήριξή τους σ’ αυτό το πολύ σημαντικό project για την ελληνική οικονομία, την εθνική άμυνα και τις διμερείς μας σχέσεις. Μας τιμά πραγματικά η εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλουν την Ελλάδα οι Αμερικανοί φίλοι και σύμμαχοί μας». Ο κ. Γεωργιάδης προανήγγειλε πως μεγάλη αντιπροσωπεία από την αναπτυξιακή τράπεζα των ΗΠΑ DFC έρχεται στην Ελλάδα την επομένη εβδομάδα. Θα επισκεφτούν τα ναυπηγεία Ελευσίνα για πολλοστή φορά τη Δευτέρα, ενώ την Τετάρτη θα συναντηθεί μαζί του. «Οι διαδικασίες της DFC για τη χρηματοδότηση συνεχίζονται κανονικά και απρόσκοπτα και μπορώ να πω ότι προηγούνται του χρονοδιαγράμματος που είχαμε εμείς αρχικά προϋπολογίσει» επισήμανε ο υπουργός. Ο ίδιος ευχαρίστησε τα κόμματα της Βουλής τα οποία συμμετείχαν «σε έναν εποικοδομητικό διάλογο για να ψηφιστεί ο σχετικός νόμος, ιδιαιτέρως τον ΣΥΡΙΖΑ που υπερψήφισε τον Νόμο. Δεν έχω ποτέ πρόβλημα να παραδέχομαι και να αναγνωρίζω τη συμβολή και πολιτικών μας αντιπάλων» υπογράμμισε. «Θεωρώ την επανέναρξη της ναυπηγικής βιομηχανίας στη χώρα ένα εθνικό στοίχημα και όλοι όσοι έχουμε δουλέψει και είμαστε στο τραπέζι θα έχουμε ένα μικρό μερίδιο από αυτή τη συλλογική μας εθνική επιτυχία. Η επιτυχία δεν είναι προσωπική, είναι για να βρει ο κόσμος δουλειά, για να ανακτήσει η χώρα μας κάτι που στο παρελθόν είχε και το έχασε για διαφόρους λόγους στην πορεία και για το οποίο πρέπει η Ελλάδα να είναι παρούσα. Είναι κρίμα για την Ελλάδα να είναι τόσο μεγάλη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία και να μη μπορεί να έχει ρόλο στη ναυπηγική βιομηχανία. Για όλους αυτούς τους λόγους για μας είναι ιστορική μέρα η σημερινή» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Την ευλογια του στην τελετη εδωσε και ο ΥΕΘΑ
proud_ionian Posted November 11, 2022 Posted November 11, 2022 Περισσότερες λεπτομέρειες από το Euro2day. Οι δύο εταιρίες ONEX που αγοράζουν τι ναυπηγείο, η μία θα αναλάβει το εμπορικό κομμάτι και η άλλη το αμυντικό και ανάλογα θα μοιραστούν το ενεργητικό και το παθητικό της εταιρίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2022 Posted November 24, 2022 Σήμερα έδεσε το πρώτο πλοίο στο ναυπηγείο της Ελευσίνας μετά την εξαγορά του από την Onex, πρόκειται για το Star Cleo της Star bulk
Nick the Greek Posted December 8, 2022 Posted December 8, 2022 Το συγκεκριμένο πλοίο απ' ότι έμαθα, βρέθηκε εκεί γιατί δεν είχε την ανάγκη δεξαμενισμού, έγιναν άλλες εργασίες. Θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα και εργασίες συντήρησης και ανανέωσης προκειμένου το ναυπηγείο να λειτουργήσει στην πλήρη του δυνατότητα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν απ' ότι μαθαίνω, είναι η μεγάλη έλλειψη εργατικών χεριών τόσο σε χαμηλότερο επίπεδο, όσο και σε επίπεδο εποπτείας, μάλιστα έχουν γίνει προσπάθειες προσέλκυσης προσωπικού από το Νεώρειο. Λογικά μου ακούγονται όλα αυτά, τόσα χρόνια που έμειναν κλειστά και ο Σκαραμαγκάς και η Ελευσίνα, μαντέψτε, το υπάρχον εργατικό δυναμικό έχει στραφεί αλλού ενώ δεν υπάρχει και καινούριο αίμα. Όλα αποτελέσματα της σήψης και της παρακμής της ναυπηγο-επισκευαστικής βιομηχανίας της Ελλάδας.
Annivas Posted December 9, 2022 Posted December 9, 2022 Βασικά το πλοίο έχει πολλή ηλεκτρολογική δουλειά καθώς μικρής έκτασης φωτιά είχε προκαλέσει ζημιές σε πίνακες και σε λοιπό εξοπλισμό . Αλλα δυο ναυπηγεία είχαν μπει δυνατά στο παιχνίδι για να πάρουν την δουλειά αλλα κατόπιν συνεννόησης μεταξύ διοίκησης και κυβέρνησης κατέληξε στην Ελευσίνα .
Mike18 Posted February 5, 2023 Posted February 5, 2023 (edited) Kαι τέταρτο πλοίο για επισκευή στην Ελευσίνα. Edited February 5, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
spiroszante Posted February 5, 2023 Posted February 5, 2023 Αφού οι δεξαμενές στο ναυπηγείο είναι εκτός λειτουργίας,πώς θα δεξαμενιστεί?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2023 Posted February 5, 2023 Ενώ μεταξύ το τρίτο πλοίο που έδεσε για λίγο στο ναυπηγείο της Ελευσίνας, δηλαδή το Silver Moon κάνει την επισκευή του στο μώλο της ΔΕΗ.
Annivas Posted February 6, 2023 Posted February 6, 2023 Πάντως έχουν αρχίσει εμπορικά σιγά σιγά να στέλνουν promo ONEX Shipyards, after its thriving trajectory at Syros Shipyards (ONEX Neorion Shipyards) since 2018, is now implementing the rehabilitation plan of Elefsis Shipyards following all the by law processes & procedures aiming to turn Elefsis Shipyards to “Ship- owners and Shipping operators” Home base. Therefore, it is with great pleasure to inform you that, at the present time, Elefsis Shipyards can host your ships offering all kinds of shipbuilding repair services while, for drydocking, we anticipate that the Shipyard will be able to serve you by the end of summer 2023.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1 στα Ναυπηγεία Ελευσίνας Quote Η ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies με ανακοίνωσή της ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1 των Ναυπηγείων Ελευσίνας, κάνοντας λόγο για «ένα εξαιρετικά πολύπλοκο εγχείρημα λόγω της κακής κατάσταση στην οποία βρισκόταν, ύστερα από δεκαετίες εγκατάλειψης, σε συνδυασμό με την πολυετή παραμονή της στον βυθό των εγκαταστάσεων των Ναυπηγείων Ελευσίνας (από την 5η Σεπτεμβρίου του 2018)». Η πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής ολοκληρώθηκε στις 28 Μαρτίου 2023, μετά από εντατική προετοιμασία και σχεδιασμό διάρκειας δύο εβδομάδων, και την επιχείρηση ανέλκυσης που διήρκησε τέσσερις εβδομάδες. Σύντομα, θα ακολουθήσει το υπόλοιπο πρόγραμμα συντήρησης, επισκευής και αναβάθμισης της, το οποίο αποτελεί μέρος του συνολικού σχεδίου για τον εκσυγχρονισμό του Ναυπηγείου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «το πρόγραμμα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων και των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του Ναυπηγείου Ελευσίνας αποτελεί ένα σημείο σταθμό στην ανάταση του ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα. Παράλληλα όμως, αναδεικνύει και τον βαθμό της πλήρους απαξίωσης και εξαθλίωσης κρίσιμου εξοπλισμού του Ναυπηγείου, όπως οι πλωτές δεξαμενές, δυσχεραίνοντας στο έπακρο το έργο των ειδικών συνεργείων και των εργαζόμενων. Βασική συλλογική παράμετρος, διοίκησης και εργαζομένων, παραμένει η προσήλωση στην προσπάθεια για την εκπλήρωση του οράματος της αναγέννησης των Ναυπηγείων Ελευσίνας, και την εγκαθίδρυσή τους ως περιφερειακού κέντρου καινοτομίας και βιομηχανικών λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας, στην Ανατολική Μεσόγειο. Η ανέλκυση ενός τόσο πολύπλοκου και γεμάτου προκλήσεων ναυαγίου έδειξε πως τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο μπροστά στην αποφασιστικότητα των εργαζόμενων των ναυπηγείων στη χώρα μας». «Ο όμιλος ONEX συγχαίρει τον κ. Κωνσταντίνο Νιζάμη και την ειδική ομάδα της GREEK DIVING CENTER (Ελληνικό Κέντρο Καταδύσεων), το τεχνικό και μηχανικό επιτελείο των Ναυπηγείων καθώς και όλους τους εργαζόμενους και στελέχη που κατόρθωσαν δουλεύοντας με εντατικούς ρυθμούς, να υπερνικήσουν τις αντιξοότητες και να πετύχουν το ακατόρθωτο, την ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1 των Ναυπηγείων Ελευσίνας». Μετά την επίσκεψη ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε: «Όταν στα τέλη Σεπτεμβρίου φέραμε στη Βουλή με τον Νίκο Παπαθανάση το σχέδιο εξυγίανσης των ναυπηγείων Ελευσίνας, οι περισσότεροι δεν πίστευαν ότι αυτό μπορεί στα αλήθεια να γίνει. Ερχόμαστε εδώ, περίπου 6 μήνες μετά, και βλέπουμε ένα «μικρό θαύμα». 11 πλοία να έχουν ήδη φτάσει και να επισκευάζονται. Δύο δεξαμενές να επιδιορθώνονται και η τρίτη να είναι καθ’ οδόν για να φτιαχτεί και αυτή. Μηχανήματα που είχαν να δουλέψουν 20 χρόνια, να έχουν συντηρηθεί και να δουλεύουν. Εργάτες που έμεναν άεργοι, απλήρωτοι και μέσα στην αγωνία, να δουλεύουν χαμογελαστοί, να πληρώνονται καλά και να περιμένουν το μέλλον με αισιοδοξία. Και μία τοπική κοινωνία που έβλεπε το ναυπηγείο Ελευσίνας να μαραζώνει, τώρα να βλέπει το ναυπηγείο Ελευσίνας να ανθίζει. Επίσης, να γίνονται έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης, γιατί το μαραζωμένο ναυπηγείο δεν φρόντιζε το περιβάλλον εδώ. Αντίθετα τώρα το περιβάλλον αποκαθίσταται με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Και με μία προοπτική, τα επόμενα χρόνια, να φέρνουμε πλοία εδώ από όλη τη Μεσόγειο και από ακόμα μακρύτερα και για επιδιορθώσεις και για κατασκευές. Αυτή είναι η πραγματική ανάπτυξη στην οποία πιστεύουμε και αυτό κάναμε στα ναυπηγεία Ελευσίνας. Για αυτό και αποφάσισα η απολογιστική εκδήλωση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την τετραετία και όσα κάναμε, να μην γίνει ούτε στο Μέγαρο, ούτε σε ξενοδοχεία, ούτε πουθενά. Θα την κάνουμε στις 19 Απριλίου το απόγευμα εδώ στα ναυπηγεία Ελευσίνας μαζί με τους εργαζόμενους, οι οποίο ξανακέρδισαν τη ζωή τους και το κάνω αυτό γιατί θέλω να τιμήσω τους εργαζόμενους που κράτησαν το ναυπηγείο όρθιο. Διότι καλοί οι Υπουργοί και οι επενδυτές και οι Δήμαρχοι, αλλά αν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δεν είχαν πιστέψει στο ναυπηγείο και στις δουλειές τους και το είχαν εγκαταλείψει, το ναυπηγείο τώρα δεν θα ξαναλειτουργούσε. Και θέλω να τους συγχαρώ, κύριε Πρόεδρε και εκείνους και όλους εσάς. Κρατήσατε όρθιο το ναυπηγείο και έτσι μας δώσατε την ευκαιρία με την Κυβέρνηση, τον Δήμαρχο και κυρίως τον κύριο Ξενοκώστα, να το βάλουμε μπρος και να ζούμε αυτό το «μικρό θαύμα». Για αυτό 19 Απριλίου, Τετάρτη του Πάσχα θα είναι όλο το Υπουργείο Ανάπτυξης εδώ για να παρουσιάσουμε όλα τα έργα που κάναμε αυτά τα 4 χρόνια, αλλά κυρίως για να παρουσιάσουμε τα ναυπηγεία Ελευσίνας. Σας ευχαριστώ πολύ». O δήμαρχος Ελευσίνας, Αργύρης Οικονόμου δήλωσε: «Είμαστε όλοι μαζί. Ενωμένοι θα πάμε μέχρι το τέλος».
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now